boberm Opublikowano 11 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2019 A to Panie nie wiem o co lata ........ Jeszcze jedno - jest coś takiego jak to:archievements.script Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 11 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2019 Niestety nic to nie pomogło :/ Ktoś ma jakiś pomysł? przy okazji jak usunąć ten napis dev mode? podawane tu wcześniej łatki na to nie działają również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 11 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2019 @Pure napisu Dev Mode nie usuniesz bez dedykowanej onemuż ustrojstwu łatki . Do patcha nr 2 takowa była , ale do innych ..... chyba nie. W graniu nie przeszkadza , bo to tylko info o tym że edytowałeś pliki - czego robić w/g autorów nie wypada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 11 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2019 By działały ci wszelkie poprawki, czity, cokolwiek wprowadzane z folderu gamedata musisz zainstalować zmodyfikowany plik xrcore.dll w folderze bin. Innymi słowy, sciągnąć blokadę anticzitową. Niestety, ma to swoje konsekwencje. Mi przestały działać schowki w plecakach, które to są ściśle powiązane z silnikiem gry. Chodzi o wydajność. Nie jest tajemnicą, że tony towaru pochowane w plecakach, muliły grę, a nawet potrafiły wywalić do windowsa. Dlatego też polonizacja będzie dostępna z menu gry. Po prostu z gamedaty by nie działała albo nie działały by inne opcje moda. Ale jak ktoś lubi... Zmodyfikowane silniki gry pod konkretne patche można ściągnąć stąd: Patch 6.2 Patch 7.3 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 11 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2019 Teraz działa mi ta poprawka na inwentarz i napis też zniknął, ale czy to oznacza, że od tej pory gram na własne ryzyko i może się stać tak że nie będą działać schowki jakieś kluczowe? To po co w takim razie są jakiekolwiek "upiększenia" do nowego opka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 11 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2019 Oto, dlaczego coś jest robione musisz pytać, tego kto to robił. Poza tym, podobno te zabezpieczenie ma być kiedyś ściągnięte. Nie, kluczowe schowki będą działać, jak i wszystkie inne fabularne. Nie będą działać twoje prywatne schowki, a przynajmniej mi nie działały. Spróbuj rozłożyć plecak i coś do niego włożyć lub otworzyć jakiś wcześniej zrobiony schowek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 11 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2019 Niestety nie sprawdzę tego póki co. Odpuściłem granie już prawie na wstępie na angielskim tłumaczeniu ze wzglądu na dialogi i opis zadań typu "????????????, ?????. ???" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Wygląda na to, że trochę zamieszałem z tym ostrzeżeniem o nie działających schowkach po czitowaniu silnika gry. Wczoraj padł mi twardy dysk, gdzie miałem zainstalowane OP-2.1. Zainstalowałem wszystko jeszcze raz na innym dysku, założyłem nową grę, z ciekawości sprawdziłem i o dziwo, prywatne schowki w plecakach działają na zmodyfikowanym silniku gry. Widocznie mój dysk nie wytrzymywał wzrostu obciążenia przy zakładaniu schowka i wywalał na pulpit, aż wywalił raz na zawsze :( . Tylko czemu na czystej, niemodyfikowanej grze, działały normalnie? Cóż, Zona. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Ja wiem, że marudzę Ale czy z racji ukończenia spolszczenia będzie możliwość przeniesienia moda do grupy tematów o rodzinie NS? łatwiej tam trafić 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czujny Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 1 minutę temu, Ignachinio napisał: Ja wiem, że marudzę Ale czy z racji ukończenia spolszczenia będzie możliwość przeniesienia moda do grupy tematów o rodzinie NS? łatwiej tam trafić Popieram i postuluję o to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Miałem to ostatnio zgłaszać jak się skapnąłem, że mod jest w ogólnym dziale ale się wstrzymałem bo jeszcze spolszczenia nie było. Jak już będzie ta wersja ze spolszczeniem to się zrobi działy pobierania/dyskusji/poradników i problemów fabularnych i technicznych w dziale z Soliankami żeby to wszystko miało ręce i nogi jak z poprzednimi wersjami tego moda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 ,Kiedy ma wyjść polonizacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 @anatol ma być dołączona do następnego update-u/patcha do Op 2.1. Data na razie nieznana, może kobal da cynk ja będzie cos wiedział wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Ale wszyscy mają parcie na opka xD ciekaw jestem ilu wymięknie w trakcie gry. Ostatni patch 7.3 bodajże był 9 maja jeśli dobrze zauważyłem na tym forum rosyjskim. Więc kolejny nie będzie na dniach zapewne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 @PureJa już 3 Solianki zaczynałem i żadnej nie skończyłem bo zawsze zdążyła wyjść jakaś następna nowa wersja No ale OP 2.1 i NS2016 to już chyba kiedyś skończę. Bo pewnie więcej Solianek do wyjścia Stalkera 2 już nie zdążą zrobić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 25 minut temu, Pure napisał: Ale wszyscy mają parcie na opka xD Zapewniam Cię @Pure, że nie wszyscy. Pewnie wielu zacznie grać, ale do końca dotrwa niewielu Wystarczy poczytać jakie problemy mają gracze z modami, które poziomem trudności nie dorastają OP-2.1 do pięt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Myślę, że nie poziom trudności będzie problemem dla graczy a czas jaki będą musieli spędzić przy tym. Podobno ten opek jest dużo łatwiejszy + stabilność. A wyloty to było coś co mnie osobiście najbardziej zniechęcało. Ja zamierzam od razu grać na najwyższym poziomie trudności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 @Pure Toczę w tego moda od długiego czasu i na pewno jest dużo stabilniejszy niż poprzednia wersja. Ale czy łatwiejszy? Nie powiedziałbym. Jest łatwiej o tyle, że lokalizacje schowków Kostii, kolekcjonera i striełoka się nie zmieniły, więc gracze z przyzwyczajenia do poprzedniej wersji nie będą mieli z nimi problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Hmm właśnie myślałem, że to schowki mają być w łatwiejszych miejscach i miało nie być wychodzenia po za mapę :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Każdy zaradny sobie z nimi poradzi Na YouTube jest mnóstwo poradników co do ich lokalizacji, i nie przeszkadza fakt że są do poprzedniej wersji, bo do tej też pasują. Ale że ta wersja OP dodaje 2x więcej lokacji niż poprzednia, mam cichą nadzieję na to, że chociażby schowki kolekcjonera zostały rozłożone również na tych nowych lokacjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czujny Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 43 minuty temu, Pure napisał: Hmm właśnie myślałem, że to schowki mają być w łatwiejszych miejscach i miało nie być wychodzenia po za mapę :/ Też obiło mi się o uszy, że położenie schowków miało zostać zmienione. Nie kojarzę skąd takie info wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 @Czujny Schowki Kosti i Striełoka zostały na miejscu, aczkolwiek nie są poza lokacjami. Za lokacjami były schowki kolekcjonera, były tez w fabule niewidzialnych schowków, schowki kartografa, fenrira i na koniec schowki z archiwum video. To w poprzedniej wersji. A jak jest w tej wersji to nie wiem, aż tak daleko nie doszedłem. Ale póki co, na żadne zmiany w schowkach kosti i strieloka się nie natknąłem. Kolekcjonera również. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czujny Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 @wariat dzięki za doprecyzowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 A jak jest w tej wersji gry z Doliną Mroku i Bandytami, normalnie z nimi walczymy żeby zejść do x18, czy znowu musimy uratować tego rannego bandyte przy wejsciu na lokacje i zostać kumplem Bandytów, robić dla nich misje itd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 @Czujny nie ma za co. Poza tym ja z językiem rosyjskim to tak średnio, ale jakoś sobie radzę. Może któryś z bardziej doświadczonych graczy jak np @cichy albo @boberm będą mieli coś więcej do powiedzenia w tym temacie Wybaczcie post pod postem. @tom3kb Nic się nie zmieniło, musimy mu pomóc. Jedyna zmiana to że możemy przywódcy bandytów zapłacić okup za uwięzionych powinnościowców. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.