Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

By działały ci wszelkie poprawki, czity, cokolwiek wprowadzane z folderu gamedata musisz zainstalować zmodyfikowany plik  xrcore.dll w folderze bin. Innymi słowy, sciągnąć blokadę anticzitową. Niestety, ma to swoje konsekwencje. Mi przestały działać schowki w plecakach, które to są ściśle powiązane z silnikiem gry. Chodzi o wydajność. Nie jest tajemnicą, że tony towaru pochowane w plecakach, muliły grę, a nawet potrafiły wywalić do windowsa. Dlatego też polonizacja będzie dostępna z menu gry. Po prostu z gamedaty by nie działała albo nie działały by inne opcje moda. Ale jak ktoś lubi...

Zmodyfikowane silniki gry pod konkretne patche można ściągnąć stąd:

Patch 6.2

Patch 7.3

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz działa mi ta poprawka na inwentarz i napis też zniknął, ale czy to oznacza, że od tej pory gram na własne ryzyko i może się stać tak że nie będą działać schowki jakieś kluczowe? To po co w takim razie są jakiekolwiek "upiększenia" do nowego opka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto, dlaczego coś jest robione musisz pytać, tego kto to robił. Poza tym, podobno te zabezpieczenie ma być kiedyś ściągnięte.

Nie, kluczowe schowki będą działać, jak i wszystkie inne fabularne. Nie będą działać twoje prywatne schowki, a przynajmniej mi nie działały. Spróbuj rozłożyć plecak i coś do niego włożyć lub otworzyć jakiś wcześniej zrobiony schowek.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że trochę zamieszałem z tym ostrzeżeniem o nie działających schowkach  po czitowaniu silnika gry. Wczoraj padł mi twardy dysk, gdzie miałem zainstalowane OP-2.1. Zainstalowałem wszystko jeszcze raz na innym dysku, założyłem nową grę, z ciekawości sprawdziłem i o dziwo, prywatne schowki w plecakach działają na zmodyfikowanym silniku gry. Widocznie mój dysk nie wytrzymywał wzrostu obciążenia przy zakładaniu schowka i wywalał na pulpit, aż wywalił raz na zawsze :( . Tylko czemu na czystej, niemodyfikowanej grze, działały normalnie?  Cóż, Zona. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to ostatnio zgłaszać jak się skapnąłem, że mod jest w ogólnym dziale ale się wstrzymałem bo jeszcze spolszczenia nie było. Jak już będzie ta wersja ze spolszczeniem to się zrobi działy pobierania/dyskusji/poradników i problemów fabularnych i technicznych w dziale z Soliankami żeby to wszystko miało ręce i nogi jak z poprzednimi wersjami tego moda.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że nie poziom trudności będzie problemem dla graczy a czas jaki będą musieli spędzić przy tym. Podobno ten opek jest dużo łatwiejszy + stabilność. A wyloty to było coś co mnie osobiście najbardziej zniechęcało. Ja zamierzam od razu grać na najwyższym poziomie trudności :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pure Toczę w tego moda od długiego czasu i na pewno jest dużo stabilniejszy niż poprzednia wersja. Ale czy łatwiejszy? Nie powiedziałbym. 

Jest łatwiej o tyle, że lokalizacje schowków Kostii, kolekcjonera i striełoka się nie zmieniły, więc gracze z przyzwyczajenia do poprzedniej wersji nie będą mieli z nimi problemów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy zaradny sobie z nimi poradzi:020: Na YouTube jest mnóstwo poradników co do ich lokalizacji, i nie przeszkadza fakt że są do poprzedniej wersji, bo do tej też pasują.

Ale że ta wersja OP dodaje 2x więcej lokacji niż poprzednia, mam cichą nadzieję na to, że chociażby schowki kolekcjonera zostały rozłożone również na tych nowych lokacjach:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Czujny Schowki Kosti i Striełoka zostały na miejscu, aczkolwiek nie są poza lokacjami. Za lokacjami były schowki kolekcjonera, były tez w fabule niewidzialnych schowków, schowki kartografa, fenrira  i na koniec schowki z archiwum video. To w poprzedniej wersji. 

A jak jest w tej wersji to nie wiem, aż tak daleko nie doszedłem. Ale póki co, na żadne zmiany w schowkach kosti i strieloka  się nie natknąłem. Kolekcjonera również. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Czujny nie ma za co. 

Poza tym ja z językiem rosyjskim to tak średnio, ale jakoś sobie radzę. Może któryś z bardziej doświadczonych graczy jak np @cichy albo @boberm będą mieli coś więcej do powiedzenia w tym temacie:020:

Wybaczcie post pod postem.

@tom3kb Nic się nie zmieniło, musimy mu pomóc. Jedyna zmiana to że możemy przywódcy bandytów zapłacić okup za uwięzionych powinnościowców. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.