Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

@Pure zwykle się z Tobą zgadzam w wielu wątkach, ale tutaj prezentujesz całkowite przeciwieństwo tego co ja uważam za dobrą zabawę. Niech będzie, że jeszcze zrozumiem Twoją chęć szybkiego leczenia, ale bieganie po wodzie?! Toż to już wali herezją na kilometr. A kysz! ;)
 

3 minuty temu, Pure napisał:

pograsz trochę to zobaczysz jakie to męczące będzie.

Grałem w pierwszą Soljankę, NS2016, OP2.0 i próbowałem trochę 2.1 zanim @kobal zaoferował spolszczenie, więc myślę że jakąś tam niedużą wiedzę o tych modach mam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, kobal napisał:

To nie wystarczy do modyfikacji udźwigu. To znaczy udźwig będzie większy ale po osiągnięciu jakiejś tam wagi rozerwie się plecak i całe dobro wyląduje na ziemi :) . Trzeba jeszcze zmodyfikować drr.script.

A powiesz jak to się robi ;) Dziękuje

@Raven a co wchodzi w skład tego pakiet u cheetów?

Kolega Czujny trochę racji ma, z tym chodzeniem po wodzie to przesada..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, anatol napisał:

Każdy wybierze swój styl grania i po co się kłócić.

A kto się kłóci? Drażliwi się coś zrobilście. Nie można już w normalny sposób swojego zdania wyrazić w dodatku okraszonego toną emotek ( ;) ) żeby rozmówca miał pewność co do intencji?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że taki mod jak OP-2.1 jest na tyle ekskluzywny w sobie samym ( poziom trudności, rozpiętość), że każdy ma prawo grać jak mu się podoba, zwłaszcza jak ma gorące postanowienie skończenia tej kobyły :)

Moje gorące podziękowania dla tłumaczy. Dobra robota!

 

Edytowane przez ksantyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W  kwestii cheatów.

45 minut temu, Pure napisał:

 Mnie męcząca mechanika wyciągania broni z delayem nie bawi, więc zaproponowałem taki fix. A jeśli już takowy ktoś zrobi to już chyba indywidualna decyzja kto skorzysta z tego.

Tzw uniwersalne poprawki :

dla @Pure  оружие_не_убирается_при_лечении_и_еде.7z  broń ciągle w rekach

tudzież kilka obejść   ułatwiających grę :

- przeszukiwanie zombie :правка зомби.rar   ( nie atakują radiacją)

- 28 artów na pasie :слот артов.rar

- funkcjonalne remkomplety: Многоразовые_ремкомплекты.rar

 

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kobal Racja o drrr zapomniałam :070:- w pakiecie oczywiście jest.

@jurek48Zmieniłeś xrCore.dll? Dorzucamy mój fsgame.ltx, wrzucamy gamedatę i podmieniamy xrCore.dll . U mnie wszystko działa (patrz scriny na dole)

@Pure Sam udźwig: Udźwig

 

To co wchodzi w skład pakietu - można wyrzucać te elementy, których nie chcecie.

0. odblokowana gamedata
Zmodyfikowany silnik pod patch 7.3
Umożliwia dodawanie zmian w folderze gamedata.
Napis DEVELOPER MODE usunięty.
Autor @lexa.3012

pliki
bin/xrCore.dll
fsgame.ltx

1. Spawner od @naxac + pokazometr 0.50 
(Pokazometr beta 0.50 - autorzy skryptów @dennis_chikin, @naxac смертник адаптатор под оп 2.1 @polkooovnik)

Spawner aktywujemy z głównego menu przyciskiem S.
Jeśli chcecie dodawać sobie do dziennika nowe infoporcje (po kolejnym patchu) trzeba ponownie zeskanować plik configs, musicie zmienić nazwę fsgame_scan_config.ltx na fsgame.ltx  i zmienić nazwę pliku cheat_base.script (na np.cheat_base123.script).
  Następnie uruchamiamy spawner: wszystkie sekcje/infoporcje (jeśli je włączysz z menu spawnera) zostaną wyświetlone w dzienniku
 (nie ma jak tego później usunąć z dziennika w grze, w wersji 6.2 bawiłam się tym trochę, gry nie popsujecie, ale radziłabym korzystać z infoporcji w ostateczności- odbiera nam to całą frajdę z grania w op-ka).
Aby znaleźć nowe (dodane) sekcje i infoporcje, możecie najpierw zeskanować grę bez nowego patcha,
  a następnie z nowym patchem i porównać dzienniki np. w Win Merge.

Co jeszcze mamy dodane do spawnera:

F1 - Pokazywanie artefaktów, schowków z chabarem, pudeł, które można zniszczyć, a nuż coś w nich będzie co można upchnąć Sidorowi
F2 - Wyłączenie powyższego
F3 - Wyświetlanie anomalii na mapie jakbyśmy mieli detektor Holograma
F4 - Leczenia Aktora i radiacji
F5 -    Wyświetlanie ograniczników, przez które musimy przejść aby zdobyć chabar np. schowki Strieloka z podświetleniem i pokazaniem na mapie 
        + wyświetlanie teleportów (F5 służy tu do wł.\wył.) 
F6 - Wyświetlanie stalkerów na minimapce 
     Wrogowie - Czerwony
     Przyjaciele - Niebieski
     Trupy - Fioletowy
F8 - Pokazuje wszysko co jest w danej chwili na naszej lokacji
P - Wyświetlanie pozycji aktora
U -    
    + spawn Przewodnika jeśli się nie pojawi
    + respawn myszy Sacharowa jeśli pozabijał je kot
K - Dodawanie 100 000 rub.
М - Wyświetlanie mutantów na minimapce 
    Żywe - ikona Łapy
    Martwe - Fioletowy
V - Finałowy przycisk zwycięstwa, kosi wszystko w promieniu 70x70m - używamy tylko w sytuacji bez wyjścia 
H - Czyszczenie wszystkich anomalii w promieniu 15х15 - zastępowane są nieszkodliwymi partiklami 
                Usuwa też wszystkie wieżyczki na lokacji

Pliki
\gamedata\config\ui\ui_cheat_soc.xml (interfejs spawnera)
\gamedata\config\ui\ui_info_menu.xml (interfejs infoporcji)
\gamedata\scripts\cheat\cheat_base.script (spis sekcji przedmiotów/rekordów/infoporcji)
\gamedata\scripts\cheat\collect_info_portions.script (zbieranie infoporcji)
\gamedata\scripts\cheat\collect_sections.script (zbieranie sekcji przedmiotów i rekordów)
\gamedata\scripts\cheat\ui_cheat_soc.script (logika okna spawnera)
\gamedata\scripts\cheat\ui_info_menu.script (logika okna infoporcji)
\gamedata\scripts\cheat\ui_spin_num.script (logika innych przycisków dla spawnera)
\gamedata\scripts\ui\ui_main_menu.script (do głównego menu dodano przycisk S - otwarcie spawnera + przycisk pokazometra)
\gamedata\textures\ui\ui_cheat_naxac.dds (tekstura spawnera)
\gamedata\scripts\Pokazometr.script (sam pokazometr)


2. Widzialne teleporty
Autor @Чукот

Pliki
\gamedata\config\misc\nano_tele.ltx 
\gamedata\config\misc\zone_teleport.ltx 


3. "Aparat sam robi zdjęcia".
Аutorzy @Alexey Goncharenko @Eugen81 @TheNot

Wystarczy wyciągnąć aparat a on sam nam zrobi zdjęcia, np. mutantów na danej lokacji występujących i będących on nas w odległości nie większej niż ok 800 metrów, w każdych warunkach, czy to żywy stwór, czy to martwy.


Pliki
\gamedata\scripts\binders\bind_fot.script (тут и есть всё волшебство удачной смеси правок)


4. Nierozrywający się plecak.

Pliki
\gamedata\scripts\drrr.script (wycięto logikę wyrzucania rzeczy) - nie działa w przypadku wejścia na minę


5. Poruszanie się bez ograniczeń

(Podziękowania dla @alen_fantom za komentarz
function returner_clear_pos(obj)
--    returner_pos = nil
end


Pliki
\gamedata\scripts\fly.script


6. Cykliczne zadania bez limitu czasu, możecie przekazać przedmioty w dowolnym stanie

Pliki
\gamedata\scripts\cycle_task.script


7. Z tekstur map w pda usunięto MipMapy
Teraz mapa i minimapa będą najwyższej możliwej jakości przy dowolnych ustawieniach jakości wideo.

Pliki
\gamedata\textures\ui\ui_global_map.dds (autor @Ykpon Ykponovich)
https://www.amk-team.ru/forum/topic/13904-kovyryaemsya-v-faylah-op-21/?do=findComment&comment=1248574
+ 74 pliki z folderu
\gamedata\textures\map (mapy poszczególnych lokalizacji, usunięto MipMapy)


8. Usunięty antyczit.

Pliki
\gamedata\scripts\archievements.script
\gamedata\scripts\game_stats.script


9. Brak zużycia ostrzy np. noża

condition_shot_dec = 0.0

Pliki
gamedata\config\weapons\knife.ltx


10. 
А)
Znalezione dzięki @Nightshade2. Teleport pod klawiszem F4, pozostawiony przez deweloperów, Shift+F4 pokazuje współrzędne.

Spawn trupa Chemika w Zapomnianym Lesie za kamieniami.
Zrobione za przykładem funkcji wskrzeszenia Fenrira z all_spawn_fix.script zaimplementowanej przez deweloperów w patchu 5.2.
Dla spawna - podczas gry (nie w menu głównym) klikacie
SHIFT+T

Teleport w kierunku wzroku - jak nie chce wam się biegać.
CTRL+R 5 metrów,
SHIFT+R 15 metrów,
ALT+R 45 metrów.

Czity.
CTRL+V    niewidzialność
SHIFT+V wyłącza niewidzialność
CTRL+b    God mode -całkowita niezniszczalność - w patchu 7.3 nie działa, wywala do Pulpitu, w 6.2k działało 
SHIFT+b    wyłączenie God mode

B) Wyświetlanie odległości i rozpoznawanie celu w dowolnej złożoności, działa tylko bez broni.
Autor - chyba @Shitty.

Pliki
А)
\gamedata\scripts\callbacks\key_handlers.script (licznik db.god.c[3] "Superbug" + czity + teleport w kierunku wzroku + teleport od deweloperów + spawn Chemika)
\gamedata\config\ui\ui_custom_msgs.xml (dodany, aby wyświetlić status cheatów)
\gamedata\config\ui\ui_custom_msgs_16.xml (-//-)
\gamedata\config\ui\ui_custom_msgs_21.xml (-//-)
Б)
\gamedata\scripts\ui\ui_mm_opt_creator.script (licznik db.god.c[1] "Nieśmiertelność przez chwilę" + rozpoznawanie celu i wyświetlanie odległości)
\gamedata\scripts\difficulty_manager.script (skrypty od wyłączenia rozpoznawania celu i wyświetlania odległości)
В)
\gamedata\scripts\ui\ui_mm_opt_add.script (счётчик db.god.c[2] "Zakup dowolnego przedmiotu za 200 000")
\gamedata\scripts\valerich_treasures.script (счётчик db.god.c[4] "Znaczniki na schowki Kolekcjonera")
\gamedata\scripts\kostya_dialog.script (счётчик db.god.c[5] "Znaczniki na dokumenty Woronina")
\gamedata\scripts\spawn_level_changer.script (счётчик db.god.c[6] "Teleportacja z nieograniczoną wagą")

12. Wyłączenie grabieży NPC (dla tych, którzy nie lubią).
Автор @Shitty

Pliki
\gamedata\scripts\watcher_act.script

13. Rozładowanie baterii podczas ruchu / sprintu / skakania
Egzoszkielety mogą działać bez akumulatorów.
(w przypadku minigunów akumulator musi być włożony do egzoszkieletu, a akumulator wystrzelony zostanie rozładowany)

Pliki
\gamedata\config\misc\outfit.ltx

14. Broń nie jest ukryta podczas poszukiwania zwłok, nóż nie jest wymagany do odcinania części potworów.

Pliki
\gamedata\scripts\binders\bind_actor.script 
\gamedata\scripts\drrr.script

ss_raven_05-15-19_20-35-21_(l01_escape).jpg

ss_raven_05-15-19_20-35-28_(l01_escape).jpg

  • Super 1
  • Dodatnia 5
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.05.2019 o 13:07, Pure napisał:

Nie mogę również save'ować gry ze swoją nazwą : D okienko w którym się wpisuje sejwa nie wstukuje literek.

Przed chwilą doświadczyłem tego samego problemu. Nie jestem w stanie zapisać gry z własną nazwą, ani wpisać imienia swojej postaci w opcjach gry.

Ktoś coś może poradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wariat napisał:

Możesz ustawić w opcjach klawisz do funkcji ''zapisz na lokacji''. Nawet używając go często nie nadpiszesz zapisu ponieważ w nazwie każdego zapisu wpisana jest godzina. 

Dzięki za przypomnienie. Co prawda rozwiązanie doraźne, ale działa. Mimo wszystko, co może być powodem niemożności użycia klawiatury podczas nazwania zapisu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Raven a ten drrr możesz podrzucić, czy samo to co wysłałaś wystarczy?

@Czujny ja sposób zapisu mam taki że usuwam sobie część tekstu z autosavu (bo backspace odziwo działa) i zapisuje. Zawsze grałem w OP na zaledwie kilku sejwach ciągle nadpisując te same xD więc moje sejwy wyglądają "1" "2" "3"

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne problemy. Opek mnie chyba nie lubi.

Nie zapisują mi się zmiany dokonane w ustawieniach. Podbijam opcje graficzne maksymalnie (ze średnich na max, oświetlenie dynamiczne, wszystkie suwaki w prawo), akceptuję i wyłączam grę. Po ponownym uruchomieniu jest po staremu i tak kilka razy pod rząd.

Opcja zapisu na lokacji u mnie nie działa. Niby pojawia się informacja o zapisie w dniu 1 na lokacji takiej i takiej o godzinie tej i tej, ale po restarcie gry lista save do wczytania jest pusta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi drodzy koledzy stalkerzy - sam spawner + zmiana udźwigu pod patch 7.3: Spawner OP 2.1 + zmiana udźwigu pod patch 7.3 

P.S. Dla jasności pobieramy wszystko: bin (ze zmienionym xrCore.dll) + fsgame + gamedata. Wklejamy to wszystko do folderu z grą i gramy.

Udźwig zmieniony na 500kg 

Dodałam też plik Czitinfo dot. opcji samego spawnera.

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.