Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, Ignachinio napisał:

Postaram się zrobić zaległe zdania może wpadnie po drodze

Nie mam pojęcia, kto ją daje. Ja ukończyłem wszystkie zadania, oprócz fali mutantów, którą Ty wykonałeś. A skoro zrobiłem Fenrira, musiałem ten item mieć, tylko nie wiem skąd...

Początek niewidymnych schowków podał Ci @Dr_Sztychowka, te w Dolinie Mroku:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka pytań na początek:

- czy znajdę gotowe modyfikacje, bez wyodrębniania plików z basefile zwiększające mi udźwig i eliminujące do zera kołysanie?

- czy mod ma jakieś zabezpieczenie antycziterskie i powyższe działanie na coś wpłynie?

 

ps: 1 zgon, zagryzł mnie pies gdy odzyskałem kontrolę w pierwszych sekundach. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linki nie działają. Tymi ustawieniami w grze nie wyłączę całkowicie kołysania.  W effectors:

run_amplitude = 0.0075
walk_amplitude = 0.005
limp_amplitude = 0.011

muszą być na zero.

Ktoś byłby tak miły i mógłby jeszcze raz udostępnić te pliki? A najlepiej z plikami z moda potrzebnymi do modyfikacji udźwigu i bujania. Do plików z archiwum gry potrzeba jakiś specjalny unpacker?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Fenix napisał:

A i bez zakładania konta na https://cloud.mail.ru/ nie da się tych plików pościągać?

Ja ściągnąłem pliki z tej stronki bez zakładania konta, chyba że teraz coś jest ale nie wiem.

I jedno ostrzeżenie, przy pobieraniu z tej strony, uważaj bo ja kiedyś takiego wirusa złapałem na tej stronie że jakaś baba mi chodziła po pulpicie, nie chcę ci ryć bani ale uważaj, bo z ruskimi serwerami to nie ma zabawy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Dr_Sztychowka napisał:

Ja ściągnąłem pliki z tej stronki bez zakładania konta, chyba że teraz coś jest ale nie wiem.

I jedno ostrzeżenie, przy pobieraniu z tej strony, uważaj bo ja kiedyś takiego wirusa złapałem na tej stronie że jakaś baba mi chodziła po pulpicie, nie chcę ci ryć bani ale uważaj, bo z ruskimi serwerami to nie ma zabawy :D

panowie, będę wdzięczny za direct link, bo nie mogę znaleźć. Moja wersja NS OP 2.1 - 8.2 (25.06.2019).

spacer.png

Stalker i chodząca goła baba - niechybnie Kontroler. xD

Edytowane przez Fenix
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam... I znów problemy mnie przygnały... 

1) Zakłady metalurgiczne. Problem polega na tym, że gra NIE dopuszcza mnie do bloku w którym urzęduje handlarz i w którym jest notebook do wzięcia. Mogę bez przeszkód łazić DO WOLI po całym terenie zakładów, ale gdy tylko zbliżam się na jakąś konkretną odległość do tego bloku, obojętnie z której strony - od razu mam wylot na pulpit. Gram w tego moda już po raz piąty - tyle już razy musiałem go zaczynać, nie kończąc z różnych powodów technicznych - i nigdy dotąd nie miałem takich problemów na żadnej lokacji. Czy ktoś miałby może jakiś pomysł jak temu zaradzić, lub co może być tego przyczyną ??? Nie pomogło cofanie się i wchodzenie na lokację od nowa - skutek jest stale taki sam - wylot w pobliżu tego konkretnego bloku. 

2) Schowek od Kostii w X-10 w którym miały być wskazówki dotyczące kodu do drzwi zamkniętego pomieszczenia... Z tego co pamiętam z poprzednich razów, do tego schowka docierało się przez system kilku teleportów na dolnym poziomie X-10 - teraz ŻADNYCH teleportów tam NIE MA - i schowka oczywiście RÓWNIEŻ... CO się popieprzyło ??? HMMMMM ! ! ! OTO jest pytanie...

3) Schowki Striełoka w Prypeci... Gdy grałem pierwszy raz, bez problemów dotarłem kolejno do schowka w Dolinie Mroku. Dalej już nie, bo brakowało mi jakichś plików w grze... Za drugim i trzecim razem nie doszedłem wogóle do schowków Striełoka a za czwartym, miałem TYLKO pierwszy schowek na drzewie w Prypeci - i żadnego więcej.

Teraz MAM pierwszy schowek na drzewie w Prypeci, MAM drugi schowek na dachu bloku - i na tym KONIEC... Gdy przechodzę po linie na następny blok, do trzeciego schowka, powinienem dostać sms-a (CHYBA od Doktora) i po dojściu do końca liny, teleport powinien mnie przerzucić z liny na dach, gdzie pomiędzy cyframi "1917" (o ile dobrze pamiętam) był trzeci schowek. Teraz mogę łazić po tej linie do us...nej śmierci tam i spowrotem ile mi się podoba i żadnego teleportu na dach NIE MA. Gdy wypełzłem na dach o własnych siłach - żadnego schowka tam na dachu NIE MA... TEŻ nie pomogło cofanie się w życiorysie i wchodzenie na lokację od nowa... Siedzę nad tym już drugi dzień, kombinując jak koń pod górę i KICHA...

Nie żebym się tam jakoś specjalnie przy tym denerwował  :klnie2:  - ale jakbym tak PIE...DOLNĄŁ twórców tego moda, to by się z nich tyko pchły posypały ! ! !  :smack:  

Czy komuś udało się już kiedyś - JAKIMŚ CUDEM - dojść do samego końca tej gry ??? I nie tylko DOSZEDŁ do końca, ale jeszcze PRZEŻYŁ i szlag go przy niej nie trafił ??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ktoś w stanie podpowiedzieć w których plikach trzeba zmodyfikować udźwig żeby jakichś błędów nie było? Jakieś wpisy z tym związane widzę w:

- system.ltx

- inventory_sect.ltx - tego pliku chyba nie ma w tym modzie. ale są tu jakieś ustawienia z tym związane,

- actor.ltx

- drrr.script tu też są jakieś ustawienia, ale znalazłem jakąś modyfikację udźwigu do op 2.1 i tam ten plik nie jest uwzględniony.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ignachinio - Witam. Nie jestem pewny czy to jest TEN plik, (jest ich tam delikatnie mówiąc SPORO), ale tak patrząc po dacie i mniej więcej godzinie, to POWINNO być TO...  Ja w tym kompletnie NIC nie kumam i równie dobrze mogłoby mi tam wszystko pisać po chińsku lub marsjańsku...

Co do schowka Striełoka, to oczywiście wziąłem te dwa, które mi się ujawniły. Po wzięciu drugiego, dostałem informację głosową Striełoka, kierującą mnie na koniec dachu, do przejścia na kolejny blok z rocznicą rewolucji na dachu, do trzeciego schowka. I wtedy, będąc już na linie,, pomiędzy blokami, powinienem dostać sms-a od Doktora "GDZIE JA ŁAŻĘ" - czy coś w tym rodzaju - a po dojściu do końca liny, teleport powinien mnie wrzucić z liny na dach. Tak to pamiętam z pierwszego razu i na filmiku, który tu znalazłem, również tak to się właśnie odbywa. Ale w grze, dochodzę do końca liny przy drugim bloku i NIC... A po wczołganiu się samodzielnie na dach, schowka pomiędzy literami NIE MA... 

Moda - OSTATNIO - nie pobierałem już po raz kolejny. Gdy ostatnio zaczynałem go znów od nowa - nie zrobiłem paru zadań - m.in. zadanie od Siaka, żeby zatłuc młotkiem jakiegoś pajaca na radarze... Misja - jak najbardziej odstresująca (w codziennym życiu TEŻ by mi coś takiego czasem humor poprawiło :040: ) ale wcześniej oddałem komuś młotek w jakimś zadaniu i już nie udało mi się zdobyć kolejnego i misja przepadła - i coś mi tam jeszcze umknęło, więc w końcu zdecydowałem się zacząć JESZCZE RAZ od nowa. Nie instalowałem wtedy moda na nowo, tylko po prostu opróżniłem foldery z sejwami i logami i zacząłem nową grę. Nie widziałem potrzeby ślęczenia ponownie nad ściąganiem moda, który - jak wiem już z doświadczenia - ściąga się jak mu się podoba i NIGDY nie ma gwarancji że tym razem ściągnie się jak należy (ściągałem go już parę razy, to wiem). Uznałem, że tych schowków Striełoka może brakować ze względu na to, że czegoś tam gdzieś wcześniej nie zrobiłem... W sumie, poza brakiem tych schowków, gra działała mi wtedy cały czas płynnie i nie miałem praktycznie chyba ani jednego wylotu na pulpit... Owszem, miałem problemy ze schowkiem na Radarze - ale w końcu jednak raczył mi się objawić...

xray_bs_2020_08_29-20_43_04.log

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanko. W końcu zainstalowałem wszystko, co chciałem. Odpalam grę chcę zapisać i dupa. Nie mogę wpisać nazwy sejwa, bo klawiatura nie działa. W konsoli działa. hmm? Jeszcze jedno. Na początek z poziomem trudności nie szaleć? On wpływa tylko na parametry związane z walką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie. Gram w tego moda od kilku godzin i nachodzi mnie pytanie. Czy jest jakaś poprawka/modyfikacja która sprawia że przeciwnicy nie widzą mnie z kilometrów, przy celności laserowej?? Chciałbym tego moda ograć z przyjemnością i nie klikać loadgame 5 razy w ciągu minuty

Edytowane przez MaddMAX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, MaddMAX napisał:

Mam takie pytanie. Gram w tego moda od kilku godzin i nachodzi mnie pytanie. Czy jest jakaś poprawka/modyfikacja która sprawia że przeciwnicy nie widzą mnie z kilometrów, przy celności laserowej?? Chciałbym tego moda ograć z przyjemnością i nie klikać loadgame 5 razy w ciągu minuty

A ustawienie poziomu trudności na to nie wpływa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fenix:

Poziom trudności zmienia tylko ilość lootu  w trupach i ilość spawn' owanych przeciwników, mutantów w zadaniach. To hard'korowy mod, więc na początku rozgrywki raczej należy unikać walk aż zdobędzie się lepsze wyposażenie. Ale i tak jest baaardzo trudno. W tym modzie nie ma gry na rambo. Tu najlepszy pancerz nie ochroni przed dobrą bronią.  Zadania w linii soljanki są powszechnie znane i wykonanie ich nie jest już takim dużym problemem. Gorzej z nowymi zadaniami.  Tam twórcy przygotowali istne piekło :)

Edytowane przez ksantyp
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, MaddMAX napisał:

Mam takie pytanie. Gram w tego moda od kilku godzin i nachodzi mnie pytanie. Czy jest jakaś poprawka/modyfikacja która sprawia że przeciwnicy nie widzą mnie z kilometrów, przy celności laserowej?? Chciałbym tego moda ograć z przyjemnością i nie klikać loadgame 5 razy w ciągu minuty

Kolega @ksantyp już Ci to wszystko napisał.

Ja ze swojej strony dam Ci parę rad:

 ustaw sobie schowki na rzadkie. Wtedy istniej szansa że w nim znajdziesz coś co Ci się przyda.

to mega trudny mod, zapomnij o strzelaninach rodem z westernów ilość amunicji na początku jest drastycnzie mała i puki więcej nie zdobędziesz to nie szarżuj.

w modzie są schowki typu Kostia Kolekcjoner zbieraj je na początku jest tam pomocny szpej.

musisz obserwować otoczenie... dużo rzeczy można wykryć i zauważyć dużo wcześniej.

Powodzenia :)

P.S

Polecam temat ze schowkami w grze można tam się choć trochę doposażyć ;)

 

@Smok bo logu wnoszę, że nie masz czegoś w lokacji. Coś Ci się nie zrespiło albo wsiąkło w tekstury . Wejdź i wyjdź z lokacji powinno pomóc.. A jak nie to poziom od nowa...

faktycznie dziwne... z tymi schowkami. Ale jak dla mnie cały czas masz coś nie tak z grą..

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MaddMAX napisał:

Mam takie pytanie. Gram w tego moda od kilku godzin i nachodzi mnie pytanie. Czy jest jakaś poprawka/modyfikacja która sprawia że przeciwnicy nie widzą mnie z kilometrów, przy celności laserowej?? Chciałbym tego moda ograć z przyjemnością i nie klikać loadgame 5 razy w ciągu minuty

Tak naprawdę mówiąc, istnieje chyba coś takiego ten dodatek nazywa się : NPC nie są tak widoczni (Stealth)

Link do strony z Dodatkami Graficznymi/Ułatwiającymi i innymi dodatkami znajdziesz w Poscie w dziale poradników i dla ułatwienia znalezienia podam poniżej.

Post nazywa się : antyantycheat.... czyli jak zrobić sobie dobrzę.

Uwaga! Jeżeli zamierzasz zainstalować, Zrób kopie Oryginalnych plików gry! bo coś ci moze nie pójśc i bedzie crashować, najpierw bedziesz potrzebował zmodyfikowany silnik zeby akceptował Dodatki do OP-A, Pózniej dopiero instalujesz dodatki.

Edytowane przez Samotnik67
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.