Skocz do zawartości

Lost Alpha Developer's Cut Extended (1.4008) + Dead Zone od Sidorovich Jr.


Szczepan9205

Rekomendowane odpowiedzi

@LisKot Zielonego pojęcia nie mam :P Chociaż jak tak sobie myślę teraz, że ten modzik, o który pytał @Mayer99 trzeba usuwać, żeby gra zrobiła autozapis w momencie wchodzenia do tego labu to może ten mod wyłącza autozapisy (oprócz tych z wejść na lokacje), ale to tylko moje domysły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybko poszło. Pobrałem gre z nowych linkxray_48721.logów, wszytsko zrobione jak nalezy. Gra odpaliła bez problemów. Dostałem zadanie na odbicie Lisa i był pierwszy wylot.

 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : xrServer::Process_update
[error]File          : xrServer_process_update.cpp
[error]Line          : 37
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Beer from the creator of 'O_ACTOR '; initiator: 0x00000001, r_tell() = 66, pos = 5, objectID = 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Mayer99 napisał(a):

A kiedy zaczyna się ta zadyma na linii Sin - Duty?? W LA grałem lata temu i zapomniało mi się …

Długo by pisać, dlatego daje poradnik (pisze że to do wersji 1.4005 i 1.4007, ale myślę że w wersji 1.4008 nic się nie zmieniło, a droga do wstąpienia do Duty i walki z Sin jest bardzo podobna): 

https://lost-alpha.fandom.com/wiki/Joining_Duty

Jest wersja tylko po ang. 

Ogólnie taka podpowiedź, jeśli macie jakieś pytania odnośnie LA, czy to misji, znalezienia przedmiotu, dołączenia do frakcji itp, to wpiszcie w google "stalker lost alpha ..." i w miejsce kropek co was interesuje, ale po angielsku. 

 

Jest też wiki do LA w ang wersji i można się dowiedzieć wielu fajnych rzeczy, jak np takich, że mamy przez krótki czas możliwość współpracy z Monolitem na Radarze, jak i ogl pogadania z nimi. 

Możemy się dowiedzieć też o 2 misjach po wejściu w gre free play (następuje ona po przejściu gry) 

 

LA jest bardziej rozbudowane niż nam się wydaje, tylko dużo rzeczy pozostaje ukrytych i czeka na znalezienie. 

Tak swoją drogą, zawsze mówiłem że to najlepszy mod przedstawiający najlepszą historie Streloka i wersje Zony. Gdy grałem pierwszy raz w tego moda, to ah. OLR jest również super, ale rozbudowa LA przebija tego moda. 

Edytowane przez Sin member
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LisKot @Szczepan9205 jak tu się przeładowuje broń? mam ustawione oczywiście R a nic sie nie dzieje? dziwne, druga sprawa to jak tu jest z HUDem? bo nie mam  rodzaju i ilości amunicji w prawym dolnym rogu a pasek zdrowia jest jakiś taki cienki i w lewym dolnym rogu, widać na foto, tak ma być czy to się gdzieś ustawia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LisKot, @Mayer99 W razie byście się natknęli w czasie gry na jakieś błędy lub dziwnie brzmiące zdania w dialogach lub opisach zadań to wrzucajcie zrzuty jak coś bo zabrałem się za poprawianie tych nieszczęsnych dialogów do zadań u Żwawego i wychodzi na to, że trzeba cały plik sprawdzić i poprawić, ale trochę ponad pół już zrobiłem i zostały mi same zadania od Żwawego, a potem zajmę się porównaniem plików z zadaniami i opisami dla fabuły, co by była pewność, że się na 100% wszystko zgadza i razem z plikami od @LisKotzrobi się z tego łatkę do spolszczenia do tej wersji i dla zwykłej 1.4008 bo spolszczenie do niej służyło mi jako baza, więc tam też jest pełno baboli.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205  Postaram się parę zrzutów wrzucić, ale może być ciężko. Wiele tekstów jest nieaktualne i np. obiecują nam w nagrodę automat(konkretny model), a dostajemy całkowicie co innego.
Z tym jednym dialogiem trochę improwizowałem, bo w dialogu jest napisane, że mamy przynieść Złotą Rybkę, a w zadaniu potrzeba 10 tysięcy rubli (w angielskiej wersji też jest o artefakcie). Musi być o rublach, bo później według nich idzie dalej zadanie. Chciał nas oszukać albo coś tego pokroju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LisKotPierwsze już poprawiłem, drugiego bez folderu scripts z gamedata nie poprawię bo chyba ten tekst raczej będzie w skryptach. Tego robala już zamieniłem na pluskwę, heh no może brzmi trochę nie stalkersko - to chyba jeszcze z poprzednich spolszczeń, więc "Zdaj majorowi raport z postępów" będzie brzmieć lepiej, a co do ostatniego no to ten art już po angielsku i nawet po rusku ma nazwę "Pupil", więc raczej trzeba by to zostawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LisKotHmm rzeczywiście, jest ten blow_sleep - co się okazało, ktoś już wcześniej modyfikował ten la_actor_sleep i linijki do tych komunikatów były źle wpisane - czemu? Nie wiem, może w poprzedniej wersji spolszczenia lub moda, który dodaje te komunikaty było inaczej. W każdym razie skopiowałem ze skryptu, który wypakowałem z bebechów 1.4008 i teraz powinno być już git.
 

Co do tego "O_ACTOR" to nie mam zielonego pojęcia o co może chodzić, obił mi się kiedyś o uszy ten problem, ale nie został chyba nigdzie rozwiązany - może to jakaś przypadłość LA 1.4008, bo nie kojarzę, żebym miał taki wylot w 1.4007 jak ogrywałem parę lat wstecz.
Dialog z Iwańcowem też już poprawiłem :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mayer99Chodzi o chimerę na Wsi bodajże - to zadanie daje major niedaleko przejścia do Opuszczonej Fabryki.
@LisKotHmm a to ciekawe bo ja jak grałem to u mnie bez problemu się generowały te ksywki :laugh:

 Ech... wychodzi co się dzieje jak ludziom, którzy nie mają pojęcia zachce się modyfikować mod, ekipy, która pracowała nad nim latami wprowadzając jakieś własne zmiany - jedne na plus, ale inne więcej psują niż naprawiają/poprawiają... masz w text/pol na pewno pliki stable_generate_fnames i stable_generate_snames? Bo to z nich mod generuje imiona, nazwiska i ksywki NPCów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LisKotHmm no to nie wiem o co tu może chodzić - może się jakiś skrypt wysypał, albo cholera wie - ja jak grałem to nie miałem czegoś takiego, ale też nigdzie nie mogę znaleźć jakiegoś naprowadzenia na to... dodatkowo - jeżeli prawidłowo generują Ci się ksywki bandytów przy przeszukiwaniu na przykład to w teorii przy PDA też powinny, ale dlaczego tego nie robią to pojęcia nie mam - przekopałem cały config i scripts i słowa GENERATE_NAME_bandit występują jedynie w plikach w folderze gameplay, a tak jak pisałem - jeżeli przy przeszukiwaniu trupów bandytów normalnie Ci się wyświetlają ksywy to tu też powinny :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wyświetlają się normalnie
@Mayer99 Chyba musisz dołączyć do powinności. Może jest jakaś alternatywa, ale nie wiem. Ja to miałem jako chyba 3 zadanie dla powinności.
Możesz też spróbować pójść do jaskini, może wtedy będziesz mógł się wkręcić w konflikt.

Wie ktoś czy zadanie z Nabojem jest ważne? Przypomniało mi się, że jakoś je pominąłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.