Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 3.0 (OBT)


Agrael
Wiadomość dodana przez Meta,

Dyskusja dotycząca polonizacji została wydzielona tutaj, żeby był porządek.
Temat do zgłaszania braków/błędów w tłumaczeniu znajduje się tutaj.

Rekomendowane odpowiedzi

43 minuty temu, Skryty napisał(a):

Gdyby z miejsca OL Remake 3.0 jako beta test, nie przyjął się z rąk graczy, raczej twórcy wyrzuciliby dany projekt do kosza i pozostali by na wersji 2.5. Takie jest moje zdanie. 

OLR 3.0 po wersji 2.5 był cholernie wyczekiwanym projektem, który w dniu wydania OBT był już okrzykiwany że po świetnym OLR2.5 i dopracowywaniu go przez 10 lat  to musi być  "TOP mod evvaaa".....Niestety szybko optymizm zgasł właśnie przez wiele nietrafionych pomysłów i przesadzonego poziomu trudności....Setki stron na AP-Pro i pod komentami gameplayów jasno sugerują, ze więcej jest osób które uważają, że mimo wielu zmian na lepsze popsuto moda. Z części pomysłów się Hi Flyer wycofał w poprawkach,  nie bez przyczyny  też wyszła wersja SOP, nad którą pracuje spora grupa ludzi, którym ten cały niepotrzebny hardcore i dziwne zmiany w rozgrywce psują fun jaki dawała poprzednia wersja, która swoją drogą wcale nie była samograjem i stawiała wyzwanie będąc jednocześnie w miarę fair. Może byłoby inaczej gdyby mod od początku stawiał na takie rozwiązania.....

Oczywiście każdy lubi co innego, jedni lubią jak gra stawia wyzwanie i jest uczciwa a inni lubią typ "hardcore realistic" czyli masochizm i sztuczne nie mające nic wspólnego z realizmem opcje i funkcje...jak w gammach, NLC i innych modach czy grach tego typu, gdzie walka z grą i jej mechaniką staje się głównym celem grania.

Ja osobiscie traktuję gry jako dobrze i przyjemnie spędzony czas i koncentruje się na historii, klimacie lub szybkiej akcji wymagającej refleksu czy myślenia 2-3 kroki w przód  i ostatnie czego potrzebuję to odrywanie się od najprzyjemniejszych rzeczy w grach  by walczyć z jej mechanikami....ale to już taki sidetrack.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FeRu Twórca OL Remake 3.0 widocznie przesadził ze swoimi zamysłami, sądząc, że jego realizowane pomysły w tym modzie będą ciepło przyjęte przez graczy. Chciał też pokazać przy tym, ile można wycisnąć z silnika gry, skoro jest tyle zmian, czy to na lepsze, czy gorsze. Ambicja jednak ma swoje granice i te dobre i te złe. Dobrze, że ludzie wypowiadają się w różnoraki sposób na forach i zgłaszają swoje sugestie, krytyczne opinie, a twórca moda wydaje poprawki raz za razem. Zapewne jeszcze długo będzie wersja open beta odnośnie tego moda ze względu na ilość zgłaszanych opinii. Po drugie, dobrze, że ktoś pracuje nad ułatwieniem poziomu trudności modyfikacji dodając nieoficjalną łatkę, czyli wersja SOP, o której wypowiadali się tutaj niektórzy forumowicze. Wszystko to też zależy od ilości wolnego czasu, gdzie możemy przeznaczyć na gry, nie licząc na inne formy rozrywki. Fakt, że masochistyczny tryb, horrendalny poziom trudności sprawia, że miast się relaksować, to dodatkowo się frustrujemy, Powtarzając już n-ty raz, kwestia gustu i czasu, podejścia do danego czasu, w tym projektu i samo to, czy podejmiemy się takiego ryzyka. 

Edytowane przez Skryty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Proszę o pomoc bo znowu fatal error, w podziemiach w Dolinie Mroku, jak chcę rozmawiać z żołnierzem.

[error]Expression    : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[23.06.24 14:32:21.719] [error]Function      : CPhraseDialog::SayPhrase
[23.06.24 14:32:21.719] [error]File          : PhraseDialog.cpp
[23.06.24 14:32:21.719] [error]Line          : 140
[23.06.24 14:32:21.719] [error]Description   : No available phrase to say, dialog[dol_radovoy_all_start]

 

Proszę.

8620 zol.sav 3.03 MB · 1 pobranie

 

Proszę.

8620 zol.sav 3.03 MB · 1 pobranie

 

Siemka.

Zrobiłem taką małą poprawkę na ten wylot. Przy okazji leci też poprawka czcionki tych "podświetlanych" klawiszem 'F' opisów przedmiotów i npc w trakcie gry. Rozpakować i wkleić 'gamedata" ze zgodą na zamianę.

Poprawka_OBRemake3.019_PL.zip 175.8 kB · 0 pobrań

Jak chcesz, to śmiało wrzucaj na forum, może przyda się innym.

Na wszelki wypadek zapis zaraz po dialogu.

8620 zol idzie do heli.sav 3.03 MB · 0 pobrań

Domyślam się, że "grawi-śrubówkę" zostawiasz na później?

Może komuś się przyda.

  •  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po uratowaniu dowódcy na Kordonie dostaję od niego wiadomość o skrzyniu, do której żołnierze wkładają
zrekwirowany ekwipunek stalkerów i mówi, że jest on przy posterunku.

Ale gdzie dokładnie? węszyłem za wioską i nic nie znalazłem, może mi powie któs, bo chyba ślepy albo gupi jestem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego smox ,okroppnie mnie irytuje notoryczne promieniowanie, artefakt Zabie Oko jakoś dziwnie szybko ulega degradacji, piszesz, że nie masz z tym problemy, prosze o sugestie co mam zrobić aby to nieszczęsne promieniowanie zmniejszyć, będę niezmiernia wdzięczny.

Edytowane przez bolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo@gawron podesłał mi zmieniony plik actor.ltx z takim opisem - "z poniższym plikiem radiacji na pasku przybywa, ale zdrowia nie ubywa. Najwyżej jeśli za bardzo pojaśnieje w oczach, to trzeba użyć antyradu lub wypić wódkę."

Pobierz go i wstaw z zamianą plików do gamedata/config/creatures

actor.ltx

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam małe zapętlenie, chce zamontować akumulator do Kamaza i muszę wcześniej sprawdzić stopień  jego naładowania. Gadam z każdym i nikt nie ma takiego dialogu z kim trzeba rozmawiać lub gdzie to można zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten komunikat o sprawdzeniu akumulatora jest i u mnie, ale w inwentarzu można kliknąć na akumulator i obok jest wyświetlany stan naładowania w procentach. Sam nie wiem po co ten komunikat jest wyświetlany, ale to twórców wola. Aby otworzyć drzwi Kamaza, stań nieco z boku (w pobliżu baku) i kliknij (f) - drzwi powinny się otworzyć. Daję screen z działania:

Spoiler

image.png

Napisz, czy poradziłeś sobie. Jeśli tak, to powodzenia, bo mod zacny, choć krwi potrafi napsuć...

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zakupie Kamaza lub BTR-a w barze, te dwa pojazdy stoją na prawo po wyjściu z baru. Natomiast inne pojazdy trzeba szukać w okolicy wskazanych miejsc przez barmana. Rzeczony "rafik" jest sporo na prawo od wejścia na lokację Rostok. Spróbuję zmienić w tekście umiejscowienie (mod i tak jest masochistycznie trudny, to twórcy chyba chcieli jeszcze bardziej popsuć wątrobę graczowi), by łatwiej można było znaleźć rzeczony pojazd. Tu screeny z umiejscowienia "rafika":

Spoiler

ss_metek_07-10-24_05-04-38_(lvl5_bar).pngss_metek_07-10-24_05-02-25_(lvl5_bar).png

 

Oprócz Kamaza i BTR-a, inne pojazdy zakupione pojazdy trzeba sobie poszukać we wskazanych miejscach w rozmowie z barmanem, ale poszukiwania (jak widać na przykładzie "rafika") należy rozszerzyć o większą powierzchnię terenu.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Dolinie Mroku po spaniu pojawia się mi taki błąd "watchdog 92.reason cn xrs_trade st7 st" Wie ktoś co to oznacza? Można z tym dalej grać(mimo że pisze że należy ponownie wczytać wcześniejszy zapis)? Wczytywanie zapisu nic nie pomaga, po spaniu dalej to samo.

Spoiler

image.thumb.png.9a01134400c94fbb4344d23fbe14f7b6.png

Edytowane przez Dr_Sztychowka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dr_Sztychowka, spróbuj te spanie zrobić na lokacji, z której tam wszedłeś. Mam na myśli to, że zamiast w tym czasie spać W DM, to wyjdź z doliny i zrób to poza nią i wejdź z powrotem. Zapewne po Twoim spaniu w DM pojawia się niepożądany obiekt lub postać i jest konflikt. Napisz jak poszło.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, metek58 napisał(a):

@Dr_Sztychowka, spróbuj te spanie zrobić na lokacji, z której tam wszedłeś. Mam na myśli to, że zamiast w tym czasie spać W DM, to wyjdź z doliny i zrób to poza nią i wejdź z powrotem. Zapewne po Twoim spaniu w DM pojawia się niepożądany obiekt lub postać i jest konflikt. Napisz jak poszło.

Przeszedłem kawałek dalej na hangar najemników, przespałem się i działa. Dzięki za wyjaśnienie błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni koledzy, w jaki sposób i czy to jest możliwe aby naładować Uniwersalny Detektor Anomalii ( UDA 14a), mam 0 procent, czy to jest oznaka zużycia czy brak baterii.

I następny dylemat, mam porozmawiać z przywódcą Powinności i nigdzie nie mogę go znaleźć, gdzie on jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.