Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, MOS napisał(a):

Najprawdopodobniej musisz znaleźć dane o wzmocnieniu aramidowym na usb, czy cuś takiego i wtedy do technika.

Dzięki @MOS, to dobry trop. Trzeba szukać pendrive z danymi o ulepszeniach. Przykładowo do Saigi D-12 (też nie mogę ulepszyć) jeden jest na Jantarze, a drugi w Prypeci. Daleka droga przede mną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedstawiam kolejne zmiany :D Co myślicie?
 

Spoiler

1643320_105.jpg

1643320_106.jpg

1643320_107.jpg

1643320_108.jpg

1643320_109.jpg

1643320_110.jpg

Zniknęła Straż, poprawiłem "Oznaczonego", dodałem prawdziwe nazwy broni i zmieniłem nazwę nowego detektora na taką jaka być powinna czyli "Gałązka" (było Gilka, a w podpowiedziach na ekranie wczytywania była nawet "Hilka") :041:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Szczepan9205 napisał(a):

Przedstawiam kolejne zmiany :D Co myślicie?
 

  Pokaż ukrytą zawartość

1643320_105.jpg

1643320_106.jpg

1643320_107.jpg

1643320_108.jpg

1643320_109.jpg

1643320_110.jpg

Zniknęła Straż, poprawiłem "Oznaczonego", dodałem prawdziwe nazwy broni i zmieniłem nazwę nowego detektora na taką jaka być powinna czyli "Gałązka" (było Gilka, a w podpowiedziach na ekranie wczytywania była nawet "Hilka") :041:

Piękna robota. :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaimeneX No i okazało się, że to nie poprawki powodowały wylot przy wczytywaniu, najświeższy zapis po prostu mi się zepsuł po wczorajszej aktualizacji i modzik Ledge Grabbing też powoduje wyloty bo najświeższa wersja jest dostosowana do łatki 1.0.2, a do 1.0.3 już nie - jak go wywaliłem to problemów brak :P

Także jednak będzie można spolszczenie wrzucić sobie w dowolnym momencie gry i po prostu grać.

Teraz tylko by się przydał większy feedback od ludzi jeżeli chodzi o błędy jeśli jakieś wychwycą bo ja poprawiłem jedynie to co sam dotychczas wychwyciłem (oczywiście to co na screenach to nie wszystko bo dużo więcej baboli znalazłem), i zmieniłem to cholerne IBAOC na poprawną nazwę, która jest dosłownym tłumaczeniem nazwy widniejącej na ścianie głównego budynku Instytutu czyli "Науково-Дослідний Інститут Чорнобілской Аномальной Зоні", a po naszemu Instytut Naukowo Badawczy Czarnobylskiej Strefy Anomalnej czyli w skrócie INBCSA :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kbMam taki plan tylko dopiero jak sam skończę fabułę i poprawię to co znajdę - od początku plan był taki, żeby wrzucić spolszczenie tu i na Nexusa bo menedżer społeczności GSC na ich Dsc olał moje PW, że poprawki zrobiłem i że mogę im podesłać do "rozpatrzenia" :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 wstawki od Zampoteha, na 100 kg, sprzedaż zepsutych/złom/ broni, mutanty już nie są takie mocne i "niezniszczalne":

https://disk.yandex.ru/d/9fjWNaxo1ncxbw

DaimeneX - Koch media Poland a teraz (2024) zwie się ta firma Plaion.

Wydali m.in. wszystkie części gry Metro.

https://plaion.com/

https://dubbingpedia.pl/wiki/PLAION_Polska

https://www.facebook.com/PLAION.POL/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do folderu Steamworks pobierają się pliki DX i VCRedist potrzebne do odpalenia gry.
 

Z innej beczki. Na moim sprzęcie (GTX 1660 Super, Ryzen 5 2600 i 16 Ram DDR4) można w miarę komfortowo grać na najniższych w full hd z użyciem skalowania. Jeśli ktoś ma słabszy sprzęt to może spróbować zagrać. Dodałem również mod o którym wcześniej wspominał Smox. Tylko ostrzegam, lepiej grać w 40-50 fps bez używania frame generatora bo przynajmniej w moim przypadku powoduje bardzo częste memory leak'i 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, smox napisał(a):

Dzięki @MOS, to dobry trop. Trzeba szukać pendrive z danymi o ulepszeniach. Przykładowo do Saigi D-12 (też nie mogę ulepszyć) jeden jest na Jantarze, a drugi w Prypeci. Daleka droga przede mną.

@smox
Po mapie zbiera się fleshki, które funkcjonują jako blueprinty dla poszczególnych ulepszeń. Podobnie jest z technikami, plus minus działa to tak, że pancerz/broń "przypisana" do frakcji jest domeną ichniego inżyniera. Dla Twojej (i mojej też!) Sevy sam znalazłem coś na bagnach i wracając z zacisza (tak będzie po polsku?) 
Na marginesie dodam, że całkiem klimatyczna jest ta wspinaczka po ten pancerz ^^

Dla ludzi korzystających z modów, sugeruję raz na jakiś czas zajrzeć na nexosa, gdzie oprócz kompilacji małych usprawnień, pojawiają się codziennie jakieś nowe modyfikacje. Sam korzystam z bosspacka (części mutantów, stamina, udźwig, rebalans odporności mutantów, lepszy hajs za questy, shadery) niestety polskiej wersji brak.

Co do gameplayowych wyborów:
Zanim pchnę główny wątek staram się zwiedzić każdą mapę. Kolekcjonuję schowki, artefakty, znajdźki i easter eggi. Mam za sobą około 60h i jestem kawałeczek za punktem zwrotnym dotyczącym monolitu.
Wyloty zdarzają się sporadycznie przy doczytywaniu questowych postaci (Solianka Vibe). Od siebie dodam, że spotkałem do tej pory jedynie dwa bugi, które uniemożliwyły mi pchnięcie zadań dalej.
Pierwszy z nich na Rostoku, Npc mi się w drzwiach do baru zaciął
Drugi- zagubiona dusza pośród pola anomalii. Pathfinding w tej grze wygląda gorzej niż w Cyberpunku na premierę xD

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox większy magazynek (60 pestek w jednym) czy "sklejane"magazynki czyli 2x30 i o ułamek sekundy szybsza zmiana magazynka w animacji? Na filmikach nie zwracalem uwagi ale poszli w realizm? Wiesz masz nabój w komorze, zmieniasz magazynek przed opróżnieniem broni do zera to masz później +1 (np 31) bez przeładowania i w ogóle?

I czy działa to we wszystkich giwerach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, vidkunsen napisał(a):

3 wstawki od Zampoteha, na 100 kg, sprzedaż zepsutych/złom/ broni, mutanty już nie są takie mocne i "niezniszczalne":

https://disk.yandex.ru/d/9fjWNaxo1ncxbw

DaimeneX - Koch media Poland a teraz (2024) zwie się ta firma Plaion.

Wydali m.in. wszystkie części gry Metro.

https://plaion.com/

https://dubbingpedia.pl/wiki/PLAION_Polska

https://www.facebook.com/PLAION.POL/

To w takim razie trzeba pisać do Plaion, że spieprzyli polonizację i możemy podesłać poprawioną. :P
A jak też oleją to będziemy mieli do pobrania na forum i nexusie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra :D Na razie nie mamy jeszcze na forum założonego działu pod takie rzeczy, dlatego wrzucam to tu :D

Prezentuję wam Panowie (a może i Panie) mod z poprawkami do polskiej translacji Stalkera 2 nad którym pracowałem ostatnie 5 dni: 

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/717

Wiadomo, nie stworzyłem spolszczenia od nowa, ani nie poprawiałem zbytnio dialogów czy opisów (choć te, które miały błędy to ogarnąłem w większości) - głównie poprawiłem największe błędy i ujednoliciłem nazewnictwo, żeby pasowało do tego co mamy w trylogii S1, dałem prawdziwe nazwy broni itd. :P

Teraz tylko mieć nadzieję, że GSC nie zagląda na Nexusa i się do mnie nie przypierdzielą, albo Playion nie wleci z jakimś pozwem 😂

@DaimeneX Na razie nie wrzucałem linijek z Mutant Loot bo on ma w sobie pliki .pak (1kb), .ucas (123MB) i .utoc (23kb) :P i nie wiem jak to rozpakować. Ale jak mi skrobniesz PW jak to działa jako mod (w sensie czy .json z tekstem jest oddzielny czy po prostu linijki z nazwami i opisami części dodawałeś do głównej translacji) to dodam najwyżej.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.