Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, STALKER5059PL napisał:

pierprzone gówno nawet gry uruchomić nie moge - ni ma loga tylko jak włączam gre to program xray przestał działać wersja 8.5 da ktoś normalnego linka a nie zjakimiś popieprzonymi gamedatami gamedata$.dbl które jak chce rozpakować przez konwerter to pisze mi że program przestał działać z tego ch*jowego poradnika: to gówno więc pomoże mi ktoś czy mam się z tym dalej rżnąć?!

Staranniej dobieraj słowa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, STALKER5059PL napisał:

pierprzone gówno nawet gry uruchomić nie moge - ni ma loga tylko jak włączam gre to program xray przestał działać wersja 8.5 da ktoś normalnego linka a nie zjakimiś popieprzonymi gamedatami gamedata$.dbl które jak chce rozpakować przez konwerter to pisze mi że program przestał działać z tego ch*jowego poradnika: to gówno więc pomoże mi ktoś czy mam się z tym dalej rżnąć?!

To tak teraz prosi się o pomoc?  Jak chcesz żeby Ci ktoś pomógł skoro nawet nie mogę rozczytać tego bełkotu? Zastanów się nad tym co napisałeś, skoryguj błędy i doprowadź wypowiedź do kultury a dopiero później zaczniemy rozmawiać o jakiejkolwiek pomocy. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam problem, a mianowicie gdy próbuję uruchomić moda, wyskakuje błąd o logu:

Cytat

 

* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 3492.00 mhz, 29-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 30300 files cached, 5040Kb memory used.
Init FileSystem 0.993147 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4074108 K], reserved[31544 K], committed[88588 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[6805 K], process heap[674 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Unknown command:  ai_dbg_alife
! Unknown command:  ai_dbg_anim
! Unknown command:  ai_dbg_brain
! Unknown command:  ai_dbg_cover
! Unknown command:  ai_dbg_destroy
! Unknown command:  ai_dbg_dialogs
! Unknown command:  ai_dbg_frustum
! Unknown command:  ai_dbg_funcs
! Unknown command:  ai_dbg_goap
! Unknown command:  ai_dbg_goap_object
! Unknown command:  ai_dbg_goap_script
! Unknown command:  ai_dbg_inactive_time
! Unknown command:  ai_dbg_infoportion
! Unknown command:  ai_dbg_lua
! Unknown command:  ai_dbg_monster
! Unknown command:  ai_dbg_motion
! Unknown command:  ai_dbg_serialize
! Unknown command:  ai_dbg_stalker
! Unknown command:  ai_dbg_vision
! Unknown command:  ai_debug
! Unknown command:  ai_draw_game_graph
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_objects
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_stalkers
! Unknown command:  ai_draw_visibility_rays
! Unknown command:  dbg_destroy
! Unknown command:  dbg_draw_actor_alive
! Unknown command:  dbg_draw_actor_dead
! Unknown command:  dbg_draw_actor_phys
! Unknown command:  dbg_draw_autopickupbox
! Unknown command:  dbg_draw_bullet_hit
! Unknown command:  dbg_draw_car_plots_all_trans
! Unknown command:  dbg_draw_climbable
! Unknown command:  dbg_draw_customdetector
! Unknown command:  dbg_draw_customzone
! Unknown command:  dbg_draw_invitem
! Unknown command:  dbg_draw_ph_car_dynamics
! Unknown command:  dbg_draw_ph_car_plots
! Unknown command:  dbg_draw_ph_cashed_tries_stats
! Unknown command:  dbg_draw_ph_contacts
! Unknown command:  dbg_draw_ph_death_boxes
! Unknown command:  dbg_draw_ph_enabled_aabbs
! Unknown command:  dbg_draw_ph_explosion_position
! Unknown command:  dbg_draw_ph_explosions
! Unknown command:  dbg_draw_ph_hit_app_pos
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_goal
! Unknown command:  dbg_draw_ph_intersected_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_mass_centres
! Unknown command:  dbg_draw_ph_negative_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_positive_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ray_motions
! Unknown command:  dbg_draw_ph_saved_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_statistics
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_point
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_test_aabb
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_trace
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tries_changes_sign
! Unknown command:  dbg_draw_ph_zbuffer_disable
! Unknown command:  dbg_draw_rp
! Unknown command:  dbg_draw_skeleton
! Unknown command:  dbg_draw_teamzone
! Unknown command:  dbg_dump_physics_step
! Unknown command:  dbg_ph_actor_restriction
! Unknown command:  dbg_ph_ai_always_phmove
! Unknown command:  dbg_ph_ai_never_phmove
! Unknown command:  dbg_ph_character_control
! Unknown command:  dbg_ph_ik_anim_goal_only
! Unknown command:  dbg_ph_ik_limits
! Unknown command:  dbg_ph_ladder
! Unknown command:  dbg_ph_obj_collision_damage
! Unknown command:  dbg_ph_vel_collid_damage_to_display
! Unknown command:  dbg_show_ani_info
! Unknown command:  ai_animation_stats
! Unknown command:  ai_ignore_actor
! Unknown command:  ai_nil_object_access
! Unknown command:  ai_stats
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
! Unknown command:  cl_calculateping
! Unknown command:  cl_leave_tdemo
! Unknown command:  demo_delta_frame
! Unknown command:  error_line_count
! Unknown command:  g_god
! Unknown command:  g_unlimitedammo
! Unknown command:  hud_adjust_mode
! Unknown command:  hud_adjust_value
! Unknown command:  hud_draw
! Unknown command:  hud_fov
! Unknown command:  lua_gcstep
! Unknown command:  mt_ai_vision
! Unknown command:  mt_alife
! Unknown command:  mt_bullets
! Unknown command:  mt_detail_path
! Unknown command:  mt_level_path
! Unknown command:  mt_level_sounds
! Unknown command:  mt_network
! Unknown command:  mt_object_handler
! Unknown command:  mt_particles
! Unknown command:  mt_physics
! Unknown command:  mt_script_gc
! Unknown command:  mt_sound
! Unknown command:  mt_sound_player
! Unknown command:  net_cl_pending_lim
! Unknown command:  net_cl_update_rate
! Unknown command:  net_dump_size
! Unknown command:  ph_break_common_factor
! Unknown command:  ph_gravity
! Unknown command:  ph_rigid_break_weapon_factor
! Unknown command:  ph_timefactor
! Unknown command:  ph_tri_clear_disable_count
! Unknown command:  ph_tri_query_ex_aabb_rate
! Unknown command:  psp_cam_offset
! Unknown command:  r2_dhemi_count
! Unknown command:  r2_dhemi_scale
! Unknown command:  r2_dhemi_smooth
! Unknown command:  r__d_tree_w_amp
! Unknown command:  r__d_tree_w_rot
! Unknown command:  r__d_tree_w_speed
! Unknown command:  r__d_tree_wave
! Unknown command:  r__detail_l_ambient
! Unknown command:  r__detail_l_aniso
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__lsleep_frames
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_shift_pp
! Unknown command:  r__wallmark_shift_v
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_cam_pos
! Unknown command:  rs_clear_bb
! Unknown command:  rs_constant_fps
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_occ_draw
! Unknown command:  rs_occ_stats
! Unknown command:  rs_occlusion
! Unknown command:  rs_render_dynamics
! Unknown command:  rs_render_statics
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  rs_wireframe
! Unknown command:  show_wnd_rect
! Unknown command:  show_wnd_rect_all
! Unknown command:  snd_stats
! Unknown command:  snd_stats_ai_dist
! Unknown command:  snd_stats_info_name
! Unknown command:  snd_stats_info_object
! Unknown command:  snd_stats_max_dist
! Unknown command:  snd_stats_min_dist
! Unknown command:  start_time_single
! Unknown command:  string_table_error_msg
~ Invalid syntax in call to 'sv_hail_to_winner_time'
~ Valid arguments: integer value in range [0,60]
! Unknown command:  sv_pending_wait_time
! Unknown command:  sv_skip_winner_waiting
! Unknown command:  sv_statistic_save_auto
! Unknown command:  sv_wait_for_players_ready
! Unknown command:  time_factor_single
! Unknown command:  vid_bpp
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1086]: NVIDIA GeForce GTX 570
* GPU driver: 10.18.13.6143
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4087 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=4
load time=64 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1448x1086
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx] successfully loaded.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 83056 K
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 83056 K
Input:  1
Config-file [c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1

Używaj funkcji "spoiler" dla tak długich logów. Pozdrawiam, cichy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

   Ten mod jest najbardziej niegrywalnym modem w jakie miałem przyjemność (lub jej brak) grać. Miałem wątpliwy zaszczyt ukończyć go jako jedyny Polak. Tym co go ratowało były zadania dodane przez @Yurka - niestety wersja z nimi została usunięta z serwerów. Moja rada - zagrać w coś bardziej stabilnego - unikniesz szarpania sobie nerwów, i generalnie bez zadań @Yurka - nic nie stracisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Do moda wydano dwa patche o których nie ma słowa w #1 poście tematu.

Patch 1:

Teraz w czasie jazdy na BTR-em ręce gracza poprawnie odzwierciedlają się na kierownicy.
Teraz nie wolno korzystać z broni wewnątrz BTR-a.
Naprawiono periodyczne wyloty przy pracy z inwentarzem.
Naprawiono problem powstawania złych zapisów gry.
Naprawiony wylot przy zniszczeniu stanowiska karabinu maszynowego lub helikoptera.
Można zdobywać kopyta dzików.
Naprawiona nieprawidłowa tekstura kilku dzików.
Naprawiona niemożność korzystania z detektorów po ich schowaniu.
Całkowicie wyłączona funkcja systemu ładowania broni.
Poprawiona ogólna wydajność i stabilność.

Link: https://yadi.sk/d/pVyFbdCLcR8Yp

Patch 2:

Wylot przy korzystaniu z usług przewodników.
Brak możliwości zabrania oka jako części ciała.

Link: http://stalkermod.ru/?goo=yadi.sk%2Fd%2FbDgNmmh3cR8Yi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie grałem w tego moda, nie próbowałem postawić ale przeglądając temat widzę że udawało się to. Myślę ze podstawą jest dokładne przeczytanie sposobu instalacji moda i zrobienie tego zgodnie z instrukcją. Potem można szukać głębiej gdy ma się 100% pewność że zainstalowało się moda jak należy.

Z drugiej zaś strony nie rozumiem do końca sensu zaczynania czegoś z czym poradził sobie tylko jeden gracz, @cichy. Przestrzegł przed problemami z tym modem, nie lepiej zagrać w coś bardziej grywalnego, nie brak na forum doskonałych spolszczonych modów. 

Miłej gry! :)

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

To jest mój drugi mod w którym wyskoczył wirus (na kilkadziesiąt ściągniętych) . Może w trakcie przesyłu coś złośliwie i skrycie przyczepiło się ?  Jeżeli nie, to zostaje tylko błędny odczyt pliku przez antywirusa. Ale czy aż tak pomyliłby się ?    

Edytowane przez DaarMoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też złapałem wirusa przejmującego kontrolę nad komputerem i przekierowującego na stronę "burdelową", bez możliwości wyjścia i ustawiania stronki jako startowej. Dopiero ściągnięcie specjalnego "oczyszczacza" potrafiłem się go pozbyć. Ale było to po ściągnięciu moda z torrenta.

Dlatego od tamtej pory mody na torrentach są dla mnie "be". Omijam je szerokim łukiem.

Każdy ma wolną wolę jak ściągać mody, ale ja odradzam torrenty nie będące akceptowane przez autora moda i nie znajdujące się na jego stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś po instalacji systemu i instalacji antywira (komp nie był podłączony do sieci) zostałem powiadomiony o wirusach w office-sie ;) Antywir (też tam jakiś z tych mniej popularnych) był wyczulony nawet na makra z worda. :D

Też podejrzewam, że tutaj to fałszywy alarm. Szczególnie, jeśli moda pobierałeś z "oficjalnych" stron z modem, chyba, że zawędrowałeś na jakieś dziwne strony szukając linków to kto wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

W opisie instalacji pisze że mod i patche do niego winny być rozpakowane w formie gamedaty, a pobieramy  pliki exe. moda i pozostałe, nie ma rozpakowanych plików. tylko pliki instalacyjne exe. Także jest błędnie podane że pobieramy rozpakowane pliki moda do zwykłej gamedaty.

Może jest jeszcze możliwość pobrania tego moda tak jak pisze #1 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod w wersji pełnej wstawił kolega @pacjent1972 : https://mega.nz/#!iU9HzTKB!jOxoODcxiC8AH-ufySB6SUW4tC4sRKn6uaLvYpWIb30 Jest to wielkie ułatwienie, nie nastręczające trudności w ewentualnej instalacji. Możliwe, że gdzieś w internecie znajdą się wersje w gamedeata, ale osobiście wątpię - mod jest bardzo kapryśny (na Kordonie na pewnym etapie gry następują bezlogowe wyloty z częstotliwością co około 30 s.) i niewielu go ukończyło. W związku z problemami modderzy porzucili swoje dzieło i zamknęli nawet swoją stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.