Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@pacjent1972, jeżeli zajrzysz do gamedaty ---> scripts i znajdziesz w którymś pliku (może tu mają nazwy ded_moroz i plik drrr) takie wyrażenia z przykładowymi wartościami: local weight_normal = 350 local weight_max = 500 local items_dropped_max = 0 gdzie local weight_normal = 350 to normalny podstawowy udźwig, poniżej którego nic nie wypada z plecaka, local weight_max = 500 to maksymalny udźwig plecaka, powyżej którego, zaczynają wypadać rzeczy z plecaka, local items_dropped_max = 0 maksymalna ilość rzeczy wyrzucana na raz. Najlepiej ustawić w dwóch plikach, bo są dwa do ustawienia, wartość np. taką i grasz spokojnie: local weight_normal = 5000 local weight_max = 5000 local items_dropped_max = 0 Myślę, że pomogłem, ale sam tego wpisu nie znalazłem w DR, może ktoś Tobie podpowie, gdzie szukać tych parametrów.

Edytowane przez metek58
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnij sobie notepada++, jest w nim opcja przeszukiwania całych folderów pod kątem żądanej frazy. Szukaj " local items_dropped_max " do przeszukania zaznacz folder gamedata / scripts. Notepad pokaże ci pliki gdzie występuje podana fraza. Wtedy użyj głowy i nie zapominając o kopii bezpieczeństwa poeksperymentuj z wskazanymi plikami. Same pliki mogą nazywać się inaczej, ale sama fraza związana z ilością przedmiotów które wypadają pewnie będzie taka sama. Jeśli nie to masz pecha. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kobal...napełniłeś mnie optymizmem...to lubię.

Widać nie wielu grało w tego w tego moda,bo skoro w Soljance przeszkadzało wypadanie rzeczy z plecaka to tutaj tez powinno...masz rację kobal,mam pecha że akurat ja gram w tego moda :)

notepad++ nic nie znalazł...miałeś rację...mam pecha !

Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu .

Proszę o pomoc panów moderatorów...oraz inne kompetentne i konkretne osoby z ST.

Ponoć nie ma zagadek bez rozwiązania...?! Czy na pewno?

Czy przenikanie przez drzewa to tez normal w ty modzie...??? :)

Edytowane przez pacjent1972
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo łupiesz W 1.1. @pacjent1972 ten mod tak ma. Jak przekroczysz liczbę miejsc w plecaku to wywala. Pamiętałem, że coś tak jest ale właśnie wgrałem i po przekroczeniu też tak mam. A teraz idę spać

Czyli to nie jest tak jak w NS, że wywala przedmioty po przekroczeniu masy krytycznej a po przekroczeniu pewnej ilości przedmiotów w plecaku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi być tam tali plik o takiej nazwie inventory_sect lub system i powinno być tam tak u mnie jest tak mam plik po drobnej modyfikacji.

[inventory]

take_dist = 200

max_weight = 1200

max_ruck = 56

max_belt = 5 //16

slots = 11

a konkretnie na czym ta modyfikacja ma polegać ? ja pozmieniałem te wrtości "na pałe" czyli podwyższyłem ok. 10-ciokrotnie i nic nie pomogło :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nic tam nie grzeb, wypadanie przedmiotów na pewno nie jest w tym pliku. To nie jest związane z wagą ekwipunku a z ilością przedmiotów, czyli to całkiem nowy skrypt, cholera wie gdzie tego szukać. Dalej chciałbym wiedzieć ile trzeba mieć przedmiotów w plecaku by te zaczęły wypadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skorzystam z obecności na forum doświadczonych moderów i zapytam: czy da się jakoś ustawić widok przez celownik optyczny tak aby był normalniy - okrągły a nie spłaszczony - eliptyczny ? dodam, że gram na monitorze 16:10; nigdy tego nie robiłem ale chyba trzeba edytować pliki textur z nazwą crosshair - mam rację ?

Edytowane przez mirzal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama zmiana w inwentory nie pomaga wytłumaczę tobie każdą linijkę ci i jak i do czego służą

take_dist = 200- to oznacza że z 200 m możesz wziąć przedmiot lub np. w jakiejś anomali jest art a wiesz że gdy po niego sięgniesz zginiesz to po to jest dystans

max_weight = 1200- maksymalny udzwig postaci po przekroczeniu tej wagi postać się męczy.

slots = 11- kieszeń na arteakty.

Ale żeby to jeszcze zadziałało potrzeba jeszcze zmienić w pliku- config-creatures-actor dwie linijki o takiej nazwie:max_item_mass- np 1200

max_walk_weight- np 2000

po tym udzwig postaci jest większy. Działa na 100% a jeszcze znajdę plik na wypadanie klamotów z plecaka i podam .

A na wypadanie jest taka porada:

W katalogu...gamedata script ...znajdujemy dwie pozycje...plik ded_moroz... oraz... plik drrr ...

Edytujemy obydwa pliki i wstawiamy nowe wartości:

Przykładowe wartości...

local weight_normal = 350

local weight_max = 500

local items_dropped_max = 0

...gdzie poszczególne parametry to...

local weight_normal = 350 -- normalny bazowy udźwig, poniżej którego nic nie wypada

local weight_max = 500 -- waga plecaka, powyżej której zaczynają wypadać przedmioty

local items_dropped_max = 0 -- maksymalna ilość przedmiotów wyrzucanych na raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, @kobal ma rację, nie ma takich plików w tym modzie. Ten krytyczny punkt "G" musi być gdzieś ukryty w pliku, bo niemożliwe, by gra tego nie posiadała. Może jak obiecasz ciężarówkę jajek dwużółtkowych, to znajdzie się ktoś, kto nie bacząc na cholesterol, rozwiąże ten ciekawy dylemat. Ja kukałem za rozwiązaniem tego, ale poległem i jajkami mogę tylko się pobawić. :rolleyes::smile: :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.