gawron Opublikowano 9 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Dzięki Cichy , to jeszcze daleka droga przede mną w kurteczce . Zresztą wcale się nie śpieszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 U mnie to było trochę inaczej. Początek jak pisze cichy. Kombinezon w inwentarzu, rozmowa z barmanem, haracz z artefaktów i wstęp na zaplecze wolny od ochroniarza.Rozmowa z NPCem od naprawy, wziął kombinezon i kazał czekać. Nic mu przynosić nie musiałem. A broń i pancerze dalej naprawia mi Barman, za arta i kasę. A w przeszywanie już się nie bawię.Ale za to nie mam dialogu z tym bandytą za kratkami. Mogę tylko z nim handlować. Na początku moda, pograliśmy z cichym różnie. I wygląda na to, że takie zadania poboczne, zależne są od sposobu gry.Jak więc masz taki lepszy kombinezon, to gadaj z barmanem, daj mu arty, powinno się udać.Mimo wykupienia przychylności bandytów w Dolinie Mroku, byli do mnie nastawieni wrogo, łącznie z NPCem od klucza, więc musiałem ich wytłuc. Kody do drzwi labu też miałem kupione i mod puścił dalszą grę.A kombinezony zabierasz z trupów. Że to kombinezon do "przeszycia", dowiesz się, próbując go założyć. Nie da się. Kombinezony ze schowków, są ubieralne.Z trupów nie zabieraj artefaktów. A jak Ci się przytrafi i nie zauważysz tego, to uwalnia od Czarnych Arte, Bromż. To ten w płaszczu na wejściu do Baru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 9 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Kombinezony zdjęte z trupów bandyty i wojaka nie wchodzą.Na ATP w schowku ,tym na strychu był kombinezon stalkera ,tego też nie dało się ubrać.Jak dotrę do Baru zobaczę co i jak z tym gościem na zapleczu i barmanem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 To są właśnie te, które można przerabiać. Chyba nawet od moda jest taka informacja.Przed "przeszyciem", poczytaj co sobą taki kombinezon przedstawia. Jaką daje ochronę, jak broni przed kulami. I dopiero taki najlepszy dawaj do przeróbki. Z czasem tych kombinezonów będzie coraz więcej i coraz lepszych. Dostaniesz w nagrodę za zadania. Nawet w jednym ze schowków jest egzo z podniesionym udźwigiem. A jak szybko chcesz mieć coś lepszego, to skorzystaj ze spawnera . Jest w modzie wstawionym przez cichego w # 10.No wstaw sobie ten nowy noktowizor od The Emperora. Jak znajdziesz noktowizor w modzie, od razu Ci zadziała. Najpierw trzeba go włożyć do slotu.Aby nie mieć wątpliwości, zobacz screeny w #14 i porównaj z tymi w #15 i #16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 11 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Czyli jak w większości modów - im dalej w zonę, tym lepsza zawartość schowków i nagrody za zadania. Noktowizor The Emperora już wcześniej pobrałem, jak znajdę ten w modzie, na pewno podmienię pliki. W poradniku Cichego przeczytałem o zadaniu Tolika na flaszkę bimberku, nie wziąłem go od razu, a później Tolik nie chce gadać. Zacząłem od początku i zauważyłem, że z Tolikiem trzeba szybko prowadzić rozmowę, bo zaraz odchodzi i okno dialogowe się zamyka - co za tym idzie, nici z bełtów i informacji o kuszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 A dlaczego chcesz czekać z podmianą plików noktowizora? Znajdujesz go jak gdyby z przymusu, w jednym ze schowków.W przypadku biegających NPCów, zapisuję się przed rozmową z nimi, rozmawiam i jak mi ucieknie, to wgrywam sava i to co już porozmawiałem, szybko przeklikuję. Dalsza część dialogu i powinien być koniec. A jak nie zapamiętałem czegoś, to wchodzę do PDA i tam mam treść całej rozmowy.A z nagrodami w schowkach, to nie tak jak piszesz. Nawet w tych z zadań, można natrafić na byle co. Nie ma eskalacji wartości zdobyczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 11 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Masz rację pliki można podmienić przed rozpoczęciem gry.Co do zapisów to postępuję tak [ jak nie zapomnę ] jak to opisałeś,przed każdym spodziewanym trudnym momentem gry . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Do szybkich zapisów można stosować metodę scigacza1975. Metoda ta, to zamiennik szybkich zapisów np. poprzez F5, ale nie psująca zapisów, bo jest oparta na zasadzie zapisów z konsoli.Musisz tylko w pliku user.ltx przypisać klawiszom F5 i F9, klawisze np. z klawiatury numerycznej, aby się "nie plątały" pod palcami, a w pliku user.ltx w miejscu pod nimi wstawić coś takiego:bind_console save save1 kF6 bind_console save save2 kF7 bind_console save save3 kF8 Zapisy można bez problemu nadpisywać ( po F8 na nowo F6 ), aż do trwałego zapisu. Są bardzo przydatne podczas przelotu przez lokację. Wpadnięcie w anomalię , czy atak mutanta nie powoduje konieczności zaczynania od początku. Nie powodują niepotrzebnych przerw w grze na zapis. Klik i już.A i skutecznie zmniejsza ilość zapisów "bezpieczeństwa", nie wynikających z potrzeby gry. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Chcę Was powiadomić, że polonizacja dobiegła końca, zostały testy. To będzie pierwszy polonizowany tegoroczny mod. A powiadam Wam, sporo się przy nim napocicie, oj napocicie, bo zaczynamy w sweterku z lumpeksu i nie będzie łatwo.Proszę o cierpliwość. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Napocenie to delikatne określenie. Mod świetny - niesamowita fabuła dopracowana w każdym sczególe - bez wzgledu na przechodzenie i tak można go ukończyć. Dziwne, że tak mało o nim pisano. Świetny :woot: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgadzam się, że zbyt delikatnie określiłem trudność gry. To koszmar! Jak mnie napadła sfora dymiących i szybko poruszających się psów-dziwolągów, to momentalnie wykręciłem kitę - byłem bez szans. Ten mod jest na dłuższe granie, niż sądziłem. Akcja płynna i jest tu co robić, a o kuroniówce to zapomnijcie, bo nie grozi tu bezrobocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Wspaniała wiadomość z samego rana :yes: , a co do HC- srzelanie z obrzyna to już wyzwanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 15 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Zakończyliśmy testy spolszczenia tego moda. Pojawi się w pierwszym poście jak tylko zostanie wstawione do pobieralni. Autorzy spolszczenia : Yellow, metek58 i smox życzą przyjemnej gry. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 I tak, jak wcześniej podał @cichy i sam wspominałem, mod jest niesamowicie wciągający, a sfory nibypsów tak dają popalić, że uciekając przed nimi, nie raz się wam w tyłku rosół zagotuje. :woot: 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Potwierdzam, warto temu modowi poświęcić sporo czasu.Choćby za to, że grającemu wybacza błędy i pozwala grać do samego końca, łącznie z freeplayem. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Polonizacja dodana do pobieralni :)Link: http://pliki.stalkerteam.pl/index.php?action=view_file&id=26 Edytowałem 1-szy. post. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ciekawy mod, ale i przy tym dość trudny. Dobra robota ze spolszczeniem :thumbsup:Nie wiem co się dzieje ale gdy przeszukuję ciała to czasami dostaję wiadomość że nasz bohater złapał jakieś paskudztwo. Zauważyłem że pomaga wypicie wody z manierki, a przynajmniej tak pisze. Bo gdy używam apteczki aby do końca się wyleczyć to życie i tak powoli ubywa, jak w przypadku promieniowania, tylko że to nie radiacja. Pytanie, gdzie jest bimber dla Tolika ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Bimber jest w piecu jednego z domów, w wiosce kotów. Nie zbieraj artefaktów z trupów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 W tym modzie nie bierzemy artefaktów znalezionych przy zabitych wrogach - możemy trafić na artefakt Czarny magnes, który nas zabija. Każdy artefakt może nim być. Jest na to lekarstwo, ale na początku rozgrywki radzę unikać go jak ognia.Bimber dla Tolika jest w Wiosce nowicjuszy w tym piecu gdzie są naboje śrutowe. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Jak już będziemy mieli wejście na lokację Bar, to od tych zmutowanych artów zabranych z trupa ( w inwentarzu są czarne ) - a pozbyć się ich nie można samemu, dlatego uwaga o nie zabierania ich z trupów bezcenna - uwolni nas półmutant NPC Bomż, stojący na drodze zaraz za teleportem.I jeszcze jedno. Jak słyszymy brzęczenie much, zjeżdżamy z tego miejsca, bo możemy złapać "Dżumę Zony".A z tej już nie tak łatwo się wyleczyć. Pierwszy raz musimy skorzystać z pomocy lekarza w Barze. Później już możemy leczyć się sami. Dlatego od samego początku gromadzimy miksturę, w takich białych buteleczkach, a znajdowaną w schowkach i czasem przy zwłokach. Od zachorowania do zgonu mamy 24 godziny w grze. Mamy o tym ostrzeżenia głosowe i wizualne. Ale mod jest tak skonstruowane, że "przyjemność" zachorowania na Dżumę będzie miał każdy. Jedni wcześniej inni później. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Jeszcze dodam, że można sporadycznie trafić na "nie zarażony" artefakt, ale przed kipiszem delikwenta, należy zrobić zapis stanu gry i można trafić całkiem fajny art. Szczerze mówię, że inne mody, z trudnością gry wysiadają przy tym modzie. Czy ktoś odważył się ruszyć w Zonę i w trudnych sytuacjach nie używał spawnera? Praktycznie nie ma możliwości, by na spokojnie sobie przechodzić z niektórych lokacji na inne. Miałem niezłą jazdę na przejściu z Wysypiska do Baru. Gdy zacząłem się tam zbliżać, zauważyłem działanie kontrolera. Myślę, po cichu podejdę dziada i jakoś go stuknę. Wszystko by grało, gdyby nie sfora nibypsów, pojawiająca się w momencie, gdy już miałem na widelcu tego kontrolera. Wczytywałem wielokrotnie, ale zawsze te ścierwa zjawiały się, w najbardziej nieodpowiednim momencie, a o obrotowych automatycznych wieżyczkach karabinowych, spotykane na innych lokacjach - już nie wspomnę. Super bronią jest ta snajperka przeznaczona na ustrzelenie Dzika. To jakby działko, bo jak trafisz cel żywy, to tylko gnaty rozlatują się na wszystkie strony. Istny postrach w Zonie. Polecam mod z czystym sumieniem, bo tu możecie się wykazać prawdziwą wolą walki, z twardym i podstępnym przeciwnikiem. Bądźcie czujni i ostrożni, bo chyba wiecie, co Was może czekać... :woot: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 I jeszcze taka rada ode mnie. Jeśli będziecie szukać schowków zagubionych, a w naprowadzeniu będzie, że są pod drzewem czy w krzakach, to szukajcie z włączoną latarką. A najlepiej tak szukać wszystkich.Gram bez liści i nawet w dzień - bez zapalonej latarki - znalezienie takiego plecaka było problematyczne. Zlewają się z tłem. Światło latarki je rozjaśnia tak mocno, że stają się łatwymi do znalezienia.A jedyny sposób na latarkę, to jej zakup w Barze za artefakt "Kaktus". Znajdujemy go na Wysypisku.Tym razem się mi poszczęściło i był za stojanką samochodowego złomu, za siedzibą bandytów, tam gdzie w podstawce nie było można wejść przez anomalie. Tu można. Kto patrzył do poradnika cichego dla ver. rus, znajdzie namiar na niego w całkiem innym miejscu. Ale z tego wynika, że jego spawn może być różny.No i gromadźcie wszelkiego rodzaju arty. Większość handlarzy u których możemy kupić niezbędny sprzęt czy informacje, uznaje je za jedyną walutę. I z kolei moje pytanie do tych, którzy znaleźli schowek Uszatego. Ma być w krzakach za bagienkiem. Na wysypisku są takie dwa. Dwie gry i w obu jak na razie go nie znalazłem. Może ktoś miał większego farta. Proszę o podpowiedź ze screenem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 17 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Fenomenalnie gra się w języku Polskim - Ukłony Tłumaczom :D . Mod dopieszczony od strony fabularnej na maxa, ale też i wzrok ma pożywkę. Mała rada - nie pozbywamy się buteleczek z miksturą - jak pisał Kondotier - uratują nam tyłek nie raz :whistling: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 W modzie jest taka roślina, rozpłaszczona na ziemi, zlana z tłem. Jak na nią wejdziemy, pewna śmierć w jej objęciach. Ale ona przyciąga muchy i ich brzęczenie nas przed nią ostrzega. Jest wszędzie, ale na pewno tam, gdzie mamy zrobić jakieś zadanie poboczne. Tak że, słuchać dobrze czy muchy nie brzęczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Ja zaczynam grę od nowa, na całe szczęście za daleko nie doszedłem bo jedynie na wysypisko.Źle rozpocząłem wszystko, zbierałem te artefakty z ciał stalkerów to raz a dwa że utknąłem w zadaniu na znalezienie gitary Muzyka. Tak jak napisał Kondotier na temat tej rośliny i much, gdy przeszukuję ciało Muzyka pojawia się nagle stalker który zmienia się w połamańca, zabiłem go i pojawił się jakiś neutralny stalker ale ciągle ginie w tym samym miejscu, gdy podchodziłem do ciała to słyszałem te muchy. Dodatkowo nagle zaatakowali mnie wojskowi, amunicji praktycznie wcale nie miałem to zabijali mnie co chwila. A swoją drogą, to Kuzniecow nie jest potrzebny w tym modzie ? bo nie chce płacić trepom pod mostem i wolałbym się ich pozbyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.