Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zassałem sobie to jakiś czas temu, i teraz odkopałem żeby powspominać:) Nie wiem czy to normalne... Ale składowałem sobie jakiś dłuższy czas towar na bagnach w moim schowku. Oczywiście nadajnik GPS też się tam znalazł żebym potem schowek znalazł. przechodząc do sedna - 450kg sprzętu zostało skradzione przez wojskowego. Trochę to mało wiarygodne żeby dało radę 400kg broni, pancerza i innych takich wynieść na raz :) Da radę poprawić jakoś? :) Ale modzik fajny, polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Żmijarz zwany łowcą węży, pobrałem, mam tez jakis pacz z rus strony i polonizację czy to kjest kompatybilne i czy moge grac bez spolszczenia?.

czy ten mod ok. 350 mb?.

Ten patch jest do nowej wersji moda która nie zosyała spolonizowana, wystarczy tylko polonizacja która zawiera cały mod przetłumaczony przez tłumaczy z forum.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Strasznie dziwny mod. Podoba mi się ale jednak aż za bardzo dziwny jest. Grę zaczynam w jakieś jamie gdzie muszę czekać 15 min bym mógł ją opuścić. Zaraz po wyjściu z jaskini zostałem potraktowany niewidzialną miną, ale co tu narzekać... Byłem w końcu ostrzeżony. Udało mi się przedostać, widziałem gdzie mam iść jednak promieniowanie mi nie pozwalało. Myślałem że jak skorzystam z samochodu to będzie to samo, ale jednak spróbowałem. Udało się, jakoś się przedostałem i pogadałem z naukowcem. Tu mi się bardzo spodobało bo dostaliśmy zadanie, które tak naprawdę nie musimy robić a jednak chcemy. Między czasie, zachciało mi się pić. A że wódka nie pomaga, to zanim ogarnąłem że energetykiem mogłem się napoić, to zginąłem parę razy. Postanowiłem wyruszyć w przygodę, sprawdziłem na mapę i coś co mi się strasznie nie podoba, to to że wszystko mamy na mapie, konkretnie chodzi mi o zaznaczone mutanty i oddziały. Gdyby nie fakt że miałem tylko jeden magazynek do makarova to bym ograbił najbliższy posterunek. Jadąc przy krańcu mapy dojechałem do Bazy Czystego Nieba z nadzieją że znajdę tam ciekawego. I wiecie co? Znalazłem to, czego nigdy w Zonie nie widziałem. Mianowicie Snorki,Pieski,kotki,dziki i pijawki mieszkający z tamtejszymi ludźmi. Oczywiście wybiłem wszystkie mutanty oprócz Pijawki bo ta była nieśmiertelna. Nie wiem dlaczego ale dostałem misję, tak bez gadania z jakimkolwiek NPC, że mam pomóc w osadzie rybackiej, poszedłem, pozabijałem, wróciłem i dostałem od ich Handlarze 5 rubli. Między czasie była emisja i zaznaczyło mi na mapie mnóstwo anomalii i miejsc gdzie mogę się schronić. Przeczekałem emisję no i anomalię z mapy zniknęły ale miejsca gdzie mógł bym się schronić pozostały do tej pory. Mod na tą chwile mi się podoba, tylko strasznie zrażają te aspekty, o których tu wspomniałem, pomijając już Helikopter patrolowy, który nieustannie wybija stalkerów.

Są do tego jakieś patche czy tak to ma wyglądać?

 

///

 

Widzę że popełniłem błąd mówiąc że mutanty w CN base to jakiś bug. Po rozmowie z barmanem dowiedziałem się że to są oswojone mutanty i żebym więcej do nich nie strzelał. Trochę więcej w grze przesiedziałem i dalej na bagnach jestem. Modyfikacja coraz bardziej mi się podoba i nie mogę się doczekać dalszej eksploracji. Jedynie co mnie jeszcze razi, to to że na mapach są zaznaczone Oddziały i mutanty, wolni stalkerzy to dalej jest formalna frakcja, podczas emisji pokazuje położenie artefaktów. Ale z tym da się nawet przyjemnie żyć. Ktoś widział ile artefaktów jest w Elektrowni? Legendy nie kłamią ;)

Edytowane przez Jacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nowa wersja moda z patchem 2.17.

Zmiany: 

Usunięto większość błędów występujących w poprzedniej wersji v1.62FR, znacznie poprawiona stabilność moda. 
Wyraźnie polepszona grafika. 
Dodane dwie lokacje z Zewu Prypeci.
Radykalnie przerobiony balans gry w czasie drogi do centrum Zony.To zupełnie inna historia od tej z poprzedniej wersji.
Dodane nowe potwory, przyjemnego spotkania :).
Dodano nowe skomplikowane miejsca dla kwestowych przedmiotów. Jeżeli je upuścicie przy zbieraniu czeka was nie mały wysiłek umysłowy by je odzyskać. 
Znacznie poprawione zarządzanie oddziałem.

Link do moda: http://ap-pro.ru/go?http://narod.ru/disk/55734017001.547c5ef3d6cbed579d4d22b144c8635b/Zm_mod_v2.17_Final_for_STALKER_CS.exe.html

Link do patcha 2.17: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/6PrtKgemJpXYo

Link do poprawki (przechodzenie przez płoty i ogrodzenia z drutu kolczastego): http://ap-pro.ru/go?http://narod.ru/disk/63912549001.35afe047f22c741a8cb367fea59d0044/gamedata.zip.html

 

Link do strony z modem: http://ap-pro.ru/forum/37-3035-1

 

Edytowane przez pacjent1972
Linki, aktualizacje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To taki wymyk. Jak zobaczyłem ekran podstawki, myślałem że coś jest nie tak. Zawsze są na nim informacje o modzie. Tak to wchodzi, ale zaraz jest bug.

 [error]Arguments     : LUA error: ....r. - clear sky\gamedata\scripts\xr_motivator.script:258: attempt to call field 'on_hit' (a nil value)

Masz jakieś lekarstwo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, DaarMoo napisał:

To taki wymyk. Jak zobaczyłem ekran podstawki, myślałem że coś jest nie tak. Zawsze są na nim informacje o modzie. Tak to wchodzi, ale zaraz jest bug.

 [error]Arguments     : LUA error: ....r. - clear sky\gamedata\scripts\xr_motivator.script:258: attempt to call field 'on_hit' (a nil value)

Masz jakieś lekarstwo ?

Niestety, Mechanik ze mnie żaden. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ten błąd wywalał tylko na nowej wersji. Musiałby ktoś "zaawansowany" to zobaczyć. Rozmawiałem ze @smox-em, mówił że jak skończy pewne sprawy zerknie na różnice w tekstach. Jeśli nakładałeś PL na nową wersję to może ona jest winowajcą, tam są nowe lokacje i nowe teksty. Nie wiem, trudno mi oceniać bo jestem tylko graczem i w logach jestem "ciemna masa". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się że w końcu ktoś napisał info o tej nowej wersji. Sam chciałem sobie ją jako pierwszy polak przetestować ale niestety czasu nie ma. A i te ''bip'' to chyba każdy ma. Przynajmniej w starszej wersji nie dało się rozróżnić czy to podstawka czy nie więc prawdopodobnie jeżeli masz ''bip'' i widzisz normalne menu z CS to spróbuj odpalić nową grę i porównaj :) Mam nadzieje że tłumacze zaktualizują spolszczenie do nowej wersji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzyłem się do tego moda. Pobrałem i zaznajomiłem się z autorskimi podpowiedziami. I....

I znalazłem takie coś: Внимание! Ознакомительная версия, техподдержка не ведется.

Co oznacza: Uwaga, wersja informacyjna, wsparcia nie będzie.

Czyli że, na granie jeszcze czas. Albo gra na własne ryzyko i możliwość że trafimy na mur.

 

A co dotyczy Waszych problemów przy rozpoczęciu gry, to jest wyjaśnienie.

Внимание! При старте новой игры будет замирание на 10-20 секунд, ( w innym miejscu jest mowa o 60 sek)так как огромное количество объектов создается случайным образом, и не всегда удачно - в 1% новых стартов возможен вылет, который обычно два раза подряд не повторяется.

Tłumaczenie. Uwaga! Przy uruchamianiu nowej gry, występuje 10-20sek. zamrożenie ( w innym miejscu jest mowa aż o 60 sek), ze względu na ogromną ilość instalowanych obiektów, czasem bez powodzenia. Przy 1% nowych gier, możliwy wylot, który nie powtarza się dwa razy pod rząd.Należy powtórzyć uruchomienie, lub załadować z _marsh_autosave.

Tak że mam dylemat. Już kilka razy przewiozłem się na takich modach bez wsparcia, musząc porzucać w połowie gry.

Chyba jeszcze poczekam.

W spojlerze, bez tłumaczenia, to co uznałem za potrzebną wiedzę o modzie.

Spoiler

Аппаратные требования: рекомендуемые (комфортные) - процессор Intel от 2 ядер от 2.4ГГц, память от 2ГБ.

Минимальные (работает, но бывают замирания, неспешно грузится) - процессор 1 ядро от 2.0ГГц, память от 1.5ГБ. Владельцы процессоров AMD часто жалуются на недостаточную для этого мода производительность. В этом случае, на производительность так же может влиять антивирус. Заметно увеличить производительность можно, если заставить движок ЧН использовать многоядерность CPU с помощью утилиты CPU-Control:
Загружаемся и запускаем CPU-Control
Запускаем Змеелов мод
Переходим по ALT+TAB в окно CPU-Control
Наводим курсор на процесс xrEngine.exe и удерживаем правую кнопку мыши, в открывшемся меню выбираем All CPUs и желаемое количество используемых ядер. Переходим по ALT+TAB обратно в Змеелов мод Подключение второго ядра дает прирост производительности на 30-45%, третьего - еще 15%.

Рекомендуемая ОС Windows 7.

Внимание! При старте новой игры будет замирание на 10-20 секунд, ( w innym miejscu jest mowa o 60 sek) так как огромное количество объектов создается случайным образом, и не всегда удачно - в 1% новых стартов возможен вылет, который обычно два раза подряд не повторяется.

Абзац ниже действителен только для предыдущей публичной версии v1.62FR:

В этом случае просто повторно загрузите игру и загрузитесь из стартового автосохранения _marsh_autosave, которое все равно было записано в момент старта. Желающие  могут скачать стартовые автосохранения с различными раскладами для версии v1.62FR в разделе Файлы. Учтите, что сохранения от версии v1.62FR не совместимы с более поздними версиями мода!
Замирания - врожденная особенность самого движка ЧН.
Так как сам движок ЧН врожденно не является 100% стабильным, в случае смерти игрока (когда за один раз снесли больше 100% здоровья), а так же при переходах на другую локацию, иногда случаются вылеты на рабочий стол. Но после повторного запуска игры, все работает как ни в чем не бывало.
Вылетов меньше, чем в оригинальном ЧН, но они случаются. Очень редко, но возможно, столкнуться с битыми автосохранениями. Лечится перебором и загрузкой последнего рабочего автосохранения. В имени автосохранения есть время, поэтому это не один и тот же файл.
Важно! Чем лучше прокачан бронежилет, тем меньше вероятность вылета! В экзоскелете весом 48кг наступает полный комфорт.
Очень редко можно столкнуться с зависанием, не вините свой компьютер, дело не в нем, это издержки ботоводства и отсутствие доступа к редактированию самого движка для устранения мелких ошибок. Просто подойдите к месту, куда вы направлялись, с другой стороны или по другой траектории, обойдя место, где было зависание, как можно дальше.
После перезапуска игры и загрузки из последнего сохранения производится автоочистка от избыточных предметов, и все прекрасно работает дальше.

Przechodzenie:
У каждого своя судьба... Змеелов.

Прохождение написать подробно не получится, так как квестовые предметы спавнятся при каждом старте игры в разних местах (но они гарантированно есть!).

Если что-то не получается, прочтите наконец внимательно в истории сообщений инструктаж выдавшего Вам задание Милютина, или сходите и поговорите с ним еще раз.

Разберитесь с новыми возможностями вашего ПДА. Изучите описания выданных вам предметов. Собирайте и внимательно читайте все найденные документы. Рецепты разрешения казалось бы безвыходных ситуаций содержаться как раз в них.

Если вы не можете выкрутится из какой-то ситуации, отбиться от монстров, найти или достать найденный квестовый предмет - значит вы еще не нашли нужный документ. Или не усвоили урок, и пытаетесь все решить силой и наскоком. Просто отложите это дело, удерите от монстров на другой уровень, займитесь другими текущими задачами до тех пор, пока документ с рецептом не будет найден и осмыслен.

Внимательно и вдумчиво читаем все входящие сообщения.
Запасаемся продуктами, ищем безопасное место и спим до следующего выброса. Или совершаем вылазки на другие локации.

Поиск и изучение старых документов и дневников поможет прояснить ситуацию.

Обязательно добудь элитный детектор "Велес" для поиска артефактов! Это ключевой предмет, без которого найти все артефакты невозможно!

И помни - твоя задача вовсе не зачистка местности, а выполнение порученной миссии. Учитесь обходить опасности.

Используйте то, что заборы из сетки и колючки проходимы. На дальние локации перемещайтесь через проколы между пространственными пузырями.

Практически в любую точку любой локации можно попасть, надо только найти где и как. Многие квестовые предметы как раз лежат в таких местах. Даже Госпиталь можно

обойти по верху, если найти где и как вскарабкаться наверх.

Удачи тебе, Сталкер! И включи свой мозг. Помни, мозг - главная часть человеческого организма. Остальное - олько носитель мозга, хотя на него и влияет.

Если приперло - читаем "HELP по прохождению", в котором содержатся рекомендации и подсказки. Архив лежит в папке #Zm_Readme внутри папки gamedata.
Пароль к "HELP по прохождению": @Мамочка, помоги крутому сталкеру@
Для распаковки архива используйте архиватор 7-zip.

Змеелов мод прохождение © zmeelov-mod

Nie znalazłem tego "HELP по прохождению" . Czy to było w poprzedniej wersji?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Czy jest już "normalna" wersja tego moda? w sensie poprawiona, z chęcią bym w to pobębnił ale ściąganie tego z Waszego serwera to jakaś porażka (strasznie długo to idzie, mam neta 300mb/s) dlaczego tak sie dzieje? nigdy się z tym nie spotkałem ściągając coś "o Was"

W dniu 13.03.2016 o 14:57, pacjent1972 napisał:

Nowa wersja moda z patchem 2.17.

Tutaj trochę lepiej ale też poniżej przeciętnej

Możecie to wrzucić na normalny serwer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.