kobal Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Porównaj z kimś kto też gra w tego moda wielkość gamedaty. Ilość plików, folderów i wagę poszczególnych katalogów. Może coś ci się źle ściągnęło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Może Malakas.Wielkość mojej gamadaty to 1,50 GB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Ten błąd jest zgłaszany na AMK właśnie z przejściem między lokacjami i jeszcze raczej nie jest poprawiony. // @jurek zaraz idę do Prypeci to zobaczę u siebie jak będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 OK.Ciekawe jak to będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Mam wylot i wtopa. Mod jak na razie ma dwa błędy. 1...przejście CEA2 do LAB X-0 i to jest sama końcówka moda. Według poradników tam rozmową z ekologiem gra się kończy. Tutaj można powiedzieć że mod w linii Najemników jest bardzo fajny i grywalny bo w samym labie dostajemy tylko kilka info nic więcej. 2...wylot w X-16 w linii fabularnej Wojskowych..ten da się obejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 To samo u mnie.Nawet przed chwilą jeszcze raz na nowo zainstalowałem gamedata + patch i jest to samo.Wygląda na to,że nie da rady skończyć tego moda, chyba że ktoś coś wymyśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Moda skończyłeś brak tylko ostatniej rozmowy i filmiku. Gdy wyjdzie patch będzie można go obejrzeć dla formalności, wystarczy zachować ostatni zapis przed wejściem do X-0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Tak zrobiłem.Czekam na patcha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Znalazłem coś o tym X-16, ale nie mam zapisu by to sprawdzić... Koleś pisał że u niego wypady zaczęły się właśnie w X-16 i były regularnie co 5m terenu..(podobnie ja miałem ). Posuwał się do przodu i robił częste zapisy..tak dotarł do 1 wyłącznika, a potem wszystko poszło normalnie. Byłem bardzo blisko i usunąłem zapisy chyba to nie był dobry pomysł. Podeślijcie zapis z Jantaru przed wejściem do X-16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Chciałem je wkleić, ale mi nie wyszło.Nie podświetla mi się opcja wklej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Spróbuj jeszcze raz tutaj...http://speedy.sh/...zapis ma dwa pliki...jeden .sev.....drugi .dds. Spakuj obydwa do RAR, albo wyślij pojedyncze pliki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 http://speedy.sh/2uB...games.rar.Chyba ...o to chodziło. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Nom oto..zaraz zobaczymy czy gra odpali i napiszę .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 OK.Czekam w napięciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Gramy dalej...jednak metoda kolesia + cierpliwość jest skuteczna...posuwać się biegiem po 5 m i wykonywać zapis. Jako bonus trzeba zabić w tym czasie dwa Burery..więc miłej zabawy. Plus sytuacji..działa szybki zapis. Po około 12 wylotach zrobiłem zadanie w x-16. Należy zabrać dwa dokumenty. @jurek48 w linku zapis po wyjściu z X-16...nie przegap trupa w tunelach bo ma fajne fanty...http://speedy.sh/5N6...jsciu-z-x16.rar // Po wyjściu z kanałów idź do Sacharowa i sprzedaj to wszystko, lub włóż gdzieś do schowka. Nie należy chodzić z taką ilością sprzętu bo może to powodować problemy. W bunkrze jest Susłow który ma zadanie na skanery. /// Dodam jeszcze sposób na dodanie biegu i dobry noktowizor w exoszkielecie bo bez tego jakoś dziwnie. W pliku config misc outfit.ltx szukamy sekcji naszego [exo_outfit]:outfit_base zmienić linię sprint_allowed = false na true ;çŕďđĺůĺíčĺ đĺćčěŕ Sprint äë˙ Ŕęňĺđŕ sprint_allowed = true dla noktowizora w tej samej sekcji...zmieniamy effector_nightvision_bad.... na ....good full_icon_name = npc_icon_exo_outfit nightvision_sect = effector_nightvision_good 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 (edytowane) Kurcze z tym noktowizorem to świetna sprawa :thumbsup: Edytowane 1 Lipca 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 O co chodzi w tym zadaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 @smox czytaj dialogi... Masz znaleźć przyczynę znikania członków Powinności z posterunku na Wysypisku...rozwiązanie po prawej wychodząc z Baru tam gdzie siedzą mięsacze. Gdy skończysz tą linię z Najemnikami można grać w tą drugą z Wojskowymi. Dałem zapis po wyjściu z x-16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Dzięki @Malakas, a drogą wojskowych zagram na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Przeszedłem Lab X-16,ale trwało to pół godziny.Te ciągłe wyloty wystawiły moją cierpliwość na próbę,ale jakoś wytrzymałem.Pomysł tego gostka aby ciągle zapisywać grę skuteczny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 NIe musiałeś bo dałem Ci Twój zapis po wyjściu z Labu, ale chwali się ...jeżeli ja mogę to mogą wszyscy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 No właśnie.Teraz idę do Lab X-10 . // Wróciłem z X-10 oddałem Diektiarewowi dokumenty i na tym stanęło.Żadnych dialogów i nie wiem co dalej działać.Może ktoś z grających coś podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 To raczej koniec bo dostałeś przejście do X-0. Jeszcze tam nie poszedłem. Napisz czy dostałeś się do środka. // Mod jest ciekawy, jednak powinni postawić kilku NPC i dodać kilka zadań na Prypeci. Podobnie można było dodać kilka pijawek na podejściu do Elektrowni. Ostatnie lokacje są trochę puste. Linia Najemników jest jednak ciekawsza, ta z Wojskowymi przypomina Priboy-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Zaraz tam pójdę.W między czasie nie wiedząc co ze sobą zrobić wykonałem zadanie dla informatora i dla byłego monolitowca z Mag.Wojskowych i zdobyłem Gauss Puszkę.Teraz trzeba spróbować dostać się do X-0. Dostałem się do X-0 bez problemu, zakończenie dla mnie trochę inne niż przypuszczałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Męczy mnie ciągły wylot z takim logiem: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no exp[b][/b]ression> [error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobylgamedatascriptsnd_news_main.script:659: bad argument #1 to 'getn' (table expected, got nil) Mamy ze @smoxem na ukończeniu polonizacji ten mod, a tu zaparł się jeden plik i nie mogę znaleźć przyczyny, bo nie bardzo kumam logi. Proszę kolegów z odpowiednią wiedzą, o namiary tego błędy, czyli co muszę tam zrobić, cholewka, by nie wywalało. Wiem o jaki plik chodzi, ale nie wiem o co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.