Jump to content
Yurek

Lost World Troops of Doom 3.0 fixed + patch 3.5.5

Recommended Posts

Dziś pojawił się fix do patcha 3.5.5 do LWToD :D

Oto co naprawia:

LWToD patch 3.5.5 fix

- naprawiono wylot "xr_kamp.script:616: bad argument #1 to 'random' (interval is empty)" na Jantarze;

- naprawiono wylot "_g.script:581: attempt to index global 'oSnd' (a nil value)";

- naprawiono detektor "Wieles";

- naprawiono przepakowywanie nabojów (wcześniej nie działało).

Instalacja:

- skopiować folder "gamedata" patcha do folderu gry z zamianą plików.

Autor:

- Real Wolf.

Wersję rozpakowaną i zaadaptowaną do polonizacji można pobrać stąd: https://www.rapidshare.com/files/1444055342/LWToD_patch_3.5.5_fix.7z

Instalacja na aktualną wersję patcha 3.5.5 ze zintegrowaną polonizacją z zamianą plików.

Nowa gra nie jest konieczna.

To są pliki, które i tak są wczytywane "na bieżąco" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak włączyć noktowizję oraz przywrócić stary celownik. Zauważyłem też, że w konfiguracji sterowania zniknęła opcja włączenia noktowizji. Dodałem linijkę bind night_vision kN w pliku user.ltx, ale to nie pomogło:) W pliku system.ltx zmiana wartości cross_length nie pomogła. Celownik się nie powiększył. Minimapę sam sobie przywróciłem. Czytałem, że celownik mógł być ukryty w pliku collimator_binder.script, ale tego pliku nie znalazłem. Z wyłączeniem dynamicznego huda, czyli maski też sobie dałem radę. Największy problem mam z tą noktowizją bo strasznie ciemno w tej grze. Może trzeba coś nagrzebać w pliku lwc_night_vision.script albo lwc_keyboard. Zauważyłem, że w plikach outfit nie ma opcji nightvision_sect, więc dopisałem też tą linijkę. W dalszym ciągu nie mam noktowizji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmieniałeś wartość linijki max_walk_weight ? Bo mi się zdaje, że nie i to jest powód twojego problemu... Nie lepiej jest grać bez kombinowania ? :tongue:

Edited by Radrif

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lolex, w gamedatakonfigcreaturesactor powinieneś mieć:


max_item_mass = 30.0
jump_speed			 = 8.
crouch_coef = 0.6
climb_coef = 0.7
run_coef			 = 2.0
sprint_koef = 2.6
run_back_coef = 1.0
walk_back_coef = 0.8
air_control_param = 0.1
walk_accel			 = 17

sprint_koef odpowiada za szybkość biegu. Jeśli chcesz podnieść udźwig, to tu musisz wpisać żądaną wartość w max_item_mass i jeszcze niżej w max_walk_weight, ale to nie koniec. Trzeba jeszcze zajrzeć do gamedataconfigsystem i tam poniżej [inventory] masz tak:


[inventory]
take_dist = 2
max_weight = 20
max_ruck = 55
max_belt = 20
slots = 11

Tu w max_weight wpisujesz to co wcześniej w pliku actor. Możesz jeszcze w take_dist wpisać np. 100 i ze stu metrów zaglądać do skrzyń i łoić fanty lub z dalsza wyciągać artefakty z anomalii, nie narażając zdrowia i pancerza. Myślę, że Ci jakoś pomogłem, jak nie, to dalej pytaj.

Edited by metek58

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ patrick1982

Noktowizory w tym modzie przestały być zintegrowane z kombinezonami i trzeba je oddzielnie zakupić. Dopiero wtedy będziesz mógł je użyć ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy niektórych modach, zmiany opisane przez metka58 (które są jak najbardziej prawidłowe) nie wystarczą. Pomimo ustawienia np. 500kg udźwigu, fanty wypadają z plecaka przy określonym przez autora udźwigu. Potrzebne są inne zmiany, indywidualne dla danego moda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapewne @smox tak się zdarza. Te wypadanie przedmiotów to rzadkość, kiedyś tylko raz mi się przytrafiło, ze dwa lata temu, przekraczało się tzw. punkt "g" i w określonych (bo nie wszędzie) miejscach jakiejś lokacji, wypierniczało takim kołem nadmiar z plecaka, było to do pozbierania, ale jak w pobliży byli NPC, to bezlitośnie łoili nasz dobytek i traciło się nieraz bardzo cenne rzeczy. Teraz nie zdarza mi się to przy tych zmianach, zawsze mogę brać ile chcę i nic się nie gubi, jeśli chodzi o wagę. Były przypadki, że nie można było wziąć większej ilości sztuk danych rzeczy, np. 5 sztuk, bo w modzie na to był limit. Co do udźwigu, to można było nawet 10 ton tachać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smox ma rację wszystko zależy od moda. Zwykła prosta zmiana udźwigu to nic szczególnego. Wypadanie rzeczy z plecaka nie ma nic wspólnego z udźwigiem i nie wszystkie mody mają taki bajer.

Sama funkcja w niektórych modach jest umiejscowiona w innych plikach niż te na udźwig. Pierwszym modem na forum była N Soljanka właśnie z takim zabezpieczeniem.

Funkcja jest rzadko spotykana i szkoda bo to dobry haczyk na cziterów (cheater) i powinien być głęboko w skryptach każdego moda. Mody są robione by oddać realizm Zony i po wprowadzeniu stu ułatwień wszystkie starania autora lecą do piachu, a Stalker staje się debilną gierką dla dzieci. Po co psuć rozgrywkę...

Wszystkie dziwne niepotrzebne zmiany poza udźwigiem do 100 kg, celownikiem, czy mapką to psucie gry... :smile: , ale to tylko jedna opinia bo każdy gra po swojemu.

//

(ang. cheater - oszust; używane głównie podczas grania online) - mówimy tak w odniesieniu do:

1. osoby, która oszukuje (zarówno w grach jak i w realu).

///

Forum ma dział... Poradniki i Tutoriale ...tam należy szukać rozwiązań i info o edycji plików gry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@malakas, i @smox i Ty masz rację, w plikach nie ma co grzebać bez powodu. Piszesz "...po co psuć rozgrywkę...", to trzeba też wziąć pod uwagę, że np. @lolex zmieniając te parametry, ma taką rozrywkę jaką chce i to należy uszanować. Kto ma ochotę na normalne lub super utrudnienia, to może i nikt mu tego nie zabroni. Ja uważam, że jak ktoś prosi o radę, to w miarę wiedzy, trzeba mu jej udzielić. Porada może zawierać nie tylko opis, jak podkręcić lub obniżyć parametry gry, ale i próby odwiedzenia gracza od grzebania w plikach. :biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porada może zawierać nie tylko opis, jak podkręcić lub obniżyć parametry gry, ale i próby odwiedzenia gracza od grzebania w plikach.

To cały sens mojej wypowiedzi i po to podałem link do działu ulepszeń... :biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Yurek :)

Domyśliłem się, że tę noktowizję można dokupić, ale przeglądając upgrade kombinezonów nie widziałem żadnej zmianki w linijkach :) Nie mówiąc już o tym że w opcjach gry (ustawienia sterowania) nie widnieje opcja noktowizji, więc stąd było moje pytanie. Powoli zaczynałem rozkminiać te wszystkie pliki *.script lub *.ltx i modyfikować je sobie pod swoim kątem, ale z tą noktowizją sobie nie mogłem poradzić. Dalsze moje pytanko czy można przywrócić stary celownik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nie ma game relations to nie zmienisz, ale coś nie chce mi się wierzyć by nie było. Plik game_relations znajduje się w gamedata / config / creatures. Poza tym w LWR ten quest z najemnikami w Limańsku był ślepą uliczką. Kończył się przystąpieniem do najemników, co powodowało wrogość wszystkich innych frakcji. Może tu jest inaczej, ale śmiem wątpić. Możesz jeszcze przebiec się nad Czarne Jezioro i przystąpić do Drakonidów, ale to z kolei zaowocuje neutralnością wszystkich frakcji w stosunku do GG. To też rozwiązanie z LWR, ale zapewne tu jest tak samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprawione

Ja u wojskowych, na posterunku jest baniak, tylko że strzelają, nie wiem czy tak 
ja u wojskowych na posterunku jest baniak, tylko że strzelają, nie wiem czy tak musi być w L.W.R  są neutralni.




Dzięki Yurek :)

Domyśliłem się, że tę noktowizję można dokupić, ale przeglądając upgrade kombinezonów nie widziałem żadnej zmianki w linijkach :) Nie mówiąc już o tym że w opcjach gry (ustawienia sterowania) nie widnieje opcja noktowizji, więc stąd było moje pytanie. Powoli zaczynałem rozkminiać te wszystkie pliki *.script lub *.ltx i modyfikować je sobie pod swoim kątem, ale z tą noktowizją sobie nie mogłem poradzić. Dalsze moje pytanko czy można przywrócić stary celownik?

Kolego, a ty w naszym języku pisać potrafisz? Proszę poprawić posta żeby wyglądał normalnie i był bez błędów. LD Edited by piotr12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neví někdo kde je ve verzi 3.5 nářadí pro Kardana.Jedno jsem našel v Jupiteru na bagru a dtuhé má být někde u Wschodniej Bruzdy.Ty mapy jsou strašně nezřetelné.V nápovědě je napsáno vše je v mapě ale nejde to přečíst.Ve verzi 3.3 bylo na stole v dílně u vstupu na Jupiter. // Czy ktoś wie gdzie w wersji 3.5 są narzędzia do Kardana. Jedne znalazłem w okolicy Jupitera, drugie mają być gdzieś niedaleko Wschodniej Bruzdy. W pomocy mówią wszystko jest na mapie ale nie mogę znaleźć. W wersji 3.3 były na stole w warsztacie przy wejściu do Jupitera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pewien problem w Jantarze:


FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression	: fatal error
[error]Function	  : CScriptEngine::lua_error
[error]File		  : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		  : 73
[error]Description   : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ... shadow of chernobylgamedatascriptsxr_kamp.script:616: bad argument #1 to 'random' (interval is empty)

Czy może ktoś pomóc?

Edited by B10X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten błąd powinien być naprawiony w fixie do patcha 3.5.5. Przeczytaj dokładnie instrukcję instalacji w pierwszym poście i przemyśl sobie czy wszystko zainstalowałeś tak jak należy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.