Skocz do zawartości

Lost World Troops of Doom 3.0 + Patch 3.5.5


Yurek

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś pojawił się fix do patcha 3.5.5 do LWToD :D

Oto co naprawia:

LWToD patch 3.5.5 fix

- naprawiono wylot "xr_kamp.script:616: bad argument #1 to 'random' (interval is empty)" na Jantarze;

- naprawiono wylot "_g.script:581: attempt to index global 'oSnd' (a nil value)";

- naprawiono detektor "Wieles";

- naprawiono przepakowywanie nabojów (wcześniej nie działało).

Instalacja:

- skopiować folder "gamedata" patcha do folderu gry z zamianą plików.

Autor:

- Real Wolf.

Wersję rozpakowaną i zaadaptowaną do polonizacji można pobrać stąd: https://www.rapidshare.com/files/1444055342/LWToD_patch_3.5.5_fix.7z

Instalacja na aktualną wersję patcha 3.5.5 ze zintegrowaną polonizacją z zamianą plików.

Nowa gra nie jest konieczna.

To są pliki, które i tak są wczytywane "na bieżąco" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak włączyć noktowizję oraz przywrócić stary celownik. Zauważyłem też, że w konfiguracji sterowania zniknęła opcja włączenia noktowizji. Dodałem linijkę bind night_vision kN w pliku user.ltx, ale to nie pomogło:) W pliku system.ltx zmiana wartości cross_length nie pomogła. Celownik się nie powiększył. Minimapę sam sobie przywróciłem. Czytałem, że celownik mógł być ukryty w pliku collimator_binder.script, ale tego pliku nie znalazłem. Z wyłączeniem dynamicznego huda, czyli maski też sobie dałem radę. Największy problem mam z tą noktowizją bo strasznie ciemno w tej grze. Może trzeba coś nagrzebać w pliku lwc_night_vision.script albo lwc_keyboard. Zauważyłem, że w plikach outfit nie ma opcji nightvision_sect, więc dopisałem też tą linijkę. W dalszym ciągu nie mam noktowizji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lolex, w gamedatakonfigcreaturesactor powinieneś mieć:


max_item_mass = 30.0
jump_speed			 = 8.
crouch_coef = 0.6
climb_coef = 0.7
run_coef			 = 2.0
sprint_koef = 2.6
run_back_coef = 1.0
walk_back_coef = 0.8
air_control_param = 0.1
walk_accel			 = 17

sprint_koef odpowiada za szybkość biegu. Jeśli chcesz podnieść udźwig, to tu musisz wpisać żądaną wartość w max_item_mass i jeszcze niżej w max_walk_weight, ale to nie koniec. Trzeba jeszcze zajrzeć do gamedataconfigsystem i tam poniżej [inventory] masz tak:


[inventory]
take_dist = 2
max_weight = 20
max_ruck = 55
max_belt = 20
slots = 11

Tu w max_weight wpisujesz to co wcześniej w pliku actor. Możesz jeszcze w take_dist wpisać np. 100 i ze stu metrów zaglądać do skrzyń i łoić fanty lub z dalsza wyciągać artefakty z anomalii, nie narażając zdrowia i pancerza. Myślę, że Ci jakoś pomogłem, jak nie, to dalej pytaj.

Edytowane przez metek58
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne @smox tak się zdarza. Te wypadanie przedmiotów to rzadkość, kiedyś tylko raz mi się przytrafiło, ze dwa lata temu, przekraczało się tzw. punkt "g" i w określonych (bo nie wszędzie) miejscach jakiejś lokacji, wypierniczało takim kołem nadmiar z plecaka, było to do pozbierania, ale jak w pobliży byli NPC, to bezlitośnie łoili nasz dobytek i traciło się nieraz bardzo cenne rzeczy. Teraz nie zdarza mi się to przy tych zmianach, zawsze mogę brać ile chcę i nic się nie gubi, jeśli chodzi o wagę. Były przypadki, że nie można było wziąć większej ilości sztuk danych rzeczy, np. 5 sztuk, bo w modzie na to był limit. Co do udźwigu, to można było nawet 10 ton tachać.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox ma rację wszystko zależy od moda. Zwykła prosta zmiana udźwigu to nic szczególnego. Wypadanie rzeczy z plecaka nie ma nic wspólnego z udźwigiem i nie wszystkie mody mają taki bajer.

Sama funkcja w niektórych modach jest umiejscowiona w innych plikach niż te na udźwig. Pierwszym modem na forum była N Soljanka właśnie z takim zabezpieczeniem.

Funkcja jest rzadko spotykana i szkoda bo to dobry haczyk na cziterów (cheater) i powinien być głęboko w skryptach każdego moda. Mody są robione by oddać realizm Zony i po wprowadzeniu stu ułatwień wszystkie starania autora lecą do piachu, a Stalker staje się debilną gierką dla dzieci. Po co psuć rozgrywkę...

Wszystkie dziwne niepotrzebne zmiany poza udźwigiem do 100 kg, celownikiem, czy mapką to psucie gry... :smile: , ale to tylko jedna opinia bo każdy gra po swojemu.

//

(ang. cheater - oszust; używane głównie podczas grania online) - mówimy tak w odniesieniu do:

1. osoby, która oszukuje (zarówno w grach jak i w realu).

///

Forum ma dział... Poradniki i Tutoriale ...tam należy szukać rozwiązań i info o edycji plików gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@malakas, i @smox i Ty masz rację, w plikach nie ma co grzebać bez powodu. Piszesz "...po co psuć rozgrywkę...", to trzeba też wziąć pod uwagę, że np. @lolex zmieniając te parametry, ma taką rozrywkę jaką chce i to należy uszanować. Kto ma ochotę na normalne lub super utrudnienia, to może i nikt mu tego nie zabroni. Ja uważam, że jak ktoś prosi o radę, to w miarę wiedzy, trzeba mu jej udzielić. Porada może zawierać nie tylko opis, jak podkręcić lub obniżyć parametry gry, ale i próby odwiedzenia gracza od grzebania w plikach. :biggrin:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Yurek :)

Domyśliłem się, że tę noktowizję można dokupić, ale przeglądając upgrade kombinezonów nie widziałem żadnej zmianki w linijkach :) Nie mówiąc już o tym że w opcjach gry (ustawienia sterowania) nie widnieje opcja noktowizji, więc stąd było moje pytanie. Powoli zaczynałem rozkminiać te wszystkie pliki *.script lub *.ltx i modyfikować je sobie pod swoim kątem, ale z tą noktowizją sobie nie mogłem poradzić. Dalsze moje pytanko czy można przywrócić stary celownik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak nie ma game relations to nie zmienisz, ale coś nie chce mi się wierzyć by nie było. Plik game_relations znajduje się w gamedata / config / creatures. Poza tym w LWR ten quest z najemnikami w Limańsku był ślepą uliczką. Kończył się przystąpieniem do najemników, co powodowało wrogość wszystkich innych frakcji. Może tu jest inaczej, ale śmiem wątpić. Możesz jeszcze przebiec się nad Czarne Jezioro i przystąpić do Drakonidów, ale to z kolei zaowocuje neutralnością wszystkich frakcji w stosunku do GG. To też rozwiązanie z LWR, ale zapewne tu jest tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Poprawione

Ja u wojskowych, na posterunku jest baniak, tylko że strzelają, nie wiem czy tak 
ja u wojskowych na posterunku jest baniak, tylko że strzelają, nie wiem czy tak musi być w L.W.R  są neutralni.




Dzięki Yurek :)

Domyśliłem się, że tę noktowizję można dokupić, ale przeglądając upgrade kombinezonów nie widziałem żadnej zmianki w linijkach :) Nie mówiąc już o tym że w opcjach gry (ustawienia sterowania) nie widnieje opcja noktowizji, więc stąd było moje pytanie. Powoli zaczynałem rozkminiać te wszystkie pliki *.script lub *.ltx i modyfikować je sobie pod swoim kątem, ale z tą noktowizją sobie nie mogłem poradzić. Dalsze moje pytanko czy można przywrócić stary celownik?

Kolego, a ty w naszym języku pisać potrafisz? Proszę poprawić posta żeby wyglądał normalnie i był bez błędów. LD Edytowane przez piotr12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Neví někdo kde je ve verzi 3.5 nářadí pro Kardana.Jedno jsem našel v Jupiteru na bagru a dtuhé má být někde u Wschodniej Bruzdy.Ty mapy jsou strašně nezřetelné.V nápovědě je napsáno vše je v mapě ale nejde to přečíst.Ve verzi 3.3 bylo na stole v dílně u vstupu na Jupiter. // Czy ktoś wie gdzie w wersji 3.5 są narzędzia do Kardana. Jedne znalazłem w okolicy Jupitera, drugie mają być gdzieś niedaleko Wschodniej Bruzdy. W pomocy mówią wszystko jest na mapie ale nie mogę znaleźć. W wersji 3.3 były na stole w warsztacie przy wejściu do Jupitera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem w Jantarze:


FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression	: fatal error
[error]Function	  : CScriptEngine::lua_error
[error]File		  : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		  : 73
[error]Description   : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ... shadow of chernobylgamedatascriptsxr_kamp.script:616: bad argument #1 to 'random' (interval is empty)

Czy może ktoś pomóc?

Edytowane przez B10X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.