Yurek Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Dziś pojawił się fix do patcha 3.5.5 do LWToD :D Oto co naprawia: LWToD patch 3.5.5 fix - naprawiono wylot "xr_kamp.script:616: bad argument #1 to 'random' (interval is empty)" na Jantarze; - naprawiono wylot "_g.script:581: attempt to index global 'oSnd' (a nil value)"; - naprawiono detektor "Wieles"; - naprawiono przepakowywanie nabojów (wcześniej nie działało). Instalacja: - skopiować folder "gamedata" patcha do folderu gry z zamianą plików. Autor: - Real Wolf. Wersję rozpakowaną i zaadaptowaną do polonizacji można pobrać stąd: https://www.rapidshare.com/files/1444055342/LWToD_patch_3.5.5_fix.7z Instalacja na aktualną wersję patcha 3.5.5 ze zintegrowaną polonizacją z zamianą plików. Nowa gra nie jest konieczna. To są pliki, które i tak są wczytywane "na bieżąco" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick1982 Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Jak włączyć noktowizję oraz przywrócić stary celownik. Zauważyłem też, że w konfiguracji sterowania zniknęła opcja włączenia noktowizji. Dodałem linijkę bind night_vision kN w pliku user.ltx, ale to nie pomogło:) W pliku system.ltx zmiana wartości cross_length nie pomogła. Celownik się nie powiększył. Minimapę sam sobie przywróciłem. Czytałem, że celownik mógł być ukryty w pliku collimator_binder.script, ale tego pliku nie znalazłem. Z wyłączeniem dynamicznego huda, czyli maski też sobie dałem radę. Największy problem mam z tą noktowizją bo strasznie ciemno w tej grze. Może trzeba coś nagrzebać w pliku lwc_night_vision.script albo lwc_keyboard. Zauważyłem, że w plikach outfit nie ma opcji nightvision_sect, więc dopisałem też tą linijkę. W dalszym ciągu nie mam noktowizji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Te braki, to zapewne opcja utrudnienia gry i tak ma chodzić gra, ale jak ktoś zechce inaczej i sobie poradzi, to czemu nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radrif Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 (edytowane) Zmieniałeś wartość linijki max_walk_weight ? Bo mi się zdaje, że nie i to jest powód twojego problemu... Nie lepiej jest grać bez kombinowania ? Edytowane 4 Lipca 2012 przez Radrif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 (edytowane) @lolex, w gamedatakonfigcreaturesactor powinieneś mieć: max_item_mass = 30.0 jump_speed = 8. crouch_coef = 0.6 climb_coef = 0.7 run_coef = 2.0 sprint_koef = 2.6 run_back_coef = 1.0 walk_back_coef = 0.8 air_control_param = 0.1 walk_accel = 17 sprint_koef odpowiada za szybkość biegu. Jeśli chcesz podnieść udźwig, to tu musisz wpisać żądaną wartość w max_item_mass i jeszcze niżej w max_walk_weight, ale to nie koniec. Trzeba jeszcze zajrzeć do gamedataconfigsystem i tam poniżej [inventory] masz tak: [inventory] take_dist = 2 max_weight = 20 max_ruck = 55 max_belt = 20 slots = 11 Tu w max_weight wpisujesz to co wcześniej w pliku actor. Możesz jeszcze w take_dist wpisać np. 100 i ze stu metrów zaglądać do skrzyń i łoić fanty lub z dalsza wyciągać artefakty z anomalii, nie narażając zdrowia i pancerza. Myślę, że Ci jakoś pomogłem, jak nie, to dalej pytaj. Edytowane 5 Lipca 2012 przez metek58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 @ patrick1982 Noktowizory w tym modzie przestały być zintegrowane z kombinezonami i trzeba je oddzielnie zakupić. Dopiero wtedy będziesz mógł je użyć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Przy niektórych modach, zmiany opisane przez metka58 (które są jak najbardziej prawidłowe) nie wystarczą. Pomimo ustawienia np. 500kg udźwigu, fanty wypadają z plecaka przy określonym przez autora udźwigu. Potrzebne są inne zmiany, indywidualne dla danego moda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Zapewne @smox tak się zdarza. Te wypadanie przedmiotów to rzadkość, kiedyś tylko raz mi się przytrafiło, ze dwa lata temu, przekraczało się tzw. punkt "g" i w określonych (bo nie wszędzie) miejscach jakiejś lokacji, wypierniczało takim kołem nadmiar z plecaka, było to do pozbierania, ale jak w pobliży byli NPC, to bezlitośnie łoili nasz dobytek i traciło się nieraz bardzo cenne rzeczy. Teraz nie zdarza mi się to przy tych zmianach, zawsze mogę brać ile chcę i nic się nie gubi, jeśli chodzi o wagę. Były przypadki, że nie można było wziąć większej ilości sztuk danych rzeczy, np. 5 sztuk, bo w modzie na to był limit. Co do udźwigu, to można było nawet 10 ton tachać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 @smox ma rację wszystko zależy od moda. Zwykła prosta zmiana udźwigu to nic szczególnego. Wypadanie rzeczy z plecaka nie ma nic wspólnego z udźwigiem i nie wszystkie mody mają taki bajer. Sama funkcja w niektórych modach jest umiejscowiona w innych plikach niż te na udźwig. Pierwszym modem na forum była N Soljanka właśnie z takim zabezpieczeniem. Funkcja jest rzadko spotykana i szkoda bo to dobry haczyk na cziterów (cheater) i powinien być głęboko w skryptach każdego moda. Mody są robione by oddać realizm Zony i po wprowadzeniu stu ułatwień wszystkie starania autora lecą do piachu, a Stalker staje się debilną gierką dla dzieci. Po co psuć rozgrywkę... Wszystkie dziwne niepotrzebne zmiany poza udźwigiem do 100 kg, celownikiem, czy mapką to psucie gry... , ale to tylko jedna opinia bo każdy gra po swojemu. // (ang. cheater - oszust; używane głównie podczas grania online) - mówimy tak w odniesieniu do: 1. osoby, która oszukuje (zarówno w grach jak i w realu). /// Forum ma dział... Poradniki i Tutoriale ...tam należy szukać rozwiązań i info o edycji plików gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 @malakas, i @smox i Ty masz rację, w plikach nie ma co grzebać bez powodu. Piszesz "...po co psuć rozgrywkę...", to trzeba też wziąć pod uwagę, że np. @lolex zmieniając te parametry, ma taką rozrywkę jaką chce i to należy uszanować. Kto ma ochotę na normalne lub super utrudnienia, to może i nikt mu tego nie zabroni. Ja uważam, że jak ktoś prosi o radę, to w miarę wiedzy, trzeba mu jej udzielić. Porada może zawierać nie tylko opis, jak podkręcić lub obniżyć parametry gry, ale i próby odwiedzenia gracza od grzebania w plikach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Porada może zawierać nie tylko opis, jak podkręcić lub obniżyć parametry gry, ale i próby odwiedzenia gracza od grzebania w plikach. To cały sens mojej wypowiedzi i po to podałem link do działu ulepszeń... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick1982 Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Dzięki Yurek :) Domyśliłem się, że tę noktowizję można dokupić, ale przeglądając upgrade kombinezonów nie widziałem żadnej zmianki w linijkach :) Nie mówiąc już o tym że w opcjach gry (ustawienia sterowania) nie widnieje opcja noktowizji, więc stąd było moje pytanie. Powoli zaczynałem rozkminiać te wszystkie pliki *.script lub *.ltx i modyfikować je sobie pod swoim kątem, ale z tą noktowizją sobie nie mogłem poradzić. Dalsze moje pytanko czy można przywrócić stary celownik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 @ patrick1982 Z tym celownikiem, to się chłopaki postarali... Na razie nie widzę szans na jego zmianę :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawnyokgora Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Witam mam problem w fabule : z kontaktować się z Kromem, ale jako najemnik jest nastawiony wrogo jak to zmienić, a niema pliku game_relations Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Jak nie ma game relations to nie zmienisz, ale coś nie chce mi się wierzyć by nie było. Plik game_relations znajduje się w gamedata / config / creatures. Poza tym w LWR ten quest z najemnikami w Limańsku był ślepą uliczką. Kończył się przystąpieniem do najemników, co powodowało wrogość wszystkich innych frakcji. Może tu jest inaczej, ale śmiem wątpić. Możesz jeszcze przebiec się nad Czarne Jezioro i przystąpić do Drakonidów, ale to z kolei zaowocuje neutralnością wszystkich frakcji w stosunku do GG. To też rozwiązanie z LWR, ale zapewne tu jest tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr12 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 (edytowane) Poprawione Ja u wojskowych, na posterunku jest baniak, tylko że strzelają, nie wiem czy tak ja u wojskowych na posterunku jest baniak, tylko że strzelają, nie wiem czy tak musi być w L.W.R są neutralni.Dzięki Yurek :) Domyśliłem się, że tę noktowizję można dokupić, ale przeglądając upgrade kombinezonów nie widziałem żadnej zmianki w linijkach :) Nie mówiąc już o tym że w opcjach gry (ustawienia sterowania) nie widnieje opcja noktowizji, więc stąd było moje pytanie. Powoli zaczynałem rozkminiać te wszystkie pliki *.script lub *.ltx i modyfikować je sobie pod swoim kątem, ale z tą noktowizją sobie nie mogłem poradzić. Dalsze moje pytanko czy można przywrócić stary celownik? Kolego, a ty w naszym języku pisać potrafisz? Proszę poprawić posta żeby wyglądał normalnie i był bez błędów. LD Edytowane 27 Marca 2014 przez piotr12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Neví někdo kde je ve verzi 3.5 nářadí pro Kardana.Jedno jsem našel v Jupiteru na bagru a dtuhé má být někde u Wschodniej Bruzdy.Ty mapy jsou strašně nezřetelné.V nápovědě je napsáno vše je v mapě ale nejde to přečíst.Ve verzi 3.3 bylo na stole v dílně u vstupu na Jupiter. // Czy ktoś wie gdzie w wersji 3.5 są narzędzia do Kardana. Jedne znalazłem w okolicy Jupitera, drugie mają być gdzieś niedaleko Wschodniej Bruzdy. W pomocy mówią wszystko jest na mapie ale nie mogę znaleźć. W wersji 3.3 były na stole w warsztacie przy wejściu do Jupitera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B10X Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) Mam pewien problem w Jantarze: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamescript_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no exp[b][/b]ression> [error]Arguments : LUA error: ... shadow of chernobylgamedatascriptsxr_kamp.script:616: bad argument #1 to 'random' (interval is empty) Czy może ktoś pomóc? Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez B10X Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Ten błąd powinien być naprawiony w fixie do patcha 3.5.5. Przeczytaj dokładnie instrukcję instalacji w pierwszym poście i przemyśl sobie czy wszystko zainstalowałeś tak jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Najnowszy nieoficjalny patch nr 3.6, niekompatybilny z polonizacją. http://narod.ru/disk/59444883001.9efd7ae872a9f5daddb7ced8323cb0d4/Patch_3.6.7z.html http://narod.ru/disk/58889871001.2c7c62279b3df9ce62fe22c44537319b/xrGame_fov90.7z.html http://ap-pro.ru/forum/79-2631-1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B10X Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Problem rozwiązany - pomogło wrzucenie na nowo fix'u do patcha 3.5.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koksar Opublikowano 23 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Będzie Adaptacja patcha 3.6 do polonizacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 24 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Fix dla patcha 3.6- wersja rozpakowana do formatu gamedata.http://ap-pro.ru/forum/79-2631-84 http://narod.ru/disk/60795795001.d7d9a7e65a84fc524ffcc186233e64d5/Fix_3.6.7z.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koksar Opublikowano 24 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Działa z wersja pl ? // Najnowszy nieoficjalny patch nr 3.6 i fixy do niego, niekompatybilne z polonizacją. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k4rl1t0 Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Krótka piłka. Jest to osobny mod na bazie LWR, czy do jego działania jest wymagana "podstawka" LWR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.