Yurek Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zrobiłem nowy patch na "dzike kawałki muzyczne", ponieważ na poprzednim patchu pojawił sie wylot: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : ovi->channels==1 [error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xrSoundSoundRender_Source_loader.cpp [error]Line : 71 [error]Description : Invalid source num channels: [error]Arguments : e:s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsabc_newsborov_music3.ogg Nowy patch nazywa się: WILD SOUND KILER patch (Powrót Szramy cz.1) FIXED. Po prostu zapomniałem, że Stalker obsługuje tylko pliki .ogg mono, a tam znalazły się dwa kawałki stereo i stąd ten wylot. Na nowym patchu będzie OK ;) Patch do pobrania w temacie "Inne patche..." (http://stalkerteam.pl/topic/4559-inne-patche-do-powrotu-szramy-cz1/#entry45845) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zaraz wrzucę go na patelnię do cieplnej obróbki i napiszę jak się sprawuje. Jestem jeszcze w DM...choinka z czasem krucho. // Poprawka działa znakomicie..wreszcie słychać Zonę w DM i wystrzały a nie metalową muzykę... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Witam wszystkich skoro mowa o błędach to mówię co i jak miałem ich kilka ale taki z poważnych to jest taki że kiedy wchodzę na terytorium baru i po załatwieniu zgrai psów przechodzę przez rów i na wysokości kontenerów gra zamiera. Tz. zatrzymuje się i komp wymaga restartu i po tym dziwnym zjawisku gra staje się nie do grania bo po kilku wczytaniach ostatniego zapisu sytuacja staje się taka sama. Koniec tej gry jest bez błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 W tym miejscu w Barze gra przycina mi się we wszystkich modach. Takich miejsc jest kilka w grze i nie jest to wina modów, tylko podstawki. Proponuję zmniejszyć wymagania, bo mnie po kilku sekundach gra rusza dalej, a kompa mam kiepskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Ok. zaraz poddam go ponownej próbie i zobaczę czy to coś pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 @lolex, a ile masz wpisane w gamedata/scripts/restriction_stock (na samym początku) - w inwMax? I le masz tu w gamedata/config/inventory_sect - w max_ruck? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 @ lolex A wgrałeś ten najnowszy patch na udźwig ? Bo 3 sierpnia poprawiłem starą wersję patcha na udźwig, bo właśnie przy 60 kg rwał się plecak. Jesli grasz na starym patchu, to pobierz nowy i wtedy sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 http://stalkerteam.pl/topic/4559-inne-patche-do-powrotu-szramy-cz1/ Post nr.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Najnowszy patch (06) do BETY polonizacji Powrotu Szramy cz.1 do pobrania w temacie: http://stalkerteam.p...cz1/#entry47152 // Najnowszy patch (07) do BETY polonizacji Powrotu Szramy cz.1 do pobrania w temacie: http://stalkerteam.p...cz1/#entry48707 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 @yurek zaznacz żeby tego patcha nie łączyć z dodatkiem SCREAM, lub jeżeli ktoś łączy to żeby najpierw usunął z patcha plik amk_mod.script - to przez to był ten wylot - pobrałem dzisiaj patcha i wrzuciłem (dobrze że w osobnej gamedata.db) - od razu wyskoczył. Jak usunąłem to śmiga dalej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Dzięki, ale nawet nie wpadłem na to, że ktoś może próbować nałożyć tego patcha na SCREAM, czyli jakby zrobić downgrade moda Stosowne ostrzeżenie dodałem do postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 To dlatego że robicie jedną polonizację. I jak ktoś ma SCREAM-a to kombinuje (jak ja :thumbsup: ). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 @ scigacz1975 To może weź tą adaptację, która już jest i nanieś poprawki, bo widzę, że się na tym znasz ;) Będę miał mniej roboty potem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Proszę bardzo - ale z tego co zauważyłem to tylko amk_mod.script był konfliktowy więc zostaje z adaptacji. Pozostałe można było spokojnie połączyć. http://www.sendspace...4814e1b6eb6af5f EDIT Yurek (07.09.12) Dzięki scigacz1975 ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 (edytowane) A mogłem poczekać z tą reistalacją...mam doła,nie powiem ! @Yurek: Dzięki, ale nawet nie wpadłem na to, że ktoś może próbować nałożyć tego patcha na SCREAM, czyli jakby zrobić downgrade moda ,z całym szacunem ale nie każdy siedzi w tym tak mocno jak Ty i paru innych Gośći na ST,musicie brać pod uwage takich żuczków jak jak ja . Edytowane 6 Września 2012 przez pacjent1972 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Yurek - w opisie patcha na udżwig piszesz że, można przywrócić stary udźwig. Ale nie widzę jak. Dzika muzyka ma dwa foldery instal i uninstal. A ten nie. Jak będę chciał cofnąć, to co zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 (edytowane) W paczce są pliki: (inventory_sect i inventory_sect ORIG) jak i (actor i actor ORIG) I (restriction_stock i restriction_stock ORIG). Są to pary plików. Z przyrostkiem" ORIG" to pliki orginalne. Trzeba skasować te bez "ORIG" a pozostałe edytować nazwy pozbywając się przyrostka. Edytowane 8 Września 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Sądzę, że dobrze Cię rozumiejąc, to co zrobiłem jest prawidłowe. Aby nie mieć problemu z powrotem, a zapomniałbym co zrobić ( siwy łeb nie wszystko trzyma ), utworzyłem nowy katalog uninstal -> przekopiowełem gamedata -> usunąłem oba pliki nie ORIG -> zmieniłem nazwę pozostałych usuwając z nich ORIG. ORIGów z pierwszej gamedata nie usuwałem, choć chyba teraz tam są już niepotrzebne. Co Ty na to? Na razie nie sprawdzałem czy skutkuje, ale powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Par plików są trzy, ale o to właśnie chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Jeżeli chcesz możesz to podzielić na dwa foldery gamedata, będzie łatwiej zapamiętać. Każda gamedata będzie zawierać trzy pliki. To to samo co zrobiłeś tylko bardziej czytelnie. 1...jeden nazwij sobie poprawka na X kilogramów tam wstaw trzy pliki modyfikowane (bez ORG) 2..drugi nazwij oryginalny udźwig i wstaw tam te pozostałe trzy z dopiskiem ORG. Po tym podziale usuń ten dopisek z nazwy pliku. Tak podzielone pliki nie wymagają edytowania nazw. Wystarczy wrzucić odpowiednią gamedata do gry w zależności od potrzeb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Tak zrobiłem. Po Waszych uwagach sprawdziłem tylko w katalogu uninstal, czy nie została jakaś para ORGIN i nieORGIN. Po zrobieniu porządku zostaje tylko sprawdzić skuteczność, ale to jak skończę moda lub z modem. Edit; Tylko dla informacji. Robiąc lokację Jantar, ubrałem egzo Czystego Nieba i pokazało mi max udźwig 360 kg. Ale już przy 330 miałem ograniczoną możliwość ruchu. Nie przeszkadzało mi to, bo wyrzuciłem złom zebrany przy okazji ( weź wszystko ) innych zdobyczy i poszedłem dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Poprawione shadery od Ścigacza trzeba instalować na wersję czystą czy z dodatkiem Screem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 @czernobyl - obojętnie. Zostały tak dobrane żeby dobrze chodziły tu i tu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emixo1 Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Witam, czy patch na udzwig będzie działał pod "Powrót Szramy - fabularne dopełnienie " i w ogóle inne patche? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 W każdym modzie posiadającym "normalną" gamedatę można sobie samemu dopasować moda według własnych upodobań. Można zmienić udźwig, wysokość skoku, parametry broni i pancerzy, wygląd textur, pogodę itp. Nie są potrzebne do tego żadne patche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.