bolo Opublikowano 16 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Mod śmiga elegancko, podzielę się moimi uwagami na jego temat: moim skromnym zdaniem odporność przeciwników na obrażenia odbiera przyjemność z grania, np. muszę wywalić ponad pół magazynka z pistoletu maszynowego aby ukatrupić gostka- jakaś paranoja. Mam gorącą prośbę do osób kumatych w niuansach modów czy istnieje możliwość obniżenia odporności przeciwników jeżeli tak to proszę o podpowiedz a jeżeli nie ma takiej możliwości to trudno zakończę grę bo moje zdrowie i nerwy ważniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Wejdź do działu "Warsztat Modera". Jest tam moc podpowiedzi, nie tylko na pytanie o moc obalająca broni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 22 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Mam taką może dziwną prośbę, zająłem bazę bandytów DM załatwiłem Dzika i chciałem się dozbroić w arsenale z tym, że krata zamknięta, coś mi świta z podstawki, że po ukatrupieniu Dzika krata się otwierała, teraz już dokładnie nie pamiętam. Co trzeba zrobić aby się otworzyła?, każdy mod jest inny ,może w tym jest jakiś trik, proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 22 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Teraz wywala mnie co chwilę z takim logiem. xray_bolo.7z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 31 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Pomocy, wywala mnie ciągle w DM z takim logiem, co robić aby dalej grać.Config-file [c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] saved successfullyDestroying Direct3D...* RM_Dump: textures : 0* RM_Dump: rtargets : 0* RM_Dump: rtargetsc : 0* RM_Dump: vs : 0* RM_Dump: ps : 0* RM_Dump: dcl : 0* RM_Dump: states : 0* RM_Dump: tex_list : 0* RM_Dump: matrices : 0* RM_Dump: lst_constants: 0* RM_Dump: v_passes : 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Jakoś wróciłem na Wysypisko i znowu do DM , z trudem przeszedłem, teraz mam takie pytanie, mam przynieść generałowi Powinności z MW pda szpiega, gdzie mam go szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżaku Opublikowano 31 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 (edytowane) Dlaczego nie mogę do pasa przyczepić więcej przedmiotów mimo, że mam jeszcze 4 wolne miejsca? Klikam na resztę amunicji i nic. Tylko ja tak mam? Jak to naprawić? Problem rozwiązany, zmieniłem linijkę max_belt w system.ltx i wszystko działa EDIT: Jeszcze jedna kwestia - można jakoś wyłączyć albo zmniejszyć szkodliwość mocy psionicznych ślepych i nibypsów? Jest to zapisane w configu mutanta czy odpowiada za to osobny skrypt? Edytowane 1 Listopada 2015 przez Viper46820 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naznaczony2001 Opublikowano 1 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Macie aktualne linki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Podchodziłem do tego moda kilak razy jednak jego niestabilność i niektore przekombinowane rozwiazania psują odbiór z gry. Wystarczyło lekko dopracować RMA + Shadows Addon zeby wyszedł idealny mod odtwarzający stara fabułę...jednak tutaj przegięto. Kiepski balans rozgrywki,przeciwnicy to terminatorzy nie najlepsze modele giwer i ich zbalansowanie, częste wyloty i przesadzone shadery z paskudnym DOFem to głowne zarzuty co do tego moda. Widac że mod był robiony na odwal byle szybko byle by napakować zawartości. Szkoda bo bardzo cenie sobie mody przywracające elementy i fabułe z buildów (czyli jak to ruscy nazywają "Tot Samyj Stalker") jednak ten jest ewidentnie jednym z najgorszych z tej kategorii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 22 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 (edytowane) Mała poprawka na bandytów terminatorów.Wrzucić do gamedata/config/creatures https://mega.nz/#!1FhC0LqS!vuoMtnc2Fy7q77-CLafchGd1GFDiaFUSOxzJt58gzk8 Edytowane 21 Czerwca 2016 przez blablabla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szeregowy Killer Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 (edytowane) U mnie to się mieli 200kb/s :c Po 20 minutach przyśpieszyło do 400kb/s można link do spolszczenia? :c Edytowane 8 Sierpnia 2017 przez Szeregowy Killer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2022 To nie odkop na łopatę, ale zabrałem się za tę staroć. I pytanie do innych tłumaczy. W jakim katalogu i pliku trzeba szukać opisu dla godzin snu śpiwora. Mod pobrany z Mega i śpiwór GB ma od razu po pojawieniu się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2022 @kondotier Obstawiałbym folder ui w gamedata/configs i jakiś plik ze sleep w nazwie - w modzie nad którym od dłuższego czasu dłubię ten plik nazywa się sleep_dialog i jest właśnie w configs/ui. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Dzięki @Szczepan9205 Owszem, był w gamedata/configs/ui , ale miał nazwę niczym ze śpiworem się nie kojarzącą. Pomogła szukajka. A dla tych którzy zechcą się z modem zmierzyć, daję ten plik już spolszczony. gamedata/configs/ui ui_cheat_wnd.xml Autora wstawki @smox lub administrację, proszę o wstawienie go też do #1. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2022 @kondotier Dzięki. Już dodałem do #1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2022 @Agrael Na pytanie które postawiłeś na SB, odpowiem tutaj, bo tam miejsca by brakło. Jak na razie dotarłem do Baru i mam iść do DM. Główna linia fabularna jest wzięta z CCz, ale pozmieniane są dialogi na ciekawsze, część pierdołowatych zadań usunięta, a te co zostały są lekko pozmieniane. Grafika, taka jak na tamte czasy. Ale do rozgrywki wprowadzono ciekawe rozwiązania. Przede wszystkim mod zrobiony jest bardziej hardkorowo i nie uniknięto przesadnych sytuacji, gdy bandyta w płaszczu dostaje z kałacha przeciwpancerny 3-4 trafienia w łeb, a dalej żyje i nas z pistoleciku rozwala, choć mamy na sobie dobry pancerz i arty przeciw kulowe. Ciekawym jest rozwiązanie sposobu jaki w jaki widzi nasz GB, gdy jest niewyspany, głodny, lub nie do końca wyleczony po zranieniu. Widzi, jakby był krótkowidzem i ma rozmazany widok dalszych części lokacji. A do tego również pełne zaburzenia widzenia. W INB nie zadziałał oszukańczy sposób wejścia od tyłu przez tę dziurę w płocie. Teraz jest zaminowana, ale da się nad minami przeskoczyć. Wojsko nocą miało spać, a mimo że nie wywołałem alarmu, ganiali za mną po całym budynku, łącznie z dachem. Szybcy jak błyskawica, z wielkim refleksem i nieprzeciętnie celni. A przy okazji nie wszystkie tekstury zatrzymują pociski, więc można zginąć przez ścianę. Nie wiem, czy to przypadek, czy tak mod zaplanowany, że już na kordonie z trupa zdjąłem AK74 z celownikiem i podlufowym, a na Wysypisku porządny pancerz Powinności. Na dodatek 100% sprawności dla obu. Sami możemy naprawiać nawet całkowicie zniszczone pancerze zestawami zdjętymi z trupów, a broń i pancerze jak na razie u Sidora i Barmana, ale dość kosztownie. Balans handlu mocno rozwarstwiony, a mimo tego można nazbierać kasy na drobne zakupy. Że teraz możemy spać w modzie, już chyba wiadomo po wpisach o spolszczeniu dla śpiwora. Trochę mnie zaskoczył fakt, że mod miał tak małą grywalność przez te lata od wyjścia. Bo taki ktoś, kto albo nie grał w czysty CCz, lub był dla niego za cienki, miał okazję trochę się potrudzić. Ja na własny użytek dałem modowi nazwę Odnowa. Bo jest to faktycznie od nowa, odnowa moda. Taka gra słów. Nie robiłem zrzutów z gry, no bo to jednak CCz. Tylko takie nocne widoczki utrwaliłem. Ale widzę, że trzeba będzie coś wyłapać i wrzucić na zachętę. A tych co mają pustkę w modach zachęcam do spotkania się z tym modem. Do moda znalazłem tylko jeden wideo poradnik. To on: https://www.youtube.com/watch?v=hyJ5v-UN4II&list=PL2I4PEJALZ84731FUe5O2ji1m_f0EurtH 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.