Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 10 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Cześć,

nie wiem, czy jeszcze ktoś w to gra, ale mam problem: po znalezieniu artefaktu w Dolinie Mroku i złapaniu przez najemników następuje szybki zgon.

Czasem w trakcie rozmowy z Aurenem, a czasem jeszcze przed nią... Podejrzewam, że to działanie trucizny, o której czytałem w poradniku, ale nie wiem, czemu tak szybko?

Z góry dzięki za podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bacenty. Obejrzałem 3 filmik Cinemana z przechodzenia PD, jest tam pokazana cała akcja z artefaktem i rozmowa z najemnikiem. Zakładając, że instalacja jest prawidłowa, wygląda na to, że w grze coś Ci nie zaskoczyło. Jedyne co mogę doradzić to wczytanie ostatniego zapisu sprzed przejścia do Doliny Mroku i ponowne wejście na lokację. Czasem w takich przypadkach trzeba cofnąć się w zapisach do stanu sprzed wzięcia zadania, w tym przypadku na artefakt. Powodzenia.

PS. Przyszło mi do głowy, że można spróbować z Kotletem, który powinien leżeć w pobliżu przejścia z Wysypiska. Jeśli go znalazłeś, powieś na pasie, daje 1200% zdrowia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bacenty - Stalker to nie matoły z USA czy GB czy innej dziwnej via tv krainy, to nie kraina dla Arnolda czy Sylwestra kuloodpornego, to Specnaz, taki Słowiański :biggrin:, tu nie ma przybyłem, zobaczyłem, wniosłem demokrację, każde działanie poprzedza planowanie - czasem bardzo szybkie.

Spróbuj się cofnąć w zapisach lub w/w kotlet lub przeinstaluj (zachowując zapisy w kopii), zawsze możesz skorzystać z trajnera lub spałnera. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen, @gawron: dzięki za rady, ale deal okazał się dziwniejszy, niż myślałem.

Otóż wystarczyło nie iść w jedno miejsce i nie brać kilku rzeczy: gitary, sprężyny, "hand radia" i co tam jeszcze było.

Za to teraz mam kolejną zagwozdkę: po znalezieniu i odniesieniu worka trawy, w wiadomym miejscu spawnuje mi się albo minigun albo grawigun, a chciałbym mieć oba dla Woronina...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hello again

Rozwiązałem stare problemy, więc czas na nowe...

Po nieudanej ewakuacji z CZAES2 (helikopter w ogniu...) i wyłączeniu creditsów przeniosło mnie na środek lokacji (jeden z tych wielkich emiterów, "6 kul") z zadaniem oczyszczenia jej z zombie* (właściwie z zombifikowanych stalkerów/wojskowych) w liczbie 147 osobników (+ kilku zwykłych zombie, kilka mutanów (chimera, mięsacz i tuszkan) oraz sporo Monolitian). Po ich ubiciu pojawia się zadanie oczyszczenia z zombie* CZAES1.

I tu, wot, zagwozdka - nie znalazłem przejścia powrotnego z CZAES2 na CZAES1. W standardowym miejscu schody na dół kończą się "pustym" wyjściem - krótki lot w dół...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bacenty  Za dużo tych modów i rozwiązań, aby spamiętać. Na bramie nigdy nie ma tych latających pierścieni, tylko trzeba do niej się mocno zbliżyć i trochę w prawo, lewo.

Ale zobacz po przeciwnej stronie zabudować elektrowni, czy nie ma zwyczajnych przejść pod tą częścią biurową. Teleporty bez pierścieni, mogą być też na wrotach z których wychodzą tory. Np. dokładnie na przeciwko, jak się z CEA1 wchodzi do podziemi, lub trochę w lewo, tam gdzie jest ta poprzeczna estakada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier  obleciałem kilka razy wszystkie wrota na lokacji, z torami i bez. Efekt jak wyżej... Tzn. odwiedziłem zmumifikowanego Sidora i teleportowałem się na najwyższy komin, ale to niezupełnie to, czego szukałem.

Myślę nad dodaniem własnego przejścia lub teleportu, ale na to jestem za chudy w uszach, niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bacenty  Grałem tak dawno, że niewiele z moda pamiętam. Ale chyba wychodzenie z CEA2 na pozostałe lokacje nie ma sensu, bo nic się tam nie dzieje. I na koniec trzeba zwyczajnie zamknąć grę, bo nie ma zakończenia. Ale to nie na 100% informacja, bo to mogło być w innym modzie. Ale tak zawsze jest, jak pomijamy oficjalne zakończenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bacenty  Dlatego, że autor moda nie przewidział dalszego scenariusza, albo zostawił sobie furtkę na jakiś dodatkowy fragment. A jak na razie, to tylko Czas Sojuszu był jako tako kontynuowany. Ale i tam, zapowiadana kontynuacja na ostatnim zapisie, zamieniła się w nowego moda, którego grać trzeba było od początku, bo zapis nie działał.

We wszystkich modach w jakie grałem, a miały taki freeplay po napisach końcowych, szło się bez akcji na Kordon i tam już nie było wiadomo co robić. Można było tylko podziwiać tekstury, o ile były tego warte. Najwyżej można było zastrzelić jakiegoś psa i przeprowadzić dialog typu "Nic nie wiem, nie powiem".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen akurat byłem. Dawno, bo dawno, ale byłem (95/97, jesion, KPW Hel(l)

@kondotier pewnie nie będzie jakichś wypasionych misji, ale chciałem sobie poczyścić lokacje z "zombirowanych". Na CzAES2 było ich 147, a trzeba oczyścić każdą lokację po kolei... Taka fanaberia.

Dobra, to by było na tyle, jeśli ktoś mądrzejszy ode mnie nie ma pomysłu, jak przejść z CzAES2 na CzAES1, to nie ma co międlić tematu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja ode mnie:

http://gk-stalker.xyz/index.php?do=forum&action=showtopic&id=53

https://stalker-simbion.ucoz.ru/publ/prokhozhdenie_igry/prokhozhdenie_stalker_zakon_degtjareva/3-1-0-204

translator + intuicja - bo w 90% tłumaczenie z google jest debilne i dasz radę.

Nie przeniosłem z forum Universum Stalker swojego tłumaczenia solucji/solucja w PL i nie ma jej na tym forum, wspomniane forum już nie istnieje i cala robota poszła w pi... znaczy się w kibini mater jak to się kiedyś mawiało.

p.s. kiedyś zamiast księdza w wojsku był oficer polityczny ;)  :biggrin:

p.s. 2 ten drugi adres/link to solucja z obrazkami(przykład):

image.png.c02e4619df49d4e064a4606fd714385a.png

 
Убиваем их и бегает по стадиону... и бац.. нас перекидывает на кордон..
 

(tłumaczenie własne: Zabijamy ich (Monolitowców) i biegniemy na stadion (Klub Sportowy "Reaktor Piołun(Czernobyl)" ) ... i bach, przenosi/teleportuje nas na Kordon.

p.s. 3 jakby co to daj znać to ci od ręki przetłumaczę.

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen  A to, to co jest?

https://stalkerteam.pl/forum/567-stalker-universe/

@bacenty  Wszedłem na forum moda i przeszukałem wpisy o interesującym Cię teleporcie. Pytań o niego było kilka, ale nikt nie wskazał gdzie on jest.

Obejrzyj od 44 min ten filmik. Tam ze słów jutubera wynika, że ten finał jest urwany, bo miało być dokończenie z PD 2.

https://www.youtube.com/watch?v=x2Z8jUus4KI

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @vidkunsen, dzięki @kondotier, ale znam i filmiki (chyba z 4 finały widziałem) i solucje pl i rus. Rosyjski nie jest dla mnie problemem, uczyłem się.

Wszystkie filmiki kończą się napisami, a solucje - przejściem na CzAES2.

Wypadnie chyba zakończyć przygodę z majorem Diegtiarowem, chyba, że ktoś kumaty podpowie mi, jak teleportować się z CzAES2 (gdziekolwiek) albo przywrócić stare przejście z CzAES2 do sterowni Monolitu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.