Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety u mnie tam nie ma radiostacji, może spam jest losowy?. Jeżeli ktoś znalazł w innym miejscu to proszę o pomoc.

Witam

Spawn wielu przedmiotów JEST LOSOWY (sprawdzone i potwierdzone), możliwe że uzależniony jest od etapu w grze w którym bierzemy i wykonujemy dane zadanie. Ja radiostacji szukałem po przejęciu bazy przez ONZ i była na wieży nad wejściem do X18.

-W sprawie udźwigu - polecam mój sposób opisany w #182, należy rozsądnie dokonać analizy wykorzystania i edytować wagę.

Ja zmieniłem - wszystkie kryształy, absoluty, całe żarełko i picie - "inv_weight = 0.05".

Bardzo obciąża amunicja więc ja używam tylko grubego śrutu i 5.56x45ap po 100szt w paczce o wadze 0.1.

Cały szmelc sprzedaję co się da a resztę w plecaki dla "Dziadka" :D

-W sprawie wejścia do X18 to trzeba je odblokować samemu wchodząc przez podziemia Agropromu (na Bagnach) po otrzymaniu zadania.

-W sprawie stref transmutacji zamieszczonych na "Все ПСИ-ЗОНЫ, на всех локациях." to zaręczam że nie ma tam wszystkich, jest ich dużo więcej i warto pobiegać i poszukać zwracając uwagę na pewną logikę występowania :smile:.

Pozdrawiam

Doszedłem do podziemi Agropromu, do miejsca, w którym zostajemy ograbieni. Dwa pytanka:

1) czy odzyskamy później swój sprzęt?

2) jako że odbierają nam również wykonane zdjęcia i aparat, czy te przedmioty będą potrzebne później w grze?

Witam.

Sprzęt cały odzyskasz jak pokonasz tych gostków na górze (na podeście za głównym zbirem jest skrzynia).

Ja zanim dałem się ograbić schowałem sobie "conieco" w niebieskiej skrzyni przy dużych bańkach.

Aparat oczywiście będzie Ci jeszcze potrzebny (co to za FOTOGRAF bez aparatu) :D

Pozdrawiam

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@_KieŁ_, spróbuj tak:

 

To wykonałem:

w gamedata/config/creatures/actor zmiana w 
max_item_mass = 2000.0
jump_speed                 = 12.9 (tu podniosi się skok)
crouch_coef = 2.8 (to daj większe, bo jak sapie, to wolniej idzie na kuckach)
ph_mass = 2000
max_walk_weight = 3000
 
W gamedata/config/arc_inv_weight
max_weight = 2000
 
W gamedata/config/arc_inv_weight
[arc_weight]
max_weight = 3000

 
Próbuj chodzić na kuckach, to daje ciche podejście do przeciwnika i w miarę szybkie poruszanie - mimo, że okrutnie sapie.
Napisz, jak poskutkował

@metek58, dzięki za pomoc. Użycie "trainera" rozwiązało mój problem.Twój sposób działa ale to sapanie trochę uciążliwe. Z kolei pojawił się następny...

 

Jak to jest z przejściem z Korpusu do Promzony. Trochę tak na szybko czytam dialogi, a historia się nie zapisuje niestety. 

Coś mi świta że stalkerzy próbowali znaleźć drogę ale wrócili tam skąd przyszli? 

Dostałem przepustkę, przechodzę przez posterunek , i przejścia nie ma.

 

P.S.

Nie denerwują Was te skrzeczące wrony krążące nad naszą postacią? Może ktoś wie jak je uciszyć?

Edytowane przez _KieŁ_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@_KieŁ_

Witam

Przejście Korpus - Promzona uaktywni się po rozmowie z gostkiem na drewnianej wieży za płotem na Poligonie, ale żeby on się pojawił trzeba trochę pobiegać i popytać na Poligonie

Pozdrawiam

P.S.

W sprawie wron - należy zwrócić uwagę na pewne fakty działające na ich korzyść: - są to biedne stworzonka które jako jedyne nie dybią na Twoje życie,  jako jedyne giną wszystkie podczas emisji i trzeba im współczuć z tego powodu. Dobrym sposobem na rzeczy które nas wkurzają ale nie możemy nic z tym zrobić jest tolerancja,  akceptacja i  zrozumienie tego że one mają większe prawo latać w Zonie i skrzeczeć, niż Ty biegać i mordować wszystko co się rusza :yes: .

Pozdrawiam

Edytowane przez Andre Woz
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te skrzeczące wrony to chyba nietoperze raczej  :tongue:  i da się je uciszyć granacikiem  :D istotnie przejście otwiera się po rozmowie z tym gościem na wierzy tyle że jeśli zanim z nim porozmawiałeś poszedłeś do przejścia i wrócisz to jego już tam nie będzie i po zadaniu.Trzeba zaczynać od wcześniejszego sejwa,przynajmniej ja tak miałem  :confused:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszedłem do podziemi Agropromu, do miejsca, w którym zostajemy ograbieni. Dwa pytanka:

1) czy odzyskamy później swój sprzęt?

2) jako że odbierają nam również wykonane zdjęcia i aparat, czy te przedmioty będą potrzebne później w grze?

 

Co do zabieranego nam sprzętu. W którymś wcześniejszym poście pisałem o tym. Przed rozpoczęciem misji w podziemiach, gdzie nas tam okradają doszczętnie, spotykamy przy wejściu do tunelu postać-zjawę. Prosi o broń i naboje. Ja w ferworze akcji, dałem mu Grozę, ale bez amunicji (przeoczyłem to, bo sądziłem, że jest z pełnym magazynkiem) i po kipiszu przez koleżkę zza Baru, pojawia się ten dobroduszny duch i podrzuca mi Grozę (tu moja radość), ale po chwili o mało nie odgryzłem pół klawiatury ze złości, gdy okazało się, że naboi niet! Więc radzę dać temu duchowi-zjawie dobrą broń i trochę więcej naboi (jak mi świta, to prosił chyba o dwie paczki), a wtedy nie będziemy walczyć tylko z nożykiem, który daje marne szanse na przeżycie, bo w samym sweterku z lumpeksu i nożem, to tam długo nie pociągniemy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrócę do sprawy nietoperzy . Wchodziłem  na najwyższe wzniesienia i budynki . Na obu lokacjach gdzie te stworzenia latają , granaty wybuchają na ziemi nie czyniąc im żadnej szkody . Próbowałem też granatników podlufowych , bezskutecznie . Co mogę robić nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron, stajesz np. na Promzonie, koło takiego baraku, co jest na przeciwko tego hangaru, są tam takie jakby korytka betonowe i jedno z nich jednym końcem jest lekko ukośnie uniesione w górę. Tam na kuckach spokojnie można się schować, by eksplodujący granat nie zrobił nam kuku. Wyciągasz granat (ja używałem tych mocniejszych), patrzysz w górę i przytrzymując prawy przycisk myszki, pojawi się siłowe kółko i gdy dojdzie do końca naprężenie, rzucić w górę i zaraz schować się pod te korytko z betonu. Po detonacji, wychodzimy z ukrycia i zbieramy owoce naszego wysiłku. Dobre, co?  :whistling:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę poradźcie coś bo mnie krew zaleje, chodzi o tą nieszczęsną radiostację, spenetrowałem bazę x razy bez rezultatu. Zaczynam się obawiać o sprzęt, jak mnie nerwa sieknie to może być różnie. Być może ja jestem ślepy i nie mogę dostrzec tej durnej radiostacji. Może istnieje możliwość dopisania czy coś w tym rodzaju do ekwipunku, poratujcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

@bolo - Jeśli jesteś bardzo zdesperowany to możesz dodać przedmiot "raciya_new" jako nagrodę za jednorazowe zadanie od np. Sacharowa lub Woronina (nie dodawaj do zadań cyklicznych, bo za każdym razem będziesz dostawał radio).

Osobiście polecam Ci moje "rozwiązani do zadań specjalnych".

Kopia zapasowa pliku "actor.ltx" -> "actor.ltx-org".

Notepad++ -> "actor.ltx" -> zmieniamy na ->:

jump_speed   = 18. (- wysokość skoku)

air_control_param    = 0.001   (- łagodne opadanie)

pickup_info_radius    = 25  ;3   (- odległość z jakiej wyświetlają się nazwy przedmiotów WIDZIANYCH z danego miejsca)

ph_crash_speed_min        = 34 ph_crash_speed_max        = 50 (- mniejsze obrażenia przy uderzaniu w przeszkody)

jump_power        =  0.0001      ;0.005   (- zmęczenie przy skoku)     jump_weight_power      =  0.0005    ;0.045     (- zmęczenie przy skoku z obciążeniem)    overweight_jump_k      =   0.5;10    ;10   (- zmęczenie przy skoku z przeciążeniem)

stand_power        =  -0.5   (- natychmiastowe odzyskanie energii po zatrzymaniu)

accel_k          =   0.3 ;5   (- zmęczenie przy biegu)

sprint_k        =   2   (- zmęczenie przy sprincie)

Grając biegasz i skaczesz z wciśniętym "F" pamiętając że wyświetlą się tylko przedmioty nie zasłonięte w odległości do 25m.

Używanie tego pliku w normalnej grze popsuje Ci "frajdę z gry" więc używaj go tylko w "extremalnych" sytuacjach.

Pozdrawiam

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o wybaczenie mojej niewiedzy ale gdzie mam wpisać tą komendę ?.  :  " raciya_new"

 

Znalazłęmmmmmmm :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: , była na wieży na , której byłem kilka razy, może pomogło to, że wyszedłem z lokacji i wróciłem.

Edytowane przez bolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o wybaczenie mojej niewiedzy ale gdzie mam wpisać tą komendę ?.  :  " raciya_new"

Witam

Notepad++ -->otwierasz plik gamedataconfigmisctask_manager.ltx

Od linii 515 zaczynają się zadania Sacharowa, patrzysz na linię "target = XX" i widzisz na co jest to zadanie np: "target  = mutant_flesh_eye" jest zadaniem na "Oko mięsacza". W tym samym zadaniu linię "reward_item = medkit_scientic" zmieniasz na "reward_item = medkit_scientic, raciya_new" i za to zadanie dostaniesz apteczkę naukową i radiostację.

Powinno zadziałać, ale tego nie robiłem w tym modzie.

Przed edycją pliku koniecznie zrób kopię zapasową i po otrzymaniu radiostacji przywróć oryginalny plik bo inaczej za każdym razem gdy będziesz wykonywał edytowane zadanie dostaniesz radiostację.

Pozdrawiam

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Notepad++ -->otwierasz plik gamedataconfigmisctask_manager.ltx

Od linii 515 zaczynają się zadania Sacharowa, patrzysz na linię "target = XX" i widzisz na co jest to zadanie np: "target  = mutant_flesh_eye" jest zadaniem na "Oko mięsacza". W tym samym zadaniu linię "reward_item = medkit_scientic" zmieniasz na "reward_item = medkit_scientic, raciya_new" i za to zadanie dostaniesz apteczkę naukową i radiostację.

Powinno zadziałać, ale tego nie robiłem w tym modzie.

Przed edycją pliku koniecznie zrób kopię zapasową i po otrzymaniu radiostacji przywróć oryginalny plik bo inaczej za każdym razem gdy będziesz wykonywał edytowane zadanie dostaniesz radiostację.

Pozdrawiam

Wielkie dzięki, znalazłem tą radiostację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Gram od niedawna w FOTOGRAFA a już utknąłem . A mianowicie nie mam pojęcia jak zinfiltrować ukraińską bazę wojskową . Dostałem się do niej i został mi ostatni punkt , spenetrować laboratorium ale jak ?????Czytałem tez na forum o poradniku @cichego . Czy ktoś może dać info jak go można zdobyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nietoperze - dla tych, co jeszcze nie robili tego zadania, najlepiej zdobywać w Promzonie, z górki po lewej stronie przed tele na bar. Obok niej przebiegają rury, na końcu których jest betonowa podpora, a w niej schowek z 60 granatami F1. Tyle chyba wystarczy na nazbieranie 13 trucheł.

Ale zanim się za nietoperki weźmiemy, trzeba załatwić nibyolbrzyma.

 

Problem z wejściem do X18 rozwiązał się sam. Po zajęciu bazy ukraińskiej przez ONZ, wyszło to zadanie w dialogu. Czyli że, moje poprzednie próby z wejściem były niecelowe, bo scenariusz tego nie przewidywał przed znalezieniem listów i Gertrudy, oraz rozliczenia tego zadania z Archiwistą.

 

Wg cichego, nasz broń i sprzęt z którego zostajemy ograbieni, jest w jakiejś skrzyni. Jeszcze tego nie przerabiałem, więc potwierdzić nie mogę.

 

arturogg - tu masz linka ( którego nie ma w postcie metek58 )  do wszystkich poradników cichego. To inne forum, więc musisz się zarejestrować.

http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?board=28.0

 

MOJE PYTANIE. Kiedy idę do X18, pojawia się zjawa prosząca o broń. Daję mu ją wraz z amunicją i wtedy znika mi teleport. Gdy idę w głąb tunelu, ginę. Też tak macie? Niby jest na mapie zaznaczony ten teleport, ale wygląda mi na to, że powinien by w tunelu, a nie na powierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@_KieŁ_, spróbuj tak:

 

To wykonałem:

w gamedata/config/creatures/actor zmiana w 
max_item_mass = 2000.0
jump_speed                 = 12.9 (tu podniosi się skok)
crouch_coef = 2.8 (to daj większe, bo jak sapie, to wolniej idzie na kuckach)
ph_mass = 2000
max_walk_weight = 3000
 
W gamedata/config/arc_inv_weight
max_weight = 2000
 
W gamedata/config/arc_inv_weight
[arc_weight]
max_weight = 3000

 
Próbuj chodzić na kuckach, to daje ciche podejście do przeciwnika i w miarę szybkie poruszanie - mimo, że okrutnie sapie.
Napisz, jak poskutkowało.

 

Aby zwiększyć sobie udźwig i nie sapać co chwila, należy poprawić jeszcze jeden plik.

gamedata/scripts/boryan67.script

W pliku tym edytujemy linię nr 1111 na przykład na taką:

 

local MaxWeight = 200

 

i voila, możemy chodzić bez sapania z ciężarem do 200 kg.

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z ginięciem, przy próbie wejścia do X18 zniknął. Po dzisiejszym uruchomieniu komputera, już tego zdarzenia nie było. Widocznie, mod pamiętał stare opcje. Czyli bug moda usuwamy wychodząc z moda i na nowo uruchamiając grę. I jeszcze jedno, nie dziad Zapadło, ale mod usunął mi całkowicie schowek, jaki zrobiłem przed zejściem do labu.  Nie ma informacji o kradzieży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby zwiększyć sobie udźwig i nie sapać co chwila, należy poprawić jeszcze jeden plik.

gamedata/scripts/boryan67.script

W pliku tym edytujemy linię nr 1111 na przykład na taką:

 

local MaxWeight = 200

 

i voila, możemy chodzić bez sapania z ciężarem do 200 kg.

Chciałbym dodać, że tam są dwa pliki z nazwą boryan67 i w obu należy edytować linię 1111. 

A poza tym świetna robota. Gratuluję

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.