bolo Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Niestety u mnie tam nie ma radiostacji, może spam jest losowy?. Jeżeli ktoś znalazł w innym miejscu to proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Doszedłem do podziemi Agropromu, do miejsca, w którym zostajemy ograbieni. Dwa pytanka:1) czy odzyskamy później swój sprzęt?2) jako że odbierają nam również wykonane zdjęcia i aparat, czy te przedmioty będą potrzebne później w grze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre Woz Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Niestety u mnie tam nie ma radiostacji, może spam jest losowy?. Jeżeli ktoś znalazł w innym miejscu to proszę o pomoc.WitamSpawn wielu przedmiotów JEST LOSOWY (sprawdzone i potwierdzone), możliwe że uzależniony jest od etapu w grze w którym bierzemy i wykonujemy dane zadanie. Ja radiostacji szukałem po przejęciu bazy przez ONZ i była na wieży nad wejściem do X18.-W sprawie udźwigu - polecam mój sposób opisany w #182, należy rozsądnie dokonać analizy wykorzystania i edytować wagę.Ja zmieniłem - wszystkie kryształy, absoluty, całe żarełko i picie - "inv_weight = 0.05".Bardzo obciąża amunicja więc ja używam tylko grubego śrutu i 5.56x45ap po 100szt w paczce o wadze 0.1.Cały szmelc sprzedaję co się da a resztę w plecaki dla "Dziadka" :D-W sprawie wejścia do X18 to trzeba je odblokować samemu wchodząc przez podziemia Agropromu (na Bagnach) po otrzymaniu zadania.-W sprawie stref transmutacji zamieszczonych na "Все ПСИ-ЗОНЫ, на всех локациях." to zaręczam że nie ma tam wszystkich, jest ich dużo więcej i warto pobiegać i poszukać zwracając uwagę na pewną logikę występowania .Pozdrawiam Doszedłem do podziemi Agropromu, do miejsca, w którym zostajemy ograbieni. Dwa pytanka:1) czy odzyskamy później swój sprzęt?2) jako że odbierają nam również wykonane zdjęcia i aparat, czy te przedmioty będą potrzebne później w grze?Witam.Sprzęt cały odzyskasz jak pokonasz tych gostków na górze (na podeście za głównym zbirem jest skrzynia).Ja zanim dałem się ograbić schowałem sobie "conieco" w niebieskiej skrzyni przy dużych bańkach.Aparat oczywiście będzie Ci jeszcze potrzebny (co to za FOTOGRAF bez aparatu) :DPozdrawiam 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KieŁ_ Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 (edytowane) @_KieŁ_, spróbuj tak: To wykonałem:w gamedata/config/creatures/actor zmiana w max_item_mass = 2000.0jump_speed = 12.9 (tu podniosi się skok)crouch_coef = 2.8 (to daj większe, bo jak sapie, to wolniej idzie na kuckach)ph_mass = 2000max_walk_weight = 3000 W gamedata/config/arc_inv_weightmax_weight = 2000 W gamedata/config/arc_inv_weight[arc_weight]max_weight = 3000 Próbuj chodzić na kuckach, to daje ciche podejście do przeciwnika i w miarę szybkie poruszanie - mimo, że okrutnie sapie.Napisz, jak poskutkował@metek58, dzięki za pomoc. Użycie "trainera" rozwiązało mój problem.Twój sposób działa ale to sapanie trochę uciążliwe. Z kolei pojawił się następny... Jak to jest z przejściem z Korpusu do Promzony. Trochę tak na szybko czytam dialogi, a historia się nie zapisuje niestety. Coś mi świta że stalkerzy próbowali znaleźć drogę ale wrócili tam skąd przyszli? Dostałem przepustkę, przechodzę przez posterunek , i przejścia nie ma. P.S.Nie denerwują Was te skrzeczące wrony krążące nad naszą postacią? Może ktoś wie jak je uciszyć? Edytowane 24 Kwietnia 2014 przez _KieŁ_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre Woz Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 (edytowane) @_KieŁ_WitamPrzejście Korpus - Promzona uaktywni się po rozmowie z gostkiem na drewnianej wieży za płotem na Poligonie, ale żeby on się pojawił trzeba trochę pobiegać i popytać na PoligoniePozdrawiamP.S.W sprawie wron - należy zwrócić uwagę na pewne fakty działające na ich korzyść: - są to biedne stworzonka które jako jedyne nie dybią na Twoje życie, jako jedyne giną wszystkie podczas emisji i trzeba im współczuć z tego powodu. Dobrym sposobem na rzeczy które nas wkurzają ale nie możemy nic z tym zrobić jest tolerancja, akceptacja i zrozumienie tego że one mają większe prawo latać w Zonie i skrzeczeć, niż Ty biegać i mordować wszystko co się rusza :yes: .Pozdrawiam Edytowane 24 Kwietnia 2014 przez Andre Woz 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Te skrzeczące wrony to chyba nietoperze raczej i da się je uciszyć granacikiem :D istotnie przejście otwiera się po rozmowie z tym gościem na wierzy tyle że jeśli zanim z nim porozmawiałeś poszedłeś do przejścia i wrócisz to jego już tam nie będzie i po zadaniu.Trzeba zaczynać od wcześniejszego sejwa,przynajmniej ja tak miałem :confused: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Doszedłem do podziemi Agropromu, do miejsca, w którym zostajemy ograbieni. Dwa pytanka:1) czy odzyskamy później swój sprzęt?2) jako że odbierają nam również wykonane zdjęcia i aparat, czy te przedmioty będą potrzebne później w grze? Co do zabieranego nam sprzętu. W którymś wcześniejszym poście pisałem o tym. Przed rozpoczęciem misji w podziemiach, gdzie nas tam okradają doszczętnie, spotykamy przy wejściu do tunelu postać-zjawę. Prosi o broń i naboje. Ja w ferworze akcji, dałem mu Grozę, ale bez amunicji (przeoczyłem to, bo sądziłem, że jest z pełnym magazynkiem) i po kipiszu przez koleżkę zza Baru, pojawia się ten dobroduszny duch i podrzuca mi Grozę (tu moja radość), ale po chwili o mało nie odgryzłem pół klawiatury ze złości, gdy okazało się, że naboi niet! Więc radzę dać temu duchowi-zjawie dobrą broń i trochę więcej naboi (jak mi świta, to prosił chyba o dwie paczki), a wtedy nie będziemy walczyć tylko z nożykiem, który daje marne szanse na przeżycie, bo w samym sweterku z lumpeksu i nożem, to tam długo nie pociągniemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Wrócę do sprawy nietoperzy . Wchodziłem na najwyższe wzniesienia i budynki . Na obu lokacjach gdzie te stworzenia latają , granaty wybuchają na ziemi nie czyniąc im żadnej szkody . Próbowałem też granatników podlufowych , bezskutecznie . Co mogę robić nie tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 @gawron, stajesz np. na Promzonie, koło takiego baraku, co jest na przeciwko tego hangaru, są tam takie jakby korytka betonowe i jedno z nich jednym końcem jest lekko ukośnie uniesione w górę. Tam na kuckach spokojnie można się schować, by eksplodujący granat nie zrobił nam kuku. Wyciągasz granat (ja używałem tych mocniejszych), patrzysz w górę i przytrzymując prawy przycisk myszki, pojawi się siłowe kółko i gdy dojdzie do końca naprężenie, rzucić w górę i zaraz schować się pod te korytko z betonu. Po detonacji, wychodzimy z ukrycia i zbieramy owoce naszego wysiłku. Dobre, co? :whistling: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Proszę poradźcie coś bo mnie krew zaleje, chodzi o tą nieszczęsną radiostację, spenetrowałem bazę x razy bez rezultatu. Zaczynam się obawiać o sprzęt, jak mnie nerwa sieknie to może być różnie. Być może ja jestem ślepy i nie mogę dostrzec tej durnej radiostacji. Może istnieje możliwość dopisania czy coś w tym rodzaju do ekwipunku, poratujcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 @bolo - to pewnie jedno z zadań pobocznych. Miejsc spawmu może być od 3 do 5. Nikt nie wie gdzie się u Ciebie zespawnowała ta radiostacja. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre Woz Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Witam.@bolo - Jeśli jesteś bardzo zdesperowany to możesz dodać przedmiot "raciya_new" jako nagrodę za jednorazowe zadanie od np. Sacharowa lub Woronina (nie dodawaj do zadań cyklicznych, bo za każdym razem będziesz dostawał radio).Osobiście polecam Ci moje "rozwiązani do zadań specjalnych".Kopia zapasowa pliku "actor.ltx" -> "actor.ltx-org".Notepad++ -> "actor.ltx" -> zmieniamy na ->: jump_speed = 18. (- wysokość skoku) air_control_param = 0.001 (- łagodne opadanie) pickup_info_radius = 25 ;3 (- odległość z jakiej wyświetlają się nazwy przedmiotów WIDZIANYCH z danego miejsca) ph_crash_speed_min = 34 ph_crash_speed_max = 50 (- mniejsze obrażenia przy uderzaniu w przeszkody) jump_power = 0.0001 ;0.005 (- zmęczenie przy skoku) jump_weight_power = 0.0005 ;0.045 (- zmęczenie przy skoku z obciążeniem) overweight_jump_k = 0.5;10 ;10 (- zmęczenie przy skoku z przeciążeniem) stand_power = -0.5 (- natychmiastowe odzyskanie energii po zatrzymaniu) accel_k = 0.3 ;5 (- zmęczenie przy biegu) sprint_k = 2 (- zmęczenie przy sprincie)Grając biegasz i skaczesz z wciśniętym "F" pamiętając że wyświetlą się tylko przedmioty nie zasłonięte w odległości do 25m.Używanie tego pliku w normalnej grze popsuje Ci "frajdę z gry" więc używaj go tylko w "extremalnych" sytuacjach.Pozdrawiam 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 (edytowane) Proszę o wybaczenie mojej niewiedzy ale gdzie mam wpisać tą komendę ?. : " raciya_new" Znalazłęmmmmmmm :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: , była na wieży na , której byłem kilka razy, może pomogło to, że wyszedłem z lokacji i wróciłem. Edytowane 25 Kwietnia 2014 przez bolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre Woz Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Proszę o wybaczenie mojej niewiedzy ale gdzie mam wpisać tą komendę ?. : " raciya_new"WitamNotepad++ -->otwierasz plik gamedataconfigmisctask_manager.ltxOd linii 515 zaczynają się zadania Sacharowa, patrzysz na linię "target = XX" i widzisz na co jest to zadanie np: "target = mutant_flesh_eye" jest zadaniem na "Oko mięsacza". W tym samym zadaniu linię "reward_item = medkit_scientic" zmieniasz na "reward_item = medkit_scientic, raciya_new" i za to zadanie dostaniesz apteczkę naukową i radiostację.Powinno zadziałać, ale tego nie robiłem w tym modzie.Przed edycją pliku koniecznie zrób kopię zapasową i po otrzymaniu radiostacji przywróć oryginalny plik bo inaczej za każdym razem gdy będziesz wykonywał edytowane zadanie dostaniesz radiostację.Pozdrawiam 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 WitamNotepad++ -->otwierasz plik gamedataconfigmisctask_manager.ltxOd linii 515 zaczynają się zadania Sacharowa, patrzysz na linię "target = XX" i widzisz na co jest to zadanie np: "target = mutant_flesh_eye" jest zadaniem na "Oko mięsacza". W tym samym zadaniu linię "reward_item = medkit_scientic" zmieniasz na "reward_item = medkit_scientic, raciya_new" i za to zadanie dostaniesz apteczkę naukową i radiostację.Powinno zadziałać, ale tego nie robiłem w tym modzie.Przed edycją pliku koniecznie zrób kopię zapasową i po otrzymaniu radiostacji przywróć oryginalny plik bo inaczej za każdym razem gdy będziesz wykonywał edytowane zadanie dostaniesz radiostację.PozdrawiamWielkie dzięki, znalazłem tą radiostację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 @metek58- dzięki bardzo , truchła w plecaku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturogg Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Witam.Gram od niedawna w FOTOGRAFA a już utknąłem . A mianowicie nie mam pojęcia jak zinfiltrować ukraińską bazę wojskową . Dostałem się do niej i został mi ostatni punkt , spenetrować laboratorium ale jak ?????Czytałem tez na forum o poradniku @cichego . Czy ktoś może dać info jak go można zdobyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 @arturogg, tu masz link i tam się zaloguj (bez strachu). Rozejrzysz się i bez problemu znajdziesz ten poradnik i nie tylko. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Nietoperze - dla tych, co jeszcze nie robili tego zadania, najlepiej zdobywać w Promzonie, z górki po lewej stronie przed tele na bar. Obok niej przebiegają rury, na końcu których jest betonowa podpora, a w niej schowek z 60 granatami F1. Tyle chyba wystarczy na nazbieranie 13 trucheł.Ale zanim się za nietoperki weźmiemy, trzeba załatwić nibyolbrzyma. Problem z wejściem do X18 rozwiązał się sam. Po zajęciu bazy ukraińskiej przez ONZ, wyszło to zadanie w dialogu. Czyli że, moje poprzednie próby z wejściem były niecelowe, bo scenariusz tego nie przewidywał przed znalezieniem listów i Gertrudy, oraz rozliczenia tego zadania z Archiwistą. Wg cichego, nasz broń i sprzęt z którego zostajemy ograbieni, jest w jakiejś skrzyni. Jeszcze tego nie przerabiałem, więc potwierdzić nie mogę. arturogg - tu masz linka ( którego nie ma w postcie metek58 ) do wszystkich poradników cichego. To inne forum, więc musisz się zarejestrować.http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?board=28.0 MOJE PYTANIE. Kiedy idę do X18, pojawia się zjawa prosząca o broń. Daję mu ją wraz z amunicją i wtedy znika mi teleport. Gdy idę w głąb tunelu, ginę. Też tak macie? Niby jest na mapie zaznaczony ten teleport, ale wygląda mi na to, że powinien by w tunelu, a nie na powierzchni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś Puchatek Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 @_KieŁ_, spróbuj tak: To wykonałem:w gamedata/config/creatures/actor zmiana w max_item_mass = 2000.0jump_speed = 12.9 (tu podniosi się skok)crouch_coef = 2.8 (to daj większe, bo jak sapie, to wolniej idzie na kuckach)ph_mass = 2000max_walk_weight = 3000 W gamedata/config/arc_inv_weightmax_weight = 2000 W gamedata/config/arc_inv_weight[arc_weight]max_weight = 3000 Próbuj chodzić na kuckach, to daje ciche podejście do przeciwnika i w miarę szybkie poruszanie - mimo, że okrutnie sapie.Napisz, jak poskutkowało. Aby zwiększyć sobie udźwig i nie sapać co chwila, należy poprawić jeszcze jeden plik.gamedata/scripts/boryan67.scriptW pliku tym edytujemy linię nr 1111 na przykład na taką: local MaxWeight = 200 i voila, możemy chodzić bez sapania z ciężarem do 200 kg. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Problem z ginięciem, przy próbie wejścia do X18 zniknął. Po dzisiejszym uruchomieniu komputera, już tego zdarzenia nie było. Widocznie, mod pamiętał stare opcje. Czyli bug moda usuwamy wychodząc z moda i na nowo uruchamiając grę. I jeszcze jedno, nie dziad Zapadło, ale mod usunął mi całkowicie schowek, jaki zrobiłem przed zejściem do labu. Nie ma informacji o kradzieży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Dobra robota, @Kubuś Puchatek! Muszę przyznać, masz nosa do wyszukiwania dobrych rzeczy. Ja nie dałem rady tego znaleźć, bo nie przyszło mi do głowy szukać tego w gamedata/scripts. Udało się twórcy dobrze schować te dane. Już nie sapie GG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marfi88 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 (edytowane) Siemanko, mógłby ktoś wrzucić instalkę na inny hosting plików? Bo z yandexa nie można pobrać, a z tego drugiego ciśnie po 20kb/s :| Wielkie dzięki apg2312 Edytowane 26 Kwietnia 2014 przez marfi88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 LINK NIEAKTYWNY Mod w 3 partach, przepakowany, bo na tym serwerze max rozmiar pliku to 2 GB. Spolszczenie z 1 postu pobierzesz. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Aby zwiększyć sobie udźwig i nie sapać co chwila, należy poprawić jeszcze jeden plik.gamedata/scripts/boryan67.scriptW pliku tym edytujemy linię nr 1111 na przykład na taką: local MaxWeight = 200 i voila, możemy chodzić bez sapania z ciężarem do 200 kg.Chciałbym dodać, że tam są dwa pliki z nazwą boryan67 i w obu należy edytować linię 1111. A poza tym świetna robota. Gratuluję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.