Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ze Swałki idziesz na Składy do Złotego do wioski pijawek, usuwasz w wiosce i wokół zombi i psy, dialog ze Złotym i dzika jazda bez trzymanki czyli doprowadzasz Złotego do miejsca za mostem w Rudym Lesie czyli po drodze masz - pijawki, psy, zombie gdyż pojawiają się zaraz po wzięciu misji na doprowadzenie Złotego do portalu an Limańsk.

Za mostem przy kracie ktoś strzela, potem urządzenie i info, że do uruchomienia jest potrzebne źródło zasilania, idziesz do sztolni po baterię, jest na regałach, po drodze psy i zombie.

Portal się otwiera a ty docierasz za Kacprem (Powinność) do podziemi z laboratorium, tamże m.in. Łuczenko.

Spoiler

ss_tomahawk_09-13-18_20-46-38_(limansk).thumb.jpg.aaffc7c0d47bac430aea9e92004fd7c0.jpgss_tomahawk_09-13-18_20-45-20_(limansk).thumb.jpg.312f59bb7469b4e04f56a513587d8192.jpgss_tomahawk_09-13-18_20-45-04_(limansk).thumb.jpg.cfd78bdd129f8a3595c50e42dae7c909.jpgss_tomahawk_09-13-18_20-37-20_(limansk).thumb.jpg.951287a94f9e16c2ba7659355ec1053a.jpgss_tomahawk_09-13-18_20-35-55_(red_forest).thumb.jpg.d5d94a71d190ef39d91d85a35c89236b.jpgss_tomahawk_09-13-18_20-35-44_(red_forest).thumb.jpg.af0f4300f379f86750f576c60e296cb4.jpgss_tomahawk_09-13-18_20-06-36_(red_forest).thumb.jpg.ff82b7fb8fc83de1b20f34ab9d287924.jpgss_tomahawk_09-13-18_20-03-47_(red_forest).thumb.jpg.d1a1765280f1fbc704671d7b1cb0f419.jpg

 

Edytowane przez vidkunsen
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier o latarce czytałem wcześniej, ale podpowiedzi nigdy za wiele (trudno ją przegapić i w dodatku jest info o niej przed drzwiami do podziemi). Jedną pułapkę na arty znalazłem w podziemiach Agro, ciekawe czy spawnują się losowo czy zawsze są w konkretnych miejscach, znaleźliście ją też tam ?. Sporo ciekawostek w tym modzie, raz te same drzwi otwieramy z normalnego zamka kodowego, innym razem z zamka w podświetlonego latarką. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po załatwieniu paru kwestów - czyli odpowiedzi w laboratorium w Limańsku w końcu od Pierogowa dostajemy misje na znalezienie trupa klienta z Powinności oraz pobranie aparatury z Drona - na Bagna.

Tutaj mały myk - nie pobierać aparatury przed zadaniem od Pierogowa!!! fabuła się zawiesza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy rozmawiamy z Katczerem przy cerkwi, mówi że łowuszki można kupić u Grubera. Byłem u niego po tej rozmowie, ale nie ma ich ani w sprzedaży, ani nie daje w zamian za arty. Tego arta na Kordonie przy śmietniku u mnie nie ma. W środku po kilka Meduz i Kamiennych kwiatków, a jego tu i pomiędzy płotem wioski ani śladu. Możliwe że u mnie zespawnował się w pieczarze Sortirowki, ale go zniszczyłem przez pośpiech. Mam 5 łowuszek, tylko arty się nie trafiają.

I fajna rzecz. Tak widać ciemną nocą przez "przeciwsłoneczne okulary" Greka.

ss_administrator_09-13-18_15-26-44_(marsh).thumb.jpg.408697e8a891e03b6ae3431a85172666.jpgss_administrator_09-13-18_15-57-20_(garbage).thumb.jpg.90b6ce54a7c6d329235a5ea3be473308.jpg

Broni różnej w tym modzie dostatek. Czasem trudno wybrać czym się posługiwać. Albo ją znajdujemy po walce ( szczególnie z GRC, np. Gaussa ), lub dostajemy na wykonanie zadań razem z wystarczającą ilością amunicji.

Ale wykryłem mocną niedoskonałość moda, bo nie sądzę aby to było zamierzone. Jeśli strącimy śmigłowiec, co z km-u nie jest trudne gdy jest w zawisie, to nie wolno nam zginąć, lub z innego powodu wczytać zapisu po strąceniu. Śmigłowiec pojawi się na nowo w tym samym miejscu.

No i te nowe nicki NPCów na których można sobie język połamać. Przykładem niech będzie ponoć polskie imię, polskiego naukowca "Ousipi". Patrz screen.

ss_administrator_09-13-18_15-22-15_(marsh).thumb.jpg.74ad4acf2b0b97b3d978886f6542d1ea.jpg

A przy okazji pytanie. Znaleźliście go w tej Dolinie Mroku?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie, żaden z tłumaczy nie odniósł się do tematu. Chyba jeszcze w niego grać nie zaczęli.

Szkoda że nie pojawia się @trurl3 , bo to on był tłumaczem modów Zaurusa, razem z @Yurek . A taka jego długa nieobecność może być spowodowana właśnie już tłumaczeniem. Tak już było, że zaskakiwał wstawieniem spolszczenia.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondotier - jak dla mnie "Ousipi" to jakiś taki Osip i nie jest od/z zachodnich Słowian to imię.

Straszna ale wykonalna misja - na sprzęt z Bagien od Pierogowa.

jestem na Bagnach i tu jest niespodzianka, pokazuje trup trupa na mapie - zamglone koło ale! ale to jest 5 pijawek, trup leży przy siatce*(*wszystko na fotkach), potem idę pod siatkę* i klasycznie do wody bo komitet powitalny to niby kundle, snorki i nowa nabojka pijawek, potem trup, dron i do Pierogowa.

Po drodze nowy art - arty z pułapek - łowuszek unieszkodliwia Pierogow po zdaniu misji, kolejna fotka córki Hansa Voigtha ;) :biggrin: (albo element moda albo ktoś ma korbę na punkcie tej kobiety)

Laboratorium w Limańsku nie dało za dużo odpowiedzi, namiar na nagranie z szachtu z Rudego Lasu, lezę w miasto gdyż kto nie miedzi ten w domu siedzi.

Po drodze dialogi z Pop Kommando i Wojenni Stalkerzy - Leo.

Leo nawinął, że z tej strony tureli z budowy na pagorku to sie nie wyłączy, trzeba naokoło, czyli przez wschodnią Prypeć - koło w/w popów jest szacht/tunel do Prypeci, na miejscu Eugeniusz Haker kopsa namiar coby tam komuś pomóc i nie wie gdzie oni są, idę bo co tak sam będę w Pralni siedział.

Spoiler

ss_tomahawk_09-14-18_16-56-50_(pripyat).thumb.jpg.6d96c971e5f996eccfca4980c0664575.jpgss_tomahawk_09-14-18_16-34-09_(pripyat).thumb.jpg.3280cd0963e7444b3dee3d7700b80d57.jpgss_tomahawk_09-14-18_16-33-12_(pripyat).thumb.jpg.88b25618aef085a34f49a39dd715b3fa.jpgss_tomahawk_09-14-18_16-32-00_(limansk).thumb.jpg.2bde7a609ddc6b793e345660ad89d716.jpgss_tomahawk_09-14-18_16-31-53_(limansk).thumb.jpg.b245b3125f3aeddad2a4705dda358f71.jpgss_tomahawk_09-14-18_16-31-51_(limansk).thumb.jpg.525318703fe7ffb6432ac2bbec704bbe.jpgss_tomahawk_09-14-18_16-31-31_(limansk).thumb.jpg.335c739281b76362ab707ec94bb94c6f.jpgss_tomahawk_09-14-18_16-27-27_(limansk).thumb.jpg.27e8b3d5dd05df2817b9be9e0b0e2c41.jpgss_tomahawk_09-14-18_16-23-24_(limansk).thumb.jpg.3c3121ff01a5f3fb7d786ae1911267cf.jpgss_tomahawk_09-14-18_16-23-07_(limansk).thumb.jpg.d37e9231e6144dbdc12c63f295d19455.jpgss_tomahawk_09-14-18_15-22-06_(marsh).thumb.jpg.2b003a06513f4d30908cb0290912eb31.jpgss_tomahawk_09-14-18_15-22-01_(marsh).thumb.jpg.1be1c1f19eaf16f08bcfcd85eb7de1a6.jpgss_tomahawk_09-14-18_15-19-41_(marsh).thumb.jpg.28d9fd3aacc3aa2318c92da9b8bb9673.jpgss_tomahawk_09-14-18_15-19-28_(marsh).thumb.jpg.e3549a8f70036728c5b225e6680a3f24.jpgss_tomahawk_09-14-18_15-19-17_(marsh).thumb.jpg.02ae05af67c3e65401844adcd029075b.jpgss_tomahawk_09-14-18_15-19-10_(marsh).thumb.jpg.d4ca3a61dc584e59f88253dc55e87a70.jpgss_tomahawk_09-14-18_14-36-41_(escape).thumb.jpg.9e6410d0da86f281e1b9c35a961fa07d.jpg

 

ss_tomahawk_09-13-18_22-34-42_(limansk).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Prypeci do Limańska - gadka szmatka z Pierogowem, następnie przejście i na Szpital.

Tamże spotkanie z Czarnymi Rajderami.

Sprawdzać zwłoki, szeregowcy, kapral najważniejszy kapitan - ma kartę dostępu do sterowni z turelami.

Kopsasz kartę w czytnik, kod 040766 i ... i czeka na nas podporucznik, jego też i on ma kartę ale! ale ma też latarkę tylko, że jego latarka - podporucznika nie jest na podczerwień czy tez ultrafiolet ale na czarne światło!

Na prawo od kompa poświecić, na dole leży niebieski pendrive czy jakoś tak.

Podnosisz, wsadzasz w komp, F potem na kompie - deska też F i komunikat, że turele poszły w piec i śmiało do Limańska do Leo.

Aha! w tej sterowni jest 5 walizka! masz ją podkopsać na śmietnisko/Swałka do pakamery Synoptyka.

Sterownia na Szpitalu od tureli/wieżyczek:

 

ss_tomahawk_09-14-18_19-25-13_(hospital).jpg

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Sortirowce poprowadziłem z Iwancowem inaczej dialog. Tak że od razu poszedłem do Gienki i do Pancera Iwancow mnie nie wysłał.

Efektem było to, że nie było "misji pokojowej", ale w pojedynkę musiałem powyłączać mortiry tak za strażnicą, jak i te na moście kolejowym i torach. Oj się działo. Jazda drezyną, wymiatanie GRCów ( a propo, to akronim angielskiej nazwy ) na bramie w w strażnicy, walka ze śmigłowcem, zniszczenie polowego punktu sterowania mortirami bronionego przez kupę GRCów i po oczyszczeniu młyna i okolic otwarcie bramy. Rozmowa z Pancerem w tej budce, gdzie siedział Krasnow. Powinność zajmuje Kordon.

ss_administrator_09-14-18_17-38-37_(escape).thumb.jpg.f47db156d4914dca4b739c4f68db5bab.jpgss_administrator_09-14-18_18-12-03_(escape).thumb.jpg.fb2a09c823437c64559bd220f6d55c4b.jpgss_administrator_09-14-18_18-15-37_(escape).thumb.jpg.fd2c00b546a551d6badf509b5ab41b9d.jpgss_administrator_09-14-18_18-35-27_(escape).thumb.jpg.4993086af84a1680188bca14844b581c.jpgss_administrator_09-14-18_18-34-26_(escape).thumb.jpg.c67d196eddc079bde82edec3f5956462.jpgss_administrator_09-14-18_18-44-50_(escape).thumb.jpg.8d245db1208356145a9a7cdc4a75256b.jpg

Inaczej działo się na ATP. Zamiast stworów, było GRC i otwarta brama. Ale pentagram się pojawił. Dalej już jak w gameplayu. Nie bawiłem się w pojedynki, palnąłem mu w łeb, zabrałem księgę i w nogi na bagna.

A arta do łowuszki dalej nie ma. Za to dużo Kamiennych Kwiatków za każdym podejściem.

ss_administrator_09-14-18_20-41-24_(escape).thumb.jpg.ef621ab281b4566310195b580dcc8185.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odniosłem walizkę na śmietnisko do pakamery Synoptyka, potem gadka z nim i Dedmenem przy blokpoście na Składy, namiar na Prypeć tam gdzie jest ognista anomalia.

Po drodze w Limańsku wpadam do laboratorium, teleporter nie działa - dialog z Pierogowem, Kacper nawija, że reszta ekipy polazła do centrum, musiałem poczekać aż wieżyczki wykończą (wieżyczki są z firmy Weyland ;) ) pijawki zanim polazłem do Prypeci. 

W punkcie info od jednogo z wojennych stalkerów, że reszta ekipa na zwiadzie, w przedszkolu parę dialogów z Zulusem i Striełokiem (reszta też jest na miejscu - 5 twarzy)a potem do pralni i spotkanie z Pop Kommandem.

 

ss_tomahawk_09-14-18_20-11-55_(limansk).jpg

ss_tomahawk_09-14-18_21-43-12_(pripyat).jpg

Bez spojlera.

Krótko:

 

ss_tomahawk_09-14-18_22-46-18_(stancia_2).jpg

Bez spojlera.

A tak się ukrywał:

 

ss_tomahawk_09-14-18_23-24-03_(katacomba).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do fotek w plikach, pewnie jest ich więcej. W Dolinie Mroku natknąłem się na fotkę Angeliny Jolie :).

ss_mkk7_09-14-18_17-27-57_(darkvalley).thumb.jpg.3a3c294a27d92318582d8326e5549fc2.jpg

Pułapek na arty też nie znalazłem u handlarzy, trafiają się w schowkach i dalej nie wiem czy jest to spawn losowy. W fabryce na Sortirowce  były w schowku trzy, teraz mam cztery puste, ale na razie nie trafiłem na art do złapania. To zadanie na nie traktuję luźno, trudno będzie zebrać ich trzydzieści. 

ss_mkk7_09-14-18_20-11-03_(predbannik).thumb.jpg.185015f1b7dd6b4139f5a84f163a8f55.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W podziemiach CZAES jest ekipa Wyrodków, na czele Bagienny Doktor, Dedmen to Striełok w masce ;), dialog z  Doktorem znaczy się z Princepsem  (dla nieznających łaciny - Princeps - Primus inter pares - czyli pierwszy wśród równych sobie), potem masa broni do pobrania ze zbrojowni - patrz na tonaż własny, nie ma tam artefaktów na wagę, potem z powrotem na górę, na CZAES 2.

Tu jest myk - włazisz na komin, potem na beczkę i skok w chmurę, przenosi cię do martwego Miasta - trepy pokojowe + zakonnik Witalij i masa postaci z ...z przenicowanego świata.

 

ss_tomahawk_09-14-18_23-48-33_(dead_city).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie. Gdzie w fabryce na Sortirowce jest ten jeszcze jeden schowek, który mamy znaleźć wg. zadania w PDA. Czy jest to uwarunkowane jakimś innym?

@vidkunsen  Pokazywałeś screena z ikonami. Ja na takie zadanie jeszcze nie natrafiłem. Kto i kiedy je dawał? Wiem, że w zależności od mojej gry, zadania mogą być lub nie, ale wolę wiedzieć.

Jeśli chcecie, a zadanie na zajęcie Kordonu robiliście misją pokojową, mogę wstawić zapis na zajmowanie walką. Kawałek ciekawej gry. A wyposażenie mam do tego się nadające. Będziecie mogli sprawdzić i inne rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idziesz do kierownika Monasteru - nie pamiętam który to Ojciec - imię, siedzi na ławce przed grobami potem dzwonnica i piwnica/schron z uchylonymi drzwiami, ten z uchylonych drzwi mówi, że dostaniesz to co chcesz jak przyniesiesz mu 2 ikony które wiózł dla nich jakiś trep w śmigłowcu który leży gdzieś na bagnach.

Namiar na śmigłowiec - baza Wolności i okoliczne ekipy oraz 2 kmiotków z Wodnych szczurów na wieży miedzy cerkwią a wioską w kierunku na bazę w/w .

Mi którego szukasz jest koło wioski/przysiółka - prawy górny róg ale jest tam wielu autochtonów którzy cie nie lubią i boją się tylko Jakuba Wędrowycza i Semena  Kołczaszki - patrz opowiadanie "Stalker".

W Mi jest schowek w którym m.in. s 2 ikony i 3 wały zwykłe, nie snajperskie.

Dobra masz w/w bambetle i jesteś w okolicy cerkwi gadka szmatka z przełożonym i dopiero potem z tym z piwnicy, on daje ci 3 amulety potrzebne do pojedynku na ATP. 

Potem następne 3 zdobywasz i jesteś gotowy - technicznie do w/w pojedynku.

Jak co zrobić to się zapoznałem dokładnie z( od 10:15):

A teraz jestem na etapie tego filmu:

 

Martwe Miasto - po spotkaniu z trepami idziesz do szkoły tam Witalij potem pod pomnik i gadka z dziećmi, powrót do Witalija ale zawracasz bo zaczęli strzelać.

Załatwiasz razem z trepami Czarnych Rajderów i nie idziesz do Witalija zanim nie weźmiesz 3 amuletów z plecaka koło pomnika.

Dialog z Witalijem i razem z trepami niszcząć resztki oporu idziesz do bramy.

latarka + amulety i lądujesz na generatorach, tamże m.in. Losza Bormann, JJ i reszta.

Spoiler

ss_tomahawk_09-15-18_13-10-02_(generators).thumb.jpg.5142580525d7195f4d39ba23b14625ef.jpgss_tomahawk_09-15-18_13-09-51_(generators).thumb.jpg.fc3ac2b5735aae9f80ae9648eca7e518.jpgss_tomahawk_09-15-18_13-09-48_(generators).thumb.jpg.4d8568725f117f6d9397f1eb73d19d37.jpgss_tomahawk_09-15-18_13-08-55_(generators).thumb.jpg.15ab27d5fef4ee54d5e289644e166d24.jpgss_tomahawk_09-15-18_13-06-45_(dead_city).thumb.jpg.1f30693a9680538bc2bb9f2507437744.jpgss_tomahawk_09-15-18_13-02-26_(dead_city).thumb.jpg.c311907de017dd17348bed3d76b92b59.jpgss_tomahawk_09-15-18_12-59-58_(dead_city).thumb.jpg.55b69a152d2643ee0455d1a583e5693b.jpgss_tomahawk_09-15-18_12-26-55_(dead_city).thumb.jpg.8b8ed1d097cafbf5e4a10091ce149007.jpgss_tomahawk_09-15-18_12-26-05_(dead_city).thumb.jpg.75087dc5b1d900bd58139efc5ebc9b8c.jpg

 

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen :018: . Zrobiłem to zadanie. Ale mnisi chyba je powiesili w cerkwi, a tam nie zaglądałem.

Jak wrócę na Bagna, to je obejrzę na ścianie. Na razie stuknąłem tego Oupisa. Teraz wyjść i na bagna. Niezbyt pochlebną rolę mu przypisali. A na dodatek niemowa. A co z tym schowkiem w fabryce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schowek - jeden z kominów na dachu głównego budynku ze znakiem oraz jeden z baniaków, niższy na właz najechać i F.

Schowek - jeden z kominów na dachu głównego budynku ze znakiem oraz jeden z baniaków, niższy na właz najechać i F.

Cholera jasna, czym się uruchamia, wsadza w ręce noże do rzucania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schowki na fabryce - Sortownia trzeba wejść po drabinie na baniak, i komin, ikony - jeden z mnichów daje arty monolitu a przełożony nawija, że to nie jego sprawa tylko ... dzięki ale wszystko w rękach jego Pana, dlatego nie ma pokazane go co się stało z ikonami ale nagle są na ścianie.

Dolazłem do tego - noże do rzucania - Y, Y - też do zmieniania typów noży.

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dwa to znalazłem bez problemu i jeszcze trzeci z amunicją w kole tej ciężarówki przodem w garażu. Został czwarty, nie odnaleziony "Tajemnice kopaczy".

Na bagnach przy dronie kolejna niespodzianka. Po otwarciu schowka, jest opis do Tego zadania że " Obok - wszystko wiedzący Sipłyj ". A jego brak. Mea culpa. To się pojawia po zdjęciu ogłoszenia, a Sipłyj za 15 tys. mówi gdzie drona szukać.

Obrońców drona nie brakowało. Było wszystko co można od razu. Snorki, ślepe psy, niby psy i na dodatek przezroczyste pijawki. Wszystkiego w liczbie mnogiej.

ss_administrator_09-15-18_16-33-46_(marsh).thumb.jpg.0b1616f42c74e18aba131b4d153989f3.jpgss_administrator_09-15-18_16-31-44_(marsh).thumb.jpg.ba308e50a9067c9bc835107536ad807f.jpg

A tego modułu się nie zabiera. Znaleźliśmy, mamy współrzędne, a takie było zadanie. Teraz tylko profesorka znaleźć.

Przed wyruszeniem na północ, poszedłem do Sortirowki zabrać to co tam miałem. Zostałem przez moda za to nagrodzony. Pisałem o arcie złowionym w pieczarze, który zniknął. Jakie było moje zdziwienie, kiedy teraz już zapakowany w łowuszkę grzecznie na mnie czekał. A przecież przechodziłem tędy kilka razy i nie było go.

ss_administrator_09-15-18_17-45-48_(predbannik).thumb.jpg.7eec86f6e4c7bb07af94263c13fbdbe3.jpgss_administrator_09-15-18_17-46-13_(predbannik).thumb.jpg.4a2e512d9741ea6df0e1ba88064c21f8.jpgss_administrator_09-15-18_17-47-54_(predbannik).thumb.jpg.42e3bf35596991911009f7aefd755285.jpgss_administrator_09-15-18_17-48-17_(predbannik).thumb.jpg.242bdd2f98f4ff58c849facc5aa4fe9d.jpg

Było to więc baaaarrdzoooo długie czekanie. Może teraz pojawią się następne?

A w małej wiosce pusto bez Sidora. Bo sknerus już ze mną handlował na Kordonie, w obstawie Powinności.

ss_administrator_09-15-18_17-57-14_(predbannik).thumb.jpg.24663ff1f6e935108ca7190216985e50.jpg

Noże do rzucania wkłada się do ręki klawiszem zmiany amunicji, gdy trzymamy ten nóż podstawowy.

A on jest niezastąpiony przy niszczeniu BTRów i tych km samoczynnych. Ciosem z góry walimy w pokrywę śruby napędowej z tyłu BTRa, a do każdego można podejść. A na Budowie w DM, stoją na ziemi w przejściach. Ciach i po nich.

ss_administrator_09-15-18_14-42-28_(darkvalley).thumb.jpg.277e7a85fa265fe6ea3eeda3898f3e9b.jpg

Droga wolna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwny koniec ale albo przewaliłem zadanie W/Na prawie - "W zakonie" - Losza Borman ginie jakbym ja i nie tylko ja (youtube) zagrał i zawsze na koniec jest Kordon (bez bariery cała strefa) i zadanie na łowuszki, albo tak ma być?.

Co do nożato: 1 - nóż zwykły i wtedy wciskasz Y i już są wszystkie dostępne.

Kluczem jest Losza!

Spoiler

ss_tomahawk_09-15-18_16-38-06_(generators).thumb.jpg.c9ff67e9ba527120c1c6043e0b90e772.jpgss_tomahawk_09-15-18_16-34-49_(generators).thumb.jpg.0297b847de4fcbf53655659fe0a1e0fe.jpgss_tomahawk_09-15-18_18-02-37_(generators).thumb.jpg.094326e95e5ebe649e50383c06732dd0.jpgss_tomahawk_09-15-18_16-44-56_(generators).thumb.jpg.9518f34f8798623c30f554d16b5fd332.jpg

 

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie jak na razie nasuwa się przypuszczenie, że zostaliśmy nieświadomie testerami niedokończonego moda. Będę musiał wejść na jego stronę i jeśli są, poczytać komentarze tamtejszych graczy.

Szkoda że @zaurus teraz się u nas nie pojawia. Też by mógł dostać kilka wskazań.

Chociaż np. przy Upadłej Gwieździe, za pośrednictwem Yurka takie uwagi mu przekazałem, ale bez efektu.

DODANO: Poczytałem na rus forum ap-pro o występujących problemach, a przede wszystkim o łowuszkach.

Problemów z niejasnościami przechodzenia moda było sporo. Szczególnie tam, gdzie pojawiały się dialogi wielowątkowe. Sugerowano przeprowadzenie dialogów na każdy wątek i wybranie tego który nam odpowiada. Sporo graczy się pogubiło i nie uzyskało freeplaja.

Było pytanie o to zadanie w fabryce na Sortirowce, ale pozostało bez odpowiedzi.

A co dotyczy zadania na zebranie tych spec artów, to jest ono do zrealizowania dopiero we freeplayu. W Dolinie Mroku między kamieniami na wysepce koło mostu ma być schowek z 66 łowuszkami.

A przed freeplayem te arty mają być na Wysypisku, Kordonie, Bagnach, w Dolinie Mroku. Nikt jednak nie sprecyzował konkretnych miejsc.

Ale patrząc na mój przypadek, chyba mogą być wszędzie tam, gdzie są skupiska anomalii.

Teraz idę na inne forum, może znów się czegoś dowiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te spec arty się dublują (ciekawe czy w zadaniu chodzi tylko o ilość, czy muszą być różne) i niekoniecznie występują w okolicach anomalii. Ten znalazłem na drodze na kordonie między barierą, a przejściem na wysypisko i to ten sam co w anomalii obok wioski kotów (tak jak pisałem w nocy je najłatwiej zobaczyć). 

ss_mkk7_09-15-18_17-41-16_(escape).thumb.jpg.6331f4e8cf66c09a8519e329f1eaa464.jpg

Zdarzył mi się taki śmieszny błąd, mogłem obserwować będąc w grze rozmowę GG występującą w scenkach, po wczytaniu zapisu było już ok.

ss_mkk7_09-15-18_18-49-48_(panzer_hc).thumb.jpg.b6319d6026b7e31e041fec717f4bc278.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja szukając rozwiązań, natrafiłem na takie forum:

http://stalker-worlds.ru/forum/topic/10548-poslednij-stalker-last-stalker/page-9

A w nim na takie wskazówki ( na razie nie tłumaczone, bo grają tylko rosyjsko-rozumiejący )

1. Всегда внимательно читайте диалоги, а также слушайте голосовые сообщения - в них много ценной и полезной информации, которая поможет вам в прохождении.
2. Никогда не пытайтесь играть по гиду, или слушать чужие подсказки - ваше прохождение превратится в чужое прохождение. Если вы видите в диалогах выбор - 

сделайте по возможности именной сейв. Однако не спешите сразу же переигрывать, если выбор вас не устроит. Вы всегда сможете переиграть потом, поскольку мод - очень реиграбельный.

3. Боевка очень сильно зависит от уровня сложности. Для кого-то Мастер станет настоящей головной болью. Если вам кажется, что что-то в прохождении является  невыносимо сложным (а вам это покажется практически в первом же ключевом моменте сюжета) - не спешите ругаться и кричать в темах. Попробуйте сбросить сложность. И сбрасывайте ее до тех пор, пока не сможете с комфортом пройти тот или иной участок. После его прохождения - вы всегда сможете восстановить 
сложность ту, которую выбрали при начале новой игры.

4. В какой-то момент сюжета вы наткнетесь на очень любопытный предмет. Не буду говорить, какой именно, но вы поймете про что я. Если в кратце - он ткрывает то, что скрыто от посторонних глаз. После этого по возможности используйте его везде, где возникнут трудности. Это в принципе первое правило Последнего Сталкера - не забывать про эту вещь никогда.

5. Не пренебрегайте транспортом в моде, иногда он сослужит вам хорошую службу, особенно на высоких уровнях сложности. Подумайте, по ходу игры, в каких местах возможно будет жарко и заготовьте транспорт для отхода заранее, чтобы избежать долгих рестартов. Переключение передач, как обычно, на кнопки Shift и Ctrl. Заметьте, что к квадроциклу нужно привыкнуть, научиться правильно переключать передачи, вникнуть в тонкости его управления. Тогда он станет лучшим транспортом для вас. Но вы всегда можете пройти любой участок на своих двоих.

6. Зона сейчас современная, поэтому бумажные деньги здесь не в ходу. В самом начале игры вы не сможете торговать ни с кем из NPC, поскольку у вас не будет 
электронной валюты. Сидорович поможет вам с подключением. Однако вы можете и отказаться и вполне обойтись без какой бы то ни было торговли, но это вызов для любителей острых ощущений.

7. Ножи переключаются на кнопку смены патронов, достаточно выбрать нож и можно переключаться на различные типы металок. Один из типов метательных ножей - 
уникален, его можно достать только по сюжету, либо найдя склад с несколькими дополнительными ножами. Этот тип ножей - рекомендую сохранить, но это делать 
вовсе не обязательно. Все типы ножей, кроме того, о котором сказано выше, можно получить, выполняя сторонние квесты "принеси-подай". Как правило, такие ножи выдаются в награду за артефакты.

8. Не зацикливайтесь на квесте "Артефакты из Сумрака", а оставьте его на потом. До фриплея, у вас в любом случае не найдется столько ловушек-зонтиков, чтобы собрать полную коллекцию.

9. Если вы попадете в зону, в которой вы получаете колоссальный урон, не перебиваемый ни одной из аптечек, а кровь из вас хлыщет литрами - не спешите, а 
проверьте, одели ли вы противогаз?

10. Гравитационные артефакты (Выверт, Грави, Золотая рыбка), а также артефакты- уникумы (Пустышка, Батарейка, Пружина) - имеют дополнительные бонусы в виде 
повышения переносимого веса. Однако, если вы не используете достаточное количество артефактов на выносливость (в идеале, 4-5 артов Лунный Свет), то имейте в виду, что выносливость начнет тратиться сильнее, если ваш вес будет превышать отметку Максимальный вес-50. Сократить эту отметку можно как раз таки наличием большого количества артов на выносливость.

11. Некоторые предметы - интерактивные и их можно сдвинуть. Попробуйте, возможно, под ними будет что-то интересное. И я говорю не про ящики, кейсы и 
контейнеры, а про предметы окружения, которые могут вам показаться статичными.

12. Подземелье Агропрома может стать для вас сущим мучением, если вы будете думать о чем-то сложном. Если говорят, что надо что-то прочитать - прочитайте это в реальной жизни, а не ищите книжки-подсказки в игре. Прочитав то, что просят и сделав выводы - вы легко отгадаете то, что от вас хотят.

13. Не забывайте, что Вячеслав - он еще и электрик по специальности. Во всех лабораториях можно включить свет. А каким образом - найдите сами. Если не найдете - ничего не изменится в прохождении, просто вы будете ходить впотьмах.

Несколько слов от тестера "vladi":

1. Мод вариативен. Т.е. решение, выбранное игроком в диалогах или поступках, далее отразиться на сюжетном развитии мода. Где находятся эти 'точки бифуркации' - предстоит выяснить вам. Отсюда вытекает пункт 
2. Внимательно читайте диалоги, пытайтесь поговорить с неписями несколько раз.
3. Минимальное рекомендованное разрешение 1024 Х 768. На более низком разрешении вероятность пропадения дублированных текстом диалогов очень высока. 
Так же высока вероятность пропадания некоторых текстур.
4. В моде присутствует несколько видов метательных ножей. Количество ножей ограничено, берегите их!
5. Тестеры и авторы мода очень любят холодец! :-)))
6. Запишите на стикере и приклейте сбоку на монитор следующий текст: 'Не 'Стрелок', а 'стрелок'!!!'. Именно так - с маленькой буквы, как название профессии или воинской специальности, а не как никнэйм/кличка/погоняло.
7. В моде есть пасхалки! Не спешите убегать с локации, не исследовав её тщательно.

Несколько слов от тестера "ДавидScrabble":

Дорогие друзья! Свершилось! Вы так долго ждали, и, наконец дождались выхода Последнего сталкера, с чем и хочу вас поздравить!Смело заявляю, что проект на все сто, а то и двести процентов заслуживает внимания любого игрока сталкерского сообщества.
Единственное, что хочу вам всем пожелать – это внимательность. Внимательность и неторопливость; изучайте каждую деталь, ведь именно в деталях запрятано то, что составляет полную картину мира всей игры.
Всем фанатам Трилогии Апокалипсис и Упавшей звезды так же хочу сказать: Тем, кому нравится серия модификаций от команды zaurus'crew (квадралогия Апокалипсис), Последний сталкер станет источником, отвечающим на все незакрытые вопросы. Он станет жирной точкой во всей истории, которую авторы рассказывают на протяжении семи лет!
Вы так долго ждали этот проект, что теперь просто нельзя взять и пройти его за пару дней, ребята!
Читайте, слушайте, смотрите, запоминайте, и самое главное – наслаждайтесь игрой!
Всем удачи и успехов, сталкеры!
А также хочу поблагодарить всех тех, с кем я работал тестируя проект: Виктор marafonec, Юрий YuRRaN, Вячеслав zaurus, Денис CobaltWorks, Геннадий Иванович, 
Дмитрий Lostman, Андрей Полупроводник, Дмитрий ВДВ, Владимир и Дмитрий 
Хомяков!
Спасибо, что приняли в свою команду, и были лояльными и дружными.
Было приятно с вами всеми работать!

Несколько слов от тестера "Lotsman":

По сути, Последний Сталкер является заключительным аккордом культовой саги Упавшая Звезда - Честь наёмника. К разнообразным героям предыдущей истории, 
присоединились новые персонажи. Каждый со своим, припрятанным в старом холодильнике, скелетом, и матёрыми тараканами в покоцанной голове. Ныне тем, кто 
волею судеб находится в Зоне, приходится крутиться в водовороте изменяющихся событий, ежечастно и еженощно, а порой выворачиваться, вопреки природе, мехом во внутрь. Теперь, окружающее настолько эфемерно и аморфно, что границ и пределов, просто - не существует. Уже Меняющий Лица один из подопытных, уже сама Тьма, однажды прорвавшись сквозь горизонты событий, отчуждённо кочует в пределах, усиливая хаос и неразбериху кругом.. Выродки и мутанты, инопланетные существа и чёрные мешки, изуверство и мистика - всё смешалось в Зоне - облом.. Чудом выжив после покушения, главный герой - Грек, с трудом понимает окружающую действительность. Однако, предстоит выживать! Выживать в новых условиях, бороться насмерть за каждый шаг, и нагромождая новые события, упрямо, сквозь разрозненную мозаику обрывчатых воспоминаний, выстраивать привычное своему разуму . Но Грек не был бы авторитетом , если бы не обладал даром разруливать ситуации не подвластные многим! Он - Иной. Водяная Крыса, Могильщик, Дедмэн, Пулевич, Синоптик, Принцепс.. кто только не встретится на извилистых дорожках Зоны! И всем что-то надо, взамен на блага, неземные.. Играя мод, помните - поступки определяют горизонт и ход событий! Самое интересное, что выбирая поведение своего героя, вы невольно пропишите его колоритный образ, произвольно построите уникальный характер Грека..
Удачи!

Несколько слов от тестера "utyyflbq":

И так, вы решили поиграть мод «Последний сталкер», стОит сказать, что мод является естественным продолжением трилогии и «Упавшей звезды» от автора zaurus. Из этого следует, что для лучшего понимания ПС не плохо пройти все выше названные моды, в а особенности «Долг ФВ» и «Упавшая звезда».
Теперь о самом ПС: Как и во всех модах zaurus, необходимо обращать внимание на всё, с самого начала игры - на персонажей, диалоги, записи в ПДА и т.п. Внимательно исследуйте территории – вас могут ожидать приятные сюрпризы и подсказки по игре. 

Каждый геймер может выбирать свой, индивидуальный способ прохождения - с кем заключать союзы, с кем дружить, в какой последовательности выполнять квесты. Отвашего выбора будет зависеть и само прохождение и концовка.
На мой взгляд, самое крутое оружие, для ближнего боя, это метательные ножи – дорожите ими, обыскивайте трупы поверженных врагов и само место боя. Ножи легко теряются и их очень трудно достать.
Не старайтесь таскать-продавать весь найденный лут, однако и брезговать продажей не стОит - деньги в моде нужны, но не очень много.
Не стОит пренебрегать сталкерскими квестами, типа принеси то, принеси это – это неплохое подспорье и в финансовом плане и по снаряжению ГГ.
Удачи!

Znalazłem też informację, że dla zamknięcia tego zadania na przeszukanie fabryki na Sortirowce, trzeba znaleźć drugie PDA należące do Шило, na skrzyni ładunkowej( w bagażniku ) jakiegoś pojazdu. A jest tam tylko jeden.

Na razie nie sprawdzałem, ale akurat jestem na Sortirowce, to sprawdzę.

Powtórzona jest informacja, aby te spec arty zbierać jak się trafią, a zadanie na 30, sztuk wykonać we freeplayu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.