Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

 

No i mamy już oficjalną informację o tym modzie, bezposrednio od jego autora, czyli @zaurus.  Napisał w znanym sobie temacie swojego poprzedniego moda.

Mieć go będziemy lada dzień.

59e9d92e021ce_Ostatnistalker.thumb.jpg.bf5788220e263f7f8746d3a185e0e4b1.jpg

A tu kilka "lizaków".

Spoiler

s_1507644706_8132160_2e01f627d3.jpg.5ebe0e8f03de6c76f72eb566112dbc57.jpgs_1507644814_6224269_7458958804.jpg.6e54e34ec9b1b1c13efce37773057765.jpgs_1507644957_5601504_d41d8cd98f.jpg.0def6a61701aee24a10fd2725c013b2d.jpgs_1507659211_3081916_d41d8cd98f.jpg.26ef14cb1940d6088fe9ed8240d8f816.jpgs_1507659277_7097913_d41d8cd98f.jpg.6e0c20951897f3de540f54f9ec7e67df.jpgs_1507644853_3018080_d41d8cd98f.jpg.833767f474db7236756d00ab0676ac0b.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=WJTUlvm-oQ4

 

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU

Po obejrzeniu dostępnych filmowych informacji, widzę że tłumaczenie nie będzie zbyt proste. Są ważne dla zrozumienia fabuły dialogi prowadzone głosowo i tu będzie potrzebna pomoc @Ranger801 , dla wykonania napisów tłumaczeń tych dialogów.

A inne niespodzianki wyjdą dopiero podczas gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen - Nie truj. Orientacja polityczna autora moda, jego sprawą. Chyba że głosiłby hasła sprzeczne z wartościami uniwersalnymi, forum posądzono o jego wspieranie.  Ale w przypadku tego autora, jeszcze się takie coś nie przytrafiło. I słyszane dialogi też dotyczą tylko scenariusza, a nie polityki. Nasze tłumaczenia choć nie literalne, nie zmieniają znaczenia wypowiedzi i wulgaryzmów.

A napisy nie zacierają głosów, więc gracz ma wybór, słuchać lub czytać.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@zaurus - По теме Последнего сталкера, будь любезны писать здесь. Ждём сведении о готовности.

Tłumaczenie: W sprawie Ostatniego stalkera, bądź uprzejmy pisać tutaj. Czekamy na wiadomości o gotowości moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Czas chyba powiedzieć głośno to, co wszyscy i tak wiedzą - mod w tym roku nie wyjdzie. Zaurus też zdaje się to wiedzieć, dlatego w ramach jeszcze jednej "nagrody pocieszenia" mamy parę screenów i film:

Spoiler

ost1.thumb.jpg.7211de7ebf340724149c956ee07d5aa5.jpgost2.thumb.jpg.a0afd4cad79532913f7bd67199988915.jpgost3.thumb.jpg.9726112e5eef217d993e928490e1947c.jpgost4.thumb.jpg.2856c352233c3fa7b7882a6f8ddf54d6.jpgost5.thumb.jpg.fa93c5b2e513734e581cc5704af49cd5.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod niedługo wyjdzie. W tej chwili trwają ostatnie poprawki. By wam umilić oczekiwanie zdradzę, że wstępna wersja polonizacji jest już gotowa. Oczywiście trzeba będzie dokonać wielu poprawek w stosunku do wersji końcowej moda ale nie powinno to długo trwać. A tu macie w noworocznym prezencie od Zaurusa kilkuminutowy film z końcówki gry.

 

  • Super 1
  • Dodatnia 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiele wiem. Dostałem tylko tekst. Zadania wyglądają na rozbudowane, scenariusz trzyma się kupy. Przynajmniej na podstawie tekstu jestem w stanie wyobrazić sobie jak to wszystko wygląda. Pewne elementy wprowadziły mnie w lekkie osłupienie, ale nie będę spoilerował skoro nie wiem jak to będzie wyglądać w grze.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabuła na pewno będzie elegancka, Zaurus, wraz z każdą częścią robił ją coraz lepszą, to samo tyczy się zadań. Ciekawe, czy mod będzie mocno powiązany z poprzednimi 4 częściami, czy spotkamy raczej tylko lekkie smaczki i nawiązania. Czy też to będzie faktycznie oddzielna historia z nową fabułą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 3 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Najważniejsza wiadomość - data premiery nadal nie jest znana:boli:ŹRÓDŁO.

Dzięki edycji silnika gry po zniszczeniu miny znika ona z mini-mapy i nie odradza się przy wczytywaniu zapisu. Po wchłonięciu przez anomalię istoty żywej, automatycznie "rodzi" ona artefakt. Na razie dzieje się tak w anomaliach Lejek, Grawikoncentrat i przy pomyślnym zbiegu okoliczności - w Karuzeli. Prawdopodobieństwo wypadnięcia artów można dostosować w skrypcie - twierdzi autor materiału wideo.

TUTAJ  znajdziecie 45 minutowe wideo z początku gry. (YT nie pozwala na osadzenie filmu w oknie posta).

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

http://stalkermod.ru/MODYI-Teni-CHernobyilya/posledniy-stalker-last-stalker-zaurus-mod.html

Do pobrania:

https://yadi.sk/d/4CywHoTB3amUH7

Dodatki:

Tekstury: https://yadi.sk/d/5XfPWFAB3amU7V

Statyczne oświecenie: https://yadi.sk/d/0qrfIGs63amU5n

7.5 GB w 7 zipie

Także z:

https://vserpg.ru/1815-posledniy-stalker.html

http://mod-stalker.do.am/load/torrent_mody_s_t_a_l_k_e_r/torrent_mody_teni_chernobylja/skachat_poslednij_stalker_last_stalker_torrent/2-1-0-6

 

Bez spojlera.

Odpaliłem, zaczynasz w jakiejś pieczarze, w trupie jakiś klucz? idziesz przez pieczarę - krótka jest - do mgły, potem pierwsze zadanie - zabić!

p.s. od początku gra się płynnie i bez stresu, jest zajefajnie.

Spoiler

ss_tomahawk_09-03-18_21-35-53_(garbage_first).thumb.jpg.1b065a49257101dc8f90bf3d91d32b47.jpgss_tomahawk_09-03-18_21-35-43_(garbage_first).thumb.jpg.4c30b66f2593a6dbed1373f24a3e6d85.jpgss_tomahawk_09-03-18_21-35-30_(garbage_first).thumb.jpg.fed4909a67ff3f06424b63efaa3e58d5.jpgss_tomahawk_09-03-18_21-35-17_(garbage_first).thumb.jpg.8d5fe63dbfe4bef7b1766596aaf2d67f.jpgss_tomahawk_09-03-18_21-34-36_(peshera).thumb.jpg.f74b9ac3879509df89ae2bd716599849.jpgss_tomahawk_09-03-18_21-31-41_(peshera).thumb.jpg.7008088bfd10b87950ec7879eedc3f67.jpgss_tomahawk_09-03-18_21-31-08_(peshera).thumb.jpg.862219cd42bd8d004a3bb3e36cafd20c.jpgss_tomahawk_09-03-18_21-30-55_(peshera).thumb.jpg.cdaa6215bfc0534ad53bde66371c26fe.jpg

 

ss_tomahawk_09-03-18_21-27-30_(mainmenu).jpg

bez spojlera.

Naprawy w skrzynce na złomowisku, obok Quad do jazdy, grupa Szamraja przy wyjściu na Kordon.

Spoiler

ss_tomahawk_09-03-18_22-01-59_(garbage_first).thumb.jpg.16cb1fe67682a8bf45c6d4776a0e1e31.jpgss_tomahawk_09-03-18_21-53-57_(garbage_first).thumb.jpg.3b5747e098dda28e759931029ce0536a.jpgss_tomahawk_09-03-18_21-53-52_(garbage_first).thumb.jpg.59b47e7658bb38966246b029cdb79e28.jpg

A tak w ogóle to przejście na druga część Kordonu teraz tak wygląda, i GRC strzela bez orientu:

Spoiler

ss_tomahawk_09-03-18_22-24-08_(escape).thumb.jpg.6c8c467ffeabc7c46b975fb81d17769d.jpgss_tomahawk_09-03-18_22-45-41_(escape).thumb.jpg.eed029a7768ba5486e6b92f2555d49f3.jpgss_tomahawk_09-03-18_22-30-08_(escape).thumb.jpg.a96bdc56dc893eed55b366702521cc0b.jpgss_tomahawk_09-03-18_22-24-50_(escape).thumb.jpg.8e041d0ca2ac35808f7112ce424821cf.jpg

 

Edytowane przez vidkunsen
  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod pobrany, ale jeszcze nie zainstalowany. Zapoznawałem się z uwagami @zaurus a. Są bardzo istotne dla instalacji i dalszej gry. Dlatego je przetłumaczyłem i są w spojlerze.

Spoiler

Mod w formie gry, nie wymaga podstawki.
1. Pobrać moda. Uruchomić instalator Setup_als.exe. Wybrać potrzebne parametry stawiania moda. Bardzo niewskazane jest zainstalować moda na dysku C:\Program Files. Ogólnie rzecz biorąc, modowi wystarczy wskazać tylko dysk, na którym chcemy go zainstalować. Instalator resztę zrobi za nas.
2. Po zainstalowaniu, na pulpicie pojawi się przycisk uruchamiania moda. Uruchamiamy go i wchodzimy do Opcji, ustawiamy parametry, zatwierdzamy przyciskiem Primienit i OBOWIĄZKOWO wychodzimy z gry. Jest to konieczne, aby się one zapisały. Tak też postępujemy, przy późniejszych zmianach. Zapisujemy i wychodzimy z gry.
3. Po uruchomieniu nowej gry i obejrzeniu intra, po wyjściu z gry, można dodać we właściwościach przycisku uruchamiania parametr -nointro. Już w nich znajduje się parametr -smap4096. Jest to potrzebne dla wzmocnienia mapy cieni w modzie. W zależności od waszego komputera, ten parametr można zamienić na -smap2048, -smap3072, -smap8192. Im wyższa liczba, tym wieksze obciążenie komputera. Można mając słaby komputer, ten parametr całkowicie usunąć.

Szybkie zapisy.
Oprócz zwykłych quicksave do moda dodano system szybkich nibyzapisów. W trakcie gry wychodzimy do Menu głównego, klikamy F5 - uzyskujemy zapis o nazwie pseudoquicjsave. Jeśli klikniemy F6 - zapis z nazwą pqs_nazwa_poziomu. Kiedy wychodzimy do Głównego menu, w grze następuje Pauza, więc nie powinno to uszkadzać logiki. Pożądanym jest więc robienie wszystkich zapisów po wyjściu w główne Menu. Prosto mówiąc, podczas gry klikamy w Esc i następnie w F6.
Wszystkie logi, zapisy i screenshoty znajdują się w katalogu _appdata_. Jeśli w Opcjach zaptaszkujemy Rezerwnoje kopirowanje, to w katalogu _appdata\ arhiv_saves zostaną zapisane  rezerwowe kopie quicsave.

Grafika
Mod jest bardzo pamięciożerny. Wkomponowano 7 poziomów pogodowych cykli i tekstury 2K nowych modeli. Dlatego należy realnie ocenić możliwości swojego komputera.

Bugi, niedoróbki, minusy.
1. Mod waży dużo więcej niż podstawka. Po zbyt długiej grze, możliwe wyloty z braku pamięci.
Dlatego w przybliżeniu po godzinie gry, należy wyjść do pulpitu i uruchomić grę na nowo.
2. W modzie jest sporo "ciężkich scen". To szturm na Kordon, Szpital, Generatory. Niektórzy NPCe mogą się "zamrażać" i spowalniać.  Jeśli to występuje, zapis-wgranie go powinno pomóc. Tę uwagę należy zapamiętać!
3. Przed wejściem do sztabu Pancera, obowiązkowo dokonać rezerwowego zapisu. Czasem tylko on może pomóc.
4. Mały minus w grze, przyczyny którego nie byliśmy w stanie ustalić. Na niektórych lokacja zanika głos deszczu. Leczenie - zapis i wgranie. Będę wdzięczny jeśli ktoś znajdzie sposób usunięcia tego minusa.
Tekstury nieba.
Jeśli naprawdę masz mocny komputer, możesz doinstalować fixa na wysoką jakość.

Słabe komputery.
Gra na statyce nie jest w modzie przewidziana. Jednak na prośbę jednego z testerów, zostało pozostawione z pewnymi zmianami.
Będzie działać po zainstalowaniu fixa ( przypisek tłumacza).

Jak wstawiający moda uzna za stosowne, zgoda na wstawienie do #1. Sądzę, że się to przyda.

DODANO

Mod uruchomiony bezproblemowo. Instalator po polsku, więc z wyborami instalacyjnymi kłopotu nie będzie. Jak na razie gra bez problemów, choć mod wybrał najwyższe ustawienia.

Oto wygląd menu po uruchomieniu moda i przejściu do Opcji.

ss_administrator_09-04-18_14-47-26_(mainmenu).thumb.jpg.9e2e47fc890b652e314c289cc1e0fbbf.jpgss_administrator_09-04-18_14-48-24_(mainmenu).thumb.jpg.5733a17d8524ea3ccf631d1e22ee4b27.jpg

Z takim wyposażeniem, w egipskich ciemnościach pojawiamy              

się w modzie. Trochę dreptania aby znaleźć klucz i wyjście.           A to już drugi rozmówca i zarazem informator o sytuacji.

ss_administrator_09-04-18_15-08-37_(peshera).thumb.jpg.2fe8a9ad99045b72aded124fe5265952.jpgss_administrator_09-04-18_15-48-30_(garbage_first).thumb.jpg.d04c650a65cd36fdcab5d5f279fe525a.jpg

 

  • Super 2
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na perymetr.

W nocy, najlepiej około 24:00 - 24:15, po zaliczeniu dać info przez skaner, spotkanie z duchem, potem wężykiem do tunelu i mamy lokację zwaną Sortownią.

W schowku w pieczarze kapota Greka i świstek z informacją, więc "walisz na szagę" czyli idziesz prosto z pieczary do wiochy z Sidorem.

p.s. skąd mam broń - kolt i beretta - nóż bohater, kula głupia.

Spoiler

ss_tomahawk_09-04-18_18-22-18_(predbannik).thumb.jpg.92d56603b59f13f4e4ed5f02e464330b.jpgss_tomahawk_09-04-18_18-18-49_(predbannik).thumb.jpg.2da0ad5668eb8802fe692dcaf76340ed.jpgss_tomahawk_09-04-18_18-09-47_(escape).thumb.jpg.9eb509dbef6a8a475865421203e25681.jpgss_tomahawk_09-04-18_18-09-46_(escape).thumb.jpg.2abba4a11619e1df8fdc28209c597f19.jpg

 

ss_tomahawk_09-04-18_18-25-23_(predbannik).jpg

Bez spojlera.

Po wzięciu chałata i świstka z pieczary dostajesz też wirtualną kasę czyli 20 "tauzenów" w rublach, po rozmowie wg. kwestu Sidor cie wpuszcza do swojego melino-szałasu, tu dialog z Gruzinem Wano i z Sidorem, kup mapę Pustych Ziem a dostaniesz opcje na targowanie się, naprawę złomu i inne takie tam duperele.

 

ss_tomahawk_09-04-18_18-53-53_(predbannik).jpg

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bagna i zrobiło się dziwnie (trochę znaczków z bagien i Sortowni), cerkwi bronią popi, Wolność tam gdzie kiedyś czyste niebo, nowe ekipy = Mogilnicy - stacja naprawcza, Wodne Szczury - stacja, Ekipa Uzbeka - chata/przystań koło mostu na Tuzlę, na spalonym chutorze trepy i:

Spoiler

ss_tomahawk_09-04-18_20-25-49_(marsh).thumb.jpg.5e1bd52eaea74d7b7c0a1be6c9498c9c.jpgss_tomahawk_09-04-18_20-25-48_(marsh).thumb.jpg.4226b3db8ebc7f3a33aacfd54ca48088.jpgss_tomahawk_09-04-18_20-17-14_(marsh).thumb.jpg.eece7bd35891ee4546090452aa489950.jpgss_tomahawk_09-04-18_20-14-51_(marsh).thumb.jpg.9ee00bac77492df0516f4b0c69defa4f.jpgss_tomahawk_09-04-18_20-13-38_(marsh).thumb.jpg.bbfee714b05d279bfd6853bde081599f.jpgss_tomahawk_09-04-18_20-10-47_(marsh).thumb.jpg.9b579966bd1d9f2a4c0578a832d51536.jpgss_tomahawk_09-04-18_20-10-11_(marsh).thumb.jpg.da437453e6647d9202f1ef8c2f122729.jpgss_tomahawk_09-04-18_20-09-06_(marsh).thumb.jpg.ff30a379d6e5823ccb6d53017398a040.jpgss_tomahawk_09-04-18_20-01-31_(marsh).thumb.jpg.c0324541aeb6cb51a9f03e098169349f.jpgss_tomahawk_09-04-18_19-41-32_(predbannik).thumb.jpg.486126efddbaf16d2dfa581f88521bc5.jpgss_tomahawk_09-04-18_19-31-44_(predbannik).thumb.jpg.6ce72c246561d8604504cd860ef98e33.jpgss_tomahawk_09-04-18_19-22-51_(predbannik).thumb.jpg.388ee0f30f1603ce6b8567203f538733.jpgss_tomahawk_09-04-18_19-22-44_(predbannik).thumb.jpg.1c01b486ba91c6e3c0a7ffad2691024a.jpgss_tomahawk_09-04-18_19-19-45_(predbannik).thumb.jpg.8fecd70c5c4bc8bfaac37efc2bfc327d.jpgss_tomahawk_09-04-18_19-11-51_(predbannik).thumb.jpg.1c7c9b27ef04c8a510036428cdf32336.jpgss_tomahawk_09-04-18_19-11-43_(predbannik).thumb.jpg.5f5cd2e2928c754b3612573f8b2c33f7.jpgss_tomahawk_09-04-18_20-30-28_(marsh).thumb.jpg.7f9110564e29833b1e3c1a7acf0148ed.jpg

 

ss_tomahawk_09-04-18_20-25-06_(marsh).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.