Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@kondotier dobra dzięki, będę miał to na uwadze, a co do tego komputera to rozwiązałem problem, okazało się że trzeba się wczytać od ostatniego autosejwa jak się wchodzi do DM na to zadanie po raz pierwszy i o dziwo zaskoczyło, nawet wieżyczki działały karabinowe bo za pierwszym razem nie działały, tak samo wczytywanie gry z quicka nie działało, a tak w ogóle to nie wiem jak to się stało ale mod tak mnie wykolegował że przejęcie perymetru mam w formie siłowej z rozlewem krwi a byłem pewien że będzie pokojowe, gdy przyszedłem na posterunek na sortowni to Pulewicz leżał jak długi, nie wiem jak to się stało

ss_cez137_05-09-20_12-15-27_(predbannik).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  W chwilę po uwolnieniu NPCów z aresztu, przychodzi wiadomość wzywająca na posterunek. I trzeba szybo pobiec i przeprowadzić rozmowę tak, aby Pulewicza nie zabijano, ale prowadzono negocjacje na pokojowe przejęcie. Widocznie tego nie zrobiłeś. Straciłeś kupę kasy, ale teraz sobie powojujesz. Powodzenia. Albo powtórz od uwolnienia i pilnuj wiadomości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier racja, była taka wiadomość ale nie poszedłem na posterunek tylko coś innego robiłem, myślałem że nie ma pośpiechu, teraz sobie przypomniałem, ale to nic w sumie, zrobiłem to inaczej i tyle a kasy i tak mam prawie pół bańki rubli więc spoko, lecę do Limańska w takim razie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  W takim razie pamiętaj, że albo już dostałeś, albo dostaniesz info z myślą GB, że mimo wszystko, zlecenie na kontenery trzeba wykonać. I musisz je znaleźć do ostatniego. Jeśli masz zdublowane spec arty, to jeden zostaw nie wyjęty ( handlarz przyjmuje je tylko w podbierakach ), a pozostałe możesz wypakować i sprzedać. Niektóre mają bardzo przydatne właściwości, ale też po wypakowaniu ich waga wzrasta wielokrotnie i możesz zostać unieruchomiony, bo naukowcy z Limanska mają za mało kasy. Zbieraj i gdzieś ( najlepiej na Wysypisku ) magazynuj amunicję .45 . A na Generatorach koniecznie znajdź trupa Nestora.  :viva:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Skończyłem go...ale...nie obyło się oczywiście bez kilku niespodzianek, jak to u mnie z resztą 

23 godziny temu, kondotier napisał:

Zbieraj i gdzieś ( najlepiej na Wysypisku ) magazynuj amunicję .45 . A na Generatorach koniecznie znajdź trupa Nestora.

Po co ta amunicja? nie miałem okazji jej w ogóle używać, Nestora też nie znalazłem z resztą nie było za bardzo na to czasu

Pomijając kilka niewykonanych zadań zastanawiam się dlaczego Zmieniający oblicza jak  ginął od Stunnera to i ja z nim razem (nie miałem Warlocka 666, nawet nie wiem skąd i gdzie sie go zdobywało, miałem tylko krótki wątek z Uzbekiem na bagnach jak znaleźli do niego amunicję) od noży nie ginął a że jest kuloodporny to wiadomo, druga sprawa to zadanie na ATP w Kordonie z tymi kluczami, pamiętam że gdy grałem w to ostatnio to miałem to zadanie, pamiętam również że nieźle się nad nim napociłem bo było b trudne do zrobienia a trzecia sprawa to nigdzie na swojej drodze nie spotkałem Grabarza, powinien być w domku na Kordonie, byłem tam kilka razy i nikogo nie zastałem, ktoś tam był na samym początku gry ale to nie on

@Wania Kindżał idź normalnie dalej, na tych fleszkach czy pda to nie ma nic kluczowego, zwykłe info, z resztą będziesz jeszcze na bagna szedł to możesz zahaczyć o Sortownie a jak jesteś tam to mu oddaj i bedziesz miał to z bani

Spoiler

ss_cez137_05-07-20_19-47-53_(predbannik).thumb.jpg.0332a4e605449cfcb8a99bae7f558f76.jpgss_cez137_05-08-20_11-28-41_(predbannik).thumb.jpg.b098d796aca3c0382e5c9a84a3684ae1.jpgss_cez137_05-11-20_10-08-08_(limansk).thumb.jpg.c9dad06797eaac9aa2878ed0b29cc246.jpgss_cez137_05-11-20_20-40-55_(pripyat).thumb.jpg.e79863a3b8bc4fdf64b44e55b5e57eb2.jpgss_cez137_05-11-20_21-04-43_(katacomba).thumb.jpg.9820c39042017ab233b8b2a82c3fc974.jpgss_cez137_05-11-20_21-15-44_(stancia_2).thumb.jpg.c535163e779003a45f7e8f82a90b82b8.jpgss_cez137_05-12-20_09-29-52_(dead_city).thumb.jpg.3022f45f49e3de41ef2fd45f11b38737.jpgss_cez137_05-12-20_09-40-57_(generators).thumb.jpg.baf37d90b8aff976d93d743eaa0c2689.jpgss_cez137_05-12-20_09-56-11_(generators).thumb.jpg.5e9e245cab1c40b165f7d4077daef7a4.jpgss_cez137_05-12-20_10-02-54_(generators).thumb.jpg.dafeed0249a257b447989721a6a9dc0c.jpgss_cez137_05-12-20_10-05-40_(generators).thumb.jpg.90e3cacf096213368aa4c57a758214cd.jpgss_cez137_05-12-20_10-13-18_(escape).thumb.jpg.8d979e7e420efc07a549481fcd7a4177.jpg

 

ss_cez137_05-07-20_10-03-17_(agroprom).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wania Kindżał  - Jak oddasz fleszki i PDA hakerowi na Sortowni, to później gdy będziesz wchodził na lokacje, dostaniesz od niego powiadomienia, co możesz na takiej lokacji zrobić, aby zyskać. Ale aby haker chciał się wziąć za robotę, są potrzebne odpowiednie dialogi na posterunku, gdy złapano Puliewicza. Radzę to wykonać. No i możesz skorzystać z poniższej odpowiedzi dla cez137.

@cez137  Gratulacje z powodu ukończenia moda. Choć muszę stwierdzić, że nie tak do końca zrobionego. Ze zrzutu widzę, że byłeś na Polanie, więc powinieneś mieć jeden komplet kluczy-amuletów. Drugi dawali mnisi na Bagnach, za przyniesienie ikon. Gdybyś oddał fleszki i PDA hakerowi, to by Ci podpowiedział, że masz wejść do mistycznego ATP, wejściem-teleportem z ATP na Kordonie. Tam byś finalnie spotkał Grabarza i po wykonaniu jednej z dwu opcji zadania znalazł Warlocka. Naprawa w Prypeci, a amunicja na Kordonie w młynie.

A z Grabarzem powinieneś się spotkać wcześniej na Bagnach, w wiosce z wieżą ciśnień, po wypatroszeniu jego schowka. Wcześniej akcja z wojskowym, najpierw dialog z żywym, a później obszukanie trupa.

W Prypeci znalazłeś schowek Striełoka?

Trup Nestora leży przy bramie ogrodzenia za którym stoi Zmieniający Oblicze. Ma PDA z kodem do ostatnich drzwi w labie na Wysypisku i pukawkę na .45 wymiatającą wszystko od strzału. Bardzo przydatna przy szukaniu ostatniego pojemnika, działania w lab X10 i obrony przy szukaniu spec artów. Znalazłeś je wszystkie, czy przed znalezieniem skorzystałeś z paszportów?

Zmieniającego Oblicze w tej wersji można zabić, lub nie, bez znaczenia dla fabuły. W nowej wersji finalnej jest inaczej, bo chyba autor moda zostawia sobie furtkę do kolejnego.

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może zapis po tej akcji na początku gry w której musimy się przedostać przez ogrodzenie w nocy i uciec przed smigłowcem? 2 godziny prób i się poddałem :(. Chyba za cienki na stalkery się zrobiłem...

/////

Dobra kij :D. Następna próba udana.

Edytowane przez bloodrise
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bloodrise Jak sczitowałeś tylko udźwig, to teraz musisz podbudowywać się energetykami. To jest pewna forma antyczita. Ale można to usprawnić, dokonując zmian w pliku actor.ltx . Jest to fragment pliku powyżej linni 174 . Nie dysponuję plikiem do wersji moda w którą grasz, to Ci nie podrzucę gotowca. Mam wersję OS2020, a ona jest mocno pozmieniana, nawet w takich plikach. Nie ma tego pliku. Ostatnio grał @cez137 , może jeszcze mieć moda na kompie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kondotier napisał:

@bloodrise Jak sczitowałeś tylko udźwig, to teraz musisz podbudowywać się energetykami. To jest pewna forma antyczita. Ale można to usprawnić, dokonując zmian w pliku actor.ltx . Jest to fragment pliku powyżej linni 174 . Nie dysponuję plikiem do wersji moda w którą grasz, to Ci nie podrzucę gotowca. Mam wersję OS2020, a ona jest mocno pozmieniana, nawet w takich plikach. Nie ma tego pliku. Ostatnio grał @cez137 , może jeszcze mieć moda na kompie.

Nic nie zmieniałem. Po prostu po założeniu płaszcza przybywa nam 50 kg (dostajemy 90 kg w sumie)...a tu nagle HALT! 40 kg albo będziesz stawać co 30 metrów :S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bloodrise

  Co prawda z Lost Alpha ale będziesz wiedział czego szukać u siebie w plikach.

W dniu 7.08.2014 o 21:42, gawron napisał:

Nie mam plików pod ręką , ale po pracy będzie "wzór konspekt" .

Zmiana udźwigu na przykładzie plików konfiguracyjnych "Lost Alpha" patch 1.3003 .

Wchodzimy w ; gamedata/config/system.ltx ,ten ostatni otwieramy edytorem tekstu ( notatnik , Notepad )  i w sekcji [invertory] robimy zmiany :


[inventory]
take_dist      = 2
max_weight      = 50
max_ruck      = 56
max_belt      = 5 //16
slots         = 11

zmieniamy na np.

[inventory]
take_dist      = 2
max_weight      = 170
max_ruck      = 180
max_belt      = 5 //16
slots         = 11

Zmiany zapisujemy .

 

Następnie idziemy do gamedata/config/creatures/actor , plik otwieramy jak poprzedno  i dokonujemy zmian  w linijce :


max_item_mass       = 50.0

na np.


max_item_mass       = 170.0

w tym samym pliku  dokonujemy zmian w sekcji [actor condition] , w linii :


max_walk_weight				= 60

na np.


max_walk_weight				= 180

 Zmiany zapisujemy .

 

Sposób ten działa w większości modyfikacji .

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby przy zwiększonym udźwigu GB mało się męczył tak przy chodzie, biegu jak i podskokach, trzeba dokonać jeszcze zmian wartości w poniższych liniach pliku actror.ltx, na te pierwsze. Nie podaję nr linii, bo bywa różny. W każdym bądź razie powyżej 173 aż do powyżej 200.

jump_power		= 0.0 	;0.05
jump_weight_power	= 0.0 	;0.05
stand_power		= -1.0	;-0.005  		
walk_power		= 0.0 	;0.00002	
walk_weight_power	= 0.0 	;0.0002

Trzeba pamiętać o tym " ; " przed wartością z oryginalnego pliku.  Są jeszcze inne linie z możliwością zmiany, ale mnie to wystarcza do spokojnego chodzenia i biegania przez całą lokację. A nawet jak w przy ostrym innym ograniczniku, GB w jakimś momencie osłabnie, to zatrzymanie dosłownie na sekundę przywraca mu energię. PAMIĘTAĆ O KOPII PLIKU przed dokonaniem zmian.

W #1 moda jest czit od @smox na arty wzmacniające GB. Nie pamiętam, czy i one czasem nie zwiększają wytrzymałości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1 minutę temu, kondotier napisał:

@bloodrise Czekasz przy śmigłowcu? To się nie doczekasz. Drałuj do bunkra, tam masz wyznaczoną z nim randkę. Nie znając rosyjskiego, nie zrozumiałeś przekazu głosowego. Jest w modzie kilka takich momentów, gdzie ważne informacje są tylko w przekazie głosowym.

dziękuję CI dobry człowieku :).

Edytowane przez bloodrise
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jestem w x-18 po prototyp dla Żwawego, ale już kilka save'ów temu zaczęły mi się wyloty, a właściwie zawiasy (freeze) przy przechodzeniu na kolejną lokację albo wczytaniu save'a.

Taki komunikat w logu:

[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CInventory::DropItem
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\Inventory.cpp
[error]Line          : 220
[error]Description   : InSlot(pIItem)

Jest tu coś o [inventory], więc wstawiam screena z mojego (wagi ciężkiej):

ss_baca_05-26-20_12-11-35_(darklab).jpg

 

Oprócz tego wstawiam coś od siebie - trzy niezłe znajdźki - jeśli ktoś chce:

groza5,45.jpg

PSO-1 i PBiBS.jpg

trzy dobre arty.jpg

Edytowane przez bacenty
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bacenty Obciążenie komputera to nie tylko ten sprzęt jaki masz w plecaku, ale i ten upchnięty po schowkach. A wiedza o tym jest w ostatnim zapisie. Faktycznie, masz tego w nadmiarze, a nie widać co masz w schowkach. W tym modzie nie ma sytuacji, że cię okradną, albo ktoś da zadanie na przyniesienie jakiejś broni. W miarę przechodzenia scenariusza, będziesz znajdował coraz lepszą. Np. w sztabie Pancera w Rudym Lesie gdy idziesz włączyć generator, w skrzyni po prawej stronie leży km z amunicją. Jest am zawsze, ale jak przed rozmową ze stalkerami w pierdlu pochodzisz po tych podziemiach, spotkasz NPCa który ci o tym kaemie powie. I takich sytuacji z lepszą bronią niż masz, jest kilka. Tak, że złom do handlarza, albo jak zniszczony, to obowiązkowo do trupa, aby się nie walał po lokacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bloodrise@kondotier - wszystko fajnie, ale:

primo: z reguły sprzedaję większość znajdziek, jak tylko dorwę handlarza, zachowuję (najczęściej) tylko broń unikatową, jako swoiste trofeum,

secundo: miewałem już sporo więcej przy sobie (schowków nie obciążam - w sejfie od Sidora mam tylko PKM + ammo oraz RPG 7 i kilka granatów do niego) i było git,

tertio: sprzedałem większość "złomu" - bez zmian. Chyba, że jest jakaś graniczna masa (krytyczna?), powyżej której zaczynają się jaja?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.