Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Widziałem takie wyloty jak ludzie też wrzucali jakieś dodatki do modów w trakcie gry lub modyfikowali parametry przedmiotów, np broni.

@edit. 

Jeszcze na amk znalazłem takie coś

https://www.amk-team.ru/forum/topic/12730-spravochnik-vyletov/page/5/

Ale to by ktoś z lepszym rosyjskim musiał zerknąć, że niby chyba wylot jak próba wyrzucenia, sprzedania broni ze zmienionymi parametrami, a gra wczyta oryginalne?

Może @kondotier by to lepiej zrozumiał? I ewentualne leczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasie rozgrywki nic się nie dodaje - chyba, że łatka od autora z zaznaczeniem, że nie trzeba grac od początku.

Gdy dodasz coś od siebie - zmiana parametrów, nowy mały mod itd/itp to licz się z wylotem gdyż twój/twoje zapisy "pamiętają" stan przed dodaniem twoich zmian.

Nie zawsze w/w sytuacja ma miejsce ale zazwyczaj tak jest.

Nie dotyczy trainera/trainerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy grałem w tę wersję OS, też u mnie występowało sporo wylotów występujących przy zmianie lokacji. W logu oprócz tego co było w fatal, gdzieś w jego środku była jeszcze informacja o zbyt dużej ilości ilości lokacji i czegoś jeszcze. Musiałem szukać dróg obejścia przez inne lokacje, lub zmniejszać do minimum switch distanse. To wynikało z niedopracowania moda. Wyglądało tak, jakby ilość naszych wizyt na danej lokacji była jakoś ograniczona. Tak, że może się zdarzyć konieczność skorzystania z paszportów wcześniej niżbyśmy oczekiwali. Autor moda o tym wiedział i przystąpił do robienia poprawionej wersji. Jest już dostępna na naszym forum. To OS2020. Będzie jednak wymagała ta wersja, nowego tłumaczenia.

Tak, że szukanie rozwiązania problemu wylotów po innych forach jest niecelowe, skoro nie zaleca ich sam autor.

Te problemy prawie zostały już usunięte przez zaurusa w wersji OS2020. Wyskoczył mi ten błąd tylko raz, pod sam koniec moda, przy przechodzeniu z Kordonu na Bagna, gdy szedłem oddać spec arty. Z pomocą autora moda, który został o tym błędzie poinformowany, moda ukończyłem. Autor ustalił przyczynę błędu i teraz pracuje nad usunięciem. Jak usunie, znów dostaniemy poza kolejnością poprawioną wersję na forum. Wtedy będzie można już grać bezproblemowo do ostatecznego finału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wersja dostępna na naszym forum i spolszczona, obarczona jest sporą ilością błędów.

Bez nich jest ta, najnowsza, którą można pobrać stąd:

Oraz z odsyłacz w #1 na samym dole.

Tyle tylko, że wymaga grania po rosyjsku, gdyż przez wprowadzone zmiany aktualne spolszczenie nie będzie działało, a mod będzie wylatywał.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki jest sobota, na wesoło, nic bardzo złośliwego, może się nie obrazi :) wiadomo, że po naszemu najlepiej się gra. Ja z wrodzonego lenistwa też czekam na PL zawsze, od bidy po angielsku pogram.

No i w jakim języku mają być fajne mody, kto to robi.

A języki trochę pa ruski, englisz, deutsch, po polskiemu oczywiście, od bidy można powiedzieć, że hiszpański bo "puta" pamiętam. :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, tom3kb napisał:

@Anton Gorodecki jest sobota, na wesoło, nic bardzo złośliwego, może się nie obrazi :) wiadomo, że po naszemu najlepiej się gra. Ja z wrodzonego lenistwa też czekam na PL zawsze, od bidy po angielsku pogram.

No i w jakim języku mają być fajne mody, kto to robi.

A języki trochę pa ruski, englisz, deutsch, po polskiemu oczywiście, od bidy można powiedzieć, że hiszpański bo "puta" pamiętam. :D

 

Oczywiście że na wesoło to odebrałem :D

Wersja polska, albo angielska nie robi mi różnicy, ale jak gram w rosyjską to tak "po omacku". Niestety, w szkole miałem tylko język angielski, a teraz nie ma czasu na nauke rosyjskiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć.

Poproszę o pomoc, wywala przy przejściu z Magazynów Wojskowych do Czerwonego Lasu : na dwóch przejściach.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 220

Pozdrawiam.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Arni68  To jest ból tej wersji moda. Nie lubi gdy się zbyt wiele razy przechodzi tym samym teleportem. Wyjściem jest zmniejszenie wartości switch_distance, lub pójście inną drogą.

Zostało to usunięte w OS2020, lecz nie jest on przetłumaczony. W OS2020 były dwa małe problemy które zaurus miał usunąć, ale od rozmowy z nim o nich, się nie pojawił i nie dał patcha, czy wersji naprawionej. OS2020 jest do pobrania tylko z odsyłaczy we wpisie @zaurusa .

Dodam, że dostępna jest tylko u nas. Na wschodnich forach nie była udostępniona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Arni68 to nie jest folder tylko plik. Pełna ścieżka to /gamedata/config/alife.ltx. Jeśli nie masz tego pliku to znaczy, że nie został zmieniony przez autora moda i gra pobiera go ze spakowanych plików podstawowej wersji gry.

W dniu 17.10.2020 o 16:32, bober322 napisał:

Cześć, 

Mam pytanko w kwestii technicznej. Może ktoś polecić program do rozpakowania gamedaty z głównego folderu? 
Niestety Total Commander pokazuje mi, że w owych plikach są błędy i nie daje rady tego rozpakować. 

Z góry dzięki!

Sorki za odkop, ale może jeszcze komuś poza @bober322to się przyda. 

https://www.moddb.com/games/stalker/downloads/stalker-mod-tool - tym programem można rozpakować pliki *.db

  • Super 1
  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzień Dobry

Moim problemem jest to że grałem w Ostatniego Stalkera, po jednej ze śmierci gra nie włącza się, gdyż wyskakuje ten błąd.

Expression    : fatal error
Function      : WinMain
File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\x_ray.cpp
Line          : 738
Description   : <no expression>
Arguments     : stack overflow

Edytowane przez TwojaStara
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TwojaStara Ta wersja moda ma jeszcze sporo niedoróbek. Dla niego znalazłeś się w niewłaściwym miejscu na lokacji. Musisz się cofnąć w zapisach i albo nie dać się zabić, albo pójść inną droga.

Jest na forum w temacie moda wpis od @zaurusa , z wersją mocno poprawioną, ale jeszcze nie zakończoną. Ale trzeba by było w nią zagrać w oryginalnym języku.

Obiecał zaurus zrobić patcha i go upowszechnić. Ale od tamtej pory cicho. Widocznie błąd był poważniejszy i się z nim męczy.

A tłumaczenia do tej nowej wersji bez patcha, nie warto robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TwojaStara Na takie problemy nie znam konkretnej odpowiedzi, za wyjątkiem reinstalacji moda. Sam w niego grając, ledwo go przez podobne bugi przeszedłem. Tak się działo, jak za często się biega do Limanska i z powrotem.

A kiedy byłem bliski szczęścia, to się okazało, że nie mam wszystkich artów na rozliczenie się na Bagnach i musiałem skorzystać z paszportu u Piecha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.