Skocz do zawartości

Opinie o OP-2


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie

- primo -nie mam zapisanych prawie połowy recept - nie wiem dlaczego nie zapisują się , aczkolwiek w transmutatorze figurują - a te co są mają inne "obrazki":blink:

- secundo - Anton - zamiast kiełbasy winien być ogonek - i teraz działa ( Kobal- anomalia galareta jest jak mniemam OK)

- tertio- Kobal - z dużą trudnością znalazłem 3 sztuki tego populara , a za to mam 7 sztuk Gwiazdy Wieczornej  , z 10 sztuk Ognistych Kul , i 4 Złote Rybki- jakoś nie trafiały mi się te najpopularniejsze.Ot taka przypadłość.

Edit: ad primo - jestem ślepcem - opisy sie "znalazły ' - Moja wina - generalnie nie zaglądam do Encyklopedii zbyt często.

 

 

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boberm - każdemu się może zdarzyć:blush:  Nie chciałem przysłowiowym paluchem wytykać że 

zamiast kiełbasy winien być ogonek

liczyłem na twoją spostrzegawczość oraz inteligencję (szczerze, bez żadnych podtekstów)  i... nie przeliczyłem się:happy:

Jesteśmy tutaj po to aby sobie wzajemnie pomagać - ja również wiele dowiedziałem się z Waszych postów i były one  nader pomocne (nie licząc tego że z jednej strony jestem bardzo upartym człowiekiem, który najpierw musi na własnej skórze wypróbować wszystkie "dostępne opcje" a z drugiej strony bardzo "ostrożnym" co reasumując "uatrakcyjnia" mi nieco przechodzenie moda).

Odnośnie artów - akurat moją  "pietą Achillesową" są Ogniste Kule (przez co nie mogę ukończyć zadania dla Krzyża; a szczerze powiedziawszy wolę rozwiązywać zadania niż biegać z transmutatorem po anomalich:dry:, choć i tak zapewne mnie to czeka. Ognistych kul znalazłem raptem cztery, ale...poszły na wymianę:confused:).

Poniżej mój chciwie chomikowany inwentarz (schowki [tak jak i w Soli] tradycyjnie w Barze):

q1RvKn4.jpg

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii inwentarza - mamy podobnie -

plecak nr 1 - arty i takie tam różne

plecak nr 2 - części mutantów

plecak nr 3 - atrybuty siłowe plus pancerze - tyle że nie zbieram broni - mam tylko kilka sztuk.

a/  AKS Zwiadowca czy jakoś tak - z dobrą luneta i granatnikiem - uniwersalna broń na wszystko - najczęściej używana - a ammo jest stosunkowo łatwe do zdobycia

b/ SWD"Dalekosieżny" - do celów nietypowych

c/ USAS - do śrucinek

resztę sprzedaję - nie ma potrzeby ich używać .

W kwestii artów - chomikuje co sie da - jedynie kamienna krew wymieniam albo na ammo albo na granaty.

Też jestem uparty - choć czasami "krew mnie zalewa" podczas szukania czegoś,  lub nadmiernego - moim zdaniem - spawnu przeciwników .A zginąłem tyle razy że uzyskałem osiągnięcie Jurij Siemieniecki:angry: - próbując różnych wersji podchodów z modem. Ale taki urok tej wersji Soli.

 

 

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do broni - staram się jak najczęściej korzystać z karabinów na amunicję 5.45x39 (najłatwiej dostępna), jednak kiedy uzbiera się odpowiednia ilość innej, chętnie korzystam także z Mini Dragunova oraz AA-12 <Camo> "Pożeracza amunicji":biggrin: ten drugi szczególnie przydatny z dużymi mutantami (choć to nie to samo co Anomalny Granat:smile_zharka:)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

             Generalnie jestem przeciwnikiem wprowadzania do modów  nadmiernych ilości róznych , czasami egzotycznych jak wyżej wspomniana AA12 - broni( wyprodukowanych w ilości kilkunastu sztuk w celach testowych dla USMarines:huh:).

Skłonny jestem przypuszczać,  że ilość typów zawarta w podstawce jest wystarczająca aż nadto do zabawy .

Takie samo zdanie mam w kwestii przeróbek z kalibru A na kaliber B- szczególnie w przypadku tzw "custom made". Wbrew temu co można sądzić to nie jest tak proste,  jakby wynikało z dużej ilości przeróbek pojawiających się w wirtualnym świecie Zony.Moim skromnym prywatnym zdaniem troche to psuje jakąś tam wizję"realizmu" .

Ale to jest - jak pisałem powyżej-moje całkowicie prywatne zdanie .

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odbyłem Epicką bitwę zdobyłem posterunek na Kordonie :blink:

Z 40 razy Chyba poległem :angry:

Kurcze 3 śmigłowce ,BTR na którego trzeba zużyć 3 rpg-7 i 42 żołnierzy ze snajperkami oraz erkaemami :confused:

Moja giwera ulubiona ( Obokan Snajperski celownik x8 ) wymiękała w porównaniu z ich celnością :kiss:

Ja ich ledwo widziałęm a oni mnie co rusz trafiali :blush:

Dobrze że rpg-ków nakupiłem to śmigłowce było czym strącić :cool:

Uff ale jatkę mi urzdzili jatkę:blush:

:blink: odkryłem na barze że w czasie walki na posterunku zmienił mi się Beozar w Brukowiec:confused:

 

q1RvKn4.jpg

 

 

Jak ty powiększyłeś okno Ekwipuku:blink: mógłyś podać co i jak:cool:

Edytowane przez Łobuz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łobuz, ale wiesz, że ten posterunek się całkiem inaczej zdobywa? 

Oczywiście rpg jest jak najbardziej mile widziane, ale nie na śmigłowce. Po otrzymaniu zadania idziesz w strone posterunku lewą stroną lokacji, przy samym płocie, tak by nie wzbudzić alarmu. Przy zwalonym drzewie przeskakujesz na teren posterunku. Z betonowych płyt przeskakujesz na wychodek, a z wychodka na dach koszar. Przez dziurę dostajesz się na strych pomieszczenia z walizką. Zeskakujesz przez właz, łapiesz walizkę i stajesz przy drzwiach, rozwalając każdego, kto się tam pojawi. Oczywiście kilka razy zginiesz, ale nie 40. Absolutnie nie opuszczasz pomieszczenia. W tym czasie ekipa Bustyego rozprawia się z żołnierzami na zewnątrz. Gdy ostatni żołnierz zginie, helikoptery same odlecą. Ty rozwalasz BTRy, tu się przyda RPG. Zbierasz fanty, idziesz pogadać z Buusty i podziękować za pomoc. Przy okazji można wziąć od niego zadanie. Jak się ogarniesz, biegniesz do wioski kotów gdzie właśnie wpadł żądny zemsty desant specnazu.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy płocie o 4 w nocy to BTR rostrzelał z 3:down: razy nawet się czołgałem:excl:

A w dzwiach to zginołem z 20 razy :ermm:tak się pchali że nie nadąrzałem przeładowywać :huh:

z 5 razy to mnie śmigłowce załatwiły zanim pojedynek z nimi wygrałem:geek:

Zaczeło się jak tylko pokazałem się na lewo od dzików i przez lornetkę patrzyłem  :down:

Patrze a tam żołnierze wylatują jeden z drugim z obdwóch budynków przy drodze :blink:

Raz dobiegłem nawet za płot :biggrin: przy płytach betonowych czekało 3 żołnierzy:angry:

Nakombinowałem się jak cholera zanim mogłem walizke wziąć:cool:

Zabijasz żołnierza od razu śmigłowce Łupią :cool:

 

Edytowane przez Łobuz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy się, musiałeś wcześniej uruchomić alarm. Jak za bardzo się zbliżysz, że żołnierze cię namierzą, albo rozwalisz patrol na drodze, to potem z lewej strony masz BTRa a żołnierze strzelają jak tylko się zbliżysz. Normalnie to jest jeden BTR na drodze przed barykadą i drugi przy płocie z prawej strony lokacji. I trzeba sie mocno starać by cie zaatakowali przed zeskoczeniem do pomieszczenia z walizką. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje metoda zdobycia teczki z Posterunku - i przy okazji gravikombinezonów .Nie wiem czy w tej wersji soli będą potrzebne - ale  lepiej wziąć.

a/ przez pole minowe kurcgalopkiem- uważając na pola ostrzału BTRa

b/ sforsowanie siatki obok zwalonego drzewa ( po  pniu sie nie dało - jakaś anomalia tam się usadowiła)

c/ skok na sławojkę , potem na dach ....

......a potem standartowo ... teczka i "rozpierducha". I w tym momencie byłem lekko zaskoczony .Eliminację składu posterunku wykonały za mnie trzy postacie w tym jedna żeńska .

Nie za bardzo postrzelałem.

Zasadniczo ta wersja  questa jest moim skromnym zdaniem nieco prostsza niż w SS.

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Początek Solianki znam prawie na pamięć :cool:alarmu wcześniej nie było:biggrin:

W OP-2 jest łatwiej zabić potwory:biggrin:dopuki cię nie dorwą :blink:

Kuloodporność na poziomie Realnym tylko z dystansu:blush:z bliska 2 strzały z byle Pistoletu i po tobie:blush:

Na posterunku też strzelbą sobie poradziłem  :happy:tylko że zabijali mnie przez ściane lub wpadali po 4 i Kaput:down:

Pomoc walczyła przy drugim budynku ,domnie wogule się nie zbliżyli:blink:czekali aż sam sobie poradzę:geek:

Edytowane przez Łobuz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie myślę, że to nie przez ścianę a przez okno któryś żołnierz cię odstrzelił :). Jeżeli oczywiście mówimy o nagłych zejściach w budynku koszar. Poza tym chyba nie wszystkie osłony zapewniają jednakową ochronę. Ja obserwuję wskaźnik widoczności z boku minimapy. Jak cię widzą, znaczy że mogą cię trafić. Ale drzewa i mury zapewniają raczej dobrą osłonę. Jest jeszcze sprawa notorycznego wtapiania się w tekstury NPCów. Nie raz zauważyłem jak bandyta idzie koło bramy ( na Wysypisku, w Hangarze), a karabin albo kawałek ciała wychodzi mu przez bramę na moją stronę. Wtedy można go zabić, choć teoretycznie nie powinno być to możliwe. I tak sobie myślę, może GG też tak wystaje przez ścianę, jak się tuli gdzieś w rogu, co czyni go łatwym celem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 I tak sobie myślę, może GG też tak wystaje przez ścianę, jak się tuli gdzieś w rogu, co czyni go łatwym celem.

Nie pisze o akcji w Koszarach na Kordonie , ale o generalnie wystepujących - w moim przypadku - zdarzeniach. Rodzaj wypełnienia ścian jak najbardziej ma znaczenie - dlatego pisałem  o betonie i cegle.

Raczej to wystawanie przez ścianę jest chyba przyczyną moich problemów z osłonami.Bedę musiał mniej się przytulać:biggrin: do tekstur.

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W koszarach siedziałem w przedsionku po lewej w Kącie i ginołem od strzałów przez ściane :down:

Że przez okna strzalają to chyba oczywiste:biggrin:

Najlepsze że w tralcie stzelaniny w koszarach Beozar zmienił mi się w Brukowca:confused:

Zauważyliście że Kartacze są słabsze niż Śrut:blink:

Edytowane przez Łobuz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że ma specjalną grupę jako niby-artefakt i dlatego tak się stało.

Ogólnie jak wyskakuje info, że artefakty zamieniają się w brukowce to polecam odczytać grę i 5 metrów przed wyzwalaczem z info zrobić schowek i wsadzić wszystkie arty oprócz jednego gówna ;) Gra zamieni gówno w brukowca a my wracamy i bierzemy wszystkie arty :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie odnośnie tego moda, a mianowicie chcę sobie wyeksportować pliki graficzne i plik odpowiadający za pogodę z archiwum gry db. Czy wie może ktoś jak te archiwa wypakować ponieważ np. db extractor nie radzi sobie ponieważ podczas próby wypakowania pojawia się komunikat nieobsługiwany format, a sprawdzałem przed chwilą archiwum cienia czarnobyla wypakowuje normalnie??

Edytowane przez carlopapa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie odnośnie tego moda, a mianowicie chcę sobie wyeksportować pliki graficzne i plik odpowiadający za pogodę z archiwum gry db. Czy wie może ktoś jak te archiwa wypakować ponieważ np. db extractor nie radzi sobie ponieważ podczas próby wypakowania pojawia się komunikat nieobsługiwany format, a sprawdzałem przed chwilą archiwum cienia czarnobyla wypakowuje normalnie??

Spróbuj Stalker Data Unpacker

http://www.moddb.com/mods/old-good-stalker-evolution/downloads/stalker-game-archives-unpacker

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.