Skocz do zawartości

Problemy ze schowkami i kwestami


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Siema witam po przerwie wróciłem do OP-2 i sobie powolutku dłubie w fabule i takie pytanie mam.

1) Załatwiłem Fenira i Evil daje mi namiar na schowek gdzie on jest? Gada coś wierszem jakby o magazynach wojskowych.

2) Kryształowe Czaszki zebrałem parę następne mam na klatce schodowej w budynku problem polega na tym, że tekstury nie pozwalają mi wejść na wyższe piętro gdzie jest plecaczek. Co powoduje, że nie jestem w stanie zdobyć kolejnej czaszki.

3) Ktoś podrzuci filmik gdzie są te elementy dla docenta w zadania na narzędzia dla Wasiliewa w celu ulepszenia broni.

4) Schowek Alpinisty Prypeć wrzuci ktoś podpowiedź?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadanie na ożywienie Fenira daje chyba jego ojciec w bunkrze naukowców na Jantarze. Mam zrobić te czerwone kolby, pół biedy mam prawie wszystkie składniki.. Prawie ponieważ nie mam brzucha karalucha (mam tylko dorosłego) i nie wiem skąd go wziąć. Na dodatek receptę na zmutowany mostek też mam tylko w połowie uda się z niej stworzyć to co trzeba? Rozumiem, że potem wrzucam po kolej wszystko do fontanny czy istnieje jakiś mniej bolesny sposób osiągnięcia tego?

 

Jeszcze jedna sprawa. u kogo można wykonać:

1)kwest na hakerskie oprogramowanie złaziłem całą Zonę nigdzie nie mogę tego znaleźne..

2)Pendrive z danymi dla Kutwy.

 

P.S

Na dachu dworca autobusowego nie mam plecaczka z kryształową czaszką czemu?

Edytowane przez Ignachinio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.01.2017 o 15:46, Ignachinio napisał:

Prawie ponieważ nie mam brzucha karalucha (mam tylko dorosłego) i nie wiem skąd go wziąć

Recepty na te karaluchy: jedną dostajesz od Sacharowa (za zadanie na Gwiazdę wieczorną) a drugą trzeba znaleźć przy zwłokach jednego z naukowców w X-18.

Dnia 19.01.2017 o 15:46, Ignachinio napisał:

Na dodatek receptę na zmutowany mostek też mam tylko w połowie uda się z niej stworzyć to co trzeba?

Miałem ten sam problem:D

Dnia 19.01.2017 o 15:46, Ignachinio napisał:

Na dachu dworca autobusowego nie mam plecaczka z kryształową czaszką czemu?

Na pewno zabrałeś we właściwy sposób poprzednią Czaszkę? TUTAJ WIDEO jak dojść do plecaka na dachu Dworca Autobusowego.

Dnia 19.01.2017 o 15:46, Ignachinio napisał:

Jeszcze jedna sprawa. u kogo można wykonać:

1)kwest na hakerskie oprogramowanie złaziłem całą Zonę nigdzie nie mogę tego znaleźne..

2)Pendrive z danymi dla Kutwy.

Nie pamiętam/nie mogę znaleźć na YT nazw tych zadań...:huh:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Schowek Kryształowe Czaszki Prypeć centralna ostatni. Ten gdzie trzeba wejść na balkon w drugiej klatce. Nie do zdobycia. Jak można być takim d... i umieścić schowek w miejscu niedostępnym dla normalnego śmiertelnika. Jeszcze jakby Stalker był grą typu zręcznościowego.. Spoko było by to wskazane ale kur... nie jest. Mam dość wczytywania gry co 5 sekund bo zleciałem poza mapę.

 

Do rzeczy.. ktoś ma jakiś sposób jak to zdobyć? Cokolwiek.. może być kod.. straciłem już cierpliwość do tej gry i chcę mieć ten moment za sobą.

 

Na jednym z filmików widziałem, że koleś teleportuje się z jednego punktu do drugiego ktoś wie jak to zrobić w grze?

Edytowane przez Ignachinio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też widziałem ten film ale nie znalazłem w necie info co dograć do moda. że pojawiło się okienko do wpisywania koordynatów lokacji.
Tez zgrzytałem zębami przy tym zadaniu i w ogóle uważam, że umieszczanie schowków poza lokacjami jest przegięciem.
Mam na dysku postawioną Solę więc wystaw ostatniego sejwa może mi się uda.
Pozdrawiam.  

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej da się to zrobić. I to wcale nie jest najtrudniejszy schowek w grze. Pod tym linkiem masz film ze wszystkimi schowkami związanymi z fabułą Kryształowych Czaszek. Wybierz sobie odpowiednią część. Poza tym polecam używanie funkcji "return" przed podejściem do schowka. W grze uruchamia ją klawisz "K". Jak stoisz na równej, stabilnej powierzchni, ze schowaną bronią, to wciskasz dwa razy klawisz "K" i twoja pozycja sie zapisuje. Jak spadniesz, załóżmy z drzewa, z poręczy, z parapetu, wciskasz znowu "K" i wracasz błyskawicznie na zapisaną pozycję. Bez żadnego wczytywania sejwów i tym podobnych. Bardzo przydatna funkcja i polecam przećwiczyć przy jakimś schowku. Funkcja "return" ma zasięg gdzieś kilkunastu metrów, dlatego warto często ją ponawiać na drodze do schowka.

Funkcja teleportacji w określone miejsce była chyba dostępna w którymś spawnerze i ten spawner był gdzieś tu na forum wstawiany w temat o OP-2. Ale spawner to nie wszystko bo jeszcze trzeba znać konkretne koordynaty a z tym już będzie kłopot. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

1. Jak zdobyć kod do zbrojowni na JUPITERZE? Może dał go DIMAK, ale nie zapamiętałem.

2. Gdzie jest teraz Doktor z Centralnej Prypeci? Czy po ukończeniu linii NS gdzieś się przemieszcza? Mam zadania na schowki Striełoka do wykonania.  Hmm. no to chyba znalazłem doktora - nie wystartował helikopterem po spotkaniu na Agropromie i się tam pląta. Błąd OP-2, który ucina zadania dla Striełoka w tej chwili dla mnie.

 

Edytowane przez ksantyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, ksantyp napisał:

Jak zdobyć kod do zbrojowni na JUPITERZE?

Na płn.-wsch. od Skadowska znajdziesz stalkera stojącego na minie. On poda ci kod (po udzieleniu mu pomocy).

20 godzin temu, ksantyp napisał:

Gdzie jest teraz Doktor z Centralnej Prypeci?

Po "spotkaniu VIP-ów" Doktor emigruje do Martwego Miasta. Sprawdź NAJPIERW tam - nie sugeruj się tym że został przy śmigłowcu.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Anton.

1. Niestety dla mnie wykonałem już to zadanie na stalkera stojącego na minie i nie zapamiętałem/nie zauważyłem kodu :(

  Hm, sprawdziłem to zadanie: on daje kod, ale do bunkra na Zatonie, a mi chodzi o zbrojownię na Jupiterze, gdzie chodzi dużo zombi a w podstawce kod był w jednym z samochodów lub napisany na ścianie (nie pamiętam dokładnie)

2. Sprawdzę - to by była dobra wiadomość, bo uratowało by się dużo gry. Już w desperacji zacząłem grę jeszcze przed spotkaniem, kończąc schowki Striełoka (ten radarze to odlot) ...

PS. Sprawdziłem: Dzięki Anton - Doktor się odnalazł :):):)

 

 

 

Edytowane przez ksantyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Ignachinio, skończyłeś linię fabularną klasycznej solianki. W tej wersji OP-2 historia Iskry nie jest kontynuowana. Może się to zmieni w wersji 2.1. W końcu coś się będzie musiało dziać na nowych lokacjach a ta linia jest ewidentnie niedokończona. Na Zatonie idź na Skadowsk i szukaj Fenrira, jeżeli do tej pory go nie znalazłeś. Na lokacjach z Zewu Prypeci masz linie fabularne Snajper (Fenrir itd...) Fala Mutantów ( Noe na Szewczence) i kilka innych.

@Ksantyp, kod do zbrojowni na Jupiterze dostaniesz od Prime po znalezieniu wszystkich dekoderów na latających wyspach i uratowaniu Gila na CEA-2. Natomiast po uratowaniu "zaminowanego" stalkera dostajesz kod do wejścia do laboratorium na Zatonie, w anomalii Żelazny Las. Związane jest z tym zadanie Dimaka na stare archiwa z Zatonu. Tu masz odpowiedni kawałek dialogu z Genią saperem dotyczący kodu

"Nie wiem czy go sobie przypomnę po takiej mózgotrzepce. Zaraz... 48... e-e-e... 15... potem idzie... 16...  następne było 23... Ostatnich dwóch cyfr nie mogę sobie przypomnieć. Wiem tylko, że suma wszystkich liczb była równa 108. Zapamiętałem, ponieważ właśnie 108 minut trwał pierwszy lot Gagarina w kosmos. Głowa zupełnie mi nie pracuje. Myślę, że dobierzesz. Ja muszę odpocząć"

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pamiętam, to z tokiem gry, gdy wrócisz na Skadowsk po zdobyciu leża Fenrira w Wschodniej Prypeci, ten skieruje cię do swojego wilka. A z kolei Watażka skieruje cię do Prime, który wprowadzi cię w tajniki latających wysp, dekoderów i tajnej broni w kompleksie Wolchow na Jupiterze. Natomiast zadanie na poszukiwanie / uratowanie Gila daje dziewczyna o imieniu Maria w wiosce kotów na Kordonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Telewizor zapewne pożyczyli sobie stalkerzy obozujący na wewnętrznym dziedzińcu posterunku. Jest to jedyny egzemplarz w całej grze (choć telewizor jako przedmiot kwestowy pojawia się również po podjęciu innego zadania), więc jeśli go nie znajdziesz trzeba będzie go zespałnować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Popytanie" tych biwakujących stalkerów, było pierwszą rzeczą jak zrobiłem gdy stwierdziłem brak telewizora. Nie mają. Sprawdziłem na zapisie poprzedniego zapisu pobytu na posterunku, już telewizora nie było, więc powtarzania byłoby co niemiara. To potężna niedoróbka moda, jak trzeba się uciekać do spawnera.

Pójdę z bagien po niego inaczej niż teraz, zobaczę, może się pojawi. A jak nie, to czekam na jakiegoś nowego moda. A do OP - wrócę kiedyś grając od nowa, już z dużym doświadczeniem w "nowatorskich pomysłach" jego autorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stalkerów tylko pytałem. Trzeba ich ukatrupić? A fe, co za rozwiązanie paskudne. Akima nie.

A przy okazji takie coś. Trochę wcześniej przechodząc koło ruin lisówki na Kordonie, dostałem od Sidora SMSa, abym oddał jego dług stalkerowi, który tam miał być. Było czterech, ale bez dialogu na oddłużanie. Obleciałem też tych co polowali na psy koło kamieni, oraz tych co byli w fermie. Bez rezultatu. Teraz za każdym razem gdy tamtędy przechodzę szukam stalkera, ale ciągle są ci sami bezdialogowi. Wie ktoś coś na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co  do telewizora (w modzie televizor) można go kupić przez menu opcje gry koszt 200 000 rubli.
Tak czytam Twoje posty i gwarantuję Ci, że podstawową Soljankę odpuściłbyś  po kilku dniach grania
chociażby ze względu na na MEGA niestabilność...
Skoro jednak twórcy  OP-2 przewidzieli możliwość zakupu telewizora przez menu moda
to uzbrój się w cierpliwość.  3mam kciuki i w razie coś będę starał się pomagać :)   
 

Edytowane przez kazik
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki - dzięki za filmik, ale u mnie ten Rozbójnik jest cały czas, od pierwszego razu, tylko nie miał i nie ma tej opcji dialogowej od pieniądzach. Nawet próbowałem wziąć od niego ten kwest na schowek, ale nie pomogło. Podchodziłem do niego już kilka razy.

Do 200 000 rubli jest mi baaaardzo daleko.

Wiedziałem o tym telewizorze od początku, ale grałem uczciwie nie biorąc go i chowając, jak to robili gameplayowicze. Może skoro to linia o monolicie, autorzy chcą nas puścić z elektrowni spowrotem na Bagna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.