kondotier Opublikowano 25 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 @ A tę informację z filmiku miałeś? Coś mi po głowie krąży - nie jestem pewien czy to z tego moda, czy z NS - ale w Barze chyba trzeba było odnaleźć Striełoka w areszcie u Woronina. Może ktoś kto grał w Duplikaty lub Solianki i lepiej pamięta, wyjaśni to zdarzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 25 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 2 minuty temu, kondotier napisał: w Barze chyba trzeba było odnaleźć Striełoka w areszcie u Woronina. Tak, zgadza się. To w tym modzie. Najlepiej to zrobić na początku gry, ponieważ póżniej może się już nie pojawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Starika.. Opublikowano 25 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 gadałem z nim na początku moda jak było zalecane i teraz poszedłem do bazy powinności w Barze i Striełok magicznie zniknął... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 @Sidorowicz - bo po wyjściu z aresztu, to albo stoi pod taką wiatą, albo się błąka po barze i trzeba było z nim pogadać. Może tej drugiej rozmowy Ci brakuje? Wyjdź z lokacji bar, np. na Dzicz i od razu wróć. Może się pojawić. Albo tak jak radzi LIQUDATOR, wyjdź na Wysyp i wejdź ponownie. Może mod potrzebuje czasu aby skrypt zaskoczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Starika.. Opublikowano 25 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 nic to nie daje, po prostu odpuszczę sobie już to zakończenie nie wiem może czegoś nie zrobiłem i fabuła się blokuje bo i dowódcy grup nie mają już dla mnie żadnych questów i nic to nie zmienia także Doppelganger narazie idzie w odstawkę, może kiedyś jeszcze wrócę do moda żeby przejść go od nowa w każdym razie dziękuję każdemu użytkownikowi forum za pomoc w przejściu modyfikacji bo i łatwo ze mną nie było ;D Wesołych Świąt!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 @Sidorowiczcz Jeszcze jedno pytanie. tego Beryla znalazłeś i oddałeś? Bo było coś, że był z nim jakiś problem. I na pewno masz zrobione wszystkie zadania z tego niższego paska? Kliknij w ikonkę kartki z jego prawej strony i zobacz, czy tam czegoś nie ma. Bo to też może blokować fabułę. Czytają dorośli. Spoiler Bo porzucenie moda w takim momencie, to jakby zaciągnąć dziewuchę do łóżka, ściągnąć jej majtki, wstać i powiedzieć Do widzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Starika.. Opublikowano 25 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 Beryl oddany i oba paski z zadaniami puste pół mapy obskoczyłem w poszukiwaniu zadań pobocznych od dowódców i nikt mi już ich nie daje znakiem to, że wykonałem już wszystkie a Striełok nadal się nie pojawia a z tą notką dla dorosłych to na prawdę made my day haha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirzal Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Po kilku tygodniach przerwy wznowiłem grę i mam kilka pytań: 1\ jak ożywić Ducha i Lukę - zataszczyłem ciało na Wysypisko, mam potrzebne artefakty i niebieska apteczkę Monolitowca; włożyłem ją do ciała wraz z odpowiednim artem ale żaden nie ożył 2\ gdzie znajdę narzędzia dla Rusznikarza z Agropromu ? Jedne znalazłem na Dziczy a reszta ? 3\ aby wykonać zadanie na odnalezienie (?) Rysownika trzeba chyba coś wyłączyć na Generatorach - jak tam dojść ? 4\ po wejściu na Radar dostaje jakieś zadanie na doprowadzenie jakiegoś naukowca do laboratorium ale on stoi, nie idzie za mną - co robić ? aha - kondotiera proszę o cierpliwość i wyrozumiałość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 23 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 @mirzal Ożywianie tych umarlaków odbywa się dopiero w Labiryncie. Tam ich musisz dotargać na samą górę. A to nie takie łatwe, bo najpierw trzeba sobie oczyścić drogę. Radzę ożywiać, jak wszyscy już tam będą zaniesieni. I broń boże nie zostawiaj w nich tych artów do ożywiania. Inni NPCe je podpieprzą i będzie problem ze znalezienim sprawcy Gdzie narzędzia były, nie pamiętam. A Rusznikarz nie dał choćby ogólnego naprowadzenia? Dotarcie na Generatory jest zależne od wcześniejszej Twojej Gry. Idziesz trochę podziemiami, resztę górą. Nie wszystkie zadania wykonasz po kolei, jak się pojawiają. Z tym naukowcem z Radaru, to pojedziecie BTRem. jest tam drugi NPC "Czołgista". Chce narzędzi. Zobacz w krzyżu obok naukowca, a jak nie będzie, to są w bunkrze na Jupiterze. Ale Sacharow lubi je zachachmęcić. Jazda BTRem jest na czas, więc możesz poszukać czitu od Godlike, na wydłużenie czasu jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirzal Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) Dzięki za szybką odpowiedź. W międzyczasie udało mi się niechcący/przypadkiem wrócić przez Mózgozwęglacz-2 do Bunkra Świadomości-Z i ale niestety bez wszystkich 6 dokumentów. Czy da się stamtąd wyjść czy też trzeba odpalić sejwa ? Kod 4321 nie otwiera wiadomych drzwi. Edytowane 23 Stycznia 2020 przez mirzal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 23 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 @mirzal Nie odpowiem. Zbyt dawno grałem, a tych drzwi z kodami było wiele. Ale tyle pamiętam, że jak się gdzieś wlazło, to i wyleźć było można bez wgrywania poprzedniego seywa sprzed wejścia. Jak nie te drzwi, to inne lub jakiś ukryty teleport. Wejdź na ten krąg, lub na rury wokół ścian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek1230 Opublikowano 23 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 Witam, mam problem gdy wyłączam psi-emiter na magazynach wojskowych nic się nie dzieje z tego co wiem powinien się ktoś z wolności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 23 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 @marek1230 Najpierw musisz razem z Wolnościowcami powybijać w bazie zombiaki i mutanty. Potem wyłączasz emiter na wieży. Po jego wyłączeniu od strony zawalonego tunelu pojawi się ważna postać, dowódca Wolności. Rozmawiasz z nim i bierzesz od niego zadanie na fleszkę w Dolinie mroku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek1230 Opublikowano 23 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 @wariat Coś chyba spieprzyłem wybiłem wszystkich, wyłączyłem emiter i nikt się nie pojawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 23 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 Możesz spróbować wejść na wieżę i zanim wyłączysz emiter, zrób save/load i po wczytaniu go wyłącz. Jeśli to nie zadziała, będziesz chyba się musiał troszkę cofnąć w zapisach i zrobić to jeszcze raz. Najlepiej powtórzyć od wejścia na Magazyny, aby wszystko zrespiło się na nowo, bo pewnie coś Ci się zawiesiło. Niestety, nie mam u siebie tego moda, więc nie mam jak sprawdzić. W razie czego masz tu film z odbijania bazy na MW, oglądaj od 25 minuty: Spoiler Ten gościu ma cała playlistę z przechodzenia tego moda, więc możesz sobie podpatrzeć co i jak. 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 23 Września 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 @marek1230 Tak jak na filmiku. Czyszczenie koszar musi być po rozmowie i wspólnie z tymi stojącymi na pagórku. Musisz przejawić dużo inicjatywy, aby jak najmniej ich zginęło. Samodzielne czyszczenie koszar nie uruchamia scenariusza. A wierne powtórzenie gry playerowca jest niemożliwe. Trzeba grać samemu i w razie kłopotów wyszukiwać dopiero sytuacji w jego grze. Taki urok moda, że krok w bok i masz co innego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirzal Opublikowano 26 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 W dniu 24.11.2015 o 11:17, kondotier napisał: W pierwszym spoilerze masz teleport wyjścia. Nie zapomnij wyłączyć Radaru2, w pomieszczeniu z królową stworków. Właśnie spenetrowałem X-8 i czegoś takiego nie było. Czy to wyłączenie Radaru2 jest konieczne do rozwoju fabuły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 26 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 15 minut temu, mirzal napisał: Właśnie spenetrowałem X-8 i czegoś takiego nie było Panel do wyłączenia anten na Mózgozwęglaczu-2 nie znajduje się w X-8, tylko w laboratorium wojskowym, do którego wchodzi się z Generatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirzal Opublikowano 26 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 (edytowane) Czy laboratorium wojskowe to miejsce podobne ( w równoległej rzeczywistości ?) do lab. X-8 ? bo jakoś tam trafiłem wcześniej i były tam do wyłączenia ale jakieś bezpieczniki. Natomiast z lab. X-8 przeniosłem się teleportem znajdującym się koło wejścia (schodów od windy) do jakiejś lokacji podziemnej, w której znalazłem artefakt "Śmierć Wróżki" (czyżby czwarta postać do ożywienia . Niestety nt. tego artefaktu nikt nic nie pisał na forum. Edytowane 26 Listopada 2020 przez mirzal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 26 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 @mirzal Tak, laboratorium wojskowe (warlab) jest takim bliźniakiem lab X-8. I to właśnie te bezpieczniki o których wspomniałeś, wyłączają emisję anten na Mózgozwęglaczu-2. Lokacja z tym artem "Śmierć wróżki" to tunele serwisowe pod Sarkofagiem. Ja też ten art znalazłem, ale nie użyłem go do wskrzeszania, bo nie wiedziałem kogo. Ale nie przeszkodziło mi to w ukończeniu tego moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirzal Opublikowano 26 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 A gdzie znalazłeś art. "Smierć Kła" ? bo znalazłem dwa ciała Kła (nie wiem które jest właściwe) ale w pobliżu nie było artefaktu śmierci tak jak w przypadku Luki i Ducha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 26 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 Ten prawdziwy Kieł to ten w budynku szkoły, przy którym w sejfie były dokumenty. Na klatce schodowej, na samym dole, jest teleport do Zapomnianego lasu, w ten teleport musisz go wrzucić. A art "Śmierć Kła" znajduje się w niedostępnej części lab X-18. Na samym dole klatki schodowej w laboratorium, za zawalonymi schodami znajdziesz skoczka (nie pamiętam nazwy). Użyj go i przeniesie Cię w miejsce gdzie znajduje się ten artefakt. Tylko uważaj, ostrożnie podchodź do tego artu, bo zaraz obok niego złapie Cię niewidoczny teleport. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirzal Opublikowano 26 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 No to super - ja tego właściwego Kła przytaszczyłem do jakiegoś teleportu na obrzeżach Prypeci . Co do artefaktu śmierci to do lab. X-18 wchodzimy już z Doliny Mroku czy Kamieni aby znaleźć skoczka i go użyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 26 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 No to nieźle się rozpędziłeś, skoro tak daleko go niosłeś... A robiłeś już zadanie Sacharowa na X-18? Jeśli byłeś już w labie, to możesz tam wejść od strony Doliny mroku, przejście już jest otwarte. A jeśli nie robiłeś jeszcze zadań Sacharowa, no to będziesz musiał przez Dolinę kamieni, ale dopiero jak Sacharow Cię tam wyśle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirzal Opublikowano 27 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 (edytowane) W drodze do Sacharowa próbowałem doprowadzić Starikowa do bunkra naukowców na Jupiterze ale facet pagib w anomalii. Podobnie miałem z Zarką - też ją pożarły mutanty w Szklanym Tunelu, a "po śmierci" spotkałem ją na Zatonie, ale ona siadła sobie niedaleko wejścia do jaskini (pieczary ?) i nie chciała żeby ją gdzieś odprowadzać. Czy doprowadzenie do celu tych postaci jest konieczne do rozwoju fabuły czy też można te zadania sobie odpuścić ? Edytowane 27 Listopada 2020 przez mirzal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.