Skocz do zawartości

O.D.R.O.D.Z.O.N.Y. - Duplikaty v.7.63 Odmienne światy. - Ogólna dyskusja.


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

41 minut temu, kondotier napisał:

 

Wiesz, jak od Fejka wyciągnąć Barettę? Jest to opisane w poradniku. A z amunicją do niej nie jest aż tak źle. Tyle tylko, że nie należy jej używać na byle mutanta czy jakiegoś nieważnego enpeca.

 

Tak wiem, w jednym z budynku Jest walizka z wyposażeniem, potem się sprzedaje fejkowi i kupuje barreta i za pomocą barreta zabija się kontrolera i jego mózg sprzedajemy fejkowi i kupujemy amunicje. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł  No to powodzenia. Tym razem nie gnaj na ślepo, byle do przodu. Szukaj rozwiązań dla tych trzech podstawowych zadań i rób wszystkie zadania od enpeców. Jak któryś powie że masz wazniejsze zadania, to sprawdź w widoku zadań, drugą linię od góry, czy tam coś nie wisi. Jeśli nie, to musisz pytać innego, bo mają limit zadań. :viva:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier i znów ta sama sytuacja co wcześniej
Nie pojawiają mi się stalkerzy gdy przechodzę z jednej lokacji na drugą
Wydaje mi się że winą może być to że użyłem przyspieszenia czasu kiedy była emisja żeby nie czekać. Kiedy się ukryłem w dziurze na agropromie (Tam gdzie siedzi Broda) to w czasie emisji zniknął mechanik i gdy przyspieszyłem czas i skończyła się emisja to on pomimo tego nie wrócił i dopiero jak wczytałem save to się pojawił
Kopacze na pchlim targu wyparowali bezpowrotnie a handlarze i ważne postacie zamiast mieć ikonki takie jakie powinny mieć na minimapie, mają ikonki zwykłych stalkerów

Zauważyłem też że jak wczytuję zapis to stalkerzy pojawiają się tylko na połowie lokacji, a jeśli chce żeby pojawili się na drugiej połowie to musze podejść i tam wczytać save 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł  Stalkerów na Pchlim, mogli zabić albo bandyci, albo żołnierze. Tak bywa. Dlatego zadania z nimi trzeba zrobić jak najprędzej.

A co dotyczy tego zdarzenia na Agropromie, to wykaż się cwaniactwem. Wczytaj wcześniejszy zapis i na czas emisji bądź w zakładzie. I nie przyśpieszaj czasu. Zobaczysz wtedy gdzie ukrywają się enpece którzy są w zakładzie.

I jak będziesz pomagał Brodzie uciec z Agropromu, to nie przechodź za nim na Jantar. Jego już w tej części moda nie spotkasz.

Ilość enpeców na lokacji zależy od spawnu. Wczytanie zapisu powoduje nowy inny spawn wokół GB.

Jak sam już chyba się zorientowałeś, w tym modzie rządzą inne zasady niż w pozostałych. To założenie moda, w którym istnieją dwa różne światy. Świat rzeczywisty i świat noosfery.

Na zapisie jaki Ci dałem, enpece na Pchlim nie giną. Jeśli ich chcesz tam mieć, a mogą, choć nie muszą Ci się przydać, zabezpiecz sobie swoje zapisy i zagraj na moim. Wyposażenie masz dobre, bo miałem fartownego spawna startu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.02.2021 o 11:45, kondotier napisał:

Stalkerów na Pchlim, mogli zabić albo bandyci, albo żołnierze. Tak bywa. Dlatego zadania z nimi trzeba zrobić jak najprędzej.

@kondotier Ale bez nich mogę dalej grać? Bo zadania biorę z stalkerów w barze 
 

 

W dniu 27.02.2021 o 11:45, kondotier napisał:

I jak będziesz pomagał Brodzie uciec z Agropromu, to nie przechodź za nim na Jantar. Jego już w tej części moda nie spotkasz.

 

Już mu dawno pomogłem i nie przechodziłem na Jantar

W dniu 27.02.2021 o 11:45, kondotier napisał:

A co dotyczy tego zdarzenia na Agropromie, to wykaż się cwaniactwem. Wczytaj wcześniejszy zapis i na czas emisji bądź w zakładzie. I nie przyśpieszaj czasu. Zobaczysz wtedy gdzie ukrywają się enpece którzy są w zakładzie.

 

Jeśli chodzi o to znikanie stalkerów. Problemem było to że przyspieszyłem czas, bo stalkerzy w czasie emisji po prostu znikają i wracają jak emisja się skończy. W momencie kiedy zaczęła się emisja to mechanik tak po prostu znikł, użyłem przyspieszenia czasu i pomimo że się Emisja skończyła to i tak nie wrócił, dopiero jak wczytałem quicksave (którego zrobiłem od razu po tym jak emisja się skończyła) to wrócił i to właśnie od tego momentu zaczęła się ta magia znikania stalkerów na wszystkich lokacji. Naprawiłem to wczytując save'a którego zrobiłem przed emisja, schowałem się i przeczekałem bez przyśpieszenia czasu, gram dalej i jak na razie wszystko jest w porządku. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Na pytanie o stalkerów z Pchlego nie odpowiem, bo nie wiem ile zadań z tych co były dla nich przewidziane zrobiłeś. A może ich zniknięcie jest efektem tego nieszczęsnego przyspieszania podczas emisji. U mnie oni zawsze pozostawali żywi, więc jakie będą skutki ich braku, tego nie wiem.

Emisję mają to do siebie, że nie powinno się podczas ich trwania robić czegokolwiek. Nie rozmawiać, nie brać zadań i przede wszystkim nie robić zapisów. I nie tylko w tym modzie, ale we wszystkich. Trzeba znaleźć ukrycie, a w tym pomagają nam enpece, idąc tam gdzie ono jest. Idziesz razem z nimi i czekasz na jej koniec. Ta ucieczka enpeców do ukrycia, o ile tego nie widzisz, może sprawiać wrażenie zniknięcia. 

A przyczyną wielu problemów są w modach quicksavy. O ile w podstawkach zdawały egzamin, to w modach już nie. A szczególnie w takich posklejanych z wszystkich podstawek i biuldów.

Jeśli już, to takie robione metodą @scigacz1975 . Jest ona na forum opisana.

I jeszcze taka informacja. Jeśli w modzie zginie jakiś kwestowy enpec, nawet jak jest na innej lokacji, to masz czerwonego esemesa. Dalsza gra jest wtedy niecelowa. Ratunkiem jest wgranie poprzedniego zapisu i trochę inne działanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, kondotier napisał:

A może ich zniknięcie jest efektem tego nieszczęsnego przyspieszania podczas emisji.

Wczytałem save przed tą emisją i nie przyspieszałem czasu, mimo to tylko oni nie pojawili się i na ich miejsca jakieś anomalie zasiadły

51 minut temu, kondotier napisał:

Jeśli w modzie zginie jakiś kwestowy enpec, nawet jak jest na innej lokacji, to masz czerwonego esemesa.

Ostatnio dostałem właśnie komunikat że zniszczono odział wolnościowców próbujących przedostać się z Magazynów do Rudego Lasu. Ale pomimo tego to i tak udało mi się zrobić zadanie na przejęcie Bazy i odebraniu amunicji. Tak samo mi też pokazywało jak jakieś stado mutantów zniszczono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł  Skoro Pchli Targ opanowały Ci anomalie, to masz pecha ze spawnem. Musiałbyś wczytać jeszcze wcześniejszy zapis. A tych na Pchlim Targu o tyle szkoda, że np. w zadaniu z Berylem, uruchamiającym nową, ważną linię fabularną, możesz mieć długą drogę do rozliczenia.

A takie komunikaty o wyginięciu jakiegoś oddziału, to tylko smaczek moda. I masz je podawane zwyczajnym kolorem. To co pisałem o czerwonym esemesie, dotyczy postaci kwestowych, takich które mają wpływ na fabułę moda. Trudno tu ich wszystkich wymienić, ale przy kolejnej grze, masz już chyba rozeznanie, kto ważny, a kto poboczny.

Jeszcze od czasu do czasu, może na górze ekranu pojawić Ci się fioletowy napis, o procentowej zgodności twojej Gry z założeniami autora moda. Też jest to ważny komunikat, powiadamiający, czy w którejś linii fabularnej ( tej od 3. zadań ) nie zaszedłeś za daleko, przy nikłym wykonaniu pozostałych. Tak może być, szczególnie z teleportami znajdującymi się w trudno dostępnych częściach mapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Broda Myśliwy daje zadanie na PDA Kraba, na PDA łącznika i na "brata" na Agropromie.  Jeszcze ktoś dawał zadanie na kontrolera na złomowisku samochodów. Jeśli tych zadań nie zrobiłeś, to już nie zrobisz. A jeden z enpeców, na ciekawego arta w hangarze.

Owszem, każde z kolejnych zadań możesz dostać od enpeców na różnych lokacjach, ale wtedy masz biegania i problemów z przemieszczeniem całą kupę. Dobrze jest przed wzięciem takiego zadania zrobić zapis, wziąć zadanie i zobaczyć jak do niego jest daleko. Jak daleko, albo nie po tej stronie mapy, to sobie to zapamiętać, wczytać zapis i zadanie wziąć na lokacji wykonywania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier To zadanie z jego bratem i kontrolerem na złomowisku już zrobiłem, co do PDA nie jestem pewny ale wydaje mi się ze tez je zrobiłem.
 

2 minuty temu, kondotier napisał:

A jeden z enpeców, na ciekawego arta w hangarze.

Chodzi o artefakt ,,Nietoperz'', to zadanie wziąłem z stalkera w barze i je zrobiłem, zrobiłem też zadanie na celownik i na coś jeszcze ale nie pamiętam ale wiem ze dostałem za te zadania kombinezon najemnika i czystego nieba, wziąłem także zadanie od członka Wolności na przenośnią radiostacje i dostałem za nią Strzelbe IRBIS

8 minut temu, kondotier napisał:

Owszem, każde z kolejnych zadań możesz dostać od enpeców na różnych lokacjach, ale wtedy masz biegania i problemów z przemieszczeniem całą kupę. Dobrze jest przed wzięciem takiego zadania zrobić zapis, wziąć zadanie i zobaczyć jak do niego jest daleko.

To bieganie mnie jakoś nie przeszkadza, jeśli będę musiał tak łazić to i tak to zrobię bo moda chce skończyć.
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, kondotier napisał:

Mogę tylko życzyć Ci :viva: .

Dzięki :biggrin:
 

 

16 godzin temu, kondotier napisał:

to jak najszybciej to zadanie od enpeców na Beryla

To zadanie daje jakiś stalker czy jakaś ważna postać?

 

 

16 godzin temu, kondotier napisał:

Tylko pilnuj tych trzech podstawowych zadań

A to zadanie ,,Znaleźć i wstawić do infoskanera wszystkie przejścia w zmieniającej się Zonie'' polega na tym żeby znaleźć wszystkie teleporty na każdej lokacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł  Zadanie na Beryla daje zwykły enpec, ale w jakiejś tam kolejności. Dlatego te zadania od nich trzeba brać jak najszybciej i wykonywać możliwie od razu. Enpece mają ograniczoną ilość dawania zadań, więc na jednej lokacji wszystkich nie weźmiesz.

Zadanie na przejścia ma dwojakie wykonanie. Są teleporty które musisz osobiście odwiedzić i spotkanie zatwierdzić grzmotem, a pozostałe dostaniesz, jak przez Mózgozwęglacz 2 dotrzesz na bazę Strażników Mapy. Aby jednak dostać się na Mózgozwęglacz 2, trzeba wykonać wszystkie zadania jakie ma Leśnik i parę innych. Kiedy można tam iść, dowiesz się z esemesa, że Leśnik opuścił Rudy Las i na niego poszedł.

Które teleporty musisz odwiedzić osobiście, opisałem w temacie.

I tu pojawi się konieczność spotkania z Doktorem na Topielach. Co na nich i jak trzeba zrobić, niedawno zostało "rozszyfrowane" i też wstawione do tematu przez @Anton Gorodecki ( problem z prowadzenie 2. grupy turystów) i mnie - sposób na zaliczenie dób pobytu na Topielach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł A patrząc po ksywkach to są ci sami, czy nowi?

To teraz musisz uważać przy podnoszeniu tego Beryla na esemesa czy komunikat o naukowcach idących z bagien, abyś go nie przeoczył. Trzeba do nich podejść, przy jamie snorków tak podziałać aby przeżyli. Jak ich będziesz prowadził, znajdź między nimi stalkerkę, bo będzie o niej dialog. Z nią może być zdawkowy, albo wcale. A idąc po Beryla, wchodź z Wysypiska. Pierwszeństwo przed wolnościowcem czekającym na Beryla, mają naukowcy. Muszą dotrzeć, albo conajmniej ten gadający do bunkra na Jantarze. Jak dotrze, pogadaj i masz nową linię scenariusza. Mod nabierze rozpędu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

14 godzin temu, kondotier napisał:

A patrząc po ksywkach to są ci sami, czy nowi?

Nie wiem, nie sprawdzałem 

14 godzin temu, kondotier napisał:

To teraz musisz uważać przy podnoszeniu tego Beryla na esemesa czy komunikat o naukowcach idących z bagien, abyś go nie przeoczył. Trzeba do nich podejść, przy jamie snorków tak podziałać aby przeżyli. Jak ich będziesz prowadził, znajdź między nimi stalkerkę, bo będzie o niej dialog. Z nią może być zdawkowy, albo wcale. A idąc po Beryla, wchodź z Wysypiska. Pierwszeństwo przed wolnościowcem czekającym na Beryla, mają naukowcy. Muszą dotrzeć, albo conajmniej ten gadający do bunkra na Jantarze. Jak dotrze, pogadaj i masz nową linię scenariusza. Mod nabierze rozpędu

Po tym jak oczyściłem dziurę z snorków to poszedłem porozmawiać z naukowcami, oni zatrzymali się przy tej dziurze a ja przeszedłem na magazyny przez wysypisko i bar, a potem poszedłem na Jantar bo dostałem zadanie na mózg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Tam przy tej dziurze trzeba było koniecznie porozmawiać o eskorcie na Jantar i doprowadzić ich ( albo jego ) do bunkra.

Nie napisałeś, czy to zrobiłeś. A bez tego masz blokadę scenariusza. Jeśli jesteś na Jantarze, a nie przyprowadziłeś, to idź przez Agro na Wysypisko i od razu wróć tam gdzie ich zostawiłeś. Raczej powinni żyć, to ich zabierzesz na Jantar. Ale jak zginął Ci ten "gadatliwy", to czeka Cię powtórka od ich wejścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier
Wróciłem tam na agroprom

stalkerka poszła do tej dziury z której snorki wychodziły i gdy się tam zbliżyłem to znikła i był grzmot
dwóch naukowców zostało przy dziurze a trzeci poszedł w stronę Jantaru

EDIT: Odprowadziłem naukowca do bunkra i dostałem zadanie żeby odnaleźć sacharowa.

Edytowane przez Suseł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Ze stalkerką jest prawidłowo. Przekonasz się w późniejszym dialogu.

Spróbuj pogadać z tymi co zostali, też powinni ruszyć. A jak nie ruszą, to niech stoją. Gnaj za tym co poszedł na Jantar, strzeż go aż wejdzie do bunkra na Jantarze. Tam z nim pogadaj. Dostaniesz namiar na Sacharowa.

Nie pamiętam już, o jaki to mózg chodzi na Jantarze, więc Ci nie podpowiem, czy się nim zająć, czy najpierw do Sacharowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, kondotier napisał:

A jak wcześniej byłeś na Jantarze i próbowałeś otworzyć drzwi, to nie miałeś wyświetlonej informacji, dlaczego bunkier jest zamknięty? To był początek wyjaśnień, co się stało z Sacharowem.

@kondotier Pisało coś że się przenieśli, że gdzieś na Pustkowie nie pamiętam dokładnie ale też pisało coś o Zakładzie Jupiter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł  To ta informacja uzupełniona przez naukowca, będzie kompletna. Na Jupiter, o ile od razu się tam chcesz wybrać, możesz się teleportować wchodząc na dach bunkra, wpadniesz do środka i tam w tylnym pomieszczeniu jest teleport. Ale wcześniej przeszukaj to pomieszczenie z naukowcem, czy tam coś nie ma jeszcze do zabrania. Ale pamiętaj, od Jupitera i zadań Sacharowa, zaczyna się kluczowa część moda.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier
Wziąłem od członka Powinności zadanie na Wiepra-12 który jest w podziemiach agropromu. Jak tam mogę się dostać? bo nie mogę tam wejść.

EDIT: Przed przejściem do podziemi Prypeci znalazłem martwego stalker CZEPIEC, On jest potrzebny do dalszej gry czy może dalej leżeć martwy (znalazłem tez przy nim karabin straznika czasu)

Edytowane przez Suseł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.