Skocz do zawartości

O.D.R.O.D.Z.O.N.Y. - Duplikaty v.7.63 Odmienne światy. - Ogólna dyskusja.


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro mamy nowych rebornowców, to dla ich wygody przypomnienie. Radzę zrobić kopię na swój komputer, bo teleporty są niezmiernie przydatne, gdy nie mamy jeszcze Skoczków, lub one nie mają odpowiednich kierunków przenoszenia.

Zrzuty od różnych forumowiczów. # pierwsze tylko z dodanymi mną polskimi napisami. 4. zrzut w całości od @Anton Gorodecki

2015-06-2212-22-11.png.37337f178d78cf928d6b2ca8856012bd.png   c7dffb94a2ce.jpg.42ff315a419b2a3f13f5b521915f81be.jpg

 

 1433839872_Tele1.jpg.55ce6a49c33c3ff052124a99b80640a2.jpg    imageproxy_php.jpg.6c9cc4733d5e4d96ab413c95743209b7.jpg                                         

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas mam wrażenie że nie musze tyle ganiać po mapach bo są sprytne teleporty. Ale nie wiem gdzie są... I jeszcze siebie traf w odpowiedni.  / MW/ 

Jam też gram na repacku i raczej nie ma problemów. Ale kto wie.

Zniknął mi mechanik na Jupiterze i nie oddałem mu części do napraw.

Brak mechanika na Kordonie /podobno polazł szukać części/  

Nie idzie pogadać z ludźmi w Dolinie Szeptów bo wywala. 

Nie wiem co będzie z Topielami  /za pierwszym podejściem do gry kicha / 

Nie wiem czy tak samo jest w wersji instalowanej, 

Edytowane przez kubastalker123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kubastalker123 Tak ze Starikowem bywa. A naprawy możesz robić u tego drugiego, co biega koło tunelu i zakładu.Nie zamknięcie tego zadnia w zakończeniu moda nie przeszkadza. Brak rusznikarza na Kordonie jest utrudnieniem.

Dolina Szeptów. Teraz jeszcze nie byłem, ale takich problemów nie pamiętam.

Natomiast Topiele. Idzie się tam dopiero po rozmowie z Doktorem na Bagnach. W pliku masz opisane, jak i co zrobić aby było prawidłowo. Tylko musisz sam to sobie translatorem przetłumaczyć.

Nowy dokument tekstowy.txt

Nie wiem, czy ta podpowiedź Ci się jeszcze na coś przyda, ale na hałdzie na wprost hangaru, tak lekko z lewej strony jest kabina dźwigu. W niej jest teleport do normalnej DM. Jak nim wchodzisz, to tradycyjne przejście z DM na Wysypisko nie działa. Lądujesz w Lesie Fei.

ss_fred_12-15-20_19-13-33_(garbage).thumb.jpg.9fe7e7e00a73be86e236eb1f9e9bc0af.jpg  ss_fred_12-15-20_19-14-03_(garbage).thumb.jpg.c39c5655e30679be2de016a047f876d5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, kubastalker123 napisał:

Cały czas mam wrażenie że nie musze tyle ganiać po mapach bo są sprytne teleporty. Ale nie wiem gdzie są... I jeszcze siebie traf w odpowiedni.  / MW/ 

Niektóre teleporty (zwłaszcza te w Metrze i ogólnie w podziemiach) pooznaczałem sobie kupionymi u handlarzy znacznikami nadając nazwę lokalizacji do której przenoszą. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Starika.. Patrz od 13:30. A jak nie masz jeszcze otwartego teleportu, to od początku. Ale aby iśc do Limanska, musisz mieć już wytarganego za Agroprom Lukę.

https://www.youtube.com/watch?v=1448QcNmTeE

Jeśli w nim jeszcze nie byłeś, to należy wejść z Rudego, bo trafiasz na kwestowego enpeca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Starika.. Musiałem pomylić pytania. Nie znalazłem filmiku, bo jakoś to zadanie omijali. Był, ale już jak ze szpitala wychodził.

Ale są dwie możliwości. Jedno, to wejście z Polany. Po prawej stronie są takie czerwone drzwi, a za nimi pomieszczenie z zejściem do piwniczki. I tam chyba jest teleport. Żeby nie bło ciągłego spawnu monoli, to trzeba zestrzelić megafon, na wieżyczce. Najpierw można trochę monoli wybić, dla zebrania łupów.

A druga, to z CEA1, Na wprost wejścia tak jak do sarkofagu, w płocie jest brama. Tam powinien być.

Nie pamiętam, a teraz jeszcze tam nie byłem. A gram całkiem inaczej niż poprzednio. Nie śpieszę się z ożywianiem.

I moje pytanie do tych co świeżo przeszli.  Byłem w otchłani przy najniższych drzwiach, z informacją od Ślepego o zabawie cyframi. Znana mi jest kolejność cyfr 123456 i następnie zmniejszanie o jedną. Z tym, że mi to nie zadziałało. Jest jakaś nowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaniosłem ich na górny poziom  i kod 123 otwiera drzwi do "ożywialni". Jak dla mnie to noszenie ich trochę bez sensu ale zrobiłem.

Musze się pochwalić że uratowałem Kejt. Kluczem były trzy arty na drapanie i stanie obok Kejt. Tylko byki były niebezpieczne bo psy mnie nie raniły.  

I tez mam obecnie zlecenie na Szpital .

Co jest z Zatonu skaczę na CA1 a tam czasówka mam dojść do wrót kolejowych - a jest tylko 1.5 min. Skoczyłem do Sarkofagu wychodzę z niego a tam dalej ta czasówka. O co tu chodzi.

Edytowane przez kubastalker123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kubastalker123 Tylko że u mnie nie zadziałał już przy drzwiach na samym dole. To 123456 ich nie otworzyło.

A z tą czasówką, to musisz dojść. Skoro doszedłeś do wejścia do sarkofagu, to czasu jest dość. Przecież ta brama jest na tej samej wysokości, naprzeciwko. Jak od razu polecisz do niej, to zdążysz. A takie coś jak schowanie się w sarkofagu nic nie pomoże, bo to nie emisja i nie przejdzie. Musisz zaliczyć zadanie.

Mnie mod zaczyna robić figle. Mam zawisy gry z koniecznością użycia menadżera, co mnie dziwi, bo na o wiele słabszym komputerze takich numerów nie miałem. Będę musiał poopróżniać schowki, może coś ruszy. A jak nie, to dam sobie tym razem odbój. Widocznie kombinując, coś namieszałem, bo jeszcze ani razu mod mi nie wyświetlił procentu zgodności.

DODANO:  Wyjdź z CEA 2 i wróć ponownie. Tam kontrolerzy spawnują się na okrągło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kubastalker123 Gdyby ich się nie dało otworzyć, to nie byłoby kodu do nich i tego zadania od ślepego z zabawą cyframi. Trupy się wlecze po schodach. Można i tunelami, ale po co.

Możesz mi sprawdzić ten mój zapis, który wstawiłem z prośbą, do tematów z Problemami technicznymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kubastalker123  Dziękuję za sprawdzenie. Nie właziłem na Radar, pobiegałem i opróżniłem kilka schowków i poszedłem w rajd po lokacjach gdzie nie byłem. Opróżnienie schowków dało skutek i mod przestał się zawieszać. Może i na Radarze też się powiedzie, bo na dodatek ulepszyłem na psi działanie egzę monolitu. W poradnikach opiszę akcję u strażników mapy.

A te arty to są te, co nam odebrał w podziemiach Radaru przedstawiciel Świadomości. Oddałem mu już dokumenty psipięść i odebrałem co moje. No i sporo innych nazbieranych w wędrówce po lokacjach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kubastalker123  W tej grze jeszcze nie, bo to zadanie odkładam jak tylko mogę. Ale w poprzednich grach, tak. Po to mod każe nam najpierw przejść pieczarę i labirynt bez trupów, a znajdujemy innego trupa, przy którym przychodzi ta informacja o zabawie cyframi. Warunkiem jest doprowadzenie tej grupy stalkerów którzy są w pieczarze. Trochę się trzeba pomęczyć, aby tam dotarli, ale warto. Tobie się chyba to już nie przyda, ale są jeszcze tacy grający, co mają to przed sobą.  Zobacz filmik.

https://www.youtube.com/watch?v=pzAg9iFP5EI

A tu zrzuty dekoracyjne do moda na zachętę do grania.

ss_fred_12-19-20_12-12-01_(military).thumb.jpg.a8991cffdcd4fd06c92c3b12f149ff78.jpg

ss_fred_12-19-20_14-35-46_(l12_stancia).thumb.jpg.d07909313790bce383a69f4cecfd1319.jpg

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_12-22-20_20-50-07_(garbage).jpg

W końcu znalazłem czas, aby zagrać w Duplikaty. Odnoszę wrażenie, że jest trudniej niż w Artefaktach Śmierci, ale to może i lepiej - większe wyzwanie. Tak właściwie to moda miałem już postawionego wcześniej, ale zaciekawiła mnie lokacja Leszy Kraj i trochę ją sobie pozwiedzałem. 

Chwilowo nie mam problemów. Chociaż.. Wziąłem zadanie od zwykłego kopacza na Pchlim Targu, chodzi o artefakt Nietoperz. Wracam do niego, a on twierdzi, że teraz nie jest odpowiedni czas na rozmowę. Być może muszę poczekać do nocy.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael  A do dobrego podszedłeś? Bo na Pchlim, o czasie rozmawia tylko mechanik z gębą Kardana i handlarz na dole. Ci od dawania zadań są aktywni całą dobę. A, że łażą w te i spowrotem, mógł stanąć w tym miejscu inny. A właściwy jest piętro niżej czy wyżej i tylko znacznik się pokrywa.

Natomiast enpece mogący dawać zadania, jeśli masz nie rozliczone zadanie, lub u niego limit zadań został wyczerpany, mówią, że masz coś ważniejszego na głowie.

A gra się w Duplikaty, jeśli przy takim modzie tak można powiedzieć, "normalniej" niż w FF.

A tu obrazki do bajeczki.

ss_fred_12-22-20_17-33-39_(k01_darkscape).thumb.jpg.6bcd03a9bfd41af121242ff8fc2390f4.jpg   ss_fred_12-22-20_17-36-42_(k01_darkscape).thumb.jpg.ad94658d46d14eeb6f3daa0c10f0abc0.jpg

ss_fred_12-22-20_17-41-19_(escape).thumb.jpg.2393fd8219bf0d12708215269b4c8614.jpg   ss_fred_12-22-20_21-26-48_(military).thumb.jpg.64f46824738bffd8be25245cadfa9a6a.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Na Pchlim Targu tylko dwaj NPC dawali zadania. Jeden z nich nie chciał ze mną rozmawiać po zdobyciu wspomnianego artefaktu. I nieważne czy była noc, czy dzień. Tak więc zmuszony byłem lekko cofnąć się w zapisach. W pierwszej kolejności wykonałem wszystkie zadania od Brody na Wysypisku, a dopiero potem brałem te od NPC. 

Tym razem NPC z P. Targu przemówił. Wykonałem też jedno zadanie dla dowódcy oddziału Wolności i Samotników na posterunku przy przejściu na Kordon. Ekwipunek chwilowo szału nie robi, ale za to mam 1 rubel na szczęście:

Spoiler

ss_daniel_12-23-20_21-05-00_(garbage).jpg

Aa.. I zabrałem smartfon martwego monolitowca. 

To prawda. Jest jakby trochę normalniej niż w FF, ale za to trudniej. W Artefaktach Śmierci niczego nie brakowało, a i kasy było jak lodu. Tutaj troszkę trzeba się napocić, a przynajmniej ja miałem lekkie problemy w Bunkrze Radaru. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.