kondotier Opublikowano 24 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Dzięki. Info na czasie, bo od akurat wchodzę na Rdzawe jezioro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 PODBICIE TEMATU. Mam pytanie jak usunąć ogromne kołysanie celowników, przy karabinach snajperskich. Mam dwa SWD i SW-98 (CB-98). Przy pierwszym trochę się zmniejszyło kiedy dokonałem ulepszenia na celność, ale żaden rusznikarz ( wszyscy dostali komplet narzędzi ) nie ma opcji ulepszenia SW-98. Którą opcję i jak, w plikach tych broni zmienić, aby celownik nie biegał dziesiątki metrów od celu. A szczególnie, jak się celuje w głowę. Czekają mnie spotkania z mocnymi mutantami i snajperki by się wtedy sprawdziły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 26 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Wujek Jar powinien ulepszać snajperkę SW-98. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 @matri32- zgadza się. Dzisiaj Jar wyświetlił mi opcje ulepszania. Ale po dostarczeniu mu trzeciego kompletu, nie miał tej opcji. A tak w ogóle, to mam trochę problemów z modem. Najpierw przestał mi od Kordonu wyświetlać znaczniki gdzie ustawiać należało skanery. Będąc na miejscu ( naprowadzony filmikami ) miałem jednak sygnalizację aby ustawić. Po ustawieniu, zadanie z PDA znikało. Było nowe, powrót do Sacharowa. Czyli wszystko zaskoczyło. Po kolejnym wejściu na lokacje Dolina Mroku i Parów, zniknęły mi opcje pobierania wody i gotowania na kuchence. Gdy na nich byłem pierwszy raz, wszystko działało. Na innych lokacjach tego problemu nie mam. Wskaźniki lokalizacji kwestowych NPCów, lub itemów, wyświetlają się prawidłowo. Zostało mi niewiele, może wytrwam do końca Ale mimo ulepszenia snajperki, celownik nadal gania na pół lokacji. Tak że podpowiedź co i gdzie zmienić, nadal aktualna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 27 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Hmm.. Jak grałem to nie było takich błędów. Może zła wersja mogła zostać wstawiona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Mody mają to do siebie, a szczególnie takie jak ten, robione w pośpiechu, że u jednego wszystko jest w porządku, a u drugiego wciąż się sypie. Możliwe, że zrobiłem zadania nie w takiej kolejności jak planował autor moda i coś się zablokowało. A na wyloty w Parowie, po rozmowie ze Starym gdy przychodzą SmSy jest rada na rus forum. Całą tę akcję przy stacji benzynowej trzeba przejść bez zapisywania. Sugerują, aby zapis zrobić dopiero w tartaku. Tak samo sugerują, aby jak najszybciej pozbyć się ubrania maskującego, bo może powodować wyloty na teleportach. A ja w nim pochodziłem trochę, bo lekkie i ma dużo gniazd na arty i nic się nie działo. Ale na wszelki wypadek opchnąłem go za ładną kasę Patronowi. Udało Ci się dotrzeć do tego schowka w zatopionej barce na lokacji Rdzawego jeziora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 27 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 (edytowane) Do tego schowka udało mi się dotrzeć. Trzeba wejść przez okienko, skacząc. Jest to trudne, bo odrazu unosimy się w górę. 5 wskazówek, jakie udało mi się znaleźć na http://stalkermod.ru/forum/102-stalker-zolotoj-oboz/201777-zolotoj-oboz-2-gid/Page-3.html: 1. Części mutantów po wygodnej cenie, można sprzedawać Nabojowi na Magazynach Wojskowych w Wiosce Pijawek. 2. Nóż jest lepszy przeciw mutantom, takim jak: snork, izlom, pseudopies i świniak. 3. Umieścić pojemnik z wodą, np. na F4. Pozwoli to GG pić wodę, gdy biegnie, bez zatrzymywania się. 3-4 pojemniki pomogą przejść lokalizację bez zatrzymywania się. 4. Kto chce dostać osiągnięcie mistrzowskiej klasy snajpera, niech lepiej zabija zombi na Jantarze i Agropromie. 5. Korzystanie z tłumika pozwoli wam na ostrzeliwanie przeciwnika po jednym. Edytowane 27 Lipca 2016 przez matri32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 No właśnie, pytałem, bo ta anomalia "do latania" wyrzucała mnie nad powierzchnię. A na koparce przy braniu narzędzi, potrafiłem zalecieć chyba do nieba. Ale narzędzia zabrałem, schowka nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 27 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Właśnie podobnie jak na tym filmiku musiałem to zrobić: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Widziałem to i próbowałem powtórzyć. Ale mnie o wiele mocniej odrzucało od szyperki. Przy powrocie, byłem na maszcie i tak w kółko. Dla jednego arta, nawet najlepszego, szkoda mi było czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 28 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Ponawiam pytanie z tego post: https://stalkerteam.pl/topic/8493-złoty-kufer-2-сталкер-золотой-обоз-2/?do=findComment&comment=97348 Inne rodzaje broni, np. Abakan czy broń NATO, nie ma takiego kołysania i ucieczki z celu, gdy naprowadzi się celownik na głowę. A headshoty są potrzebne do uzyskania osiągnięcia snajpera. A przy tak ustawionej celności snajperek, można o tym pomarzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 28 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Nie znam struktury plików tego moda - czy w folderze gamedata \ config \ misc (być może w innym) znajduje się plik effectors.ltx, ponieważ to on prawdopodobnie odpowiada za kołysanie się kamery przy celowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 28 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Jest taki plik. Co w nim zmienić? Podpinam go. effectors.ltx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 28 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 (mini) PORADNIK - jak zmniejszyć kołysanie kamery przy celowaniu Odnajdujemy plik effectors.ltx w katalogu: gamedata \ config \ misc a następnie edytujemy poniższe wartości: Wartości bazowe: [zoom_inertion_effector] camera_move_epsilon = 0.08 disp_min = 0.03 speed_min = 0.03 zoom_aim_disp_k = 0.32 zoom_aim_speed_k = 0.055 delta_time = 1550 Zmieniamy na: [zoom_inertion_effector] camera_move_epsilon = 0.08 disp_min = 0.00 speed_min = 0.000 zoom_aim_disp_k = 0.0 zoom_aim_speed_k = 0.00 delta_time = 2200 Powyższe ustawienia niwelują do 0 kołysanie kamery. Można oczywiście regulować efekty kołysania, edytując powyższe wartości wg własnych upodobań. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 28 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 @Anton Gorodecki - Dziękuję. Zadziałało. Nareszcie snajperka jest snajperką, a nie kijem do odstraszania wróbli. Wygrała też inna broń, bo ją też uspokoiło jeszcze mocniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 29 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 UKOŃCZYŁEM TEGO MODA . Oto screenowa relacja z tego faktu Sacharow tylko mi pogratulował i poszedłem do Rudego lasu. I zabrałem się za kopanie. Szukałem bez podpowiedzi, aby mieć radochę ze znalezienia. Tu już nie było nic do roboty, więc w te pędy pognałem do Brody. Czekał na mnie na Magazynach. Tym razem Broda zaskoczył szczodrością. A to przyczyna że w Zonie nie zostaję. Ale jak kto lubi taką pogodę, nic nie stoi na przeszkodzie wrócić do niej i brać udział w wojnach pomiędzy stalkerami a bandytami. Ja mam wszystkie osiągnięcia, za wyjątkiem "nożownika", to do roboty nic mi nie zostało. Na razie nie biorę się za ocenę moda, muszę trochę ochłonąć. Bo niektóre rozwiązania spieniły mi krew, ale też i były przyjemne, dające satysfakcję momenty. Kilka dni odpoczynku i czas na nowego moda. Tylko jakiego ? 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 MOJA SUBIEKTYWNA OCENA MODA. Moda ukończyłem z mieszanymi uczuciami. Może przyczyną było to, że nie lubię modów, w których przypadek wpływa na całość rozgrywki. A w tym modzie tak to jest. Znalezienie kartki z numerem kodu, lub klucza, a także narzędzi czy detali elektronicznych, jest dziełem przypadku. Jak również naprowadzanie, dosłownie "jest gdzieś na Wysypisku, poszukaj", przy równoczesnym perfidnym ukryciu. To samo dotyczy schowków. Jest ich kilka kategorii. W jednych znajdujemy rzeczy mało wartościowe, a w innych prawdziwe skarby. Jednak dla zwolenników wtykania nosa w każdą szczelinę, przemierzania na czworakach każdej piędzi terenu lokacji, będzie to dużą atrakcją. Aby zrozumieć scenariusz tego moda, koniecznie trzeba zagrać w jego poprzednika "Złoty kufer". Tam oswoimy się z wieloma rozwiązaniami które również i tu występują. Z ciągłym pragnieniem, koniecznością posiadania naczyń, gotowania posiłków, lub co najmniej odgrzewania na ognisku. Nie zaskoczy nas też otrzymana łopata do ekwipunku. czy też różne rodzaje detektorów dostosowanych do anomali. Na pocieszenie powiem, że można znaleźć też te "uniwersalne". Mod prowadzi nas przez główną nić scenariusza dokładnie. Ale przy zadaniach branych równolegle, pozwala na wybór kolejności ich wykonania. Mod dość dobrze zoptymalizowany. Wyloty z którymi się spotkałem, to zasadniczo z przepełnienia stosu. Jedynie w Parowie jest bug, opisany na stronie moda. Przy wykonywaniu rozmowy ze Starym, trzeba zadanie wykonywać bez zapisu, lub wg. wskazówki autora moda dopiero w tartaku, lub na drodze. Inaczej mamy wylot przy teleporcie na Kordon. Mnóstwo schowków otwieranych kodem, kluczem, kodem i kluczem, lub dwoma kluczami. Im trudniej schowek otworzyć, tym zawartość cenniejsza. Do wykonania niektórych zadań, będą nam potrzebne części mutantów. Dlatego od samego początku starajmy się zachowywać po jednej części z każdego mutanta zwierzęcego i odczłowieczego. Postarajmy się o plecak ( na całego moda praktycznie potrzebujemy 2 ) i części te gromadźmy w bunkrze Sacharowa. Będą nam razem z artami, potrzebne dla stworzenia oprogramowania bioradaru. Bioradar zrobi nam Kardan w Barze, po dostarczeniu radiodetali. Aby nie dostać go na koniec moda, lub wcale, gdy wszystkich detali nie znajdziemy, można zastosować patch-czit, zrobiony przez Rangera801, zmniejszający ich potrzebną ilość o połowę. https://stalkerteam.pl/topic/8493-złoty-kufer-2-сталкер-золотой-обоз-2/?do=findComment&comment=97116 Detale dobrze jest trzymać w plecaku koło Kardana, aby nas nie obciążały zbytecznie. Z czitem ma ich być po 5 z każdego rodzaju. Do zaliczenia zadania, musimy je mieć w inwentarzu. Nie przejmujemy się wagą wykonanego bioradaru, bo ciążył nam będzie tylko od Kardana do Sacharowa. Nadmiar tych detali, powstały po zastosowaniu czita, Kardan kupuje od nas za spora sumę. Oprócz tych części mutantów po jednej sztuce, będziemy potrzebowali 5 oczu połamańca laboratoryjnego, 3 stopy snorka pieczarowego, 2 ogony psipsa, 3 ręce kontrolera, pazur chimery, 1 łapę pseudo giganta. Też je dźwigamy do schowka u Sacharowa. Niech sobie leżą, aż otrzymamy na nie zadanie. Na osobiste schowki, możemy wykorzystywać otwarte sejfy. Tylko nie wolno się pozbyć do nich kluczy. Z kodowanymi nie ma problemu, bo kod zawsze otworzy. Najlepiej płacącym handlarzem, jest zjawa Patron-(Nabój). Siedzi na Magazynach w wieży. Łatwy do przeoczenia, szczególnie nocą. Dlaczego o tym piszę? Bo przecież SKIF przybył do zony za zarobkiem, a w sprawę poszukiwaniu skarbu wplątał się przez przypadek. Gromadzenie kasy, to zadanie ukryte. Sam, nie oszczędzając za bardzo, nazbierałem ponad 3 mln ru.A co mnie w modzie spieniało? Wchodząc na jakąś lokację, do znudzenia, w tym samym miejscu, w takiej samej ilości i z takim samym działaniem następował respawn mutantów. A do podziemi Agro i do labu w Dolinie mroku musimy wejść kilka razy. Najprawdopodobniej dlatego, że patcha od autora moda na zwiększenie ilości artów w anomaliach wgrałem dopiero po jakimś czasie gry, przestały mi się pokazywać na mapie znaczniki do ustawiania skanerów. Postawiłem je, oglądając trailery i zapamiętując miejsca pojawienia się opcji ustawiania. A że artów w anomaliach i tak miałem znikomą ilość, nie radzę dodawać tego patcha. Na lokacji Rdzawe jezioro, autor zrobił anomalię "antygrawitacyjną" typu Reborn. W połączeniu z ograniczonym kuriozalnie czasem przebywania pod wodą, zabranie zawartości schowka jest do granic nerwowej wytrzymałości utrudnione. Najlepszą i najskuteczniejsza bronią w tym modzie jest nóż. Na wszystko. Od tuszkana, którego możemy zabić też bez jakiejkolwiek broni, po chimerę czy giganta. Chcący sobie postrzelać ze snajperskich karabinów, które wg. opcji z moda, mogą raczej służyć do odpędzania się od psów niż do strzelania, gracz powinien dokonać zmian, jakie zaproponował mi Anton Gorodecki. https://stalkerteam.pl/topic/8493-złoty-kufer-2-сталкер-золотой-обоз-2/?do=findComment&comment=97425 A SWD i niewiele kulek do niego, możemy mieć już przy pierwszym pobycie na Dziczy. Dlatego wcześniej znalezionych kulek nie sprzedajemy. Przeciwpancerne do SWD nie pasują. Znajduje się na przewiązce snajperów. Dostajemy się do niego, skacząc z narożnika balkoniku wieży snajpera na stelaż dachu wiaty nad torami i po nich na dach. Dalej już prosto. Ale wcześniej trzeba oczyścić tory z Szabrowników. SKIF za kraty, może przedostać się, skacząc z niskiego przysiadu. Należy o tym pamiętać, a szczególnie w Sztolni przy szukaniu skarbu. Wnikliwi, dopatrzą się w modzie sporo nieścisłości. Np. sprawa termosu pustego i z herbatą. Patch Rangersa801 usuwa tę nieprawidłowość. Ale została jeszcze sprawa gorących posiłków. Garnek i wkład do niego, waży ponad 3kg. A gotowy produkt tylko 0.4 kg, nawet o 0,6 kg mniej, niż waga samego garnka. Takich pierdułkowatych lapsusów jest więcej, ale to tylko dla spostrzegawczych. To byłoby wszystko. Nie pytajcie o spolszczenie. Nie wiem kiedy będzie. Mod jest spory i w pojedynkę ciężko będzie. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Dziękuje @kondotier za wyjaśnienie "lapsusów" rozgrywki. O spolszczenie jednak zapytam, aczkolwiek w innym wymiarze - czy WARTO jest spolszczać tego moda? Nawet Rosjanie "nie kupili" (patrząc na komentarze i oceny) tych nazwijmy to "innowacji" (o bugach i niedopracowaniu pewnych elementów nie wspomnę). Jak dla mnie szukane czegokolwiek bez namierzania na obszarze całej lokacji to strzał w stopę... swoją i Graczy oczywiście. Swoja drogą masz u mnie duży szacunek za ukończenie moda, ponieważ po tonie Twojej wypowiedzi zauważyłem iż mocno zaszedł Ci za skórę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Bywały już gorsze i bardziej absurdalne mody, które jednak zostały przetłumaczone, a co dziwne, znalazły uznanie. Można oczywiście przejść całego moda bez znalezienia choćby jednego niescenariuszowego schowka. Jak pisałem, można to zrobić tylko z samym nożem i byle jaką strzelbą. Bo zabijać poltergeistów nożem nie próbowałem. Ranger801 uzyskał osiągniecie "nożownika", to może to wyjaśnić. . A zrobiono dostatecznie wiele ściągawek, w tym i mapy rozmieszczenia schowków, kluczy i kodów, że kto będzie chciał, posługując się nimi znajdzie. Korzystałem z tych ściągaczek, a i tak niektóre schowki trudno było znaleźć, a inne znajdywałem, chcąc się ukryć przed emisją w najbliższej norze snorków, czy temu podobnej dziurze. Czasem do schowka zapędzą nas mutanty, a czasem zadanie. A reszta moda jest ciekawa, fabuła nietuzinkowa. Z tłumaczenia Złotego kufra do wykorzystania nie ma wiele. A to co jest i tak wymaga uzupełnień. Do jesieni daleko. Może gdy inni mogący wziąć udział w tłumaczeniu zagrają w niego, dojdziemy do wniosku że można się za niego brać. Dla tych co grają w Reborny czy OP2, będzie jak znalazł dla odprężenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Cytat Ranger801 uzyskał osiągniecie "nożownika", to może to wyjaśnić. Nóż jest tutaj potężny, co z tego że zużywa się przy tym kombinezon jak gdyby walczyć bronią to trzeba płacić za jej naprawę więc czasami trochę na jedno wychodzi . Jednak zabicia mutantów nożem nie doliczają się do zabójstw w ten sposób, działa to tylko na NPC (zwykłych jak i zombie) więc za zarzynanie mutantów osiągnięcia nie będzie. A właśnie głównie przeciwko mutantom go używam. Na ludzi wystarczy Makarow, tylko lunety w nim brakuje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Ja tylko raz kogoś nożem zaciukałem, nawet nie pamiętam kogo i gdzie. Ile takich knajackich zabójstw trzeba zrobić na osiągnięcie. @Ranger801- Daj screena jak wygląda. Poniżej moje statystyki i osiągnięcia jakie uzyskałem. Chociaż nie wiem dlaczego, kot jest u mnie najpotężniejszym mutantem, skoro mam na rozkładzie większe i groźniejsze. Choć i te futrzaki potrafiły zabić od jednego ataku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Na pierwsze 25, na drugie 50 a trzeciego jeszcze nie dostałem. Pewnie musi być 75 zabójstw. Screen: W przypadku obu z nich nagroda jest taka sama, "Frakcje lepiej się do ciebie odnoszą". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 No cóż, ociągałem się i ociągałem ale w końcu przeszedłem moda. Za tyle złota to powinno być chyba jeszcze jedno zero przy powyższej sumie . A co do trzeciego osiągnięcia za zabicia nożem, nie wystarczyło 75 zabić. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 @Ranger801- gratulacje. Będziesz jeszcze grał we freeplayu? A aby mieć najwyższy poziom "nożownika", trzeba mieć aż 100 sfinalizowanych akcji nożem. Coś dla tych, którzy zdecydują się przejść moda na pełnym hardkorze. Ale bez strzelanki się i tak nie obejdzie. Są sytuacje, że do wrogich NPCów podejścia na odległość stosowną dla użycia noża są niemożliwe. NPCe widzą nas nawet przez mury i są niezwykle skuteczni. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Cytat Będziesz jeszcze grał we freeplayu? Być może pogram by dostać tego najwyższego nożownika. Większość tych zabić "nabiłem" przez zombie na Jantarze. Inne sytuacje to takie że zabiłem większość wędrującej grupy bandytów z odległości, ocalali zajęli się przeszukiwaniem trupów, następnie podbiegałem do nich sprintem i zabijałem nożem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.