Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

https://yadi.sk/d/BGySY2-yugdZb

Powyżej poprawka dodająca napisy do głosowej scenki w modzie. @kondotier miał z nią wyloty jednak poradził mi żeby ktoś jeszcze ją przetestował. Jak ktoś chce niech testuje i napisze czy działy się jakieś negatywne rzeczy. Nowa gra nie wymagana.

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • apg2312 zablokował(a) ten temat

Wg opisu na stronie moda, fix 3 z 05.07.16 jest globalnym patchem kumulatywnym. Można więc przyjąć, że zawiera w sobie patch z #1.

Wprowadza 23 poprawki i zmiany. Dotyczą przede wszystkim naprawy tekstur, ale też inne korzystne zmiany.

Ten fiks ingeruje w spolszczenie !!!

Nie radzę go dodawać, dopóki nie zostanie spolszczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W uzupełnieniu mojej powyższej informacji daję nową, będącą jednocześnie ponownym ostrzeżeniem, przed bezmyślnym wstawieniem tego patcha w całości. Poniżej skrócony opis zawartości.

Dotyczy patcza nr 3 z tego linka:
http://stalkermod.ru/forum/102-stalker-zolotoj-oboz/201336-prohozhdenie-moda-zolotoj-oboz-2.html
w spojlerze ГЛОБАЛЬНАЯ, КУМУЛЯТИВНАЯ Правка-№3 от 05.07.2016. - ОБНОВЛЕНО

Patch jest dwuczęściowy.
Część pierwsza to właściwy patch w postaci gamedaty. I w niej są pliki do tłumaczenia.
Ale może być to patch istotny, bo naprawia tekstury podłoża. A mnie kwestowy art, tak na rus jak i na pol wersji, przelatywał przez tekstury wieżyczki i spadał na ziemię, albo nawet pod nią. Musiałem powtarzać po restarcie komputera od wejścia na lokację.
A udźwig GG jest automatycznie podniesiony do 90/100kg

W części drugiej Дополнения-Uzupełnienia, są katalogi do wyboru przez gracza:
"Бронежелеты"          - Pancerze
"Санкции на хабар"     - Zmiana łupu w trupach
"Прицелы Новые"        - Nowe siatki celowników
"Техники"        - Rusznikarze
"Шатание ГГ"        - Szarpanie GGiem

W każdym są fixy na określony rodzaj zmian, wybierane przez gracza.

Np. "Санкции на хабар", ma 3 wersje. Jest ostrzeżenie, o stosowaniu zależnie od posiadanego komputera.

Pod tym spoilerem: 5 ХИТРЫХ ЧИТ-ПРАВОК - ОБНОВЛЕНО, w linku jak wyżej można pobrać czity zaakceptowane przez autorów moda.

Zmieniają:
1. Usuwają, głód, pragnienie i zmęczenie.
2. Dodają spawner dla tego moda.
3. Supr Wieprza-Kobrę
4. NPC z niekończącą się kasą (wymagana nowa gra)
5. Mocną latarkę.
Jest uwaga, aby przed wstawieniem, uważnie przeczytać opis każdego czita. Za wyjątkiem latarki, wszystkie, a szczególnie spawner, tylko z patchem nr 3.  Pkt. 4, po nowej grze.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak do tej pory dla mnie pierwszą i absolutnie podstawową zasadą moda jest wspomniane przez kondoriera używanie noża. Najlepiej tylko jego :D

Inaczej zostaniecie w ciemnej żopie, tak jak np. ja - wlazłem sobie na Jantar, potłukłem radośnie snorki z bezpiecznej odległości, a tu nagle pestek brakło. No i co? No i load. Po chwili zastanowienia chyba jednak zagram od początku, tym razem DUŻO większą uwagę przykładając do (nie)sławnych schowków oraz rozsądniejszej gospodarki zasobami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pierwsze wrażenia ale ta roślinność dziwna kolorystycznie ;) jakoś tak "niestalkersko" mi to wygląda, kolorowo.

Schowki, o matko masakra będzie czasami już na początku są problemy ale jak znajdzie się 1,2,3 to jakoś idzie załapać czego się spodziewać.

Mi już na początku brakło apteczek i na razie nie mam gdzie kupić także jest ciężkawo.

Ale po pierwszej rozmowie pełen pda questów więc jestem nastawiony optymistycznie :)

 

Edytowane przez tom3kb
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod bazuje na grafice z Alternatywy. Tam dopiero było kolorowo. Można zmniejszyć te "kolorowanki", ustawiając suwak gęstości trawy całkiem na lewo. Również pozostałe suwaki związane z ustawieniem grafiki poprzesuwać sporo w lewo. Nieznacząco wpłynie to na obraz na ekranie, a "oczoj...ne" efekty znikną. I jednocześnie odciążymy kartę graficzna i procesor, od nadmiernego obciążenia.

W Rudym lesie jest wystarczająco dużo schowków, aby na tej lokacji nie mieć problemu z inwentarzem. Polecam autobusy przy drodze na Jantar, kamienie przy czołgu (wszystkie!!!) i kamienie pod skarpą z prawej strony mostu. O schowkach na szybie wyciągowym, czy na strychu obok, oraz schowku z podstawki z lewej strony mostu tylko przypominam.

W Niedźwiedzim barłogu szukając schowków patrzymy nie tylko pod nogi i do wszelkich dziur, ale również na drzewa. Warto się potrudzić. Mapki z zaznaczonymi schowkami - do ręki (na ekran) !!!

Pierwszych zakupów dokonamy dopiero u Sacharowa - najtańsze manierki. A dalej handlarzy i lekarzy moc.

Chociaż Ci, co będą grali na fix 3, mogą skorzystać z czita eliminującego pragnienie, albo ze spawnera. Ja z tego czita raczej bym nie skorzystał, bo głód i pragnienie, to jedna z atrakcji moda. Grzanie jedzenia przy ogniskach, lub gotowanie na kuchenkach. A wody nabrać można do manierki na każdej lokacji. Do konwi czasem nie po drodze, ale na pewno się znajdzie.

I pytanie do już grających. Czy zainstalowaliście fixa od Rangers801, na polskie napisy przy cutscence w Parowie?  Czy powodowała u was jakieś perturbacje z modem? Odpowiedź dajcie tutaj i na PW do Rangersa801.

Dla nie znających rosyjskiego ten dialog może sprawić kłopoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Picie wody i jedzenie pieczystego mięska jest fajne, ale pragnienie strasznie często się pojawia, nie wiem chyba co 3 godziny gry ale czasu realnego to jest bardzo krótko i trochę mnie wkurza ;) ale przeboleję, fixa na tekst w cutscence nie wrzucałem.

To muszę bardziej się rozglądać bo ja na razie to prktycznie żadnego schowka nie znalazłem :)

Ale szybko chociaż znalazłem ten z bronią w Limańsku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W patch3, czas zwiększono do 5 godzin. I jest czit, na całkowite wyeliminowanie pragnienia.

Już niedługo powinno się ukazać spolszczenie do niego. Kolega gawron intensywnie nad nim pracuje. Autor moda pisze, że jest duże prawdopodobieństwo gry na zapisach sprzed wstawienia patcha.  Nowa gra potrzebna gdy stare zapisy spowodują problemy.

@to3kb - a klucz w Limańsku znalazłeś? Blisko schowka w skrzynce pocztowej. W budynku obok, też można sporo znaleźć. Jeśli nie, to nie musisz iść specjalnie, bo jeszcze kilka razy tam cię zaprowadzą zadania.

A schowek łatwiej znaleźć, bo trochę przerobiliśmy dialog o nim. Inaczej zamiast skrzynki pocztowej, szukałbyś poczty. I okazało się że dobrze zrobiliśmy, bo w patch3, jest taka sama zmiana dialogu :033: .

W tunelu przy moście, wejdź do BTRów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak się okaże, że nie da się grać na starych savech po wrzuceniu tego fixa to sobie go daruję. Drugi raz go nie będę zaczynał ;)

Dopiero zaczynam Limańsk bo snorki mi strasznie życia napsuły, co mnie wkurza, że w limańsku mogą przechodzić przez ściany (np do tych pokoi co my tylko możemy wejść przez okna, bo drzwi nie ma), biją też chyba przez ściany, koło niektórych budynków mutanty tak jakby wdrapują się po ścianach.

Raz mi w zaułek za ścianą wbiegły 2 snorki i z 10 tuszkanów to ja happy rzucam granat...Boooom, wychodzę, a na głowę zjeżdża mi całe towarzystwo z 10 metrów po ścianie budynku :(

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Jeśli masz problemy w Limańsku, to skorzystaj z mojego sposobu: po wejściu na lokację tłucz zombiaki. Nożem. Łatwo nie jest, ale jakoś specjalnie ciężko też nie. Niedaleko od miejsca gdzie jest schowek w skrzynce jest sporo psów. Ja na tym etapie miałem sporo pestek do PMa, więc wdrapałem się na dach busa tuż obok i spokojnie eliminowałem je po kolei. Możesz też wyciągać je po kilka sztuk cofać się, ale stracisz więcej amunicji.

Kawałek dalej są snorki, kręcą się dookoła fontanny. Spokojnie zwabisz je do jedynej w mieście otwartej piwnicy. Stań w korytarzu, przygotuj nóż... :) Jak je położysz, to przejrzyj samą piwnicę.

Dalsza część Limańska jest łatwiejsza. Serio :P

@kondotier nie zainstalowałem fixa przy pierwszej grze, ale przy okazji "nowego otwarcia" z powodu brak amunicji dziś to zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę czasu zejdzie jak trzeba będzie monolitowców wybić przy i na budowie w Limańsku :041:. Przy zadaniu na artefakt w Limańsku jest drobny błąd, przy rozmowie pada numer 18 lub 19 ( teraz nie pamiętam dokładnie), a w opisie qwesta w PDA jest na odwrót, ale większego problemu nie ma bo miejsce budynku jest opisane dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też to znalazłem i właśnie miałem wklejać screeny ale mnie uprzedziłeś. ;)

W rozmowie Maczeta mówi nam, że mamy znaleźć świecidełko (nie wiem czy tak sobie slangowo określił błyszczący/świecący artefakt czyli wszystko ok, czy mu chodziło o nazwę artefaktu Świecidełko), a w opisie zadania jest Bengalski ogień. A już dzisiaj tego questa nie zrobię żeby sprawdzić. No i to co wspomniałeś o numerkach domów.

zzz.jpg

z.jpg

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wgrałem tego fixa3 i surowe spolszczenie do niego (gracze muszą jeszcze poczekać-niestety). Przynajmniej u mnie na starych zapisach chodzi bezproblemowo.

Ale bug jaki miałem, z zapadaniem się kwestowego arta pod ziemię, nadal się powtórzył. Dopiero 3. popytka spowodowała, że zatrzymał się chociaż pod wieżyczką na ziemi. Ale to może być spowodowane tym, co jest zapisane w starym save.

Sądzę więc, że gracze też nie będą mieli problemu. A choćby dla samego opisu kluczy - teraz wiemy do czego pasują - warto go dodać. No i bez czitowania Skif dźwiga 90/100kg. Nie musi już wyrzucać wyposażenia, aby przenieść kwestowy ciężar.

Popróbowałem też czitów. Można je wstawiać. Tylko czit na sloty w pancerzach spowoduje opis noktowizorów robalach. Ale o tym pomyślimy. Do spolszczenia dodawać nie można, bo czit to wybór gracza.

Nie wgrałem czitu na kasę bez końca u wszystkich NPCów, bo wymaga nowej gry. A aby w modzie mieć pierwszego trupa, to daleka droga.

Jak wgrywałem:

Podstawka - była już z patchem obowiązkowym, z tym #1.

Fix3

Spolszczenie

Patch nr1 do spolszczenia

Patch do fixa3

Wybrane czity

Gra.

Wszystko to było zrobione tylko dla sprawdzenia, czy stare savy będą grywalne.

Po zrobieniu spolszczenia do patcha 3, będzie musiał @pacjent1972- zrobić porządek w #1 moda. Wywalić nieaktualne i dać instalację ze spolszczeniem.

 

Ten nr budynku to 19. Poprawimy to przy kolejnym patchu.

A ze Świecidełkiem i Bengalskim ogniem błędu nie ma. Przeczytaj uważnie. Świecidełko to "Odmiana" Bengalskiego ognia, czyli porównanie dwóch artefaktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.