Jump to content

Złoty Kufer - Część II


Recommended Posts

oboz-reliz.jpg

Tytuł oryginalny: Золотой Обоз II
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 18.06.2016 r.
Autor: !SkIF!
Autorzy spolszczenia: @yellow@kondotier, @smox, @metek58, @gawron
Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin) 


OPIS:

Spoiler

Złoty Kufer II jest długo oczekiwaną kontynuacją pierwszej części moda przedstawionego wcześniej w charakterze prologu. Pomimo wielu lokacji, przechodzenie gry zapowiada się dość pasjonująco dzięki sporej ilości podstawowych, jak i pobocznych zadań, cutscenek, obfitości schowków oraz różnorodnych gameplay'owych innowacji.

Skif postanowił opuścić Zaton i udał się do Czerwonego Lasu, niestety pech chciał, że podczas wędrówki trafił na emisję. Udało mu się jednak dotrzeć do chaty Leśnika, od którego dowiedział się o lokalizacji skarbu znajdującego się rzekomo w pobliskiej kopalni. Jest tylko jeden problem - wejścia do jej wnętrza strzeże tajemnicza frakcja. Skif nie zamierza się tak szybko poddawać i wyrusza w długą podróż po Zonie w celu odnalezienia tajemniczego artefaktu - przepustki do „Złotego Kufra”.


Cechy moda:

  • Nowa fabuła oraz spora ilość zadań pobocznych. 
  • Dwie nowe lokacje - „Rdzawe Jezioro”, „Niedźwiedzi Kąt”.
  • Możliwość przygotowania jedzenia. 
  • Poprawiona lokacja. 
  • 14 lokacji oraz nowe obiekty na nich. 
  • Nowa broń, kombinezony i artefakty. 

SCREENY: 

Spoiler

ss_daniel_01-22-18_14-16-50_(red_forest).jpg.df7bf7a6732255c8f9782e116c8d2843.jpg

ss_daniel_01-22-18_16-30-22_(limansk).jpg.63aea31c316158b614c5ce4165d9c266.jpg

ss_user_07-15-16_22-32-59_(garbage).jpg.a7365e65ba4b752eed7e760bb2f13813.jpg

ss_admin_05-09-17_17-48-16_(limansk).jpg.7e7042b1cdc1c879e62fd0fb5620937f.jpg

ss_user_07-17-16_15-20-18_(red_forest).jpg.4027afee5a73d55daff32d51122ee4ca.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji: 

  1. Zew Prypeci 1.6.02.
  2. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem należy umieścić w głównym katalogu gry. W katalogu bin należy usunąć lub przemianować plik xrEngin.exe
  3. Zawartość pobranego patcha nr.3 trzeba umieścić w głównym katalogu gry. Należy skorzystać, ponieważ są w nim zawarte przetłumaczone opisy ułatwień. Bez tego patcha spolszczenie finalne będzie niespójne. Dodanie go po spolszczeniu spowoduje błędy w tłumaczeniu.
  4. Zawartość pobranego spolszczenia oraz ewentualne poprawki należy umieścić w głównym katalogu gry. 

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod:

Fix: 

Patch nr.3:

  • Mediafire - [KLIK]
  • Nasz serwer - [KLIK]
    Opis zmian autorstwa @kondotier
    Spoiler

    W uzupełnieniu mojej informacji daję nową, będącą jednocześnie ponownym ostrzeżeniem, przed bezmyślnym wstawieniem tego patcha w całości. Poniżej skrócony opis zawartości. Dotyczy patcha nr.3 z Tego linku. 

    Patch jest dwuczęściowy.

    Część pierwsza, to właściwy patch w postaci gamedaty. I w niej są pliki do tłumaczenia.
    Może być to patch istotny, bo naprawia tekstury podłoża. A mnie questowy artefakt, tak na rus, jak i na pol wersji, przelatywał przez tekstury wieżyczki i spadał na ziemię, albo nawet pod nią. Musiałem powtarzać po restarcie komputera od wejścia na lokację.
    Udźwig GG jest automatycznie podniesiony do 90/100kg.

    W części drugiej Дополнения-Uzupełnienia, są katalogi do wyboru przez gracza:
    "Бронежелеты"          - Pancerze
    "Санкции на хабар"     - Zmiana łupu przy trupach
    "Прицелы Новые"        - Nowe siatki celowników
    "Техники"        - Rusznikarze
    "Шатание ГГ"        -  "Szarpanie" GG

    W każdym są fixy na określony rodzaj zmian, wybierane przez gracza.

    Np. "Санкции на хабар" ma 3 wersje. Jest ostrzeżenie, o stosowaniu zależnie od posiadanego komputera.

    Pod tym spoilerem: 5 ХИТРЫХ ЧИТ-ПРАВОК - ОБНОВЛЕНО, w linku wyżej można pobrać czity zaakceptowane przez autorów moda.

    Zmieniają:
    1. Usuwają głód, pragnienie i zmęczenie.
    2. Dodają spawner.
    3. NPC z niekończącymi się pieniędzmi (wymagana nowa gra).
    5. Lepszej jakości latarka. 

    Jest uwaga, aby przed wstawieniem, uważnie przeczytać opis każdego czita.

Spolszczenie: 

  • Nasz serwer - [KLIK]

Patch finalny do spolszczenia: 

  • Nasz serwer - [KLIK]
    Uwaga! Wymagana nowa gra. 

Poprawki: 

Spoiler

W przypadku, gdy barman bandytów na Wysypisku - Knur - będzie cały fioletowy, trzeba w gamedata/textures/act zmienić nazwę folderu Ворон na Âîđîí.

Kombinezon SEVA z noktowizorem: 

Mniejsza waga herbaty: 

Antyfix poprawiający napisy: 

Podziękowania za poprawki należą się @Ranger801.

 

Źródło: appro.jpg  stalkermod.jpg

Dyskusja ogólna oraz problemy fabularne/techniczne: 

 

  • Dodatnia 11
Link to comment
Share on other sites

Tym razem w pojedynkę tłumaczył nie będę. Za długo by to trwało.

A moda sprawdzę po rus. Ale nie na gorąco. Poczekam jakiś czas, aż rus gracze wyłapią błędy krytyczne :063: .

DODANO: Są już pierwsze filmiki z gry:

https://www.youtube.com/watch?v=V9ym9-m_cqk&list=PLgFSemidwykN1WLr6DofqKvxlVFYcVi4L

Na razie dwie części, ale będzie więcej pod tym linkiem.

 

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Póki co rosyjscy gracze maja wątpliwości co "wielkiego" pragnienia GG który pochłania olbrzymie ilości wody :D. Są problemy koło Limańska gdzie stoi przed nami armia Monolitu a GG ma tylko śrutówkę. @SkIF odpisuje że trzeba sprawdzać schowki w poszukiwaniu broni ale gracze odpowiadają że znajdują tam apteczki i parę sztuk ammo. Będzie zapewne patch do moda w niedługim czasie.

Co dalej, balans wagi przedmiotów jest niedopracowany i wymaga poprawek. Stosunek ilości dostępnej wody do pragnienia GG budzi wątpliwości.

Trochę narzekania rosyjskich graczy na trudne do odnalezienia schowki, etc. jak na razie nic poważnego. Ale to dopiero początek gry.

Link to comment
Share on other sites

Skif, to nie tylko Imię GG, ale również i nick autora moda. Więc kiedy będę pisał Skif, czytający muszą sami rozróżnić o kim mowa.

Przeczytałem wczoraj 17 stron komentarzy i ilość sarkań na rozwiązania w modzie była przeogromna. Zaczynając od tego, że w modzie brak jakiegokolwiek powiązania z 1 częścią, w którą nie wszyscy musieli grać, po uwagi choćby takie jak wyżej podał @pacjent1972. Dużym błędem moda jest spawn kwestowych przedmiotów dla zadań z dalszej części moda, już od jego początku. A na dodatek są to przedmioty łudząco podobne do aktualnie szukanych. Zabranie ich i sprzedaż, może skutkować zablokowaniem dalszej gry.

Jest też błędne określanie obiektów. Np. skrzynki pocztowe na listy mieszkańców Limanska, są nazwane "Pocztą". I szukaj Poczty.

Schowki w których można znaleźć coś dla siebie, są rozmieszczone podobnie jak w cz.1, bardzo zakamuflowane, więc natrafienie na nie jest mało prawdopodobne. Chyba że, faktycznie będziemy ryli nosem całe lokacje.

Również i schowki scenariuszowe są perfidnie ukryte. Czasem w innym miejscu niż naprowadzenie. Naprowadzenie mówi o tunelu, a schowek w lesie obok niego.

Skif napisał w odpowiedzi jednemu z graczy, że rozgrywka w Rudym lesie, jest celowo zrobiona na hardcorową, aby graczom za łatwo nie było. Dalej ma być już łatwiej. GG Skif, będzie mógł sobie kupić więcej manierek, więc nie będzie musiał ganiać w poszukiwaniu wody do nabranie. Ale pusta manierka ma obłędna wagę 0.5 kg. Tak że będzie to spore obciążenie dla GG.

Nadzieja w tym, że Skif jest elastycznym autorem moda i pozytywnie reaguje na konstruktywne uwagi grających.

Widząc to, nie śpieszę się z pobieraniem, bo to jest raczej OBT.  Sądzę, że w ciągu 2-3 tygodni, mod okrzepnie, usunięte zostaną nieprawidłowości i niedoróbki.

DODANO;

A tu potwierdzenie od !SKIF! , że mod jest w fazie testowania:

Огромная просьба к тестерам!!! Не выкладывать никаких подсказок, скринов и т.д. Пусть народ сам ищет!!!
Wielka prośba do testerów!!! Nie wstawiajcie żadnych podpowiedzi, screenów itp. Niech gracze sami szukają!!!

Jeśli nie można pobrać z głównego linka, tu podano inny:  https://yadi.sk/d/qZcbJzossc7za

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Co do schowków:

Worek z 50 ziemniakami:

 

ss_kamil190_06-21-16_4uyc1.jpg ss_kamil190_06-21-16_9la6f.jpg

3 schowki 5-tej klasy:

 

ss_kamil190_06-21-16_1ixkt.jpg

ss_kamil190_06-21-16_b2zhu.jpg

ss_kamil190_06-21-16_rnxyq.jpg

Schowek od Leśnika jest w:

 

ss_kamil190_06-21-16_c2bp4.jpg

Schowek 3-ciej klasy :036::

 

ss_kamil190_06-21-16_0qy4u.jpg

ss_kamil190_06-21-16_n2xut.jpg

 

Strzelba (trochę lepsza od śrutówki):

 

ss_kamil190_06-21-16_baa21.jpg

ss_kamil190_06-21-16_w4xdt.jpg

ss_kamil190_06-21-16_0bx09.jpg

MP-5 w autobusie:

 

ss_kamil190_06-21-16_5uy9h.jpg

ss_kamil190_06-21-16_guxkp.jpg

Klucz w Limańsku:

 

ss_kamil190_06-21-16_u8atd.jpg

ss_kamil190_06-21-16_enx6w.jpg

Schowek z bandażem i apteczką Bagiennego Doktora:

 

ss_kamil190_06-21-16_r2zko.jpg

ss_kamil190_06-21-16_s7zzs.jpg

Schowek 3-ciej klasy (tym razem w Limańsku):

 

ss_kamil190_06-21-16_55yaa.jpg

ss_kamil190_06-21-16_g3ldp.jpg

 

Schowek 2-giej klasy:

 

ss_kamil190_06-21-16_kzzsu.jpg

ss_kamil190_06-21-16_cybtn.jpg

Schowek 1-szej klasy (w końcu :016:):

 

ss_kamil190_06-21-16_1hs96.jpg

ss_kamil190_06-21-16_pasa7.jpg

ss_kamil190_06-21-16_a2s5g.jpg

Schowek w Czerwonym Lesie (na kamieniach) {2-giej klasy] i schowek w Limańsku (1-szej klasy):

 

ss_kamil190_06-22-16_08yxr.jpg

ss_kamil190_06-22-16_z3lwj.jpg

ss_kamil190_06-22-16_fyyrd.jpg

---------

ss_kamil190_06-22-16_vnyyk.jpg

ss_kamil190_06-22-16_izx4q.jpg

ss_kamil190_06-22-16_l4yj6.jpg

ss_kamil190_06-22-16_dkap8.jpg

Schowek w żelastwie na Jantarze (2-ga klasa):

 

ss_kamil190_06-22-16_lnsl1.jpg

ss_kamil190_06-22-16_0hs32.jpg

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

Schowek z antybiotykiem i zestawem naukowym:

 

ss_kamil190_06-22-16_68u0w.jpg

ss_kamil190_06-22-16_stu70.jpg

Schowek 5-tej kategorii (Agroprom):

 

ss_kamil190_06-22-16_w0arr.jpg

Schowek w Kryjówce Kopaczy:

 

ss_kamil190_06-25-16_3hbyn.jpg

ss_kamil190_06-25-16_23x30.jpg

ss_kamil190_06-25-16_g2zef.jpg

Schowki 4-tej klasy (Bar):

 

ss_kamil190_06-27-16_46uyz.jpg

ss_kamil190_06-27-16_qfuag.jpg

Schowki 5-tej klasy (Bar):

 

ss_kamil190_06-27-16_4plmc.jpg

ss_kamil190_06-27-16_5lbx0.jpg

ss_kamil190_06-27-16_52zrk.jpg

Schowki [Dzikie Terytorium]:

 

ss_kamil190_06-27-16_g4umw.jpg

ss_kamil190_06-27-16_guuv8.jpg

ss_kamil190_06-27-16_w5ui2.jpg

ss_kamil190_06-27-16_ytuox.jpg

ss_kamil190_06-27-16_65u8z.jpg

ss_kamil190_06-27-16_ucunr.jpg

ss_kamil190_06-27-16_zwui3.jpg

ss_kamil190_06-27-16_p7u0u.jpg

ss_kamil190_06-27-16_louo4.jpg

ss_kamil190_06-27-16_nuuxt.jpg

Przeoczony schowek na Jantarze:

 

ss_kamil190_06-27-16_u1ul9.jpg

 

Edited by matri32
  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

@Anton Gorodecki Już w pierwszej części na mapie była masa schowków umieszczona w świetnych miejscach, to są schowki takie dla szukania, ale przedmioty questowe autor moda też umieszcza w fajnych miejscach.

W tą część jeszcze nie grałem, liczę, że kiedyś będzie spolszczona to się za nią zabiorę wtedy.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Kiedyś może znajdę:

ss_kamil190_06-27-16_thaq4.jpg

A za 10 sztuk części radiodetali otrzymamy bioradar:

ss_kamil190_06-27-16_anyh2.jpg

W Barze znalazłem jeszcze to:

 

ss_kamil190_06-27-16_joar8.jpg

ss_kamil190_06-27-16_lgycr.jpg

Kolejny list (Dzikie Terytorium):

 

ss_kamil190_06-27-16_z2udv.jpg

ss_kamil190_06-27-16_ywuj6.jpg

Schowek w Czerwonym Lesie (jest świetny :blink:):

 

ss_kamil190_06-27-16_b3uxh.jpg

ss_kamil190_06-27-16_3bui1.jpg

ss_kamil190_06-27-16_xby06.jpg

ss_kamil190_06-27-16_itlow.jpg

ss_kamil190_06-27-16_j8liu.jpg

ss_kamil190_06-27-16_a1zzi.jpg

ss_kamil190_06-27-16_1ryie.jpg

Klucz:

 

ss_kamil190_06-27-16_5jxgb.jpg

Schowek na Agropromie (1-szej klasy):

 

ss_kamil190_06-27-16_muo0g.jpg

ss_kamil190_06-27-16_6qp16.jpg

ss_kamil190_06-27-16_ftqjq.jpg

Edited by matri32
  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Cytat

Одни находил в Рыжем лесу, в БТР-е (для грубой работы), вторые - на Янтаре, на заводе (для тонкой работы), третьи (для калибровки) - в Лиманске, на стройке.
Ещё одни инструменты попались на Свалке, в норе диггеров.

Tzn. że narzędzia są w Czerwonym Lesie, Jantarze, Limańsku i Wysypisku. Tak chociaż wynika z tego źródła: http://ap-pro.ru/forum/36-44326?s=тонк

Narzędzia do precyzyjnej pracy: (Jantar)

 

ss_kamil190_06-27-16_p3axa.jpg

ss_kamil190_06-27-16_h5ly3.jpg

Jeszcze jedną informację znalazłem:

Cytat

Лиманск - контейнеры за стройкой. Янтарь - на стропилах ангара с разрушенной крышей. Агропром - завод(база сталкеров), станки на втором этаже.

http://ap-pro.ru/forum/36-44326?s=инструмент

Narzędzia do podstawowej pracy: (Czerwony Las)

 

ss_kamil190_06-27-16_ysarj.jpg

ss_kamil190_06-27-16_0lypp.jpg

Narzędzia do kalibracji: (Limańsk)

 

ss_kamil190_06-27-16_wnlxm.jpg

ss_kamil190_06-27-16_b3b47.jpg

Narzędzia do podstawowej pracy: (Agroprom)

 

ss_kamil190_06-28-16_cdsm4.jpg

ss_kamil190_06-28-16_3isoy.jpg

Narzędzia do precyzyjnej pracy: (Dolina Mroku)

 

ss_kamil190_06-29-16_kcs8a.jpg

ss_kamil190_06-29-16_fbs1s.jpg

Narzędzia do precyzyjnej pracy (Bar):

 

ss_kamil190_07-02-16_xzksu.jpg

ss_kamil190_07-02-16_h9ki9.jpg

Narzędzia do kalibracji (X-18): [pomieszczenie z pseudogigantem]

 

ss_kamil190_07-01-16_r5ufg.jpg

Narzędzia do kalibracji (Magazyny Wojskowe) [dach, budynek z Powarem]:

ss_kamil190_07-02-16_vgu59.jpg

ss_kamil190_07-02-16_dwu4p.jpg

Edited by matri32
  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Trafił mi się dobry mod z szukaniem schowków, więc czemu miałbym tego nie robić. Skanery porostawiać, poszukać narzędzi, wycinać części mutantów, wymieniając je na pieniądze lub naboje, lub jedzenie, lub medykamenty u Sacharowa - te innowacje mnie wciągają.

A oto co wygrzebałem w plikach gry: (Na screenach są pokazane kody do skrytek i na jakiej lokacji może występować Talizman Snorka)

 

przechwytywanieqiufw.jpg

przechwytywanie2ouuw2.jpg

przechwytywanie3hlu1f.jpg

przechwytywanie4qfuig.jpg

przechwytywanie5n7uif.jpg

przechwytywanie6xrurn.jpg

przechwytywanie7siuqn.jpg

przechwytywanie82euk0.jpg

przechwytywanie9k1uat.jpg

przechwytywanie1010u59.jpg

przechwytywanie11psus0.jpg

przechwytywanie12wpuw7.jpg

przechwytywanie13fpu05.jpg

przechwytywanie14d2uad.jpg

Schowki:

 

ss_kamil190_06-28-16_c3sei.jpg

Schowek 1-szej klasy:

ss_kamil190_06-28-16_basum.jpg

ss_kamil190_06-28-16_0sskx.jpg

ss_kamil190_06-28-16_j1sx8.jpg

ss_kamil190_06-28-16_ujson.jpg

ss_kamil190_06-28-16_j6s6v.jpg

ss_kamil190_06-28-16_gqsk6.jpg

ss_kamil190_06-28-16_zrseb.jpg

ss_kamil190_06-28-16_tdscp.jpg

ss_kamil190_06-28-16_8ks30.jpg

ss_kamil190_06-28-16_3tsyz.jpg

ss_kamil190_06-28-16_61uip.jpg

ss_kamil190_06-29-16_9kjxb.jpg

ss_kamil190_06-29-16_eukco.jpg

ss_kamil190_06-29-16_vojlb.jpg

ss_kamil190_06-29-16_u0ki2.jpg

ss_kamil190_06-29-16_vcj1y.jpg

ss_kamil190_06-29-16_k5jeb.jpg

ss_kamil190_06-29-16_8lju2.jpg

Schowek w anomalnej jamie (tzn. w anomaliach grawitacyjnych) [Kod: 34408]:

 

ss_kamil190_06-28-16_yxs30.jpg

ss_kamil190_06-28-16_jesp4.jpg

ss_kamil190_06-28-16_vwsv5.jpg

PDA w Kordonie:

 

ss_kamil190_06-28-16_qfsvk.jpg

ss_kamil190_06-28-16_1rstz.jpg

ss_kamil190_06-28-16_l3si7.jpg

PDA na Wysypisku:

 

ss_kamil190_06-28-16_ozsg7.jpg

ss_kamil190_06-28-16_m0s2x.jpg

ss_kamil190_06-28-16_9iszs.jpg

List z połową kodu do sejfu w Czerwonym Lesie:

 

ss_kamil190_06-28-16_tyuyp.jpg

ss_kamil190_06-28-16_2punk.jpg

ss_kamil190_06-28-16_louwa.jpg

Klucz:

 

ss_kamil190_06-29-16_urjgy.jpg

ss_kamil190_06-29-16_60krz.jpg

Edited by matri32
  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Te kody działają nawet bez znalezienia papierków. Tak więc, jeśli ktoś chce się dobrze wyposażyć to trzeba tam zaglądać. Ostatnio znalazłem w sejfie snajperkę.

# EDIT

Znalazłem poradnik na stalkermod.ru: http://stalkermod.ru/forum/102-stalker-zolotoj-oboz/201777-zolotoj-oboz-2-gid.html

 

X-18:

 

ss_kamil190_07-01-16_5sur9.jpg ss_kamil190_07-01-16_61u8m.jpg    ss_kamil190_07-02-16_lau45.jpg ss_kamil190_07-02-16_h9u6r.jpg ss_kamil190_07-02-16_7cueb.jpg 

Bar i MW:

 

ss_kamil190_07-02-16_qjk6w.jpg

ss_kamil190_07-02-16_lgkg9.jpg - za piecem u Woronina

ss_kamil190_07-02-16_y6jsl.jpg

ss_kamil190_07-02-16_o8ueq.jpg

Dzikie Terytorium (narzędzia do kalibracji!!!):

Edited by matri32
  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Anomalous Artifact Hunters dla Złotego Obozu 2

Autor: kamil190

Opis: Mini-dodatek, który zwiększa ilość artefaktów w anomaliach.

Link: https://yadi.sk/d/fX4cguDNt3sCr

Źródło: https://stalkeruniverse.stalkerteam.pl/index.php?topic=1095.0

Anomalous Artifact Hunters (Extreme Edition)

Link: https://yadi.sk/d/xKgjIyQGt4DA7

Screeny:

 

ss_kamil190_07-06-16_xiuao.jpg

ss_kamil190_07-06-16_lkup4.jpg

Schowki i inne:

 

ss_kamil190_07-05-16_bcstr.jpgss_kamil190_07-05-16_cts06.jpgss_kamil190_07-05-16_lgsr8.jpgss_kamil190_07-05-16_tbsyn.jpgss_kamil190_07-05-16_hmsk1.jpgss_kamil190_07-05-16_tvs0f.jpgss_kamil190_07-05-16_lvsd1.jpgss_kamil190_07-05-16_jwsuy.jpgss_kamil190_07-05-16_a9s6b.jpgss_kamil190_07-05-16_u2sbg.jpgss_kamil190_07-06-16_a3uff.jpg

Edited by matri32
  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

@pacjent1972 - czy w tym pakiecie co jest na Mega, znajduje się już ten fix obowiązkowy? Czy dalej trzeba go samemu dodawać?

@matri32 - te screeny które wklejasz do poradników są z twojej gry? Bo lepiej byłoby je wklejać za pomocą forum. Bo z cudzego hostingu mogą zniknąć.

A jak cudzy hosting, to rób od razu przeprowadzkę. Bo i tak trzeba będzie to zrobić.

Link to comment
Share on other sites

Ja tak w kwestii formalnej ale niezobowiązująco ;) Ta część też jest planowana na kiedyś tam do spolszczenia jak już będzie finalna upatchowana itd.

Pierwsza część była całkiem ok jako takie wprowadzenie, a tu się widzę szykuje całkiem duży miodzik z tej części drugiej.

 

Edited by tom3kb
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, kondotier napisał:

@pacjent1972 - czy w tym pakiecie co jest na Mega, znajduje się już ten fix obowiązkowy? Czy dalej trzeba go samemu dodawać?

Na MEGA jest mod i fix, instalacja fixa polegająca na skopiowaniu go do gamedaty chyba nie wymaga dodatkowego opisu. :D

Link to comment
Share on other sites

Poniższa wypowiedź, to nie tyle odpowiedź na post @tom3kb, ale ogólna informacja dla wszystkich.

Na tłumaczenie cz1. mogłem się porwać samodzielnie. Ale już to co jest w cz.2, jest tak duże objętościowo, że jeśli ma zobaczyć światło dzienne w przyzwoicie krótkim czasie, tłumaczy musi być kilku.

A na razie z przyczyn losowych ( proszę nie wysnuwać żadnych teorii spiskowych ), poprzedni zespół ma problemy z zebraniem się.

Jakby ktoś nie wiedział, to informuję, że tłumaczenie moda jest bardzo męczące. Trzeba po każdym sporo odpocząć. Mamy już swoje lata.

A modów, kandydatów do tłumaczenia jest już kilka i każdy ma swoją grupę lobbującą. A nie każdy nadaje się do tłumaczenia, bo maniera autorów modów na ich "usamodzielnianie", wprowadzanie elementów głosowego sterowania zadaniami, uniemożliwia proste tłumaczenie, a wymaga przeróbki moda. A chętnych, posiadających takie umiejętności, na razie brak.

Ostatnio testowałem pod kątem tłumaczenia dwa mody. Alternatywę i Powrót. No i oba odpadły w przedbiegach. Alternatywa ze względu na nieusunięte do końca zabugowanie, a Powrót z powodu plików dźwiękowych. Jest ich do przeróbki ~~ 200 do 250. Głosów tak męskich jak i kobiecych.

Ten mod ocenię subiektywnie, jak w niego zagram.

Link to comment
Share on other sites

11 minut temu, kondotier napisał:

Poniższa wypowiedź, to nie tyle odpowiedź na post @tom3kb, ale ogólna informacja dla wszystkich.

Na tłumaczenie cz1. mogłem się porwać samodzielnie. Ale już to co jest w cz.2, jest tak duże objętościowo, że jeśli ma zobaczyć światło dzienne w przyzwoicie krótkim czasie, tłumaczy musi być kilku.

 

A no i spoko i coś już wiem :) Tak tylko chciałem się podpytać w związku, że cz.1 była PL. W sumie nie dziwie się, że ostatnio tak było ciszej w sprawie spolszczeń bo od jakiegoś chyba kwietnia o ile mnie pamięć nie myli to z 5 modów było spolszczonych. To faktycznie tłumaczom należy się odpoczynek.

Edited by tom3kb
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael changed the title to Złoty Kufer - Część II
  • apg2312 locked this topic
  • cichy unlocked and locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity