Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Agrael Na czacie pytałeś o postępy w ZK. A no są. Zliczyłem Rudy Las, Niedźwiedzią Gawrę, Limansk i pierwszą wizytę na Jantarze. Z filmików korzystam tylko tych, które pokazują lokalizację schowków, bo bez tego znalezienie niektórych jest niemożliwe. Kto by sam wpadł na pomysł wskoczenia na antenę, aby zostać teleportowanym do bogatego schowka.

ss_fred_05-22-23_20-46-56_(limansk).jpg

Ze schowkami mod mnie nie rozpuszcza, bo porównując to co randomowo wrzucał jutiuberom, to jestem do tyłu.

I jeszcze dwa zrzuty.

ss_fred_05-26-23_16-02-54_(yantar).jpg  ss_fred_05-26-23_18-19-22_(yantar).jpg 

I pytanie ogólne do pamiętających. Mam 3 manierki z wodą, paczkę herbaty i czajnik. Stoję przy kuchence z otwartym menu gotowania i nie mogę herbaty ugotować. Co robię źle?

@Agrael I mały spam w temacie Fotografa. Jeśli chcesz go zmienić na inny, wybierz OS2020. Gra w niego @Kubuś Puchatek i ma problemy. We dwóch będzie wam łatwiej grać.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

Nie chwal dnia przed zachodem. Pochwaliłem i mod wyciął mi kawał. Na Jantarze wyłączyłem moda i kiedy po kilku godzinach wróciłem do gry, to zniknęły mi opcje pobierania wody, gotowania i snu. Po powrocie z Rudego gdzie te opcje działały, też się pojawiły, ale na dodatek mod nie widzi podniesienia udźwigu artami. Sprawdziłem wiele zapisów wstecz, ale co dziwne, taż nie widzi.

Zacznę moda od początku, powinno pójść szybko, albo jak się powtórzy, mod w odstawkę. Reinstalki robić mi się nie chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

Podaję to jako ciekawostkę, z którą zetknąłem się pierwszy raz za cały czas grania.

Postawiłem moda z fiksami, patchami, kilkoma ulepszeniami i nic nie grzebiąc w plikach rozpocząłem grę. Protagonista miał od moda udźwig 90kg i dopiero jego przekroczenie sygnalizowało przeciążenie.

Kiedy po dłuższej grze dotarłem na Jantar, zachciało mi się zwiększyć mu wytrzymałość. Zabezpieczając się kopią pliku actors, dokonałem tych zmian, ale nie ruszając parametrów udźwigu. No i mod mi się zbiesił ( czym, pisałem wyżej ). Przywróciłem więc oryginalny plik actors, ale problemy z udźwigiem pozostały.

Zacząłem więc nową grę, ale już w Rudym Lesie zaczęły się problemy z udźwigiem. Zacząłem więc dochodzić przyczyny i znalazłem. Plik system jaki mam w modzie ma podwyższone parametry udźwigu w porównaniu z tym plikiem w modzie.

Tu zachodzi pytanie, skąd lub jak ten plik się u mnie wziął ???

U jutiuberów udźwig jest taki jaki przewiduje mod.

Wszedłem więc do pliku actors i dokonałem wyrównania udźwigów. Zadziałało. Sprawdziłem na zapisie z poprzedniej gry i też działa, więc do niej wróciłem i wszystko gra. Sporo godzin gry uratowane.

Jeśli komuś mod uruchomi się z podwyższonym udźwigiem, a później zbiesi, to w spojlerze są pliki dające udźwig 90kg.

Wstawiasz na własną odpowiedzialność !!!

Spoiler

system.ltx                                      actor.ltx                      

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wywołanie ogólne :pomocy: .

Natrafiłem na problem z wejściem do X18 . Tych co już grali proszę o podpowiedź gdzie jest teleport. Mam zadanie na kolby dla Krugłowa. Złaziłem tę kapciorę przy drzwiach do labu wzdłuż i wszerz, a teleportu namacać nie mogę. Jest jakieś uwarunkowanie zadaniowe? Albo jest w innym miejscu?

Na filmikach zaczynają od razu w labie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael odblokował(a) ten temat

@tom3kb Dzięki za przypomnienie. No cóż, moja pamięć chyba już nie sięga tak daleko. No i mam kilka zadań, wyglądających na priorytetowe. Porobię je i zobaczymy.

Jednocześnie muszę stwierdzić, że gra w takiego moda w pojedynkę, do łatwych nie należy. Dobrze by było skrzykiwać się po kliku. Ale do tego potrzebny by był oddzielny temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

No i problem z wejściem do x18 się rozwiązał sam. Ponieważ jest to jeden z newralgicznych momentów moda i może nastręczać wątpliwości, tak na gorąco dla tych co "ugrzęzną" w tym wątku, w spojlerze opisuję zadania jakie należy wykonać.

Spoiler

Przede wszystkim należy rozstawić wszystkie skanery artefaktów w anomaliach. Skanery w Mrocznym Parowie kończą ten proces. Trzeba znaleźć w zakładzie Doliny Mroku dokumenty najemników ( po wcześniejszym odnalezieniu PDA na Dziczy ) i oddać Sacharowowi. Teraz powinno się pojawić komunikat Powinności z prośbą o pomoc. Idziemy na Agro, pomagamy. Rozmawiamy z dowódcą, a następnie z dowódcą Wolności w DM. Idziemy do Sacharowa, bierzemy lokalizatory i materiał wybuchowy. Niszczymy nadajnik psi w podziemiach Agro, znów likwidujemy najemników. Łagodzimy napięcia między klanami. Idziemy do DM, gdzie lider daje nam lokalizację wejścia do labu.

Oczywiście, w zależności od wcześniej wykonanych innych zadań, może to wyglądać ciut inaczej, ale decyduje zniszczenie emitera w podziemiach Agro.

I aż dziw, że ten mod tak poszedł w odstawkę. A naprawdę wart zainteresowania. Tym bardziej że jest zrobiony przez @Mnieciu filmowy poradnik po polsku:

https://www.youtube.com/watch?v=S28IDIvQNqE

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotierMnie mod strasznie zdenerwował gdy gdzieś w połowie wpadło zadanie, że musimy dostarczyć kupę części mutantów ale tych w takich wersjach "elitarnych" już nie pamiętam nazw jakiś zielonych snorków, czerwonych pijawek itp odmian. A to wiązało się z lataniem w tą i z powrotem przez kilka lokacji. No i powiedziałem pas. Niby człowiek miał tego badziewia sporo w schowkach ale przez pół moda pies z kulawą nogą się tym nie zainteresował. No to wreszcie sprzedałem ten badziew. Oczywiście jak to w życiu parę zadań później musisz przytargać ciężarówkę takich części. No i wtedy miałem dość wypierdolirzuciłem moda do kosza.

I szkoda bo jest naprawdę fajny ale jak widać przez taki jeden 💩 pomysł może zepsuć ogólne wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, tom3kb napisał(a):

@kondotierMnie mod strasznie zdenerwował gdy gdzieś w połowie wpadło zadanie, że musimy dostarczyć kupę części mutantów ale tych w takich wersjach "elitarnych" już nie pamiętam nazw jakiś zielonych snorków, czerwonych pijawek itp odmian. A to wiązało się z lataniem w tą i z powrotem przez kilka lokacji. No i powiedziałem pas. Niby człowiek miał tego badziewia sporo w schowkach ale przez pół moda pies z kulawą nogą się tym nie zainteresował. No to wreszcie sprzedałem ten badziew. Oczywiście jak to w życiu parę zadań później musisz przytargać ciężarówkę takich części. No i wtedy miałem dość wypierdolirzuciłem moda do kosza.

I szkoda bo jest naprawdę fajny ale jak widać przez taki jeden 💩 pomysł może zepsuć ogólne wrażenie.

Kolejną rzeczą która mnie zdenerwowała w modzie jest fakt że : (Spoiler)

Spoiler

Nie ma żadnego zakończenia, pokazujemy Serce Sarkofagu Brodzie na magazynach wojskowych, on nam powie super, super i nie ma niczego potem, ani przerywnika filmowego, ani zadnej nagrody, ani żadnego zadania finalnego. Mod poprostu kończy sie na tym, i nie ma już co robić, Inaczej latalismy po całej zonie robiąć jakieś questy które nie miały wogóle znaczenia. Dla mnie ten mod był jedną dużą stratą czasu

Dlatego więc nawet nic nie straciłeś, wywalając go do kosza, czułem sie też tak samo przy niektórych modach, ale je i tak skonczyłem.

 

Edytowane przez Samotnik67
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Samotnik67 Mod z góry jest nastawiony na przepędzanie protagonisty z jednego końca mapy na drugi. I nie jest to bezsensowne, bo  w czasie tych "wycieczek" masz okazję poodnajdywać taż przedmioty scenariuszowe (np. zapiski z kodami, narzędzia czy klucze) jak i wzbogacić swój asortyment o zawartość odnalezionych schowków.

A jak już poruszony został problem części mutantów, to z Twojej przygody ich sprzedania porada dla kolejnych grających:

Części mutantów takich jak pseudogiganty, chimery, czerwone snorki, zielone świnie i inne nietypowe kolorystycznie, gromadzimy i broń boże nie sprzedajemy !!!.

Natomiast sprawa "braku zakończenia" z drugiego spojlera. Zakończenie jest i rozwiązanie masz podane już na początku gry w rozmowie z Leśnikiem.

Artefakt Serce Sarkofagu jest potrzebny do uzyskania przychylności Gzechowców okupujących sztolnię w Rudym Lesie, co umożliwia Skifowi wejście do sztolni i znalezienie głównego przedmiotu scenariuszowego, czyli Złotego Kufra.

Trzeba było tam pójść i miałbyś zakończenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kondotier napisał(a):

Natomiast sprawa "braku zakończenia" z drugiego spojlera. Zakończenie jest i rozwiązanie masz podane już na początku gry w rozmowie z Leśnikiem.

Artefakt Serce Sarkofagu jest potrzebny do uzyskania przychylności Gzechowców okupujących sztolnię w Rudym Lesie, co umożliwia Skifowi wejście do sztolni i znalezienie głównego przedmiotu scenariuszowego, czyli Złotego Kufra.

Trzeba było tam pójść i miałbyś zakończenie.

Nie zrozumiales, może ja pomajtałem słownie, bo troche juz modem byłem jak to powiedziec znudzonym troszeczke, ponieważ owy artefakt zdobywa sie na wysypisku z uzyciem detektora, a  pisałem na szybciora, bo własnie tak zrobiłem polazłem do nich wykopałem ten złoty kufer, polazlem do brody i ten se powiedzial dobra, dobra, i że se tam po odpoczywa na magazynach, i to tyle było z jego dialogu, a  własnie potem po jego dialogu nic  juz było

Wtedy zaczął sie Freeplay, jeśli tak moge powiedziec, nie było żadnej cutscenki.

Edytowane przez Samotnik67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, kondotier napisał(a):

@Samotnik67 Bo Brodzie trzeba pokazać szkatułkę ze złotem. Serce Sarkofagu dałeś Grzechowcom, to Brodzie pokazać nie możesz.

Ale nie ważne. Mod ma sporo niedoróbek, w tym i brak konkretnego zakończenia.

Wrzucam sobie zakończenia z modów na youtuba, jako taką ową pamiątke że grałem, popatrz w spoilerze, w moda dawno grałem więc odruchowo powiedziałem ze serce dałem brodzie, i przypadkowo powstała taka owa spójnośc wypowiedzi 😜

Spoiler

 

 

Edytowane przez Samotnik67
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU

To jest prośba o podpowiedź do tych, co moda przeszli i sporo z niego pamiętają.

Wiedząc ze będą potrzebne chomikowałem części "egzotycznych " mutantów. Ale pomimo tego zbierając je dla Doktora mam dwa braki.

Ogona psi psa i oka laboratoryjnego połamańca. Te ostatnie trafiały się same w schowkach. Skąd mam ogon psi, nie pamiętam.

Pytanie brzmi. Gdzie są psi psy i te oczaste połamańce?

Trzy arty i 7 lilii już Doktorowi oddałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za podpowiedzi, ale nic z tego. Zwykłe połamańce i niby psy. Za całą grę nie pamiętam, abym gdziekolwiek doznał skutków oddziaływania psi psa, a w żadnym labie oczastego połamańca nie widziałem. Na dodatek jeszcze i Sacharowowi się ich zachciało, plus jakiś czarny tuszkan.

Mam oprócz zbierania części jedno zadanie, zrobię go i jak części się nie znajdą, zakończę grę.

Pisałem już że na jantarze zniknęły mi możliwości snu, gotowania i pobierania wody. A teraz jeszcze z map zniknęło zaznaczanie anomalii i ważnych punktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

No i decyzja zapadła, kończę grę. "Pożyczyłem" z zapasu dla Doktora kilka części i Sachar dostał na bioradar. I dwie doby czekania, oraz brak pojęcia gzie szukać oczu połamańca i i psiego ogona. Obejrzane kilka filmików bez jakiegokolwiek wskazania, ale mieli nawet po 6 oczu. No i sam mod się biesi. Tak więc przyjdzie szukać czegoś innego.:smile_anom:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@kanon1022 Rejestracja na Yanku jest bezpłatna i bardzo prosta. Dane jakie będziesz musiał im podać, są takie same jak przy rejestracji na każdym innym forum, a co najważniejsze nie robią żadnych problemów. A posiadanie tego konta bardzo Ci się przyda. Poproś jeszcze na PW @Agrael o pojaśnienie.Ja Ci nie prześlę, bo zjadło by mi miesięczny limit jaki mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.