Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@skhi

Niecały mod ale np ten od @Mnieciua

Pewnie większość poradników od SGM 2.2 będzie pasować.

Jak co to szukaj sgm 2.2 guide, walkthrough itp i tak pewnie wszystko po rosyjsku wyskoczy ;)

Ten może czasami pomóc ale to do wersji 2.0+Geonezis.

Ogólnie SGM jest prosty idzie się od markera zadania do markera, raczej się nie pogubisz.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Mam pytaneczko. Czy przechodząc tego moda zwróciliście uwagę na świtowca z zadania na odszukanie Homsy?

ss_miro_04-05-18_20-17-27_(zaton).thumb.jpg.1472eacba21bb19c2304455a2133bc92.jpg

Zaintrygowało mnie polskie godło na obydwu ramionach. Co prawda to widoczne na screenie, ma orzełka z nieprawidłowo zwróconą głową, ale pewnie jest to efekt lustrzanego odbicia.

Pytaneczko drugie, do starych wyjadaczy. Czy egzo które ma na sobie jest tym o którym traktuje ten temat?

Niestety linki do grafik w tym temacie wygasły, więc nie ma punktu odniesienia.

Jeżeli to dzieło wschodnich sąsiadów, to trzeba przyznać że jest to ukłon w naszą stronę.

Aha, zapomniałbym dodać że niezły z niego gieroj. Po rozprawieniu się z pijawkami, wdał się w wymianę "poglądów" z ekipą najemników na stacji antenowej Krug i (oprócz jednego) wybił całą załogę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomóżcie. Chciałem odpalić nową gre bez spolszczenia i taki log mi wyskoczył. 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. trilogy\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\zaton\zat_a1_cutscene_phrase_1.ogg
 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Być może przyczyną tego błędu jest to, że kolega korzysta z PIRACKIEJ wersji gry? @Anton Gorodecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Stalkerzy - pomocy

 

Przy wejściu do Dark valley dostaje crasha - próbowałem z 10 razy wejść w tą anomalię na Janowie i za każdym razem crash

wklejam zawartość errorlog

  Pokaż ukrytą zawartość

 

edyta:

ręcznie wstawiałem znaczniki kodu - a to tak tu nie działa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linijki

Description   : Can't open wave file:
Arguments     : c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\gamedata\sounds\music\amb16.ogg

świadczą o braku dźwięku amb16.ogg w folderze ...gamedata\sounds\music\.

Zrób kopie któregoś z plików z tego folderu i nazwij go amb16 (rozszerzenie zostaje takie samo). Gdyby wywalało więcej błędów z brakiem plików audio świadczyć to może o nieprawidłowej instalce.

BTW - długie logi proszę wstawiać w spoiler. Przeważnie wystarczy nam zawartość sekcji FATAL ERROR.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Wchodzisz na stronę Janka, zapisujesz na swój dysk i pobierasz. Alternatywnie repack od Seregi, ale nie wiem czy będzie działał ze spolszczeniem - może ktoś testował, to Ci powie. http://stalkerportaal.ru/load/zov_pripjati_novyj/zov_pripjati_repack/s_t_a_l_k_e_r_call_of_pripyat_sgm_2_2_lost_soul_2_2_2015_2017_repack_rus_ot_serega_lus_obnovlen_ot_18_04_2017/135-1-0-2568

Drugi link z początku tematu prowadzi do unibytes - na dole strony tuż po jej załadowaniu odpala się licznik. Jak skończy odliczać, to klikasz pobierz i zapisujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy SGM do CoP w jakiejkolwiek innej niż ta wersji jest mniej zasobożerny? Zainstalowałem ponownie, próbowałem pograć, ale po przejściu na Jupiter wszystko zwaaaalniaaaa i ścina tak, że nie da się normalnie grać. Zabawa ustawieniami niewiele daje - chociażby suwak odległości rysowania terenu wydaje się nic nie zmieniać. Grałem na dynamicznym oświetleniu obiektów i presecie "minimalnym", bo na statykę schodzić nie chcę. Szukam podobnie "bogatej" w treści wersji ale takiej z niezmienioną przesadnie stroną wizualną do odmóżdżającego pobiegania po Zonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sierioża - Grałem w tego moda i pamiętam, że takie zwolnienia następowały w zależności w którą stronę świata patrzy GG. Stojąc przy Popielisku, gdy patrzyłem w kierunku bunkra i zakładu, następowało mocno zauważalne spowolnienie. Obrócenie GG w bok o 90* przywracało mu ruchliwość. Czyli jest to związane z ładowaniem tekstur lokacji, nawet tych poza dystansem widoczności. Poruszałem się wtedy patrząc "pod nogi". Albo chodząc trawersami. Może opcja -noprefetch w skrócie pulpitowym Ci pomoże? Ale to występuje tylko na Jupiterze, więc na innych lokacjach nie będzie problemu. A szkoda abyś odpuścił resztę tego moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Wiesz, to jest kwestia ciągle jeszcze za słabej maszyny. Myślałem, że wystarczy do uciągnięcia tej wersji w niskich ustawieniach, najwyraźniej się myliłem. Na lokacjach z poprzednich gier stanowiących preludium do fabuły Zewu spokojnie, stabilnie i bez ścinek. Od czasu przejścia na Zaton równia pochyła. Zauważyłem, że im dalej od Skadowska, tym generalnie lepiej, ale Jupiter to już tragedia uniemożliwiająca grę. Noprefetch próbowałem, niemalże bez zmian. Chyba jednak SGM wróci na półkę do czasu ustabilizowania sytuacji sprzętowej, bo nie wiem czy starczy mi nerwów na mocowanie z tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MaklerR Czekaj, czekaj - ale na Zatonie w 2.2 LL, czy na Zatonie w "zwykłym" 2.2?

Mam teorię, że to ten pieprzony AtmosFear tak "wysysa" zasoby. Z drugiej strony jak uruchomiłem pierwszy raz VV 1.3, który ma i AtmoSFear i Absolute Nature, to grało się zadziwiająco bezproblemowo i to na "średnich".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.