Skocz do zawartości

Problemy techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie żadne ustawienia nie pomagały, nawet te ze zmniejszeniem zasięgu widoczności, które powodowały podobny problem na bagnach. Zauważyłem teraz dopiero, że największe ryzyko jest gdy kręcę się w okolicach przystanku autobusowego lub na placu. Wygląda to tak jakbym podszedł do dworca i wtedy zaczyna się niewidoczne odliczanie krasza, którego nie można zatrzymać. A wchodząc przez Radar do Prypeci i stojąc w miejscu przy wejściu mogę stać godzinami i nic się nie dzieje. No i tak jak mówisz, też za pierwszym pobytem nie miałem ani jednego wylotu. Spróbuję jeszcze twoim sposobem.

Edytowane przez Pure
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Bagnach i Niezbadanych Terenach może przytrafić się taki wylot -

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : _VertexStream::Lock
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\R_DStreams.cpp
[error]Line          : 44
[error]Description   : (bytes_need<=mSize) && vl_Count

Trzeba wtedy przejść na oświetlenie statyczne. Sytuacja jest dziwna, bo podczas pierwszego pobytu na tych lokacjach problemu nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daje radę z wylotami w innych miejscach, ale w Limańsku mogę zrobić co najwyżej krok i wywala do pulpitu. Z takim logiem albo bez...

Wrzuciłem czyste pliki i nadal to samo.

Wersja gry 1.0006

0023:05DCF73E xrGame.dll
stack trace:

0023:00424F44 XR_3DA.exe, CPS_Instance::operator=()
0023:756650F3 USER32.dll
0023:7565A0C8 USER32.dll
0023:634C5BE1 d3d9.dll
0023:75672B5B USER32.dll
0023:756650F3 USER32.dll
0023:75664D4A USER32.dll
0023:7566EC69 USER32.dll
0023:777A416D ntdll.dll
0023:02538728 BugTrap.dll
0023:02536BDB BugTrap.dll, BT_MakeSnapshot()
0023:02536C25 BugTrap.dll, BT_SehFilter()
0023:755DA2CD KERNELBASE.dll
0023:777D4AC1 ntdll.dll
0023:7779584D ntdll.dll
 
[error][    1400]    : Nieprawidłowe dojście okna.

ulr16Sh.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, daniu napisał:

To chyba wina pełnego oświetlenia dynamicznego. Po zmianie na statyczne nie wywala.

Wydaje mi się, że olbrzymi wpływ na wyloty na posiadany komputer. Mój staruszek jakoś sobie radzi, ale na pewnych lokacjach muszę przejść na statyczne oświetlenie. Natomiast @Syrrius na Youtube gra na pełnym dynamicznym oświetleniu na wszystkich lokacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może. Procek już stary, ale karta daje radę. Zmienilem ponownie na pełne dynamiczne i jak na razie nie miałem wylotu. Gram na max detalach. Czasami zdaży się krótkie spowolnienie jak to w każdej część Stalkera. Bywają też większe (no kolosalnie) np. podczas ataku na bazę Powinnosci miałem 4fps na najniższych. Miejsce typowo procesorowe, więc dziadek Athlon mógł mieć zadyszkę. Jeszcze trochę i zmieniam sprzęt.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Martwym Mieście dopadł mnie taki wylot -

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\m_netpk.script:1107: C stack overflow

Dzieje się tak podczas godziny grozy, strachu, czy jakoś tak. Spawnuje się mnóstwo mutantów i wtedy pojawia się ten wylot. Zmieniłem oświetlenie na statyczne, ale nie pomogło. 

Można z tym coś zrobić?

Dodano:

Dobra, jakoś to przeszedłem. To jedno z "pól bitwy":)

 

ss_anita i sylwia_07-12-17_12-47-48_(dead_city).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam już sił na to gówno. Co wejdę do pomieszczenia w szpitalu gdzie zaczyna się dialog pomiędzy panterą a czarny dokiem wywala mi taki log i żadne zmiany ustawień nie pomagają.

Spoiler

error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\rx_wmgr.script:617: C stack overflow

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pure - coś musisz mieć pokiełbaszone. Nie dodawałeś innych, domowej roboty fixów?

Gram na pełnym dynamicznym oświetleniu, wysokich ustawieniach za wyłączeniem trawy, ta najniżej. Mam już za sobą sporą część moda i jeszcze mi się nie przytrafił Fatal. Owszem, bezlogowe wyloty po dłuższej grze, pomimo 16 RAM.

W Szpitalu jeszcze nie byłem, ale na Bagnach, gdzie inni mieli problemy z oświetleniem, też bez problemu na pełnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nic nie mam powgrywane oprócz tych dodatków od Paranoi. Pisałem już kiedyś o wylotach w Prypeci że w pewnym miejscu gdy dochodzimy zaczyna się odliczanie do wylotu. I tak też jest teraz, gdy tylko czarny dok wyjdzie zza winkla to wylot już jest nieunikniony i nic nie może go zatrzymać. Absurd totalny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Prypeci Centralnej byłem już kilka razy. Oddzielnie po termosy, oddzielnie w drodze na CEA, oddzielnie do Doktora i później do Rabinowicza. Byłem też wracając z CEA teleportami tak przy Spełniaczu, jak i na CEA2. Nic podobnego mi się nie przytrafiło.

Spróbuj wejść z menu głównego do ustawień SGM ( pierwsze od góry ) i tam zobacz, jak masz ustawione emisje, godziny grozy i podobne. Wyłącz je. Pozmniejszaj wszystkie wysokie na niższe. Tylko po dokonaniu zmian, nie zapomnij je zatwierdzić i KONIECZNIE wyjść aż na pulpit, lub nawet zresetować komputer. Jest taka informacja w menu, jak zmieniasz chyba HUDa. Ale ta informacja dotyczy wszystkich zmian ustawień.

@Sierioża - można ustawić w trakcie gry, zmianę schowków na rzadkie. Ale trzeba po ich zmianie i zatwierdzeniu wyjść aż do pulpitu. Miałem tę przyjemność, i zamiast wcześniejszych kiełbas i Meduz, dostałem trzy egzy i wartościowe arty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok problem rozwiązałem sam prymitywnym sposobem. Wczytałem jeszcze raz początek lokacji i w biegu wszystkich powystrzelałem i klikałem tylko dialogi nie czytając ich. Jako, że historię znam z OP-2 to pies to olał. Nie wiem gdzie leżał problem ale wiem, że gdybym został na lokacji jeszcze z parę minut to by mnie wywaliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy mógłby ktoś pomóc? na lokacji dzicz, po znalezieniu kasety (czy czegoś tam plastikowego) dla Sacharova, w zamian za miniguna mam wylot i bugtrap ale w logach fatal error się nie zapisuje. Po wczytaniu seva po 3-5sekundach od razu wywala. Nie mam żadnych dodatków tylko to co było żeby dodać na stronie z pobieraniem moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.