Pure Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 (edytowane) U mnie żadne ustawienia nie pomagały, nawet te ze zmniejszeniem zasięgu widoczności, które powodowały podobny problem na bagnach. Zauważyłem teraz dopiero, że największe ryzyko jest gdy kręcę się w okolicach przystanku autobusowego lub na placu. Wygląda to tak jakbym podszedł do dworca i wtedy zaczyna się niewidoczne odliczanie krasza, którego nie można zatrzymać. A wchodząc przez Radar do Prypeci i stojąc w miejscu przy wejściu mogę stać godzinami i nic się nie dzieje. No i tak jak mówisz, też za pierwszym pobytem nie miałem ani jednego wylotu. Spróbuję jeszcze twoim sposobem. Edytowane 4 Lipca 2017 przez Pure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Na Bagnach i Niezbadanych Terenach może przytrafić się taki wylot - FATAL ERROR [error]Expression : assertion failed [error]Function : _VertexStream::Lock [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\R_DStreams.cpp [error]Line : 44 [error]Description : (bytes_need<=mSize) && vl_Count Trzeba wtedy przejść na oświetlenie statyczne. Sytuacja jest dziwna, bo podczas pierwszego pobytu na tych lokacjach problemu nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 @smox Dziwna nie, to typowy wylot dla tych lokacji. Występuje także w innych modach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 (edytowane) Witam mam problem z osobistym pda po emisji na Kordonie znika nie mogę go włączyć huda Edytowane 4 Lipca 2017 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Czytałeś wiadomość na ekranie? Trzeba iść do Docenta w Barze. Naprawi Ci PDA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniu Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Daje radę z wylotami w innych miejscach, ale w Limańsku mogę zrobić co najwyżej krok i wywala do pulpitu. Z takim logiem albo bez... Wrzuciłem czyste pliki i nadal to samo. Wersja gry 1.0006 0023:05DCF73E xrGame.dll stack trace: 0023:00424F44 XR_3DA.exe, CPS_Instance::operator=() 0023:756650F3 USER32.dll 0023:7565A0C8 USER32.dll 0023:634C5BE1 d3d9.dll 0023:75672B5B USER32.dll 0023:756650F3 USER32.dll 0023:75664D4A USER32.dll 0023:7566EC69 USER32.dll 0023:777A416D ntdll.dll 0023:02538728 BugTrap.dll 0023:02536BDB BugTrap.dll, BT_MakeSnapshot() 0023:02536C25 BugTrap.dll, BT_SehFilter() 0023:755DA2CD KERNELBASE.dll 0023:777D4AC1 ntdll.dll 0023:7779584D ntdll.dll [error][ 1400] : Nieprawidłowe dojście okna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Byłem w Limańsku i wylotów nie miałem. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale gram z patchem 1.0004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniu Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 To chyba wina pełnego oświetlenia dynamicznego. Po zmianie na statyczne nie wywala.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 2 godziny temu, daniu napisał: To chyba wina pełnego oświetlenia dynamicznego. Po zmianie na statyczne nie wywala. Wydaje mi się, że olbrzymi wpływ na wyloty na posiadany komputer. Mój staruszek jakoś sobie radzi, ale na pewnych lokacjach muszę przejść na statyczne oświetlenie. Natomiast @Syrrius na Youtube gra na pełnym dynamicznym oświetleniu na wszystkich lokacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniu Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Może. Procek już stary, ale karta daje radę. Zmienilem ponownie na pełne dynamiczne i jak na razie nie miałem wylotu. Gram na max detalach. Czasami zdaży się krótkie spowolnienie jak to w każdej część Stalkera. Bywają też większe (no kolosalnie) np. podczas ataku na bazę Powinnosci miałem 4fps na najniższych. Miejsce typowo procesorowe, więc dziadek Athlon mógł mieć zadyszkę. Jeszcze trochę i zmieniam sprzęt.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 12 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 W Martwym Mieście dopadł mnie taki wylot - Spoiler FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\m_netpk.script:1107: C stack overflow Dzieje się tak podczas godziny grozy, strachu, czy jakoś tak. Spawnuje się mnóstwo mutantów i wtedy pojawia się ten wylot. Zmieniłem oświetlenie na statyczne, ale nie pomogło. Można z tym coś zrobić? Dodano: Dobra, jakoś to przeszedłem. To jedno z "pól bitwy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Ja tam tą godzinę grozy od razu wyłączyłem w opcjach skoro tutaj mozna, zawsze mnie irytowała w soliankach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniu Opublikowano 12 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Osobiście wyłączylem godziny grozy z powodu wylotów już na początku gry. Błąd miałem dokładnie taki sam, ale na wersji 1.0006 @smox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 17 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Nie mam już sił na to gówno. Co wejdę do pomieszczenia w szpitalu gdzie zaczyna się dialog pomiędzy panterą a czarny dokiem wywala mi taki log i żadne zmiany ustawień nie pomagają. Spoiler error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\rx_wmgr.script:617: C stack overflow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 @Pure - coś musisz mieć pokiełbaszone. Nie dodawałeś innych, domowej roboty fixów? Gram na pełnym dynamicznym oświetleniu, wysokich ustawieniach za wyłączeniem trawy, ta najniżej. Mam już za sobą sporą część moda i jeszcze mi się nie przytrafił Fatal. Owszem, bezlogowe wyloty po dłuższej grze, pomimo 16 RAM. W Szpitalu jeszcze nie byłem, ale na Bagnach, gdzie inni mieli problemy z oświetleniem, też bez problemu na pełnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 17 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Nie nic nie mam powgrywane oprócz tych dodatków od Paranoi. Pisałem już kiedyś o wylotach w Prypeci że w pewnym miejscu gdy dochodzimy zaczyna się odliczanie do wylotu. I tak też jest teraz, gdy tylko czarny dok wyjdzie zza winkla to wylot już jest nieunikniony i nic nie może go zatrzymać. Absurd totalny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 We wsch. Prypeci, też jeszcze nie byłem, więc się na razie nie odniosę do tych wylotów. Nie jestem specem od odczytywania przyczyn wylotów, ale tyle wiem, że ten ze Szpitala pokazuje, jakbyś znalazł się w niewłaściwym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 17 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Miałem na myśli Prypeć centralną. W szpitalu nie ważne w jakim miejscu stoję. A dialog muszę odbyć tam więc jak dalej grać.. Już i tak jestem niemożebnie zniechęcony do tej gry i grywam godzinę dziennie max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 W Prypeci Centralnej byłem już kilka razy. Oddzielnie po termosy, oddzielnie w drodze na CEA, oddzielnie do Doktora i później do Rabinowicza. Byłem też wracając z CEA teleportami tak przy Spełniaczu, jak i na CEA2. Nic podobnego mi się nie przytrafiło. Spróbuj wejść z menu głównego do ustawień SGM ( pierwsze od góry ) i tam zobacz, jak masz ustawione emisje, godziny grozy i podobne. Wyłącz je. Pozmniejszaj wszystkie wysokie na niższe. Tylko po dokonaniu zmian, nie zapomnij je zatwierdzić i KONIECZNIE wyjść aż na pulpit, lub nawet zresetować komputer. Jest taka informacja w menu, jak zmieniasz chyba HUDa. Ale ta informacja dotyczy wszystkich zmian ustawień. @Sierioża - można ustawić w trakcie gry, zmianę schowków na rzadkie. Ale trzeba po ich zmianie i zatwierdzeniu wyjść aż do pulpitu. Miałem tę przyjemność, i zamiast wcześniejszych kiełbas i Meduz, dostałem trzy egzy i wartościowe arty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 17 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Ok problem rozwiązałem sam prymitywnym sposobem. Wczytałem jeszcze raz początek lokacji i w biegu wszystkich powystrzelałem i klikałem tylko dialogi nie czytając ich. Jako, że historię znam z OP-2 to pies to olał. Nie wiem gdzie leżał problem ale wiem, że gdybym został na lokacji jeszcze z parę minut to by mnie wywaliło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 @Pure Ale w tych specjalnych ustawieniach i tak posprawdzaj, bo może Cię to spotkać jeszcze gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 17 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Spoko mam wyłączone tylko godziny grozy, a z tym problemów nigdy nie miałem. Wyłączyłem je tylko dlatego, że na złość zaczynały się w nieodpowiednich momentach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 To samo masz z emisjami. To celowa robota. A trochę części mutantów z godziny grozy, przydaje się do zadań pobocznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 20 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Witam, czy mógłby ktoś pomóc? na lokacji dzicz, po znalezieniu kasety (czy czegoś tam plastikowego) dla Sacharova, w zamian za miniguna mam wylot i bugtrap ale w logach fatal error się nie zapisuje. Po wczytaniu seva po 3-5sekundach od razu wywala. Nie mam żadnych dodatków tylko to co było żeby dodać na stronie z pobieraniem moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniu Opublikowano 20 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 @ramirez12 Spróbuj wczytać zapis przed wejściem na Dicz. Co do loga, może się nie zapisuje, ale skoro masz bugtrapa, to możesz sprawdzić przyczynę... I pytanko, na jakiej wersji grasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.