Erni411 Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 (edytowane) Panowie gdzie jest spolszczenie do tego moda, bo juz sie pogubiłem czy jest czy go nie ma.Spolszczenie (chociaż trudno je tak nazwać) jest jak na razie we wczesnej wersji alfa, czyli jak cały mod :P Na niektórych lokacjach fabuła i teksty są przetłumaczone, ale to niewielka część. Pobrać możesz np. stąd : http://www13.zippyshare.com/v/73958736/file.html Nakładasz wg instrukcji z 1 posta, zmieniasz tylko nazwę folderu z "configs" na "config" http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=126&t=23158 Edytowane 3 Maja 2014 przez apg2312 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Nie widzę co napisałeś . Jutro musi być lepiej , Drżą mi łapy więc przepraszam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Quert - doszedłem do X-10. Znajdujesz w sejfie kartę aktywacyjną w sejfie na stercie śmieci, kod: 218 Dajesz tę kartę do aktywacji temu dziadkowi (wygląda jak połamaniec). W laboratorium wyłączasz dwie instalacje ale na innych poziomach i w innych miejscach niż znane w podstawce, przy jednym z ciał w labie jest PDA z kodem: 5271ten kod miałem wcześniej do innych drzwi - ale to szczegół. Teraz idziesz do drzwi tam gdzie w podstawce są apteczki i inne pierdoły i wbijasz powyższy kod. Po tym wyłączasz cztery przełączniki i po sprawie - masz wyjść z labu. Uff... Tez mi na tym zeszło :woot: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwert Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 (edytowane) Dzięki, potem już wiedziałem po pachu, to był błąd bo ja miałem klucz 3823 :wallbash: :woot: Edytowane 3 Maja 2014 przez qwert 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 LA pobrałem tak samo jak oba patche, poczekam na następne plus spolszczenie. Przypomina mi się akcja z samym S.T.A.L.K.E.R. -em gdzie też aby zagrać czekaliśmy na patcha. Po co nerwy, warto poczekać aby potem grać bez stresu choć do LA przewiduje jeszcze dużo patchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Szczerze, to przyznaję, że nie do końca rozumiem Wasze problemy z LA. Owszem, jest jeden zasadniczy problem, przynajmniej dla mnie - w tej chwili żeby swobodnie sobie pograć wskazana jest płynna znajomość języka angielskiego w mowie (czy raczej słuchu) i w piśmie. "Spolszczenie" jest jakie jest, na razie tylko zadania u Sacharowa były po polsku. Reszta jest po angielsku, na dokładkę sporo tekstów jest mówionych. A sama gra...przyznaję, powaliła mnie na kolana. Nowe lokacje, a stare gruntownie przerobione, więc można zapomnieć o chodzeniu na pamięć (to się dotyczy szczególnie podziemnych labów). Grafika zajebista, szczególnie jak ustawi się wszystkie parametry na max. Nawet nie przypuszczałem, że Zona może tak wyglądać. Wymagania podane przez ekipę są zresztą mocno zawyżone, bo wg nich maksymalnie mógłbym na średnich ustawieniach grać, a i to tylko w porywach ;) Fabuła też jest praktycznie całkiem nowa. I najważniejsze - stabilność moda. Czy właściwie samodzielnej gry :) Wg mnie jest wręcz wzorcowa !!!! Wyloty miałem przy: 1 próbie zainstalowania pierwszej wersji spolszczenia 2 próbie ulepszenianaprawy broni 3 przez brak tekstury peemu P90. 1 i 2 załatwiły fiksy od innych graczy, teksturę wsadziłem sam. Patche zresztą poprawiają te bugi, i sporo innych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 The Guiders Mod - mały modzik dodający do gry przewodników. Znalazłem go tutaj - http://ap-pro.ru/forum/101-10287-5 post 70. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwert Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 2 próbie ulepszenianaprawy broni Ja co do tego błędu to sam nie wiem, bo u mnie od początku gry (jeszcze bez żadnych patchy) była możliwość ulepszania i ulepszałem zarówno w Barze jak i w Kordonie bez żadnych wysypów prawie każdą broń i kombinezon, był jedynie problem z tym, że można było zrobić to tylko z pierwszego slota. Po tym co miałem w Soljance to również, chwale sobie grę za optymalizację jak i grafikę, już jestem przy końcu i jedyny błąd jaki mi przeszkadzał to ten z emisją w Magazynach.Gdyby zmienili początek fabuły, to można by było śmiało mówić o nowej części gry. Potem fabuła jest nowa i coraz lepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Mam pytanie. Czy np. taki patch instalacyjny STALKER_LostAlpha_patch_1.3001_ idzie wypakować? Chciałbym zobaczyć co zmienia.I jeszcze jedno. Mam głupawy pogłos przy rozmowach w pomieszczeniach. Czy usuwalny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Zrób sobie jakiś folder i tam zainstaluj. Też tak miałem z tym pogłosem. Zainstalowałem od nowa i nic tam nie ustawiałem. Głos był normalny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Dzięki. Proste jak drut, tylko dlaczego sam na to nie wpadłem? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Ja ostatnio miałem taki mały problem grafika mi się rozlewa cechą charakterystyczną jest to że szkło i okna świecą się na różowo proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Bohužel ani nový patch nevyřešil opravy unikátních zbraní (unigue weapons).Tady jsem upravil jeden soubor po kterém to půjde. Jdou opravit všechny unigue weapons a outfit Ducha.Funguje s novým patchem. Nezapomeňte na zálohu!: http://ulozto.cz/x1TRK251/opravy-unigue-zip 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Mod jest niesamowity. Fotograf wysiada :woot: . Podziemia Prypeci wyrywają z butów :whistling: . Mało wszystkich włosów sobie nie powyrywałem szukając drzwi i później dokumentów z kodem do nich. Do tej gry to dopiero powstaną modyfikacje. A tak wygląda główna sala. Wszystko świetnie przemyślane do rozgrywki. Teraz walę do Sarkofagu po kody... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Wygląda faktycznie zarąbiście, niestety z powodu braków językowych, muszę czekać na spolszczenie (ale ma to też swoje plusy, zapewne zdążą wydać finalne patche ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Uuuuuu...to chyba sporo się naczekasz. Jestem już na końcówce gry, i tak na oko nie wiem, czy 20% tekstu jest spolszczone ? Może, o ile ekipa tłumacząca weźmie się serio do roboty, to może na Dzień Dziecka pokaże się przynajmniej wersja Beta, albo i RC ? Hmmm...pożyjemy, zobaczymy... Co nie zmienia zresztą faktu, że gra jest w całości w angielskiej wersji językowej, i o ile słowo pisane pewnie będzie spolszczone, to mówione na pewno nie. Jakoś wątpię, żeby Mirosław Utta do Lost Alphy nagrał polski dubbing... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat133 Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 WAŻNE !!! jak jezdzicie samochodem nie trzymajcie w nim ekwipunku, tylnie drzwi od bagażnika mogą odpaść przy otwieraniu i nie odzyskacie fantów. Tak samo jest z skrytkami w plecakach. Gdy opuscimy lokacje i potem powrucimy do niej to w plecaku nie znajdziemy przedmiotów. Miałem tak w dark space i skrytce w Ładzie. Lepiej już wyrzucić przedmioty na ziemię niż chować je po róznych dziwnych miejscach. Aha w Dark Spece jest terenowy samochód. Nie mogłem niestety skorzystać z bagarznika i tym samym dolać paliwka, ale pojeździć można :D *** Wariat133 - trzeba wydostać się z podziemia i zdobyć dokumenty - zadanie odzwierciedla się w Twoim PDA. tak teraz wiem wystarczyło łyknąć apteczke, i czytać pda proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 (edytowane) Pytanie na dzień dobry choć to nie quiz, który pacz pasuje do LA żeby pograć na na xp: 1.3001 czy 1.30013 ? Edytowane 5 Maja 2014 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwert Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 (edytowane) Pytanie na dzień dobry choć to nir quiz, który pacz pasuje do LA żeby pograć na na xp: 1.3001 czy 1.30013 ? 1.30013. Ogólnie to chyba tylko ten jest w necie Edytowane 5 Maja 2014 przez qwert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 (edytowane) Powtarzam/piszę/cytuję tytuły paczów: STALKER_LostAlpha_patch_1.3001_.exe STALKER_LostAlpha_patch_1.30013.exe który do xp ??? Mod jest niesamowity. Fotograf wysiada :woot: . Podziemia Prypeci wyrywają z butów :whistling: . Mało wszystkich włosów sobie nie powyrywałem szukając drzwi i później dokumentów z kodem do nich. Do tej gry to dopiero powstaną modyfikacje. A tak wygląda główna sala. Wszystko świetnie przemyślane do rozgrywki. Teraz walę do Sarkofagu po kody... Cichy! a to nie jest czasem "lustrzana" kopia podziemnego przejścia z Zewu prypeci??? ;) Wygląda faktycznie zarąbiście, niestety z powodu braków językowych, muszę czekać na spolszczenie (ale ma to też swoje plusy, zapewne zdążą wydać finalne patche ) Spoko "Endriu", syn już patrzy na mnie "dziwnie" , mowi, że musi sie uczyć do sesji i niech stary sobie sam tłumaczy -" dobrze ci ojciec idzie "ręczna" obsługa słownika, szybko wertujesz strony itd/itp, twoje dzieci są baaaaaaaaaardzo zajęte i radź sobie sam", więc cóż mi/nam pozostało jak nie wertowanie słowników i wypytywanie znajomych co dany termin znaczy. p.s. nie daj się, zona wzywa !!! ;) Edytowane 5 Maja 2014 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwert Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 (edytowane) @cichy mam pytanie.Czy przeszedłeś już X2 ? Bo znowu coś nie działa mi chyba :wallbash: EDIT:Poradziłem sobie, niestety to już jest koniec gry Edytowane 5 Maja 2014 przez qwert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Sаjga12К, аutor - Aaz, dla LА - https://disk.yandex.com/public/?hash=GJRP9tJackOPywPg67LIGMYNzLpaofQdBT12xv1kDyE%3D Mały modzik dodający do gry Sajgę12K. Mieści się w 1-szym slocie i jest do kupienia u barmana. W ekwipunku wygląda jak skrócony MP5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś Puchatek Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Mnie zastanawia tylko, skąd tam się wzięła taka koparka. Bardziej do odkrywkowej kopalni węgla pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Vidkunsen, jedynie starsza córka może mi pomóc, ale z tą jestem "na wojennej ścieżce" (taki wiek, że wiecznie coś nie pasuje), ale o motywie ze słownikiem w sumie nigdy nie pomyślałem (a wydaje się to takie oczywiste i proste rozwiązanie). Najpierw dokończę Czas Przemian II do CS, a potem jakby co, to słownik w rękę i do boju :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.