danieldino Opublikowano 10 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Ja wam mówię że do 2011 go nie zobaczymy http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wodka.png Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Czy możesz swoją wypowiedź podeprzeć argumentami albo lepiej informacjami? Czy fatalizujesz tylko jak w przypadku tematu "Kobiety w Zonie"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 10 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 2011 to za dwa miesiące , mi to wystarczy mogę tyle poczekać http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wodka.png Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldino Opublikowano 10 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Wiesz ile już czekam na Lost Alphe ? Tyle że mi się liczyć nie chce. Oni się nie śpieszą jak sam widzisz. Wydadzą go po Stalker 2 albo "może" ciut wcześniej np. na Jesień 2011. Taka jest prawda. Widziałeś jakieś newsy ? Nie. Więc za szybko ona nie nadejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Ooooo, danieldino:@, Idź napij się coli albo czegoś zdrowszego! Jesień 2011 - aleś zapalił... Pisałem, że sądzę, że nie mają jeszcze zakończenia fabuły ale rok to przesada. Nie sądzę też, żeby wypuścili moda równo ze Stalkerem 2, bo to nie ma żadnego sensu, teraz jest nisza do zapełnienia i żadna rywalizacja - konkurencja nie ma logicznego wytłumaczenia. Fani serii są podpaleni i wypuszczenie takiego supermoda mniej więcej rok przed 2-ką to idealna pora. Przestań wreszcie marudzić malkontencie http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wodka.png i napisz lepiej do ekipy Losta żeby się sprężali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldino Opublikowano 3 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Mnie jakoś finał Metro 2033 nie przekonuje. Finał nie zawsze jest czymś pożądanym. Sam finał nic nie da jeżeli fabuła jest pogięta jak kartka. Cała fabuła z wprowadzeniem i zakończeniem jest ważna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Panowie... To będzie zupełnie inna rozgrywka, ze zmienioną fabuła, lokacjami i techniką obsługi sprzętu... Pisałem, że poszli bardziej w kierunku RPG-a... Graliście w Priboi-a i wiecie już, że ta ekipa lubi tworzyć nowe historie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revan Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 No cóż jeśli nie zaczną wychodzić nowe buildy, to może gdzieś w przyszłym roku dostaniemy LA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Właśnie tego nie mogę zrozumieć... Jakim to cudem wychodzące bulidy opóźniają pracę nad modem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldino Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Build to kawałek starej gry do testowania. Jeśli w jakimś pojawiła się opcja rzucania kamykami to ekipa musi wprowadzić to do Lost Alpha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revan Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 W skrócie twórcy LA chcą zrobić stalkera takim jaki miał być. Jak zapewne wiadomo gra powstawała długo (chyba coś około 6 lat) w tym czasie gra zmieniła się i to bardzo, co widać po buildach, czyli gdy wychodzi nowy build i jest tak jak napisał danieldino to oni muszą to uwzględnić w modzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Na youtube pojawił sie nowy filmik z Lost Alpha od Dez0wave.Coś czuje że pogramy w jeszcze w tym roku http://www.youtube.com/watch?v=P7DdQBVD8Fg&feature=player_embedded Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldino Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Ja czekam z niecierpliwością Kurczę będę tego moda maniaczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Tu do ściągnięcia kalendarz na Marzec autorstwa Dez0Wave 4 : 3 16 : 9 16 : 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Jeśli idzie o Lost Alpha to będzie na pewno , po prostu chłopaki z Dez0wave nie są za gadatliwi , a zadanie którego się podjęli iście epickie.Przeglądając tamtejsze forum mignęła mi informacja że przenoszą się na nową swoją własną stronę , to może być sygnał że zbliżają się do mety.Ja mam nadzieję że pod koniec tego roku LA będzie wydane , czy po polsku to już inna sprawa. Możesz napisać czemu ten mod Lost Alpha jest taki wyjątkowy? Co będzie zawierał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 5 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Możesz napisać czemu ten mod Lost Alpha jest taki wyjątkowy? Co będzie zawierał? Lost alpha ma być takim stalkerem jakiego mieliśmy dostać a nie ze tak powiem fps'em Poczytaj faq na tej stronie tam jest sporo informacji http://www.moddb.com/mods/lost-alpha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 5 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Możesz napisać czemu ten mod Lost Alpha jest taki wyjątkowy? Co będzie zawierał? Ojej :) Zapewne ci wiadomo że STALKER Cień Czarnobyla pierwotnie miał się nazywać Oblivion Lost.Pierwotnie gra wyglądała całkiem inaczej niż to co dostaliśmy w Cieniu.Krótko mówiąc było kilka lokacji więcej ,kilka mutantów,inna mechanika gry , itd,itp.Jak mniej więcej to miało wyglądać możesz sobie pooglądać w buildach wstawionych przez Kpuca lub w bardzo ładnie opisanym temacie na stalker.pl .Otóż ekipa Dez0ware znana miedzy innymi z moda Priboi Story podjęła się zadania przywrócenia na podstawie tychże buildów właśnie takiego STALKERA jakim miał być . Oczywiście fabuła ma być nowa , dotycząca pierwszej wyprawy Striełoka do serca Zony.Całość ciągnie się gdzieś ponad dwa lata, więc moim zdaniem wcale znowu nie tak długo jak na tworzenie kompletnego moda z nową fabułą .Fakt że ludzie wypisują nie wiadomo co jaki to będzie wspaniały mod nad wszystkie mody :) To po prostu będzie bardzo dobry mod klasy NS czy też Tajnych Ścieżek , za to myślę mogę ci zaręczyć i to wystarczy by na niego czekać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 ...czy po polsku to już inna sprawa. No ekipa ze stalker.pl zarzeka się, że LA będzie po polsku w dniu premiery. A co do samego moda to miałem przyjemność pobiegać po odświeżonych Agropromie i Elektrowni. Szczena mi opadła. Pierwsza niespodzianka, wchodzę do podziemi Agropromu a mapa się nie przeładowuje. Okazuje się, że podziemia zostały połączone z częścią nadziemną. Druga: elekrownia. Oba levele elektrowni południowy i północny to teraz jedna ogromna mapa porównywalna rozmiarem chyba z Zatonem z CoPa. Dodano mnóstwo zieleni (drzew, krzaków itp.) Jak się zespawnowałem na wejściu to nie wiedziałem w jakiej części mapy się znalazłem tak sie tam pozmieniało. Dlatego nie grałem w żadnego moda, który dodawał wycięte lokacje jak np. Dead City bo nie chcę sobie psuć radochy z eksploracji tychże w LA. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 No ekipa ze stalker.pl zarzeka się, że LA będzie po polsku w dniu premiery. A co do samego moda to miałem przyjemność pobiegać po odświeżonych Agropromie i Elektrowni. Szczena mi opadła. Pierwsza niespodzianka, wchodzę do podziemi Agropromu a mapa się nie przeładowuje. Okazuje się, że podziemia zostały połączone z częścią nadziemną. Druga: elekrownia. Oba levele elektrowni południowy i północny to teraz jedna ogromna mapa porównywalna rozmiarem chyba z Zatonem z CoPa. Dodano mnóstwo zieleni (drzew, krzaków itp.) Jak się zespawnowałem na wejściu to nie wiedziałem w jakiej części mapy się znalazłem tak sie tam pozmieniało. Dlatego nie grałem w żadnego moda, który dodawał wycięte lokacje jak np. Dead City bo nie chcę sobie psuć radochy z eksploracji tychże w LA. Cromm i czemu mi mówisz takie rzeczy że ty sobie już chodziłeś po lokacjach z LA :D To ja teraz przez miesiąc będę palce gryzł z zazdrości hehe.Rozumiem że masz z tym modem coś wspólnego co mnie bardzo cieszy.Co do spolszczenia od stalker.pl cóż nie wątpię że są tam ludzie zdolni je zrobić i nawet mogą mieć kontakt z Dezowave i dostać wcześniej wersje do tłumaczenia, tylko przez obecnym stanie kontaktów przypominającym jako żywo kontakty Wolności z Powinnością :) pewnie i tak zrobimy swoje własne.Trochę to głupie czy też śmieszne , ale jakie życiowe :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Cromm i czemu mi mówisz takie rzeczy że ty sobie już chodziłeś po lokacjach z LA :D To ja teraz przez miesiąc będę palce gryzł z zazdrości hehe.Rozumiem że masz z tym modem coś wspólnego co mnie bardzo cieszy.Co do spolszczenia od stalker.pl cóż nie wątpię że są tam ludzie zdolni je zrobić i nawet mogą mieć kontakt z Dezowave i dostać wcześniej wersje do tłumaczenia, tylko przez obecnym stanie kontaktów przypominającym jako żywo kontakty Wolności z Powinnością :) pewnie i tak zrobimy swoje własne.Trochę to głupie czy też śmieszne , ale jakie życiowe :D No chodziłem (ale tylko po dwóch i to pustych - więcej nie dali :D ), bo robiłem pogodę do LA. LA będzie miało zintegrowanego AtmosFear-a 2 zrobionego specjalnie pod SoC. Jak toto będzie wyglądało: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 No Czarnobyl faktycznie robi wrażenie , sorry że ja nie o pogodzie :D tylko o wyglądzie lokacji. Wygląda zupełnie inaczej niż zwykle.Świetny pomysł w ten sposób znane lokacje nabiorą całkiem nowego smaku,zresztą chłopaki z dez0wave lubią takie zielone klimaty , już w Priboiu przecież posadzili kwiatki gdzie się dało.No cóż to czekamy dalej , w końcu nadejdzie ten jeden dzień.Dzięki Cromm za te fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 16 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 No chodziłem (ale tylko po dwóch i to pustych - więcej nie dali ), bo robiłem pogodę do LA. LA będzie miało zintegrowanego AtmosFear-a 2 Pogoda jest jak na Atmosfear przystało bez zarzutu. Myślę, że wybór AF jako wzoru pogody był bardzo dobrym posunięciem. Piękne fotki Cromm... Jeżeli chodzi o spolszczenie to myślę, że nie ważne kto je zrobi, ważne by było i im szybciej tym lepiej..:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Team dez0wave przeniósł się na nową stronę. Od wczoraj nowych wiadomości o Lost Alpha można szukać na stronie dezowave.com Oby to była odznaka że tworzenie moda ma się ku końcowi :) Myślę że dotychczasowa strona moddb.com/mods/lost-alpha będzie działać dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 W końcu doczekaliśmy się wypowiedzi samego Dezodora na temat postępów w pracach na LA. Poniżej jego przetłumaczony post z 17.09.11 na forum Dez0wave. "Ostatnio dostaję dużo maili i pytań, wszyscy nas pytają o postępy, postanowiłem podsumować sytuację dla tych którzy lubią cyferki. W naszej koncepcji, gra składa się 3 części: poziomy, funkcje i fabuła z zadaniami. Poziomy zostały zakończone w ubiegłym roku, teraz to tylko poprawianie błędów, więc można śmiało powiedzieć, w 100% gotowe. Map już nie będzie ani więcej, ani mniej, ostateczna liczba poziomów to 26 (w tym 2 poziomy to niespodzianka ... heh, z pewnością wszystkie 26 poziomów będą dużym zaskoczeniem, ale 2 na pewno wywołają ogromny uśmiech na twarzy stalkerów). Funkcje. Główne funkcje były finalizowane latem ubiegłego roku, a zakończono je na jesieni. Obecnie odpluskwiamy je w razie potrzeby, ale nie dodajemy nic nowego. Jest kilka naprawdę dużych niespodzianek dla starych fanów stalkera, ale z pewnością zainteresują też początkujących. Mogę śmiało powiedzieć że mniej więcej 100%. Fabuła i zadania. Mamy całe 100 stron dokumentacji projektu, który pojawi się w LA. Mamy już fabułę określoną w tej dokumentacji i wypełnione mapy z alife-misjami według ich kolejności. Nasi kochani projektanci wykonują swoją pracę bardzo dobrze, teraz zaczynają pracę z poziomami 20 do 26. Mógłbym powiedzieć że tylko 6 poziomów do zrobienia, ale najpierw trzeba wdrożyć główną fabułę z alife, obozy, główne bazy, kryjówki. Później, gdy zakończymy wszystkie 26 poziomów musimy je wypełnić zadaniami pobocznymi, jak również i dodać schowki, schronienia przed emisjami dla gracza na ai, i wiele innych rzeczy, które wymagają sporo czasu. Postęp prac jest na około 75%. Jeśli więc zsumujemy te 3 wartości, możemy powiedzieć że ogólny postęp jest na około 90% ... ale jak wiecie, w końcówce każdy z tych ostatnich % jest trudny do osiągnięcia. Nam naprawdę nie zależy na tych liczbach, ponieważ niewiele można z nimi zrobić, to prawdziwy materiał jest ważny, ale ponieważ wszystkie prace toczą się w wewnętrznym kręgu, zamkniętym dla publiczności, bez żadnej publicznej wersji beta do testowania, prawdopodobnie te liczby oznaczają o wiele więcej do Was, fanów, niż dla nas. Na koniec uwaga - bez urazy z naszej strony - do niektórych z stalker-portal.ru i lost-alpha.com - w odniesieniu do wyjątków - o nic nie prosimy, nie potrzebujemy pomocy, nie trzeba na nas czekać , ale wypadało by się zachowywać nieco bardziej kulturalnie, i przestać być pretensjonalnym, bo to w tym przypadku nic nie pomoże. Oczekiwanie przyniesie "owoce", ... lub jakby to powiedzieć.." Oryginalny post http://dez0wave.game...&t=12&start=225 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 A tak wracając do tematu, przyjmując pesymistyczną wersję możemy ustalić datę wydania mniej więcej na Maj 2012. Ale jeżeli już ten mod wyjdzie, to pobije wszystkie dotychczas istniejące, łącznie z DMX (który jest chyba najbardziej rozbudowanym do tej pory) i LWR. Mam nadzieję, że umieszczą poziomy ze wszystkich buildów. Chętnie zobaczę wczesną Mroczną Dolinę (tę z buildu 1835). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.