Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

hardwarmod.png

Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Data premiery: 23.03.2011 r.
Autorzy: Warwer, Kirgudu, Charsi
Autorzy spolszczenia: @yellow, @Yurek, @metek58, @smox
Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin)


OPIS:

Spoiler

HARDWARMOD to jedna niewielu modyfikacji fabularnych do Czystego Nieba.

Jakie cele przyświecały najemnikom? Z kim zostali powiązani przez swój ostatni kontrakt i do czego doprowadziły ich działania? Odpowiedzi na nurtujące nas pytania poznamy podczas wędrówki do Czarnobylskiej Elektrowni Jądrowej. Po drodze odwiedzimy główną bazę najemników oraz poznamy ich lidera. Dowiemy się również, dlaczego Szrama wstąpił w ich szeregi przed wydarzeniami z gry. 


Cechy moda:

  • stylistyka moda jest zbliżona do gatunku detektywistycznego;
  • nowa fabuła;
  • 5 dodatkowych ugrupowań;
  • eksperymentalny PDA oraz automatyczne zapisy po wykonaniu kluczowych zadań;
  • nowe anomalie i artefakty;
  • nowe tekstury, shadery i pogoda;
  • wiele zadań pobocznych;
  • wysoki poziom trudności.
     

PORADY:

Spoiler

Wskazówki dot. rozgrywki:

  • nowe zadania u znanych NPC mogą pojawić się po spełnieniu określonych warunków;
  • zaleca się, aby często korzystać z dwóch PDA;
  • wyborów należy dokonywać z rozwagą. 
  • należy dokładnie eksplorować lokacje.

GALERIA:

Spoiler

13.jpg  11.jpg

333.jpg  2036054.jpg


Prezentacja modyfikacji na kanale HugTV:

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Czyste Niebo 1.5.10


2. Zawartość pobranego, a następnie rozpakowanego archiwum z modyfikacją, spolszczeniem oraz patchem należy umieścić w głównym katalogu gry. 
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Nasz serwer - [KLIK]
    Jest to pełna wersja, co oznacza, że zawiera modyfikację, spolszczenie oraz patch do niego. 

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl.


Alternatywne linki:

Spoiler

Mod:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Patch do spolszczenia:


Źródło: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png

 

  • Dodatnia 15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło słyszeć, że będzie kolejne spolszczenie. 

Uzupełniłem ostatnie opisy bo nie miałem wcześniej czasu.

Mały FIX z 6.08 dla moda....https://disk.yandex.com/public/?hash=27fQ/T/I2m06D/Gjj2JsNxLBztCVJ6IjTfcSQ7%2BY7Rw%3D&locale=ru.

Instalacja obowiązkowa, nowa gra nie jest wymagana.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem ten ostatni fix, w jednym pliku tekstowym (w PDA) dopisana linijka tekstu, w reszcie literówki lub są te same. Nie ma strachu w polonizacji. Jedyny problem, to nagminne teksty rozmów różnych postaci, ale większość (a jest to spora ilość) to bandycki żargon. Tu wyższa szkoła jazdy się zaczyna i tym bardziej ciekawsze rozmowy. U nich, np. - "Posadit na piero", to "Ożenić komuś kosę".

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ukończyłem tego moda i poradnik do niego dzisiaj. Zapewniam, że da on wiele dni dobrej i trudnej rozgrywki na wysokim poziomie, szczególnie kiedy będzie po Polsku :D . Rzuci Was na "glebę" w pozytywnym znaczeniu tego sformułowania :woot: - przednia rozgrywka dla każdego. I to Hard.

 

 

Spoiler

 

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca powoli dobiega do końca, ale jak wiadomo, jeszcze po przetłumaczeniu - testy. To jeden z tych modów, co trzeba dyńkę mocniej wytężyć, aby coś osiągnąć. Krucho ze wszystkim. Na początku spacerujemy tylko w sweterku z lumpeksu i ze śrubą w łapie. Co dalej, to dowiecie się... grając. Trochę jeszcze cierpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Mystery 2.0 wprowadza zmiany tylko w grafice - można będzie połączyć mody. Mod powinien zawierać jedynie folder textures oraz plik który konfiguruje tekstury czyli textures.ltx. Nie powinien zawierać skryptów - chyba że zmienia pogodę, wówczas może zawierać skrypt, który ją reguluje. Musisz sprawdzić jakie foldery zawiera Mystery 2.0 - jeśli tylko tekstury? - wówczas można je będzie skopiować do katalogu moda i łączenia będzie wymagał w/w plik tekstur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W folderze levels znajdują się również tekstury - skoro mod jest graficzny, meshes - zmienia modele, być może zostały im przypisane nowe tekstury?. Jeśli chodzi o skrypty i configi - nie koniecznie muszą kolidować z plikami moda - foldery są co prawda te same, ale pliki mogą dotyczyć innych funkcji. Trzeba by sprawdzać foldery obu modów pod kątem występowania tych samych plików - zrobić ich listę a następnie łączyć. Nie widziałem tych modów, wiec trudno mi się wypowiadać. W pierwszej kolejności - trzeba porównać zawartości obu modyfikacji.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dziś dałem zgłoszenie polonizacji tego moda. Po wielu dniach męki, mod został spolonizowany. Mieliśmy problem z wyświetlaniem tekstu, w tym Eksperymentalnym PDA, ale zaświtał mi pewien pomysł, który po wprowadzeniu w życie, przyniósł pożądany efekt. Polecam ten mod, jest ciekawie ustawiona fabuła, zadania jak zawsze - ciekawe. To zobaczysz i się dowiesz, jak wejdziesz grając, w ten klimatyczny mod. Zaznaczam, nie będzie o wszystko łatwo...

Życzymy przyjemnej gry.

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam świetny poradnik @Cichego - http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=373.0

Zawiera nową fabułę i zadania. Przypominam, że trzeba wykonywać zadania ze starej i nowej fabuły. Mod nie jest łatwy i można się pogubić. Według mnie mod ten plasuje się w czołówce modów do CS. 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek chciałem podziękować za spolszczenie - jak zwykle świetna robota.

Ale u mnie jednak jest coś nie tak. Zaczynam nową grę, chciałem ominąć pierwszy filmik z gry ale się nie dało, żaden klawisz na klawiaturze nie działał, myślałem że tak ma być więc cierpliwie czekałem. 

W końcu można grać, problem polega na tym że.. w żaden sposób nie mogę się ruszyć ani wrócić do głównego menu, tak jakby klawiatura się popsuła bo nie sposób nic zrobić. Jedyne co mogę robić to rozglądać się po pokoju w którym bohater się ocknął. Miał ktoś taki problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo, po prostu nie kopiuj pliku ''fsgame'' zawartego w modzie, a zmień tylko w podstawce fsgame ''false'' na ''true''.

Plik fsgame zawarty w modzie nie ma przypisanych ustawień sterowania, a co gorsze nie można ich przypisach.

Jeśli mam racje to warto by poprawic plik fsgame zawarty w modzie lub go usunąc.

Edytowane przez patryk38832
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie gram z plikjem z podstawki i jest ok. wklejam plik fsgame z moda i w ustawieniach sterowania są tylko kropeczki. Jeśli nam obu przytrafił się ten sam problem to może warto sprawdzic.

 

A tak przy okazji, to pierwsze wrażenie z moda że tak powiem zarąbiste.Szaro, ponuro,niewidzialna anomalia elektro,jeden cios kolbą i zgon, i takie klimaty mi odpowiadają. No i oczywiście podziękowanie naszym niestrudzonym i perfekcyjnym polonizatorom. :smile:

Edytowane przez patryk38832
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.