kondotier Posted September 27, 2019 Report Share Posted September 27, 2019 Tytuł oryginalny: Путь человека. Дежавю + Outfater add-on Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 27.11.2015 r. Autor: Outfater Autorzy spolszczenia: @yellow, @kondotier, @metek58, @smox Śr. długość rozgrywki: (ok. 35 godzin) OPIS: Spoiler Outfater Addon to nieoficjalny dodatek do modyfikacji Człowieczy Los Krok w Nieznane: Deja Vu, w którym główny nacisk położono na rozbudowę i uzupełnienie gry. Pojawiły się nowe zadania, bronie, mutanty, a także zwiększono poziom trudności. Nowe zadania i 3 wątki fabularne - Utracona Twórczość, Korona Farciarza, Szary Fotograf; Duża ilość trudnodostępnych schowków. W razie problemów zachęcamy do skorzystania z naszego Poradnika; Outfater Addon w pewnych aspektach może przypominać OP-2.1; Usprawniono AI; Autor dodatku zaimplementował antycheat - maksymalny udźwig postaci wynosi 115kg; Zmiany w grafice; Wysoka stabilność; Zmieniono właściwości artefaktów; Dodatek Rdzawa Zona podmienia tekstury otoczenia; SCREENY: Spoiler VIDEO: Spoiler Początek rozgrywki: Playlista z lokalizacją schowków: INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Cień Czarnobyla 1.0004. Rozpakowane archiwum z pobraną modyfikacją umieszczamy w głównym katalogu gry. Dodajemy Patch 0.23. Opcjonalnie instalujemy dodatek Rdzawa Zona lub jeden z fixów na lżejszą bądź trudniejszą rozgrywkę. Dodajemy spolszczenie. Dodajemy zapis -nointro do właściwości skrótu gry Otwieramy plik fsgame.ltx i zmieniamy linijkę: $game_data$ = false| true| $fs_root$| zmieniamy na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| Zaleca się grę na pełnym oświetleniu dynamicznym. Na lokacjach Legowisko i Bagno może wystąpić konieczność zejścia na niższe ustawienia gry. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] GoogleDrive - [KLIK] Patch 0.23: Yandex - [KLIK] GoogleDrive - [KLIK] Dodatek Rdzawa Zona: Yandex - [KLIK] GoogleDrive - [KLIK] Spolszczenie: Nasz Serwer - [KLIK] Zapasowy link: [KLIK] Autor/rzy spolszczenia moda NIE WYRAŻA/JĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Źródło: 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 27, 2019 Report Share Posted September 27, 2019 28 minut temu, kondotier napisał: Pełniejsze i łatwiejsze do zrozumienia dialogi, zmienione zadania, a przede wszystkim lokalizacja i trudność odnalezienia schowków, oraz łańcuszkowe zadania poboczne czynią z tego addona mod podobny do OP2.1. Czyli jest trudniej niż w oryginalnym Deja Vu, czy po prostu inaczej? Bo w tamtym się czasami naszukałem, ale to głównie przez własną głupotę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted September 27, 2019 Author Report Share Posted September 27, 2019 @Sierioża Jest trudniej, ale też ciekawiej. Po to dałem zrzuty ekranu z pokazaniem, że oprócz napisu "Przeszukaj" schowka niewiele widać, albo wcale. Dlatego dałem porównanie do OP, ale bez udziwnień. Do OP, moje zdanie o którym wszyscy dobrze znają. Biorąc zalety podstawowego DJV i zalety tego addona, może to być mod topowy. Tylko kto go przetłumaczy? A tłumaczenia jest sporo. Dla mnie jest to na razie trochę nieciekawe, bo nawet zmiany nie zmieniają faktu że gram jeden po drugim. Będę musiał sobie zrobić przerywnik innym modem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 27, 2019 Report Share Posted September 27, 2019 No właśnie spojrzałem na screeeny i szczerze mówiąc trochę mnie to przeraża... Jeśli jedyną podpowiedzią jest, dajmy na to, "idź i poszukaj schowka w skrzynce po zachodniej stronie Wysypiska", to ja dziękuję bardzo, bo musieliby mi na czas gry podłączyć kroplówkę z melisy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted September 27, 2019 Author Report Share Posted September 27, 2019 @Sierioża Czyli już nas jest dwóch. Ale takich którzy kochają szukać takich schowków jest mnóstwo. W połączeniu z dobrze zorganizowaną fabułą i wreszcie logicznie napisanymi dialogami i opisami, da im satysfakcję z gry. Z tymi schowkami najgorzej jest na początku, jak się grało w Deja vu i tu szuka schowków jak tam. Ale po dwu trzech takich "mysich dziurach", ma się już samoistną podpowiedź jak szukać. A dodam jeszcze, że do tego addona dodano szukanie schowków "Szczęśliwca", coś na wzór schowków Kolekcjonera z OP. Znaleziony schowek z wartościową nagrodą za znalezienie i notatką naprowadzającą na kolejny. A że mod to "deżawu" podstawek i innych modów, kto ma ich sporo zaliczone nie ma problemu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 27, 2019 Report Share Posted September 27, 2019 No to z zainteresowaniem czekam na pierwszego, kto spróbuje się wziąć z modem za bary. Ja na razie postoję z boku i popatrzę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted September 27, 2019 Author Report Share Posted September 27, 2019 Przy posusze z nowymi modami, może to szybko nastąpić. Też jestem ciekaw. A dla tego co to zrobi, pierwsza rada. Zapomnij o tym, co i jak było w Dejavu. @Sierioża Dałem linki do filmików. Te o szukaniu schowków są krótkie, możesz popatrzeć i ocenić, jak to się ma do Twoich upodobań. Bardzo niski przysiad jest wkomponowany w moda, nie trzeba cziterzyć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted September 28, 2019 Author Report Share Posted September 28, 2019 PODBICIE: Nasz GG uzbrojony jak nowicjusz, musi się spotykać z takimi mutantami. Dobrze przynajmniej, że obrzyn + odpowiednia amunicja robią swoje. Poszło sprawnie, ale ... ... pojawiły się psi psy. Ich oddziaływanie długo się utrzymuje. Droga do baru i rozmowy tam prowadzone wyglądały tak. Dostałem kwestową broń i wracałem na Wysyp. Przy złomowej cysternie znów psipsy. Jeszcze na Wysypie tak mnie trzyma. Jest na to lekarstwo, ale na razie kasy za mało. Odbyłem pierwsze walki na Arenie, ale dalej nie mogę bo brak mi doświadczenia. Lubiących hardkorowe rozwiązania rozgrywki, zapraszam do moda. Bo samemu grać nudno. Już jestem pewien, że kto zagra, żałował nie będzie. DODANO: No i wykrakałem. Zaczęła się NS albo nawet OP. Pozazdrościł umieszczania schowków. I mam dylemat. Spróbować zabrać ten schowek nawet z cziterką, albo z moda zrobić koszykarza. Widziałem filmiki z jego zabierania i to mi wystarczy. U mnie GG odbijał się od tekstur zanim do nich doleciał, albo w locie zmieniał kierunek. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted September 30, 2019 Author Report Share Posted September 30, 2019 PODBICIE PRZEZ SAMOTNEGO GRAJKA. Z małą cziterką skoku schowek został zabrany i oddany. Zrobiłem kilka kolejnych zadań, ale tylko dzięki doświadczeniu i chytrości. Widzę jednak, że teraz dopiero zacznie się bal na 3 pa. Akcja rozwija się ciekawie, bo z oryginałem DJV nic nie można porównać. Będąc na Agropromie spotkałem tego pana. Znacie go? Na razie niemowa, ale chyba swoje pięć groszy dołoży. Ale widzę, że nikt mnie w testowaniu moda wesprzeć nie chce. A dobrze by było aby to był ktoś, kto nie grał w DJV. Będzie mu o tyle łatwiej, że będzie grał bez obciążenia pamięci nieprzydatnymi teraz rozwiązaniami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted October 2, 2019 Author Report Share Posted October 2, 2019 KOLEJNE PODBICIE PRZEZ SAMOTNEGO GRAJKA . Dają graczowi popalić autorzy moda. Na poniższych zrzutach ekranu z mojej gry, widać jak z niebotycznym przegięciem są ukryte schowki. Tak te scenariuszowe, jak i bonusowe. Wiedziałem gdzie szukać, a mimo to był problem. Opisy bonusowych są w notatkach, ale bardziej na domysł, niż naprowdzenie. Plecaka się nie zobaczy, a znacznik na milimetry. Nawet robiący filmik, nie mówiąc o graczach, miał problem ze zgadnięciem. Dla pozyskania lepszego sprzętu, handlarze domagają się dostarczenia sprzętu w "hurtowych" ilościach. A na lokacjach gdzie oni urzędują takiego nie znajdziemy. Trzeba taszczyć z odległych lokacji, co przy mizernym udźwigu GG, na dodatek ograniczonego antyczitem, wymaga wielokrotnych kursów. A sprzęt który mamy dostarczyć to z początku moda jedyne źródło dochodu GG, oprócz niezbyt wysokich jak na ceny sprzedaży lub opłaty dla przewodników nagród. A nasz GG aby dostać nagrodę pieniężną, musi mimo jak na razie lichego wyposażenia, toczyć ostre boje. Czyli że otrzymanie pukawki może nastąpić daleko w grze, jak już będziemy mieli równe im albo i lepsze. Tak z NPCami jak i mutantami, a nierzadko z jednymi i drugimi jednocześnie. A znalezione, uszkodzone pukawki są mało skuteczne. A rusznikarze daleko i jeszcze przed naprawą mają wymagające życzenia. Jeszcze pogram, ale że będzie sporo zadań w pieczarze i labiryncie ( zabugowanym - opinia od filmującego ), lokacji dla mnie osobiście dennej, mogę mieć problem z wolą i chęcią zrobienia wszystkich zadań. I nie wiem, czy będzie mi zaskakiwał scenariusz. Bo już dwóch NPCów nie miało ze mną kolejnego dialogu, bo chyba nie w tej kolejności wykonałem zadania. I Wilk zginął, gdy byłem w podziemiach. Jego Abakan z celownikiem zniknął. Trupy grabią NPCe, ale zabranego z nich sprzętu nie mają w inwentarzu. Chcąc coś mieć, trzeba być szybszym od nich. Tym razem się nie udało. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted October 4, 2019 Author Report Share Posted October 4, 2019 PODBICIE. Pociągnąłem dalej fabułę i w pewnym momencie zauważyłem, że nowa lokalizacja schowków i sposób dotarcia do nich jest mi skądś znany. Nomen omen Deja vu. Ale na pewno nie z oryginału moda. A że do jednego nie mogłem znaleźć drogi dojścia, wsparłem się filmikiem. No i jego autor też dociekał, ale w końcu podrzucił myśl. Są to lokalizacje z NS. Nawet te, które są poza teksturami lokacji. Oto przykład. Krok w bok i jesteś poza teksturami. Tak że Ci którzy kochają NS, mają możliwość sprawdzenia się i w tym modzie, ale na nowej fabule. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted October 5, 2019 Author Report Share Posted October 5, 2019 Pisałem już o lokowaniu schowków w typie NS lub OP. Teraz też mi się taki przytrafi. Zrzutami pokazuję, jaką drogę musiałem pokonać w ślad za filmowym poradnikiem, aby go posiąść. Potem było małe zaskoczenie, bo przy oddawaniu zawartości w dialogu wystąpił brak logiki. Coś się ponoć wydarzyło, w czym nie brałem udziału. Dopiero później się dowiedziałem, że po tych konstrukcjach łaziłem niepotrzebnie. W tym zadaniu trzeba sobie zrobić przerwę na Broma i kolegę, a wtedy mod przy wykonywaniu końcowego zadania z tej serii od Woronina, sam nas tam zaniesie. A wyglądało, że zadanie Knuta trzeba zrobić w całości. Ciekaw jestem, jak teraz przy rozmowie z Woroninem, to się potoczy. A gdzie są następni gracze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted October 7, 2019 Author Report Share Posted October 7, 2019 PODBICIE TEMATU. Pisałem wyżej o łażeniu po konstrukcjach aby znaleźć schowek Knuta i niespójności w dialogu. I potwierdziło się. Z wykonaniem zadania Knuta możemy poczekać na zadanie od Woronina szukania 4 schowków za uwolnienie Broma. Faktycznie, po znalezieniu jednego ze schowków dla niego, jesteśmy teleportowani na dachy, w miejsce z którego można wziąć tak schowek Woronina jak i ten Knuta. Ale znów trzeba wiedzieć, że schowek Woronina ma pierwszeństwo, bo od niego możemy bez problemu wrócić na miejsce teleportacji i pójść po schowek Knuta. A od niego to już tylko na ziemię i do zleceniodawców. Tu jest schowek Woronina A tu nas teleportuje Również przy szukaniu schowka z bajkami dla Marcepana, w poradniku filmowym ( nota bene na razie jedynym ) docierał do niego skacząc po wiatach i dachach, aby w ostateczności mieć problem z powrotem spoza tekstur. Niepotrzebnie. Wystarczy nisko kucnąć w odpowiednim miejscu na Dziczy i schowek do zabrania. Ale to dodanie nowych schowków, paru zadań, nie powoduje u mnie takiej satysfakcji jak bym grał w niego od razu. I chyba przestanę - choć mod naprawdę dobry i ciekawy oraz bezwylotowy - bo jednak pamięć z głównego moda mi mocno przeszkadza. Ale jeśli ktoś kto nie grał w Deja vu, zabierze się za tego, nie pożałuje. Trudność moda nie mniejsza niż NS2016 z przybliżeniem do OP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted October 18, 2019 Report Share Posted October 18, 2019 Za namową @kondotiera zainstalowałem sobie tego moda. @kondotier uważa, że zasługuje on na spolszczenie, a ja mam do niego pełne zaufanie. Dlatego postaramy się reaktywować ekipę tłumaczy i tego moda spolszczyć. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted October 18, 2019 Author Report Share Posted October 18, 2019 A ja dodam parę zrzutów już z zaawansowanej gry. Spoiler Można przestraszyć się własnego cienia, mutanty chodzą stadami, itemy chytrze ukryte. Nóż i strzelba, to dwaj niezastąpieni przyjaciele GG. A trupiarki naprawdę jadą z Radaru. ( Jak się modowi trochę pomoże. ) No i głową trzeba ruszać. Nic samo nie wpadnie. To nie są pieczone gołąbki. A tłumaczenie łatwym nie będzie. Bo z Dejavu, niewiele da się wykorzystać. Trzeba będzie jechać od zera. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted October 20, 2019 Author Report Share Posted October 20, 2019 PODBICIE TEMATU. Dla zaostrzenia apetytu na grę w tego moda. Przeszkody na drodze do Pieczary i to co w niej. A po wyjściu taka sielanka. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted November 1, 2019 Report Share Posted November 1, 2019 Niczego sobie ten mod, a z dodatkiem Outfater jest dużo lepszy niż bez niego. Do tego z dodatkiem "Rdzawa Zona" jest po prostu piękny. Czasem zatrzymuję się, by podziwiać widoki. 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted November 1, 2019 Author Report Share Posted November 1, 2019 Masz rację, że lepszy od DJV, bo ciekawszy i więcej do roboty. Trochę trzeba pogłówkować. A dla niektórych znajdziek, chyba celowo nie zrobiono filmików poradnikowych, choć są ciężkie do znalezienia, a naprowadzenia typu "szukaj pod drzewem w lesie". A że ja mam przesyt tych jesiennych kolorów w modach, gram na nie zmienionych teksturach. Ja wstawiam zrzuty z nimi, to Ty wstaw widoczki jesienne. Będzie można porównać i wybrać odpowiednie tekstury. Dodałeś jakiegoś fiksa na lżejszą, lub trudniejszą grę? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted November 1, 2019 Report Share Posted November 1, 2019 Godzinę temu, kondotier napisał: Dodałeś jakiegoś fiksa na lżejszą, lub trudniejszą grę? Dodałem to co dostałem od Ciebie. Oprócz tego zwiększyłem udźwig, by biegać bez zmęczenia. To tyle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted November 1, 2019 Report Share Posted November 1, 2019 (edited) Pobrałem, zainstalowałem i na próbę dodałem i to bezkolizyjnie celowniki panoramiczne(przy zachowaniu gry polubiłem szkielet - tak po ludzku się zachowuje) : Edited November 1, 2019 by vidkunsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted November 1, 2019 Report Share Posted November 1, 2019 Pytanie dla tych co grają lub grali: gdzie jest kwestowy zegarek na Kordonie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 1, 2019 Report Share Posted November 1, 2019 @vidkunsen A nie przypadkiem w anomalii za wioską? Albo gdzieś w okolicach rur we wschodniej jej części (może w samej rurze?), albo w tym żelastwie koło powalonego drzewa, ale ręki sobie uciąć nie dam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted November 1, 2019 Report Share Posted November 1, 2019 Sprawdzę jeszcze raz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted November 1, 2019 Report Share Posted November 1, 2019 2 godziny temu, vidkunsen napisał: Pytanie dla tych co grają lub grali: gdzie jest kwestowy zegarek na Kordonie? Tak jak pisze @Sierioża, jest obok dolinki anomalii za wioską. Dokładnie obok tej dużej rury na ziemi obok drzewa. https://www.youtube.com/watch?v=jMEhBr_OUPs 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted November 1, 2019 Report Share Posted November 1, 2019 (edited) Zegarek jest ale nowy problem - łażę jak przybity miedzy rurą a ścianą a tu lipa, nie ma plecaka z zapiską od złotnika - kwest na szukanie syna, zabiłem rozbójników na ATP, mam 2 fanty dla Motora ale żaden z zabitych nie miał przy sobie śrubokręta, jakieś pomysły: Edited November 1, 2019 by vidkunsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.