Jump to content
kondotier

CZŁOWIECZY LOS - KROK W NIEZNANE - DEJA VU OUTFATER ADDON

Recommended Posts

"CZŁOWIECZY LOS - KROK W NIEZNANE - DEJA VU" OUTFATER ADDON
Tytuł oryginalny:  "Путь Человека. Дежавю + Outfater add-on"
Autor:  Outfater
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data wyjścia: 27.11.2015r
Wersja: Finalna.

130951338_Beztytuu.thumb.jpg.644fffcbd9e6b76ca0f06411e0841d44.jpg

 

Wykaz zmian.txt

Ze względu na ilość zmian w dialogach, nowych zadań z własnymi dialogami i opisami, spolszczenie do wersji oryginalnej nie może być wykorzystane.

Strona moda: https://www.amk-team.ru/forum/topic/13177-put-cheloveka-dezhavyu-outfater-add-on/

Instalacja:
 Podstawka - STALKER Cień Czarnobyla z patchem 1.0004
1. Wypakuj moda i skopiuj folder gamedata i bin do folderu ze Stalkerem.
2. Wypakuj i wklej obowiązkowy fix 0.23 .
3. Plik user.ltx z fixa skopiować tam gdzie gra robi zapisy.
4. Z folderu - Шейдеры на любой вкус- można wybrać jakie chcemy shadery (albo zostawić tak jak jest).
W paczce fixa są katalogi ze zmianami:
1. Na uczynienie moda trudniejszym w rozgrywce.
2. Uczynienie moda łatwiejszym w rozgrywce.
Plik tekstowy z zaleceniami instalacji.
Oddzielnie można pobrać paczkę "Rdzawej Zony", zmieniającej kolorystykę tekstur. To dla zwolenników jesienno-burej Strefy. Dodajemy opcjonalnie na życzenie.

Moda pobieramy ze strony macierzystej moda.

INSTALACJA MODA NA POLSKĄ PODSTAWKĘ.

1. Na dysku nie systemowym robimy katalog moda i wklejamy podstawkę w v. 1.0004.

2. Rozpakowujemy moda i wklejamy gamedatę.

3. Rozpakowujemy i wklejamy patch 0.23 (jego główna część to folder oсновной файл, reszta to fixy dla opcjonalnych dodatków, o ile je zainstalowaliśmy)

4. Opcjonalnie, możemy wypakować i dodać fix na Rdzawą Zonę, oraz jeden z fixów paczki moda, na lżejszą lub trudniejszą rozgrywkę. UWAGA. Nie były testowane wraz ze spolszczeniem

5. Nakładamy spolszczenie.

6. Robimy skrót pulpitowy od silnika.

7. Uruchamiamy moda, dopasowujemy ustawienia. Zalecana gra na pełnym dynamicznym. Na lokacjach Legowisko i Bagna, może wystąpić konieczność zejścia na niższe.

S P O L S Z C Z E N I E

Plik z naszej pobieralni :

https://zone.stalkerteam.pl/file/306

Tłumaczyli:        yellow - kondotier - Metek58 - smox

Zespół tłumaczy nie wyraża zgody, na samowolne przenoszenie tłumaczenia na inne portale.

 

 Zanim zaczniesz grać, przeczytaj.

ZAMIM ZACZNIESZ.7z    

                                          

                                        *  *  *

Filmowe poradniki.

Przechodzenie moda:

https://www.youtube.com/watch?v=6evKqrjtAkQ&list=PLaqm7hHKV00lXOH5SZi8r43RsSlc9vAp6

Szukanie schowków:

https://www.youtube.com/watch?v=PaFkY059S2c&list=PLLD5k7jV8npAiWxReEsCnnh0VNCG7Cicb

W #1 strony moda, we wgłębionych spojlerach jest pisany poradnik do niektórych ważnych zadań.

PORADNIK 

Spoiler

W tym poradniku odnajdziecie wskazówki z podpowiedziami odnośnie do niektórych zadań, itemów oraz lokalizację problematycznych schowków. 
Poradnik został stworzony dzięki  @kondotier i @Agrael

Broń Kopra

Spoiler

Ani NPCa, ani broni nie znajdziemy. Będzie tylko świstek z informacją ( informację możemy sprzedać ). Gnamy do baru, ( musimy mieć 2 patole na łapówkę ) rozmawiamy z barmanem o rusznikarzu. Dajemy łapówkę Garikowi ( 2 Antyrady ) i rozmawiamy z Paszą. Daje zadanie. Po jego wykonaniu wracamy do zleceniodawcy. Dostajemy w nagrodę potrzebną broń. Wracamy z nią do Prapora i oddajemy mu broń. 

Książka z bajkami dla Pana Marcepana ( Lokalizacja ): 

Spoiler

 Książkę z bajkami na Dziczy, bez problemu można zabrać, na niskim przykucnięciu przy bramie, koło wagonów z elektrami.
ss_administrator_10-06-19_17-40-55_(l06_rostok).jpg.145837dcda45210986e28d45b0d62e4a.jpg
 

Schowki Knuta oraz Woronina: 

Spoiler

 

 Gdy teleportuje nas na dach. Nie idziemy od razu w lewo jak na filmiku, ale za te trzy silosy widoczne z prawej strony. Tam jest schowek Knuta. 

Więcej szczegółów:
Strona 1. Post nr. 12 i 13
Strona 9. Post nr. 9

Wojskowa Przyjaźń: 

Spoiler

Ponieważ na CEA znalezienie nieśmiertelników, ze względu na ilość BTRów do których można wejść może sprawiać trudność, dla tych co nie chcą szukać sami mała podpowiedź. ( Musi być zachowana kolejność odnajdywania ! ) 

BTR nr 1 
ss_administrator_11-12-19_19-21-45_(l12_stancia).jpg.3680aaf4c814ead562a4945951562472.jpg
BTR nr 2 ss_administrator_11-15-19_22-41-28_(l12_stancia).jpg.2219e80648b2d3488065c5c7aa27e497.jpg

Schowki Żeki Winrara (Do kupienia za 30000 Rubli ): 

Spoiler

Schowek nr 1 
ss_administrator_11-17-19_18-32-32_(l07_military).jpg.57531b78f07bc16b6b6a4cb7d31301c8.jpg
Schowek nr 2
20200214203137_1.jpg.72f8d8afa5542e4db6aae92fdeee3dd4.jpg20200214203510_1.jpg.59e6182a219802bcc958253a5922bd78.jpg
Trzeba podejść od prawej strony, a następnie odchylamy się znów w prawo. Jest minimetr szczeliny przez którą możemy sięgnąć plecak.

Schowki Gracza: 

Spoiler

 

Schowek Maryny:

Spoiler

 

Dokumenty dla Sklerotyka: 

Spoiler

Dokumenty znajdują się pod Barakiem:
20200125142053_1.jpg.791053948982a491da9beacfaf84bb61.jpg

Rysunki dla Wkręta: 

Spoiler

 

Schowek Kuznecowa na Wysypisku:

Spoiler

 

Pancerz dla Mangusty:

Spoiler

W Limańsku, gdy szukamy pancerza dla Mangusty, nie trzeba dostać się na balkon. Schowek można zabrać wisząc na poręczy.
ss_administrator_11-16-19_18-08-06_(limansk).jpg.777ed4e13dce5e0896e1c6fb568ee9a9.jpg
ss_administrator_11-16-19_18-08-11_(limansk).jpg.c9ec226c23e3d8268391204abf44b2cc.jpg
Gdzie jest ten balkon, widać na minimapie.

Wrażliwe Dokumenty:

Spoiler

Dwa garaże obok niedokończonego budynku w którym przesiadują Najemnicy. Schowek jest pod garażem ( tym od wspomnianego budynku )
20200213114444_1.jpg.e0e764f492c89f397caee55983aa7802.jpg
Kucamy lekko odchylając się w lewo. 20200213114602_1.jpg.cc357f509bf6ece519a8675d5f42f33f.jpg
 

Mapa Starego Lasu ze wskazówkami: 

Spoiler

20200213140902_1.jpg.98c5a1eacafaa98876f6c7a33c5e0203.jpg
1. Czerwony - Bandyci. 
2. Niebieski - Rozbite Helikoptery. 
3. Żółty - PDA Nieznanego Bandyty, 
4. Pomarańczowy - Notatki. 

W poszukiwaniu kartek Pisarza poszedłem do Starego Lasu dopiero Po ukończeniu zadania na " Łowcę Dusz ". 

Zacznijmy od znalezienia PDA Nieznanego Bandyty. W zaznaczonym na mapie kolorem znajdujemy PDA. 

Teraz czas na wątek Pisarza. Udajemy się do helikoptera nr.1. Nieopodal są kamienie, a pod nimi nasza notatka. Czyli opis z przetłumaczonego przez @kondotier poradnika się zgadza, Zabieramy ją i biegniemy do helikoptera nr.2. Tam nagle pojawiają się Zombie. I gdy zabijemy zombie-babkę pojawia się SMS z informacją. I takim oto sposobem mamy dwie notatki. ( Wydaje mi się, że druga notatka nie ma nic wspólnego z zadaniem na odnalezienie artefaktu " Łowca Dusz ". Możliwe, że warunkiem pojawienia się Zombie jest odnalezienie tej pierwszej ). 
20200213140248_1.jpg.8b3f8c5a40f70cad7d5a227764f4ef99.jpg
Czas na nasze Zdjęcie. W Starym Lesie kręci się trzech Bandytów. Przy znaczku na mapie, gdzie widać GG jest ten Bandyta, o którego nam chodzi. To on ma zdjęcie. Po jego zlikwidowaniu dostajemy SMS:20200213140848_1.jpg.4db856687673b0aaabe831a8111fb8cc.jpg20200213140857_1.jpg.3422bbc0e3e7b49b47d1f30db13c6c50.jpg
Na koniec pozostaje nam ciekawostka. Szukając kartek Pisarza i Zdjęcie znalazłem dwie ciekawe notatki. Wydaje mi się, że są po prostu ciekawostką. Ich treść pozostawiam dla tych, którzy sami zechcą zagrać w moda i je odnaleźć. 
 

Szary Fotograf ( Dzicz / Bar / Agroprom ): 

Spoiler

Dzicz:
ss_administrator_02-15-20_20-11-59_(l06_rostok).jpg.9e0047f13c146825d830cb854352245a.jpg
ss_administrator_02-15-20_20-12-14_(l06_rostok).jpg.bc535f9d97ac199e1aab781cbe88777d.jpg
Bar ( Przy przejściu na MW )
736910137_FotkaBar.jpg.67b05fc597101115d0cf3e06b92c3108.jpg1718023160_2Fotkabar.jpg.49a257ae54913d9ae25d7847ee9d10e2.jpg1985906305_3FotkaBar.jpg.1ca55fa588f5768ef50a6d9624f52355.jpg
Agroprom: 
ss_administrator_10-28-19_13-30-56_(l03_agroprom).jpg.2b0bad05b8e3afa5d0b2b4ee47288283.jpg
ss_administrator_10-28-19_13-33-02_(l03_agroprom).jpg.befb2b613f07e5c4d8470caa30358435.jpg

Rodzinne Powiązanie:

Spoiler

Po wzięciu zadania udajemy się do Pana Marcepana. Żąda kasy za informacje więc płacimy. Trzmiela zna pewien Wolnościowiec, który siedzi na MW. Jest nim Pawlik. 
Pawlik daje nam małą wskazówkę - Trzmiel udał się na Radar i lubi odpoczywać przy ogniskach. To jedyny punkt zaczepienia. 
Oto położenie pierwszej notatki Trzmiela na Radarze:
20200218124509_1.jpg.33dfc8136b5e5cf2607ad3271080627e.jpg20200218124516_1.jpg.590ff35f8ca2859344aa7ebc9330f39d.jpg
Obok ogniska jest czołg i wielkie kamienie. W nich.. Plecak z notatką. Wynika z niej, że Trzmiel udał się do Prypeci.

Idziemy do miasta, a dokładniej to na Dworzec Autobusowy. Roi się tam od Monolitowców. Przeszukujemy jednego z nich. Ma on notatkę. Trzmiel wpadł na Monolitowców, którzy darowali mu życie i odprowadzili na CEA. Kolejną wskazówką jest notatka na CEA. 

Pod wagonem jest plecak. Kucamy i odchylamy się w prawo:
20200220222158_1.jpg.5501659a53b3dd6613a0500a17a2d17f.jpg20200220222147_1.jpg.249bdfc705b897a45a75ad9a4bb19707.jpg
 

Trzmiel poszedł do Spełniacza Życzeń. Idziemy do niego. 

Stał się jednym z Monolitowców i od tak nie odda nam wisiorka. Mamy wybór - szukać samemu lub go zabić. Ja wybrałem to pierwsze rozwiązanie. W końcu Szerszeń prosił nas, żeby odnaleźć Trzmiela, a nie go zabijać. 

Tutaj pojawia się problem. Spełniacz Życzeń nie pozwala nam opuścić w normalny sposób CEA. Po prostu nas odrzuca przy próbie przejścia. 

Jest jedno '' tajne " przejście. Nieopodal Trzmiela i Monolitu było w podstawce przejście na CEA2. Idziemy tam i lądujemy na CEA1. Nagle pojawia się wielu wrogów. To Monolitowcy i.. Klony Trzmiela. Ubijamy jednego z nich i nagle nas wyrzuca nieopodal. Jest tam wysokie promieniowanie. Dostajemy info. na PDA:
20200221114527_1.jpg.6582b6a6cf1cfdefc68d7ce8a4837b21.jpg
Nie poddajemy się. Wracamy do klonów i walczymy. Problem polega na tym, że przy każdym ubiciu klona lądujemy w tym samym miejscu gdzie jest wysoka radiacja. 
W końcu jednak trafimy na klona, który ma wisiorek...
20200221114842_1.jpg.09236d979374147350f07aec76f4a035.jpg
Mamy to, o co prosił nas Szerszeń. Wracamy do niego i kończymy zadanie. 
 

 

Utracona Twórczość ( Bagna ): 

Spoiler

Udajemy się po PDA wojskowego. Niedaleko Stacji Pomp. 20200222104459_1.jpg.797121dffd8ef6c5fb1175d6d1f7b8ff.jpg
Jest wśród wielkich kamieni. Ciężko się do niego dostać. Ctr+Shift. Za którymś razem się uda.. 20200222104453_1.jpg.b368d84af3ae2b0f6217be9719da31fb.jpg
Pierwsza notatka znajduje się przy drodze od Parku Maszyn do wioski z wieżą ciśnień. Tuż obok drzewa:20200222110029_1.jpg.b04c075fcf3910ffb2f1efab8de30860.jpg20200222110034_1.jpg.277a0a4a9d54cb333c689ed8c8583866.jpg
Drugą i zarazem ostatnią na Bagnach notatkę możemy znaleźć przy tlącym się ognisku. Obok są krzaki i powalone drzewo. Niedaleko Stacja Pomp.
20200222110857_1.jpg.46e9f2e49dabb70bccdc19789f96bdf2.jpg20200222110901_1.jpg.5185f5bd37cbf140e4e37ca04ef49d49.jpg
 

Utracona Twórczość ( Wysypisko / Magazyny Wojskowe): 

Spoiler

Kartka na Wysypisku, na którą nie ma naprowadzenia. Pojawia się po znalezieniu schowka Kuzniecowa.
Widok z odległości:
1099292423_Hadawysyp.jpg.34c1a16b4f445ffc28d268aeae70bd37.jpg
Kartka.
683396434_3HdaWysyp.jpg.7288b5d4d81f54f350a1606f3afab573.jpg
Magazyny Wojskowe:
Żeby zdobyć pierwszą kartkę na MW musimy porozmawiać z Ojcem Diodorem. Daje nam on informacje żeby szukać obok krzyża - na lewo od Bariery.
ss_administrator_10-08-19_12-39-13_(l07_military).jpg.501e754c3baf9764fcd24cbd5fd3aebd.jpg

Narzędzia dla mechanika z Kordonu:
 

Spoiler

UWAGA:
Po ATP kręcą się Bandyci. Jeżeli śrubokręt nie jest na swoim miejscu to może go mieć któryś z nich.

Korona Farciarza: 

Spoiler

U Sidora w bunkrze jest jeden schowek. Rozpoczyna on wątek z notatkami Farciarza. Każda notatka Farciarza jest na innej lokacji. 
Schowek w bunkrze Sidorowicza:

Spoiler

Pierwszy schowek Farciarza na Kordonie:

Spoiler

 

 


 

Ekskluzywna Broń ( Zmiana Tekstu ): 

Spoiler

W spolszczeniu, w gamedata\textures\ui,  są pliki ui_icon_equipment.dds  i  ui_icon_equipmentALT.dds

Jeśli komuś podczas gry będą przeszkadzały tekstowo podane nazwy ekskluzywnych broni od handlarzy, to po zmianie nazwy ui_icon_equipment.dds np na ui_icon_equipmentORYG.dds  i usunięciu ALT z ui_icon_equipmentALT.dds

otrzyma zmianę ich wyglądu w inwentarzu. Zamiast napisów, będzie znaczek kółeczka z kluczem.

A to nowa broń, o mocno ulepszonych parametrach, w oryginalnym wyglądzie.
1177058201_Nowabro.jpg.3631e5930be2e3c1f32c602f042cc53f.jpg

 


Od wstawiającego informację o modzie.
Bezpośrednio po zakończeniu gry w oryginalne Deja vu postanowiłem sprawdzić ten addon. Spotkało mnie miłe zaskoczenie, bo dokonane zmiany spowodowały, że grałem jakby w całkiem nowego moda.
Pełniejsze i łatwiejsze do zrozumienia dialogi, zmienione zadania, a przede wszystkim lokalizacja i trudność odnalezienia schowków, oraz łańcuszkowe zadania poboczne czynią z tego addona mod podobny do OP2.1. Tyle tylko że nie ma tu tych przesadzonych, nielogicznych trudności. Mod stabilny, bezwylotowy, zbalansowane trudności broń- GG - przeciwnik, grafika moda ( bez zmian jakie sam mod umożliwia ) przyjazna dla oczu. Zręcznie wkomponowany antyczit udźwigu, nie powodujący wylotów, czy też niemożności poruszania się. Zamiast tego mamy sytuację braku kwestowych dialogów z ważnymi NPCami, którzy sygnalizują nam złamanie zasady gry, poprzez spoliczkowanie. Schowanie nadmiaru sprzętu do schowka usuwa skutki antyczita.

Kilka zrzutów z mojej gry.

Tak ukryte i bronione są schowki.

ss_administrator_09-26-19_18-24-34_(l01_escape).thumb.jpg.52035742d5c7841ac5ebe2a26ed8e0f9.jpgss_administrator_09-26-19_18-36-32_(l01_escape).thumb.jpg.3ed8eefc25c676715f1138857e0442c6.jpgss_administrator_09-27-19_17-55-41_(l05_bar).thumb.jpg.a2c16aefeaf40572f8dbe0ca071520ed.jpg

Wygląd HUDu

ss_administrator_09-27-19_16-58-51_(l01_escape).thumb.jpg.0c7bad1cb170b17e18eab2710d430d73.jpgss_administrator_09-27-19_16-40-59_(l01_escape).thumb.jpg.9e485391d34d141899a398cfd45fc13a.jpgss_administrator_09-26-19_15-32-12_(l01_escape).thumb.jpg.19094ecd3c34e5a33a170574815d79ab.jpgss_administrator_09-25-19_21-44-28_(l01_escape).thumb.jpg.884918a05aa820bdd2e9836627fab3d5.jpg

Inne:

Tylko nożem.

ss_administrator_09-27-19_15-36-41_(l01_escape).thumb.jpg.d7c3220cde6e5ca2dcfbd1748c1e3676.jpgss_administrator_09-27-19_15-38-42_(l01_escape).thumb.jpg.86904d0027e7eeeeabc60085e598aef5.jpgss_administrator_09-27-19_18-13-32_(l05_bar).thumb.jpg.6a8383cb2232c3b1333f59c81d88a41a.jpgss_administrator_09-27-19_17-39-56_(l02_garbage).thumb.jpg.4a7c9e847aac8fa02c4ace4c989ceb42.jpg

Kto może, powinien spotkać się z tym modem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, kondotier napisał:

Pełniejsze i łatwiejsze do zrozumienia dialogi, zmienione zadania, a przede wszystkim lokalizacja i trudność odnalezienia schowków, oraz łańcuszkowe zadania poboczne czynią z tego addona mod podobny do OP2.1.

Czyli jest trudniej niż w oryginalnym Deja Vu, czy po prostu inaczej? Bo w tamtym się czasami naszukałem, ale to głównie przez własną głupotę ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sierioża  Jest trudniej, ale też ciekawiej. Po to dałem zrzuty ekranu z pokazaniem, że oprócz napisu "Przeszukaj" schowka niewiele widać, albo wcale. Dlatego dałem porównanie do OP, ale bez udziwnień. Do OP, moje zdanie o którym wszyscy dobrze znają. Biorąc zalety podstawowego DJV i zalety tego addona, może to być mod topowy. Tylko kto go przetłumaczy? A tłumaczenia jest sporo.

Dla mnie jest to na razie trochę nieciekawe, bo nawet zmiany nie zmieniają faktu że gram jeden po drugim. Będę musiał sobie zrobić przerywnik innym modem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie spojrzałem na screeeny i szczerze mówiąc trochę mnie to przeraża... Jeśli jedyną podpowiedzią jest, dajmy na to, "idź i poszukaj schowka w skrzynce po zachodniej stronie Wysypiska", to ja dziękuję bardzo, bo musieliby mi na czas gry podłączyć kroplówkę z melisy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sierioża  Czyli już nas jest dwóch. Ale takich którzy kochają szukać takich schowków jest mnóstwo. W połączeniu z dobrze zorganizowaną fabułą i wreszcie logicznie napisanymi dialogami i opisami, da im satysfakcję z gry. Z tymi schowkami najgorzej jest na początku, jak się grało w Deja vu i tu szuka schowków jak tam. Ale po dwu trzech takich "mysich dziurach", ma się już samoistną podpowiedź jak szukać.

A dodam jeszcze, że do tego addona dodano szukanie schowków "Szczęśliwca", coś na wzór schowków Kolekcjonera z OP. Znaleziony schowek z wartościową nagrodą za znalezienie i notatką naprowadzającą na kolejny. A że mod to "deżawu" podstawek i innych modów, kto ma ich sporo zaliczone nie ma problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy posusze z nowymi modami, może to szybko nastąpić. Też jestem ciekaw. A dla tego co to zrobi, pierwsza rada. Zapomnij o tym, co i jak było w Dejavu.

@Sierioża  Dałem linki do filmików. Te o szukaniu schowków są krótkie, możesz popatrzeć i ocenić, jak to się ma do Twoich upodobań. Bardzo niski przysiad jest wkomponowany w moda, nie trzeba cziterzyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PODBICIE:

Nasz GG uzbrojony jak nowicjusz, musi się spotykać z takimi mutantami. Dobrze przynajmniej, że obrzyn + odpowiednia amunicja robią swoje.

      Poszło sprawnie, ale ...                                                                           ... pojawiły się psi psy.

                                                                                                                      Ich oddziaływanie długo się utrzymuje.

ss_administrator_09-28-19_17-59-23_(l05_bar).thumb.jpg.d3195c8667da4683dcdd25f27593c791.jpgss_administrator_09-28-19_18-19-37_(l05_bar).thumb.jpg.4ff54bc4a3912da8264f796319e439aa.jpg

Droga do baru i rozmowy tam prowadzone wyglądały tak.

ss_administrator_09-28-19_18-20-30_(l05_bar).thumb.jpg.8ac56ebd77811450d9754a179e5d97ab.jpgss_administrator_09-28-19_18-20-11_(l05_bar).thumb.jpg.1bc8bfec3599e5cf09baf80a9e114901.jpgss_administrator_09-28-19_18-21-55_(l05_bar).thumb.jpg.7b2b280ffbe9384f6c37cf7bba15c9bc.jpgss_administrator_09-28-19_18-22-48_(l05_bar).thumb.jpg.721fe76398a2ecdc62e476a9f1264ab9.jpg

Dostałem kwestową broń i wracałem na Wysyp.                                          

Przy złomowej cysternie znów psipsy.                                                            Jeszcze na Wysypie tak mnie trzyma. 

ss_administrator_09-28-19_18-23-45_(l05_bar).thumb.jpg.59f71dadfdb2d3fb0b2529eee21013e5.jpgss_administrator_09-28-19_18-44-17_(l02_garbage).thumb.jpg.229fc80bcf67b998a96a57eb0f73e070.jpg

Jest na to lekarstwo, ale na razie kasy za mało. Odbyłem pierwsze walki na Arenie, ale dalej nie mogę bo brak mi doświadczenia.

Lubiących hardkorowe rozwiązania rozgrywki, zapraszam do moda. Bo samemu grać nudno. Już jestem pewien, że kto zagra, żałował nie będzie.

DODANO:

No i wykrakałem. Zaczęła się NS albo nawet OP. Pozazdrościł umieszczania schowków.

ss_administrator_09-29-19_19-34-21_(l02_garbage).thumb.jpg.53550ae1fb17d5e2c62853db8f1a6253.jpgss_administrator_09-29-19_19-34-28_(l02_garbage).thumb.jpg.b888c2c3a66372af7ebd5af6e0b1a34b.jpg

I mam dylemat. Spróbować zabrać ten schowek nawet z cziterką, albo z moda zrobić koszykarza. Widziałem filmiki z jego zabierania i to mi wystarczy. U mnie GG odbijał się od tekstur zanim do nich doleciał, albo w locie zmieniał kierunek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PODBICIE PRZEZ SAMOTNEGO GRAJKA.

Z małą cziterką skoku schowek został zabrany i oddany. Zrobiłem kilka kolejnych zadań, ale tylko dzięki doświadczeniu i chytrości. Widzę jednak, że teraz dopiero zacznie się bal na 3 pa. Akcja rozwija się ciekawie, bo z oryginałem DJV nic nie można porównać. Będąc na Agropromie spotkałem tego pana. Znacie go?

ss_administrator_09-30-19_18-59-20_(l03_agroprom).thumb.jpg.bfe456bc4ab2aa1ef7e83de70101986b.jpgss_administrator_09-30-19_18-59-35_(l03_agroprom).thumb.jpg.739eb71b1727d165dfde0088e24343eb.jpg

Na razie niemowa, ale chyba swoje pięć groszy dołoży.

Ale widzę, że nikt mnie w testowaniu moda wesprzeć nie chce. A dobrze by było aby to był ktoś, kto nie grał w DJV. Będzie mu o tyle łatwiej, że będzie grał bez obciążenia pamięci nieprzydatnymi teraz rozwiązaniami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KOLEJNE PODBICIE PRZEZ SAMOTNEGO GRAJKA .

Dają graczowi popalić autorzy moda. Na poniższych zrzutach ekranu z mojej gry, widać jak z niebotycznym przegięciem są ukryte schowki. Tak te scenariuszowe, jak i bonusowe.

      Wiedziałem gdzie szukać, a mimo to był problem.                                         Opisy bonusowych są w notatkach,  ale bardziej                                                                                                                                 na domysł, niż naprowdzenie.   

      Plecaka się nie zobaczy, a znacznik na milimetry.                                   Nawet robiący filmik, nie mówiąc o graczach, miał                                                                                                                                                    problem ze zgadnięciem.

ss_administrator_10-01-19_15-47-59_(l03_agroprom).thumb.jpg.d8927f7f88cb3823182212c7677b6f9c.jpgss_administrator_10-01-19_18-11-15_(l03u_agr_underground).thumb.jpg.adf9d5b9b077af59846391e92a7b9781.jpg

Dla pozyskania lepszego sprzętu, handlarze domagają się dostarczenia sprzętu w "hurtowych" ilościach. A na lokacjach gdzie oni urzędują takiego nie znajdziemy. Trzeba taszczyć z odległych lokacji, co przy mizernym udźwigu GG, na dodatek ograniczonego antyczitem, wymaga wielokrotnych kursów. A sprzęt który mamy dostarczyć to z początku moda jedyne źródło dochodu GG, oprócz niezbyt wysokich jak na ceny sprzedaży lub opłaty dla przewodników nagród.

ss_administrator_09-29-19_17-43-35_(l01_escape).thumb.jpg.e8dd9b4413deadbd087081757d1bb128.jpgss_administrator_10-01-19_16-47-59_(l03_agroprom).thumb.jpg.17492e60d30889791eeccb1788651aa4.jpg

A nasz GG aby dostać nagrodę pieniężną, musi mimo jak na razie lichego wyposażenia, toczyć ostre boje. Czyli że otrzymanie pukawki może nastąpić daleko w grze, jak już będziemy mieli równe im albo i lepsze.

ss_administrator_10-01-19_17-21-30_(l03u_agr_underground).thumb.jpg.081a8856b40833db761c8d89f813c61a.jpgss_administrator_10-01-19_18-00-50_(l03u_agr_underground).thumb.jpg.3a68194a41090bea748865ba92e17a16.jpg

Tak z NPCami jak i mutantami, a nierzadko z jednymi i drugimi jednocześnie. A znalezione, uszkodzone pukawki są mało skuteczne. A rusznikarze daleko i jeszcze przed naprawą mają wymagające życzenia.

Jeszcze pogram, ale że będzie sporo zadań w pieczarze i labiryncie ( zabugowanym - opinia od filmującego ), lokacji dla mnie osobiście dennej, mogę mieć problem z wolą i chęcią zrobienia wszystkich zadań. I nie wiem, czy będzie mi zaskakiwał scenariusz. Bo już dwóch NPCów nie miało ze mną kolejnego dialogu, bo chyba nie w tej kolejności wykonałem zadania.

I Wilk zginął, gdy byłem w podziemiach. Jego Abakan z celownikiem zniknął. Trupy grabią NPCe, ale zabranego z nich sprzętu nie mają w inwentarzu. Chcąc coś mieć, trzeba być szybszym od nich. Tym razem się nie udało.

:bye:

Share this post


Link to post
Share on other sites

PODBICIE.

Pociągnąłem dalej fabułę i w pewnym momencie zauważyłem, że nowa lokalizacja schowków i sposób dotarcia do nich jest mi skądś znany. Nomen omen Deja vu.

Ale na pewno nie z oryginału moda. A że do jednego nie mogłem znaleźć drogi dojścia, wsparłem się filmikiem. No i jego autor też dociekał, ale w końcu podrzucił myśl. Są to lokalizacje z NS. Nawet te, które są poza teksturami lokacji. Oto przykład. Krok w bok i jesteś poza teksturami.

ss_administrator_10-04-19_20-07-27_(l05_bar).thumb.jpg.ef7895aadb6a500ea03949ff337a9fa7.jpgss_administrator_10-04-19_20-07-17_(l05_bar).thumb.jpg.149b76e40845e6fe63969e879dad386f.jpg

Tak że Ci którzy kochają NS, mają możliwość sprawdzenia się i w tym modzie, ale na nowej fabule.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisałem już o lokowaniu schowków w typie NS lub OP. Teraz też mi się taki przytrafi. Zrzutami pokazuję, jaką drogę musiałem pokonać w ślad za filmowym poradnikiem, aby go posiąść.

ss_administrator_10-05-19_12-53-49_(l05_bar).thumb.jpg.9552d2e381127228c2c474d765f86190.jpgss_administrator_10-05-19_12-54-03_(l05_bar).thumb.jpg.b3240c577f4e8d8fc7d26f1e0ba9141a.jpgss_administrator_10-05-19_12-54-24_(l05_bar).thumb.jpg.697034ae53b256b32f6044343d9a243b.jpgss_administrator_10-05-19_12-54-42_(l05_bar).thumb.jpg.7cf5c3f92842616c391350b1b3a03433.jpgss_administrator_10-05-19_12-54-57_(l05_bar).thumb.jpg.81d6071478fa96825183a2299a46c70a.jpgss_administrator_10-05-19_12-57-06_(l05_bar).thumb.jpg.c6c60b0fa923337f202c86e7343552ac.jpg

ss_administrator_10-05-19_12-59-04_(l05_bar).thumb.jpg.2f221d382ae38857af681ce31b09f00b.jpgss_administrator_10-05-19_13-00-38_(l05_bar).thumb.jpg.fa86bc500728c5d76ca1e6ca3c449c63.jpgss_administrator_10-05-19_13-06-59_(l05_bar).thumb.jpg.1c48285202bb487cf0ecb71842f95e42.jpgss_administrator_10-05-19_13-09-56_(l05_bar).thumb.jpg.6d6fd6a705697dc21531ca931ec7eb46.jpgss_administrator_10-05-19_13-10-12_(l05_bar).thumb.jpg.269c598364d1b5bc13a690b2ef8348a9.jpgss_administrator_10-05-19_13-10-44_(l05_bar).thumb.jpg.c0543f971f26435ab8d2d03925ce7da7.jpg

ss_administrator_10-05-19_13-10-50_(l05_bar).thumb.jpg.5481314d52b43c4451a33aa250ed0c0e.jpg

Potem było małe zaskoczenie, bo przy oddawaniu zawartości w dialogu wystąpił brak logiki. Coś się ponoć wydarzyło, w czym nie brałem udziału.

Dopiero później się dowiedziałem, że po tych konstrukcjach łaziłem niepotrzebnie. W tym zadaniu trzeba sobie zrobić przerwę na Broma i kolegę, a wtedy mod przy wykonywaniu końcowego zadania z tej serii od Woronina, sam nas tam zaniesie. A wyglądało, że zadanie Knuta trzeba zrobić w całości. Ciekaw jestem, jak teraz przy rozmowie z Woroninem, to się potoczy.

A gdzie są następni gracze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

PODBICIE TEMATU.

ss_administrator_10-04-19_14-20-10_(l04_darkvalley).thumb.jpg.e8063494f177d8ede736e9bb4d205190.jpg

Pisałem wyżej o łażeniu po konstrukcjach aby znaleźć schowek Knuta i niespójności w dialogu. I potwierdziło się. Z wykonaniem zadania Knuta możemy poczekać na zadanie od Woronina szukania 4 schowków za uwolnienie Broma. Faktycznie, po znalezieniu jednego ze schowków dla niego, jesteśmy teleportowani na dachy, w miejsce z którego można wziąć tak schowek Woronina jak i ten Knuta. Ale znów trzeba wiedzieć, że schowek Woronina ma pierwszeństwo, bo od niego możemy bez problemu wrócić na miejsce teleportacji i pójść po schowek Knuta. A od niego to już tylko na ziemię i do zleceniodawców.

                                                       Tu jest schowek Woronina                                                                    A tu nas teleportuje

ss_administrator_10-07-19_13-15-13_(l05_bar).thumb.jpg.1e6e6bfe643f655e87a5e74ae7b61f7d.jpgss_administrator_10-07-19_13-20-01_(l05_bar).thumb.jpg.9dce5d4b99bede0cdc746638d025c576.jpgdachy.thumb.jpg.2fa0fcd37374e25111a70d9f6db5e892.jpg

Również przy szukaniu schowka z bajkami dla Marcepana, w poradniku filmowym ( nota bene na razie jedynym ) docierał do niego skacząc po wiatach i dachach, aby w ostateczności mieć problem z powrotem spoza tekstur. Niepotrzebnie. Wystarczy nisko kucnąć w odpowiednim miejscu na Dziczy i schowek do zabrania.

ss_administrator_10-06-19_17-40-55_(l06_rostok).thumb.jpg.70df7a80b05cce6fec43f09715ca8618.jpg

Ale to dodanie nowych schowków, paru zadań, nie powoduje u mnie takiej satysfakcji jak bym grał w niego od razu. I chyba przestanę - choć mod naprawdę dobry i ciekawy oraz bezwylotowy - bo jednak pamięć z głównego moda mi mocno przeszkadza.

Ale jeśli ktoś kto nie grał w Deja vu, zabierze się za tego, nie pożałuje. Trudność moda nie mniejsza niż NS2016 z przybliżeniem do OP.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja dodam parę zrzutów już z zaawansowanej gry.

ss_administrator_10-16-19_12-35-20_(l07_military).thumb.jpg.374b356e29b13e0e7379bb70d50dd702.jpgss_administrator_10-17-19_18-20-34_(l04u_labx18).thumb.jpg.f32f6eb76d7e52a582a2c23ff1a744e6.jpgss_administrator_10-17-19_19-39-57_(l04u_labx18).thumb.jpg.30e8fdff0469e893a09d71303bdd10a7.jpgss_administrator_10-17-19_20-00-16_(l04u_labx18).thumb.jpg.248293d8ed0c0d0639419635a069ae51.jpg

Spoiler

ss_administrator_10-16-19_16-25-00_(l08u_brainlab).thumb.jpg.ca240aac5fd8b3aefdcb1b9f06248851.jpgss_administrator_10-16-19_16-49-06_(l08_yantar).thumb.jpg.300e973f82126b8482ecf0fd6d626540.jpgss_administrator_10-17-19_13-42-43_(l10_radar).thumb.jpg.72bbac3aa95295ea3eebf0dca18ce6ad.jpgss_administrator_10-17-19_16-08-29_(l07_military).thumb.jpg.fd7012ea9896697764fb5ef360ab41a1.jpg

ss_administrator_10-17-19_17-32-23_(l04_darkvalley).thumb.jpg.c4cff7c880bdd637cb882a077bc825ad.jpgss_administrator_10-18-19_13-11-30_(l06_rostok).thumb.jpg.95254375e63e025b86bf849f579d80e4.jpgss_administrator_10-16-19_14-08-30_(l06_rostok).thumb.jpg.371220f60742566de14ef8f63e17cff5.jpgss_administrator_10-16-19_16-22-28_(l08u_brainlab).jpg

Można przestraszyć się własnego cienia, mutanty chodzą stadami, itemy chytrze ukryte. Nóż i strzelba, to dwaj niezastąpieni przyjaciele GG. A trupiarki naprawdę jadą z Radaru. ( Jak się modowi trochę pomoże. :033: )

No i głową trzeba ruszać. Nic samo nie wpadnie. To nie są pieczone gołąbki.

A tłumaczenie łatwym nie będzie. Bo z Dejavu, niewiele da się wykorzystać. Trzeba będzie jechać od zera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niczego sobie ten mod, a z dodatkiem Outfater jest dużo lepszy niż bez niego. Do tego z dodatkiem "Rdzawa Zona" jest po prostu piękny. Czasem zatrzymuję się, by podziwiać widoki.

ss_jarek_10-22-19_20-56-17_(l02_garbage).thumb.jpg.77a8afc28ea54f05c01c4c64705e18fb.jpg

ss_jarek_10-27-19_07-19-43_(l04_darkvalley).thumb.jpg.b2296faa44c4658363955f27cd6b8755.jpg

ss_jarek_10-31-19_17-13-57_(l08_yantar).thumb.jpg.1638ea2facdd55c794cca327f9dd2f99.jpg

ss_jarek_10-31-19_19-49-09_(l06_rostok).thumb.jpg.1de8e8265f340be5592ebd1368804770.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz rację, że lepszy od DJV, bo ciekawszy i więcej do roboty. Trochę trzeba pogłówkować. A dla niektórych znajdziek, chyba celowo nie zrobiono filmików poradnikowych, choć są ciężkie do znalezienia, a naprowadzenia typu "szukaj pod drzewem w lesie".

A że ja mam przesyt tych jesiennych kolorów w modach, gram na nie zmienionych teksturach.

Ja wstawiam zrzuty z nimi, to Ty wstaw widoczki jesienne. Będzie można porównać i wybrać odpowiednie tekstury.

Dodałeś jakiegoś fiksa na lżejszą, lub trudniejszą grę?

ss_administrator_10-25-19_18-00-58_(atp_for_test22).thumb.jpg.3f46e9f90b542185adc1ca60a358b011.jpgss_administrator_10-27-19_12-54-18_(l07_military).thumb.jpg.a818926fe375e4264d208204a273e50f.jpgss_administrator_10-27-19_17-28-09_(l05_bar).thumb.jpg.16a36dcfb30b5744ea74fa925cf70d9a.jpgss_administrator_10-27-19_20-08-27_(l08_yantar).thumb.jpg.74809644a8741eba6e3999fe532b8458.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kondotier napisał:

Dodałeś jakiegoś fiksa na lżejszą, lub trudniejszą grę?

Dodałem to co dostałem od Ciebie. Oprócz tego zwiększyłem udźwig, by biegać bez zmęczenia. To tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pobrałem, zainstalowałem i na próbę dodałem i to bezkolizyjnie celowniki panoramiczne(przy zachowaniu gry polubiłem szkielet - tak po ludzku się zachowuje) :biggrin::

ss_tomahawk_11-01-19_13-19-30_(l01_escape).jpg

ss_tomahawk_11-01-19_13-21-29_(l01_escape).jpg

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zegarek jest ale nowy problem - łażę jak przybity miedzy rurą a ścianą a tu lipa, nie ma plecaka z zapiską od złotnika - kwest na szukanie syna,  zabiłem rozbójników na ATP, mam 2 fanty dla Motora ale żaden z zabitych nie miał przy sobie śrubokręta, jakieś pomysły:

ss_tomahawk_11-01-19_19-21-44_(l01_escape).jpg

ss_tomahawk_11-01-19_19-22-45_(l01_escape).jpg

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity