Jump to content

Recommended Posts

29337559_m.jpg
Tytuł Oryginalny: Игра Душ Новое Начало
Platforma: Cień Czarnobyla ( Repack - Wersja Samodzielna )
Data Premiery: 27.01.2020r
Autor: Ferveks, _professor_Sakharov_
Autor Spolszczenia: @Anton Gorodecki
Długość: Krótka ( ~ 10 godzin )



OPIS:

Spoiler

Poznajcie historię młodego stalkera o ksywce Nemo, który wraz z innym śmiałkiem, Sokołowem przekracza granice Zony na pace ciężarówki. Po dotarciu do posterunku wojskowego na Kordonie i porzuceniu życia na Wielkiej Ziemi rozpoczyna się walka o przetrwanie. W końcu Zona zna różne historie. Prawda, stalker ? 

Główne Zmiany:

  • Naprawiono błędy i niedociągnięcia poprzedniej wersji
  • Odświeżona grafika oraz nowe tekstury 
  • Nowa paczka broni
  • Dubbing !
  • Nowy system podróży między lokacjami 
  • Crafting 
  • Cutscenki 
  • .. I wiele więcej !

 

SCREENY:

Spoiler

29345761.jpg29345755.jpg29345764.jpg29345758.jpg

VIDEO:

Spoiler

 

INSTALACJA:

Spoiler

Poniższa wersja to samodzielna modyfikacja przeznaczona do gry na rozdzielczościach o proporcjach ekranu 16:9 (na rozdzielczościach o proporcjach ekranu 4:3 będą występowały rosyjskie litery w menu oraz pojawi się rozmazany HUD) oraz na oświetleniu dynamicznymJeśli chcesz grać na statyce patrz pkt. 2.

  1. Pobierz wszystkie pliki z w/w łącza, rozpakuj 7-zipem plik Gra Dusz Nowy Początek.7z.001 po czym skopiuj zawartość archiwum w dowolne miejsce na dysku (najlepiej poza partycję systemową);
  2. Jeśli chcesz grać na oświetleniu statycznym to skopiuj do folderu z rozpakowaną modyfikacją zawartość folderu Grafika dla statycznego oświetlenia znajdującego się w folderze Grafika (obowiązkowo).7z (Analogicznie jeśli chcemy wrócić do oświetlenia dynamicznego kopiujemy zawartość folderu Grafika dla dynamicznego oświetlenia znajdującego się w folderze Grafika (obowiązkowo).7z)
  3. Grę należy uruchamiać ze skrótu do XR_3DA.exe (znajdującego się w folderze bin).
  4. Po uruchomieniu gry dostosuj opcje graficzne w opcjach gry, po czym zrestartuj grę.
  5. Obowiązkowo ustawiamy w opcjach sterowana klawisz uruchamiania pojazdu - przyda się później. 
  6. Miłej gry :) 

Opcjonalnie dostosowujemy wartość FOV (pole widzenia):

  1. Przed rozpoczęciem gry uruchamiamy polecenie fov_switch.cmd (plik znajduje się w folderze z grą);
  2. Wybieramy wartość FOV dla SHOC 1.0004 czyli 6 = FOV67.50,  7 = FOV75,  8 = FOV83,  9 = FOV85, 10 = FOV90
  3. Wpisujemy daną wartość np. 6 i naciskamy ENTER.
  4. Gramy.

Modyfikacja zawiera spolszczony spawner uruchamiany ESC + S. Korzystasz z niego na własne ryzyko. A tak na poważnie, to spawnowanie niektórych przedmiotów powoduje wylot do pulpitu (najczęściej są to przedmioty opisane identyfikatorami zamiast tekstem). Spawnowanie przedmiotów "niefabularnych" działa bez zarzutu. Spawnowania przedmiotów fabularnych oczywiście odradzam (są opisane "do zadania").

Napisy w wideo scenkach przerywnikowych są w języku rosyjskim (tak naprawdę nie wnoszą one absolutnie żadnych nowych informacji poza tymi, które już znamy). Jeśli ktoś chce znać ich tłumaczenie proszę zapoznać się z zawartością tego pliku:   napisy.txt

W/w wersja modyfikacji składa się z:

Spoiler
  • CCz 1.004 + modyfikacja "Gry Dusz: Nowy Początek" w wersji 1.1 (grafika z Autumn Aurora 2.1, pogoda z Vivid Weather Final, paczka broni od Sama wer. 5.1);
  • HUD z Autumn Aurora 2.1 (dostosowanie własne);
  • spawner ze strony https://stalker-mods.clan.su/
  • spolszczenie mojego autorstwa (poprawiono braki w oryginalnym tekście rosyjskim, dodano brakujący tekst do identyfikatorów zadań w zakładce Postęp, dodano polskie napisy do trzech scen, poprawiono nazwę artefaktu Muszla);
  • modele HD NPC (dobór własny, modele prawowitych autorów modyfikacji SoC HD Models Addon, Droga Potępionych, LSC 350, RFS);
  • polski lektor z CCz (dostosowano wołania o pomoc i tekst wartownika w Dziczy).

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod na naszym serwerze: https://zone.stalkerteam.pl/files/401

Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie spolszczenia w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione !

Szczególne podziękowania dla:

  •  @gawron 
    W czasie tworzenia spolszczenia skorzystano z opisu mutantów/ich części ciał dla Dead Air
  • @kondotier
    Za pomoc w kwestiach merytorycznych związanych ze zrozumieniem wypowiedzi w j. rosyjskim.

PRZED ROZPOCZĘCIEM GRY PRZECZYTAJ OBOWIĄZKOWO PONIŻSZY TEKST. UMOŻLIWI CI TO BEZSTRESOWĄ ROZGRYWKĘ:

Spoiler

OBOWIĄZKOWO ZAPISUJ GRĘ PRZED PODJĘCIEM KAŻDEGO ZADANIA FABULARNEGO. 

Niestety modyfikacja posiada pewne niedopracowane, nielogiczne i niejasne momenty, które postaram się wyjaśnić poniżej:

  • na STS rozmawiamy obowiązkowo z Kuwetą;
  • Spowiednik na przystanku nie będzie miał dialogu jeśli jego dwóch kompanów nie podejdzie w okolice przystanku (jeśli ich nie ma czekaj aż przyjdą lub wczytaj grę sprzed podjęcia zadania);
  • porozmawiaj ze wszystkimi NPC znajdującymi się we fermie w Dolinie Mroku. Część z nich zaoferuje ci zadania;
  • wchodząc w przejście Podziemia Agro => Agroprom czasami zdarza się, że nie wyświetli się menu przejścia i po prostu wpadamy w nie, po czym wydawałoby się zostajemy normalnie przeniesieni na Agro. Niestety po przeniesieniu na Agro nie będziemy mogli wejść do podziemi. Jeśli więc zdarzy ci się taka sytuacja, to wczytaj zapis z Podziemi Agro i wejdź ponownie w przejście aby wyświetliło się menu przejścia;
  • artefakty leżą na ziemi, nie potrzeba detektora do ich wykrywania. W modzie nie ma w ogóle Emisji;
  • Wchodząc do X-18 z Sokołowem najlepiej nie zapisywać i nie wczytywać gry aż do momentu znalezienia ciała Żurawiny;
  • niektóre znaczniki zadań nie znikają po ich wykonaniu. Może to wprowadzać w błąd;
  • niektóre zadania nie posiadają dalszego rozwinięcia fabularnego nawet jeśli NPC twierdzą inaczej;
  • jeśli zniknie menu przejścia między lokacjami i po wejściu w dane przejście przeniesie cię automatycznie na kolejną lokację, to umieść w folderze z grą tą łatkę 1.1.1 => imageproxy.png
  • nie pozbywaj się głowic do RPG-7 znalezionych w czasie ataku na Bar. Przydadzą się w laboratorium X-18 (do którego udasz się wraz z Sokołowem);
  • Barman w barze czasami stoi w miejscu i nie podchodzi do kontuaru aby pogadać z naszym protagonistą. Należy wtedy wczytać zapis gry;
  • dokumenty Jedwabnika OBOWIĄZKOWO sprzedajemy Kablowi znajdującemu się w barze ZANIM wyruszymy z Sokołowem do X-18.

Źródło: AP-PRO.RU

 

  • Like 1
  • Dodatnia 11
Link to post
Share on other sites
  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tytuł Oryginalny: Игра Душ Новое Начало Platforma: Cień Czarnobyla ( Repack - Wersja Samodzielna ) Data Premiery: 27.01.2020r Autor: Ferveks, _professor_Sakharov_ Autor Spolszczenia: @Anton Go

Poniżej znajduje się łącze do pobrania spolszczonej przeze mnie wersji modyfikacji "Gry Dusz: Nowy Początek".  [sześć części po 1GB + jedna część 26 MB + paczka GRAFIKA umożliwiająca zmianę oświe

Wierz mi, że cała przyjemność jest po mojej stronie. Miłej gry.

Posted Images

Zrobiłem już spory kawałek gry w tym modzie i przypominając sobie to co było w poprzednikach, muszę stwierdzić, że jak do tej pory jest on o wiele bardziej przyswajalny. Tym razem przy odpowiednim wykorzystaniu opcji rozbiórki i składania różnych rzeczy, nie brakuje mi ani kasy, ani amunicji, zadań się nie da położyć, bo mają alternatywne rozwiązania. Zdarzyły mi się 2 lub 3 bezlogowe wyloty, ale jak grałem zbyt długo bez wychodzenia z gry. Powrót do grania był wtedy bezproblemowy.  Dobra grafika, ciekawe animacje, logiczne dialogi.

Jednak i jest trochę dziegciu. Nie wszystkie znaczniki miejsc w których coś było do zrobienia lub zabrania, znikają po wykonaniu. Są też zadania poboczne, na które wpadamy całkiem przypadkowo, zaczepiając niczym nie oznaczonego NPCa. Jak go nie zaczepimy, tracimy trochę z gry, ale nie kładzie to scenariusza.

Ciekawie rozwiązany jest problem teleportacji. Z teleportu na danej lokacji znajdującym się na jakimś kierunku, możemy się teleportować do wszystkich lokacji za nim się znajdujących, a nie tylko do najbliższej. Warunkiem jest jednak, aby na tych lokacjach wcześniej być.

ss_fred_03-19-20_15-06-26_(l04_darkvalley).thumb.jpg.027eb51bab50f6c095603db06f2d7196.jpg

Ładne widoczki, ciekawa grafika.

ss_fred_03-19-20_15-11-54_(l04_darkvalley).thumb.jpg.b006df19f186ab553d2754117914cd7a.jpgss_fred_03-19-20_16-27-32_(l04_darkvalley).thumb.jpg.1e35dd581759e706b619cb046f31d876.jpg

I jest z kim powojować, tak na powierzchni, jak i pod nią.

ss_fred_03-19-20_18-11-28_(l04_darkvalley).thumb.jpg.7ba5edf6583b4c98f450bd8c7c42b555.jpgss_fred_03-19-20_19-34-39_(l04u_labx18).thumb.jpg.74f3c8821a3c7dc3869226d0a401df12.jpg

Kto da radę grażdance, niech się z modem spotka.

 

  • Dodatnia 3
Link to post
Share on other sites

PODBICIE TEMATU.

Gram sam, więc też sam pod sobą. Powyżej dałem modowi laurkę. I zostałem "ukarany" za chwalenie dnia przed zachodem.

Nie jest to żaden błąd, bug, czy niedoróbka. Tylko takie małe niedopatrzenie. Ale wyszedł z tego wielki horror. W X18 są dwie czasówki. I wyszło na to, że obie za krótkie, w stosunku do ilości o odporności mutków. A są takie, których z rpg7 nie rozwalisz. A stoją na drodze i nie przejdziesz, a czas ucieka.

Tego pana trzeba wyprowadzić z labu. A to gieroj, lezący tam gdzie nie powinien.

ss_fred_03-20-20_13-37-02_(l04u_labx18).thumb.jpg.44a47b8bf241286fd486dda0bdc16936.jpg

Ale na przeszkodzie stoją:   

ss_fred_03-19-20_19-34-39_(l04u_labx18).thumb.jpg.5189c86c266b7070e235351228017e81.jpg            ss_fred_03-20-20_20-39-42_(l04u_labx18).thumb.jpg.448bbf757ebdd509ab5046ecb8a76d12.jpg

Trzeba ratować więc własny zadek i grać dalej.

Jak pogram, zdam relację.

 

  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites

KOLEJNE PODBICIE.

Upór zrobił swoje. Będąc mądrzejszy o nieudane gry, nie czekając na sygnał do szukania kodu, przebijając się przez hordy mutantów czyściłem drogę.

ss_fred_03-21-20_17-38-37_(l04u_labx18).thumb.jpg.2111725a2f4af8d1f3e073b8d04e0017.jpgss_fred_03-21-20_17-38-31_(l04u_labx18).thumb.jpg.daae9a5d2bfce079cba994aa263a18de.jpg

Tak, że kiedy przyszedł sygnał, zabrałem kod, dobiłem resztki mutantów co już było o wiele mniej czasochłonne i otwarłem zakodowane drzwi.

Od rpg7, skuteczniejszym okazały się granaty i wcześniej na bandytach zdobyty rpK . Ten w moich rękach

ss_fred_03-21-20_17-22-22_(l04u_labx18).thumb.jpg.6955ab14b5cb7accc3a260e6f1dbb4f3.jpgss_fred_03-21-20_17-38-46_(l04u_labx18).thumb.jpg.42e7337b09f433546a07b0971aec5c25.jpg

Zostało dostatecznie dużo czasu, abyśmy z NPCem zdążyli zwiać w bezpieczne miejsce.

ss_fred_03-21-20_16-43-35_(l04_darkvalley).thumb.jpg.b59a762f5808a80341170ca5a72a3c6d.jpg

No i dalszą grę ciągnę z tej rozgrywki. Na początek "dalszy ciąg" jest taki sam, jak przy tych nieudanych. Więc możliwe, że każde z moich poprzednich rozwiązań, też było przewidziane przez scenariusz. Tyle tylko, że X18 jest teraz w dolnych częściach niedostępne. lecz Barman już coś napomknął. o usunięciu blokady.

  • Dodatnia 2
Link to post
Share on other sites

@vidkunsen- A pochwal się, jak Ci poszła ta czasówka. Sokołowa wyprowadziłeś? Bo tylko wtedy można mieć pełnię satysfakcji z gry. I przypuszczalnie - zasygnalizowałem to wyżej - dostać kolejny wątek na X18 od barmana. Na wyłączenie emitera który ukatrupia wszystko co jest w labie.

Link to post
Share on other sites

Najpierw zrobiłem rekonesans a potem już z kwestem polazłem ponownie.

Do czego ci to - retoryczne - znowu będziesz komuś dawał czyjeś rady? :biggrin:

Ja gram po swojemu i moja droga jest moją drogą, często odbiega od schematu zalecanego przez innych, tak też można i nie daje innym nachalnych porad typu: tak a nie inaczej !masz! zrobić, daję to jako jeden ze sposobów.

p.s. a jak mi coś nie idzie to zmieniam wariant zagrywki, możesz, nie musisz coś tam potworzyć.

Edited by vidkunsen
  • Dodatnia 2
Link to post
Share on other sites

@vidkunsen - Pytałem ze zwykłej ciekawości, czy tylko mnie ta akcja tak zaintrygowała i skłoniła do kilkukrotnego powtarzania. Byłem ciekaw, czy będą zmiany w dialogach. I już wiem, że w zależności od tego czy zablokujemy lab czy nie, w późniejszej grze są zmiany.

A Ty sobie graj po swojemu. Nie mam najmniejszego zamiaru Ci nie tylko podpowiadać, lecz nawet sugerować. Bo i tak by to nic nie dało.

Daję porady tym, którzy tego chcą i potrafią docenić. I ani Twoje zgryźliwości, ani jeszcze jednego nadętego forumowicza mnie nie strzykają i nie zniechęcą.

Nie chcesz rozmawiać, to nie.

A tu kilka kolejnych zrzutów,  z ciekawego teksturowo moda.

ss_fred_03-22-20_17-35-13_(l07_military).thumb.jpg.e3b1b03c9b5a086278ea4cc06744e8dc.jpgss_fred_03-22-20_18-26-54_(l07_military).thumb.jpg.265c5c7cf1dcfb48d908f29dedf4865f.jpgss_fred_03-22-20_18-29-58_(l07_military).thumb.jpg.dcf54a78cdb9994f02c2ce817e8c0c1c.jpgss_fred_03-22-20_18-59-43_(l07_military).thumb.jpg.ee91d41ae433d3aa0ec307e5666038ef.jpg

ss_fred_03-22-20_19-08-22_(l07_military).thumb.jpg.9b286229595581efaa57282d1f35d6e2.jpgss_fred_03-22-20_19-18-10_(l07_military).thumb.jpg.c0d0459b603f166501f46689767265a6.jpgss_fred_03-22-20_19-23-20_(l07_military).thumb.jpg.080f456c806ffca4d494dd88a9dfe221.jpgss_fred_03-22-20_19-18-01_(l07_military).thumb.jpg.45d50ef7a112046f55c9c0b62fb7c66e.jpg

 

  • Dodatnia 3
Link to post
Share on other sites
35 minut temu, vidkunsen napisał:

Moja metoda - którą stosuje często - najpierw rekonesans bojem.

Dobre w takich głupich czasówkach czy jakichś wielkich strzelaninach. Na szczęście w Stalkerskich modach rzadko muszę z niej korzystać :)

Link to post
Share on other sites

W tym przypadku taki "rekonesans bojem" niewiele daje. Dlatego, że w zależności od doraźnych zdarzeń, dalszy ciąg gry jest wielowątkowy. I aby mieć pewność dobrego wyboru, trzeba by oddzielnie rozegrać każdy z tych wątków i nie tylko tu w laboratorium, ale i w dalszej grze. A jak się przekonałem, przy powtarzaniu gry z tego samego zapisu, nie ma wiernej powtórki zdarzeń. Spawn mutantów i miejsc ich pojawienia jest różny.

Jakie sytuacje już przeszedłem.

1. Blokujący przy dialogu wejście do labu Sokołow, następnie uniemożliwia wyprzedzenie go, ginie od razu na pierwszym poziomie. Mamy nakazane przeszukanie go. Ono nakazuje nam znalezienie jego kumpla i dokumentów. Zwalczamy bez czasówki niewielką ilość Monolitowców, mutantów i zombich, znajdujemy dokumenty i PDA. Dostajemy zadanie odnalezienia Odszelnika. ( Piszę oryginalne nazwy celowo bez tłumaczenia ). Wychodzimy z labu i szukamy. Rozmawiamy z nim i dostajemy wezwanie do Broma w Barze.  Nie poszedłem, a powtórzyłem grę.

2. Skacząc ze schodów wyprzedziłem Sokołowa, rozwaliłem mutanty i Monolitowców, porozmawiałem z Sokołowem i zrobiłem poszukiwania zaginionego. Znaleziony, rozmowa z Sokołowem, szukanie dokumentów i PDA. Likwidacja nowych mutantów, przezroczystych zombi, trudno zabijalnego tuptusia w najniższym poziome. czas nieograniczony. Powrót do Sokołowa i zaprowadzenie go do ostatniego pomieszczenia, gdzie wchodzi sam ( mamy blokadę ruchu ), a my umożliwiamy mu włączenia psi urządzenia walcząc z hordami wszelkich mutantów. Zaczynają się dwie czasówki po 2 minuty.

Tu miałem takie próby gry.

a) Czasówka pierwsza. Nie udało mi się pokonać mutantów i dotrzeć do naukowca z kodem otwierającym zatrzaśnięte drzwi, aby Sokołow mógł wyjść. Kodu nie zdobyłem. Śmierć dla obu.

b) Czasówka druga. Przebiłem się do naukowca, kod zdobyłem, do drzwi nie dotarłem. Śmierć.

W tej samej grze powtórka, do drzwi dotarłem. I albo brakło mi czasu aby je otworzyć, albo nie zabite nibygiganty skutecznie blokowały ich otwarcie i ucieczkę. A nawet jak bez próby otwierania drzwi starałem się uciec ( jest informacja od moda aby uciekać ), nie byłem w stanie wyjść z labu. Brak czasu.

3. Gra jak w pkt.2, ale z udanym zdobyciem kodu, likwidacją mutantów i wyprowadzeniem Sokołowa. Opisałem to poprzednio.

Na razie nie sprawdziłem sytuacji, jak wyglądałaby gra, gdybym przy śmierci Sokołowa na początku labu, znalezieniu dokumentów i PDA, sam poszedł w głąb labu. Kod do  jeszcze zamkniętych drugich drzwi miałem z wcześniej przy innym zadaniu znalezionych dokumentów. Możliwe, że wtedy to nie Sokołow, a Nemo uruchamiał by urządzenie blokujące.

Czyli jak widać, rozwiązań w labie jest kilka. I każde z nich, o czym się już w dalszej grze przekonałem, skutkuje innym rozwiązaniem dalszej gry. Wniosek z tego: Jak sobie pościelisz ( wybierzesz rozwiązanie ), tak się wyśpisz ( taką mieć będziesz grę ).

W spotkaniu z Otszelnikiem też mamy wybór odpowiedzi. Skłamać lub powiedzieć mu prawdę. Przerobiłem obie. Finalna odpowiedź Otszelnika jest różna. Znowu czekają nas różne przygody. Takich podwójnych możliwości jest więcej, tak w dialogach, jak i przy wyborze rozwiązania zadań. W zależności więc od tego, jak ktoś będzie grał, będzie miał swoją grę, inną od kolejnego gracza. Czyni to mod ciekawym, a przy ewentualnym powtórzeniu gry, daje możliwość wybrania innych rozwiązań.

Jestem teraz przed ważnym wyborem, kogo wybrać do wsparcia w puczu w Wolności. Nie pamiętam, kogo wybrałem w poprzedniej wersji, bo bym teraz wybrał innego przywódce puczu.

A wszelkim forumowym kabotynom, szczerze życzę udanej gry i :viva:.  Każda metoda jest dobra, dla osiągnięcia sukcesu i satysfakcji z grania.

 

 

  • Dodatnia 2
Link to post
Share on other sites

I TO JUŻ KONIEC.

Mod ukończony. W porównaniu z poprzednią wersja duży postęp w optymalizacji moda. Jednak moje odczucia pokrywają się z tymi przekazanymi w filmiku przez HugTV. Nadal nie usunięto takich bugów jak nie znikające znaczniki miejsc zadań, po ich wykonaniu, nie usuwaniu u ważnych NPCów i powtarzania się zadań już wykonanych ( zadanie na dokumenty z Agro u Barmana ), oraz nie do końca przemyślana lokalizacja spawnu trupa ważnego NPCa. Pod koniec gry, kilka razy miałem zawieszenie się gry z wymuszonym zamknięciem, oraz bezlogowe wyloty. Poza nimi innych wylotów nie było.

W dalszym ciągu na pocieszenia, zamiast realizacji finalnego zadania oglądamy napisy z filozoficzną informacja o tym zdarzeniu i jednocześnie zapowiedź kontynuacji moda.

Każdemu kto potrafi czytać i zrozumieć to co napisano grażdanką, mogę polecić moda jako taki przyjemny przerywnik w OP czy Outfaterze.

A może mod doczeka się tłumaczenia?

ss_fred_03-23-20_19-19-12_(l08_yantar).thumb.jpg.a8dd0a185ae889388d23342b17ff12e6.jpg

ss_fred_03-23-20_14-41-14_(l07_military).thumb.jpg.edf18f37d6550f95b38461387fb9155e.jpgss_fred_03-23-20_15-59-53_(l07_military).thumb.jpg.17ee8e3c36a9dc9e755b5d20d310f587.jpgss_fred_03-23-20_17-28-13_(l07_military).thumb.jpg.dabbee41a43a5150555ea342a8ce9f20.jpgss_fred_03-23-20_19-05-10_(l08_yantar).thumb.jpg.a77c9b1183a5cbe0dae56e5cdf9b0e17.jpg

A to ostatnia widziana scena z moda. Po niej już tylko słowny opis prowadzący do informacji o powstawaniu drugiej jego części.

ss_fred_03-23-20_19-18-10_(l08_yantar).thumb.jpg.21bb57cacdb75d9ca7f97a9a9c938950.jpg

Granatnik był na BTR, ale on się nie pojawił.

  • Dodatnia 5
Link to post
Share on other sites

Znacznik na schowku - podejść otworzyć(f) zajrzeć, jak pusto lub nie znika po pobraniu zawartości to ponownie wsadzić coś, cokolwiek z plecaka i wyjąć a następnie znowu pobrać ze schowka do plecaka, zazwyczaj znika znacznik schowka z mapy.

  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites

@vidkunsen - To co piszesz, to truizmy. Dobrze o nich wiem. Można z tego skorzystać przy natrafieniu na pusty schowek, ale te opisywane były pełne, dawały dokumenty kwestowe. Ja się nie uskarżałem, lecz pisałem o niedoróbkach moda. To informacja dla tych co grać będą, aby się tym nie przejmowali, bo nie łamie scenariusza.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Nie udało mi się uruchomić moda na "polskiej" podstawce. Stawiam pierwsze kroki na Kordonie. Oprawa graficzna jest bez zarzutu. Dodałem Reshade 4.7 i modele HD NPC-ów (od pewnego czasu nie mogę już patrzeć na vaniliowe drewniane potworki).

Spoiler

eZwZfaJ.png

P8GEX7b.png

o00UtAr.png

RVg6I8p.png

FZb3SkE.png

 

  @tom3kb w #1 proponuję dodać info, że mod zawiera już w sobie paczkę SAM ver. 5.1 Remake Edition, na wypadek gdyby ktoś chciał ją do niego dodać.

  • Dodatnia 3
Link to post
Share on other sites
W dniu 12.03.2020 o 07:04, tom3kb napisał:

2. Wypakować moda do folderu z grą: gamedata, userdata, fsgame.ltx, gamedata.dbc - dbm.

A niby czym wypakować? Próba Zip7 i Winrarem dała mi niepowodzenie. Fix też nie dal się wypakować tymi programami.

Link to post
Share on other sites

Nie wiem, czy dobrze pobrały się, bo nie mam jak sprawdzić. 2.7 GB ma gra, a fix 103 KB. Pobiorę jeszcze raz i zobaczę.

Niestety, drugi raz pobrałem i nie można wypakować, bo niby archiwum ma niewłaściwy format lub jest uszkodzone.

Jeśli ktoś ma to wypakowane, to może mógłby znów spakować Zip7 i dać to na jakiś niepłatny upload. Nie wiem dlaczego tak się u mnie dzieje.

Link to post
Share on other sites

@metek58 napisz proszę na jakim dokładnie hostingu (hostingach) plików mam umieścić archiwum z modem i fixem. Tylko czy problem tkwi w hostingach:062:?

NPAV5cY.png

Pokręciłem się trochę po Kordonie. Nowa linia fabularna na tej lokacji jest ciekawa (jest dużo strzelania i walki z mutantami UfDGtBt.gif).  Poziom trudności bardzo przystępny (gram na najwyższym poziomie trudności). Dużym plusem jest możliwość samodzielnego wytwarzania/naprawy przedmiotów 

Spoiler

Sv5ZeeZ.png

VB2I458.png

aKmt2X0.png

UtJ29gl.png

Tekst na zrzutach częściowo pochodzi z translatora.

oraz różnorodnej finalizacji zadań. Jak na razie mam same pozytywne wrażenia z tej modyfikacji:048:

Link to post
Share on other sites
  • Agrael pinned and featured this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity