Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Trudno @smox i tak dziękuję za Twój czas. :D

 

Podstawowe pytanie: Czy dokumenty pojawiają się w jednym miejscu czy losowo?

Kolega wcześnie był uprzejmy próbować (w tym temacie) pomóc mi odnaleźć jakiegoś zdaje się pendrivea i po screenach wywnioskowałem że jednak w różnych. Ponieważ o ile lokacja się zgadzała to jednak na screenie który opublikował wspomniany pen był w innym miejscu niźli znalazłem go ja. :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym modzie spawn większości przedmiotów kwestowych jest w kilku miejscach. 

Wydaje mi się, że aż takiego błędu technicznego Sigerous by nie zrobił...

Za każdym razem spawnują się gdzie indziej. 

Najlepszym sposobem (oczywiście można jeszcze zawsze zespawnować sobie to co trzeba ;)), jest wgranie sejwa sprzed rozmowy, w której dostajemy zadania na znalezienie tego naukowca i przeprowadzenie jej jeszcze raz - powinien zespawnować się w innym miejscu i powinno być OK ;)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Yurek

 

Tyle że widzisz sejwa nie posiadam a zespawnować się tego klucza nie da. Nie ma go na liście spawnera. Chyba żem ślepy albo nazywa jakoś dziwacznie. 

 

Teraz mam ( ! ) bladą. Przez te drzwi mogę przejść innym starym sposobem. Próbowałem ale tam za nimi nic nie ma. Wygląda na to że dopiero po odnalezieniu klucza poszukiwane papiery pojawią się. Najgorsze w tym wszystkim że jak znam życie bez zakończenia tego zadania będę miał po blokowane inne zlecenia i nie ruszę dalej. :(((

 

Podłamałem się. Tak już sobie postać przypakowałem - kasa, egzo, artefakty (ogrom misji) i taka kicha. Aż z wrażenia od kilku dni nie gram. Na cud chyba liczę...

 

Gdyby ktoś miał sejwa z kluczem to może by "przeHEXować" plik ale to za dużo zachodu.

Ech!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vranorvs - masz tu zapisy z wejścia do podziemi i już z kluczem w plecaku. Nie było problemu, po kliknięciu na drzwi, pojawiły się 3 trupy naukowców i jeden miał klucz.

Link - http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=g357ccc82e4d0cd809993484541cf9b7f1b44948ab

 

Wcześniej padło takie pytanie, ale pozostało bez odpowiedzi - "Mam pytanie czy są dalej jakieś misje jak wychodzę z podziemi Agropromu? Daje dokumenty łącznikowi. Przechodzę dalej wszystkie plansze gry 2-3 dni mijają i żadnej misji nie ma. Czyżby tak się kończył cały mod?? Trochę bez sensu"

 

Jestem akurat na tym etapie gry i myślę tak - moda można zakończyć już w Prypeci, odlatując śmigłowcem. Wszystko po jest free playem i tylko od gracza zależy kiedy wyjdzie z Zony. Jeżeli się mylę, proszę mnie poprawić.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Wypakowałem moda, zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją dodałem spolszczenie ale przy włączaniu gry tuż po intro wywala do pulpitu. Myślałem, że to wina spolszczenia więc wszystko usunąłem i wgrałem samego moda by to sprawdzić ale jednak nie. Nawet jak uruchamiałem grę z samym modem też wywalało do pulpitu. Treś LOGA

FATAL ERROR[error]Expression    : !m_error_code[error]Function      : raii_guard::~raii_guard[error]File          : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp[error]Line          : 748[error]Description   : ....a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatascripts_g.script:4413: attempt to index local 'file' (a nil value)

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Logic

Na tej stronie - link oraz kilka postów poniżej radzą jak obejść ten problem:

  • uruchomić grę jako administrator
  • wyłączyć autosave z menu
  • przełączyć oświetlenie na statyczne

sprawdź w/w i daj znać czy działa, może komuś jeszcze rada (o ile się sprawdzi) pomoże?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna prosić o reup dodatków? Albo jakąś strone gdzie można je pobrać? Z góry dziekuje za pomoc

edit: Znalazłem jakieś inne dodatki na jakimś niemieckim forum (monster addon, atmosfear 3 etc) czy beda one działały z polską wersją?

Edytowane przez Gothic4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna prosić o reup dodatków? Albo jakąś strone gdzie można je pobrać? Z góry dziekuje za pomoc

edit: Znalazłem jakieś inne dodatki na jakimś niemieckim forum (monster addon, atmosfear 3 etc) czy beda one działały z polską wersją?

W pierwszym poście masz wyraźnie napisane które dodatki działają z polonizacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Gram w sgm 2.2 i mam małe pytanie. przy pierwszej wizycie w zakładzie utylizacji pokazało mi się że na moście jest jakaś postać questowa ale miałam już pare zadań aktywnych i nie chciałam brać kolejnego. Zrobiłam więc kilka zadań w zatonie i poszłam do jupitera, tam też zrobiłam kilka zadań, kilka zadań z janowa i 3 zadania od naukowców. Wróciłam do zatonu, odwiedziłam wraki i noego z tą jego falą mutantów którą nie bez trudów zaliczyłam i myśle nad tym gościem z mostu a jego nie ma. Wczytałam sejwa przy zakładzie utylizacji i poszłam do niego. Biedny zraniony leon monolitowiec dał zadanie z teczką do Prypeci i tu moje pytanie czy to zadanie jest ważne, ciekawe, jakoś się rozwija- znaczy czy jest pierwszym z serii zadań u monolitowców czy oddaje teczke a oni skopią mi du*e, ewentualnie czy dostaje za nie coś wartościowego? Zastanawiam się czy je olać czy szkoda go i lepiej wrócić się do sejwa gdy jeszcze dycha ten leon. Rozważam to bo nie mogę zaliczyć też zadania z głuszczem a z nim związane jest osiągnięcie- głuszec chodzi koło anten krug i mówi że ma coś do roboty a powinien gadać o pijawkach i wejść do środka. To zadanie działa mi tylko przy pierwszej wizycie w zatonie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety SGM ma to do siebie że zadania trzeba wykonywać po kolei i od razu jak leci najlepiej bo potem można już tego nie cofnąć.

Co do teczki otóż zanosząc ją do prypeci dostaniesz nagrodę od monolitowców i będziesz mogła wejść do ich bazy bez ostrzelania ale prawdę mówiąc nie wiem czy wejdziesz tam bez tej teczki ale myślę że tak jeśli ktoś wie że nie to niech poprawi co do rozwoju zadania to czy ja wiem czy tak zaraz ciekawie po prostu idziesz dajesz im teczkę odbierasz nagrodę i gotowe potem możesz robić już dla nich zadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhh, fajny ten mod SGM, klimatyczny, wciągający. Pomysł z minami ekstra. Dobrze się grało aż do momentu wejścia do Zatonu. Tu gra się sypie. O dziwo im bliżej Skadovska tym częściej. Nie pomagają kombinacje z ustawieniami rozdzielczości czy  oświetlenia czy też usunięciem anomali.  Może wersja Jenota jest bardziej stabilna ? ( Gram z DOPA PL i dodatkiem GUNPACK DOPA) Ktoś może się wypowie. Gram teraz w mod GLIADIATORZY. Mniej klimatyczny ale działa płynnie , bez wylotów. Gra się całkiem przyjemnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po paru wysypach na Skadovsku już miałem dość (moda). Dałem GG pospać do 8.00 i o dziwo gra ruszyła. Co za niespodzianka !

Ale ... Zgłaszany tu był problem przejścia Do Jupitera ( gra się zawiesza z widoczkiem na bar i stalkerów). Ktoś wie jak to rozwiązać ? Znowu stoję. Ehhh.

 

SGM Geonezis działa bez zarzutu i płynnie ;)

No tak , ale to jest wersja SGM chyba 2.0 ? Ale dobrze wiedzieć - przynajmniej pewność, że można go skończyć ...

Edytowane przez ksantyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też się tak robi ale tylko na jakąś chwilę, zwykle po minucie mogę grać dalej. Cofnęłam się i nalazłam sejwa gdzie leon monolitowiec jeszcze żył i wzięłam od niego zadanie a potem szybko "zaliczyłam" głuszca. Aktualnie jestem przed wyprawą do jupka "ponowny" po raz pierwszy. Dodam jeszcze że znalazłam już wszystkie 4 tajne schowki i klucze do nich.

Edytowane przez nati20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tak jak kfiat mówi. Ja pieniądze zdeponowałam przed ostatnim głównym wątkiem odlotem/zostaniem w zonie bo w 1.4.5 zabierali kasę i ekwipunek ale tym razem to co mi zostało w plecaku po zrobieniu schowka zostało więc chyba zrobili coś z tym traceniem na końcu. Fora z trupów jest wirtualna i jak już powiedział kfiat można ja zamienić ale lepiej zostawić wirtualną bo za nią można kupić lokalizacje schowków i co ważniejsze narzędzi dla mechaników.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a g.. tam nic nie można za nią kupić bo jest nieewidencjonowana w statystyce. Coś tam jest pokierane w wersjach. Niby mam moda 2.2 ale jak widzę w donym rogu ekranu na starcie jest to 2.2 ale w polonizacji deko bardziej w lewo 1.6. Cosik nie tak ze skryptami. U bankowca umieściłem 10000 i co jakiś czas pokazuje mi odsetki , tyle tylko, że nijak nie można z nich korzystać. W statystykach powinienem mieć conajmniej 2000 wirualnych "wróbli" (zabranych trupom) a tam jest 0. Mam kody do schowków i nie działają. te same kody podane są w plikach. Mod raczej wygląda na niedokończony, a szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.