Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@DaimeneX Bardzo dobre wieści, że ktoś się tego podjął bo jednak 32bitowy silnik troszkę kuleje w tej hybrydzie tzn u mnie wszystko na razie działa, ale np na maksymalnych ustawieniach graficznych jednak klatki troszkę spadają jak stoję na Posterunku Wojskowym w Kordonie i patrzę w stronę Wioski Kotów, a gdy patrze się w innych kierunkach to mam stabilne 60 FPSów, ale nie bawiłem się jeszcze w dostosowywanie ustawień, żeby uzyskać te magiczne stabilne 60 klatek przez cały czas. Natomiast...

Poświęciłem dzisiaj trochę czasu i dostosowałem pliki spolszczenia SGM do tej wersji tj. porównałem wszystkie w WinMerge i tam gdzie były nowe linijki to uzupełniłem nimi polskie pliki od razu je tłumacząc na polski ( na razie tylko pliki SGM i resztę plików nie będących częścią Gunslingera) i oto efekty :) :

Spoiler

ss_szczepan_07-30-20_16-28-19_(mainmenu).thumb.jpg.8d1c10a6d3c1403cf6cc3ab0666ace12.jpg

ss_szczepan_07-30-20_16-28-22_(mainmenu).thumb.jpg.b66756d559df8ec2d65089f9694c1222.jpg

ss_szczepan_07-30-20_16-30-47_(escape).thumb.jpg.dd1163e83bce1668a1f75741ad1a83c4.jpg

ss_szczepan_07-30-20_16-30-53_(escape).thumb.jpg.ea6e761905bbfa1c3b54e9f5df92e744.jpg

ss_szczepan_07-30-20_16-30-59_(escape).thumb.jpg.c05152aa7a698407bf822aec8a8b067d.jpg

ss_szczepan_07-30-20_16-31-05_(escape).thumb.jpg.b1e042ab3972f9010d1a96ec8e5fce7b.jpg

ss_szczepan_07-30-20_16-31-28_(escape).thumb.jpg.796195b24c367395e10e90863992e5c4.jpg

ss_szczepan_07-30-20_16-31-31_(escape).thumb.jpg.4b8f63095dec2af5e17a27b676613a8e.jpg

ss_szczepan_07-30-20_16-31-41_(escape).thumb.jpg.eb91efc25add67fb52bc811c9ae0d3a6.jpg

ss_szczepan_07-30-20_16-31-50_(escape).thumb.jpg.1595e47ab3ab74cb4f40af544a5dc9cb.jpg

ss_szczepan_07-30-20_16-32-25_(escape).thumb.jpg.ef85545746b323eeda459be3ba70f441.jpg

ss_szczepan_07-30-20_16-32-28_(escape).thumb.jpg.8583d56bee28d9fb7fd6d55492c14eb4.jpg

ss_szczepan_07-30-20_16-33-06_(escape).thumb.jpg.be5a6ab7037564944e2bed7c6ad631e2.jpg

ss_szczepan_07-30-20_16-33-10_(escape).thumb.jpg.cce10ade06aa927f6ac0edd910244d48.jpg

ss_szczepan_07-30-20_16-33-14_(escape).thumb.jpg.8c5c81924bf4be2586e829b7c0fc6f52.jpg

ss_szczepan_07-30-20_16-33-18_(escape).thumb.jpg.ef802788db89018c8b690d54d4fc5874.jpg

ss_szczepan_07-30-20_16-33-35_(escape).thumb.jpg.a61cddd677d8f90f59f2b5bc3f3ddf6d.jpg

 

Nie zwracajcie uwagi na angielską ksywę Miedwiediewa i Diegtiarowa - sprawdzałem czy wszystko gra na zapisie gry, który zrobiłem wczoraj jeszcze na angielskiej wersji, po rozpoczęciu nowej, świeżej gry będą po polsku. Została jeszcze kwestia dostosowania plików tekstowych Gunslingera. Dopiero co skończyłem z plikami SGM, i aktualnie posegregowałem sobie pliki gunslingera angielskie w jeden folder, polskie w drugi i zaraz wrzucam to w WinMerge i zacznę porównywać, jeśli się okaże, że te które były w Twojej ostatniej wersji spolszczenia @DaimeneX są identyczne z tymi angielskimi to zostanie kwestia przetłumaczenia 14 nowych plików Gunslingera, wrzucenie tego w jeden folder, sprawdzenie czy działa no i potem testy :) 

Z tego co pamiętam SGM jest cholernie długi więc na pewno trochę to zajmie, ale jak już pliki tekstowe będą po polsku to zostanie ta przyjemniejsza część czyli rozgrywka i ewentualne wyłapanie błędów.

Edytowane przez Szczepan9205
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo... Panowie ogłaszam sukces :D 

Spoiler

ss_szczepan_07-31-20_19-16-43_(escape).thumb.jpg.a8564dac7a738805c8d0e68eb7caaeef.jpg

ss_szczepan_07-31-20_19-16-46_(escape).thumb.jpg.a0d367ab70b6de3df8cf06be05577cba.jpg

ss_szczepan_07-31-20_19-16-48_(escape).thumb.jpg.99e86f5bb38a2e92442931499ddb7072.jpg

ss_szczepan_07-31-20_19-16-51_(escape).thumb.jpg.ee6b62f08f165bf9803415b46039d0bf.jpg

ss_szczepan_07-31-20_19-16-53_(escape).thumb.jpg.06801c7c937c3a591bf7c2eac8168263.jpg

ss_szczepan_07-31-20_19-16-56_(escape).thumb.jpg.bfc3242a85fbcd2c945bb69be09e0c0b.jpg

ss_szczepan_07-31-20_19-17-00_(escape).thumb.jpg.e7935dad6c60cc63069dfee8c299ba19.jpg

ss_szczepan_07-31-20_19-17-03_(escape).thumb.jpg.e5b5a88c8ae864482c33fd0212a251fa.jpg

ss_szczepan_07-31-20_19-17-05_(escape).thumb.jpg.aff11807efbdeab5cc5a4431e9195a41.jpg

ss_szczepan_07-31-20_19-17-09_(escape).thumb.jpg.15b5a728efbff09e2eec24132a643a3b.jpg

ss_szczepan_07-31-20_19-19-14_(escape).thumb.jpg.1b6216f9adf863c077adaebb3bc01362.jpg

ss_szczepan_07-31-20_19-19-16_(escape).thumb.jpg.dbfd1c13f06c2143af796776f136b2ae.jpg

 

 

Więc w skrócie z tego co widać na screenach, mam już przetłumaczone pliki SGM i Gunslingera ;) Jedyne co teraz pozostaje to kwestia ewentualnego przetłumaczenia skryptów - jeszcze żadnych nie sprawdziłem bo na żaden aktualnie nie trafiłem, który był by po angielsku, ale jeśli chodzi o pliki tekstowe to mam wszystkie pliki tej nowej wersji SGM przetłumaczone na język polski - fakt, nad plikami od Gunslingera mógł by się ktoś pochylić kto zna się na broni bo te opisy modyfikacji broni, które były identyczne z tymi, które przetłumaczył @DaimeneX po prostu przekopiowałem, ale było też trochę takich, które musiałem tłumaczyć na tzw. "czuja" i podejrzewam, że jak przyjrzy się temu ktoś obeznany z tematyką i słownictwem broni palnej to zapewne wyłapie błędy i rzeczy do poprawy, ale na obecną chwilę wychodzi na to, że oprócz potencjalnych angielskich napisów w plikach skryptów to resztę moda mam po polsku ;)

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jako że nie mogę znaleźć moda SMG 2.2  wrzucam tu logo błędu :

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'af_monolit'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kmicic0 proszę bardzo:

 

[af_monolit]:af_base
$spawn 				= "artefacts\af_monolit"
class   			= ARTEFACT
visual				= dynamics\artefacts\artefact_electra_green.ogf
description			= st_af_monolit_descr
inv_name			= st_af_monolit_name
inv_name_short		        = st_af_monolit_name
inv_weight			= 0.5
inv_grid_x			= 4
inv_grid_y			= 40
cost				= 58000
jump_height			= .5
particles			= artefact\af_gravi_idle
det_show_particles		= artefact\af_gravi_show
det_hide_particles		= artefact\af_gravi_hide
af_rank				= 3
breeding_type                   = 3
lights_enabled                  = true
trail_light_color 		= 0.5,0.7,0.2
trail_light_range 		= 2.0
health_restore_speed		= 0
radiation_restore_speed		= 0.006
satiety_restore_speed		= 0
power_restore_speed		= 0
bleeding_restore_speed		= 0
additional_inventory_weight	= 10
additional_inventory_weight2	= 10
hit_absorbation_sect            = af_monolit_absorbation
[af_monolit_absorbation]
burn_immunity 			= 0
strike_immunity 		= 0
shock_immunity 			= 0
wound_immunity 			= 0.1
radiation_immunity 		= 0
telepatic_immunity 		= 0
chemical_burn_immunity 	        = 0
explosion_immunity 		= 0
fire_wound_immunity  	        = 0.25

Wypakuj do gamedata\configs\misc\items -> sgm_artefacts.ltx

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen U mnie przynajmniej(ale tak jest chyba domyślnie) w opcje PDA wchodzi się prawym przyciskiem myszy, oczywiście najpierw musisz kliknąć przycisk pod który masz przypisane PDA, co by GG je wyciągnął, a potem PPM i kamera powinna się przybliżyć do ekranu PDA i powinieneś móc się nim posługiwać ;) 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy próbie wzięcia do rąk lub ładowania wylot na pulpit z takim błędem:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : anm
[error]Function      : attachable_hud_item::anim_play
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line          : 325
[error]Description   : model [wpn_winchester1300_hud] has no motion alias defined [anm_reload]

Kolejny wylot za ATP  na drodze w stronę tunelu,to zaczyna się powoli robić nudne oto logo błędu :

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'actor_helm_mercenary'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PRZEZ UPIERDLIWY BŁĄD NIE MOGĘ WYKONAĆ ZADANIA  ZNAJDŹ BIEŁOSŁOWA.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'actor_helm_mercenary'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

Plik znajduje się w  gamedata\configs\misc\items\items.ltx ,więc nie rozumiem dlaczego nie może go wczytać.

Edytowane przez kmicic0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś wrzucić na forum cały plik items.ltx bez spolszczenia i ze spolszczeniem kolejny raz pobrałem z linka  w pierwszym poście i nie na tego pliku.

Próba logowania się do pobieralni :

 

Przepraszamy, ale wystąpił mały problem.

Coś poszło nie tak, jak powinno. Proszę spróbować ponownie.

Kod błędu: 2S119/1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kmicic0 - zacznij może od tego, że (ja w google) wpisz takie coś (kopiuj wklej w przeglądarkę): Сталкер sigerous mod 2.2 скачать

Co możesz - kluczowy termin - скачать :

https://stalkerportaal.ru/load/zov_pripjati_novyj/zov_pripjati_repack/s_t_a_l_k_e_r_zov_pripjati_sigerous_v_2_2_2012_repack_rus_ot_serega_lus/135-1-0-2447

http://mygamesrus.ru/stalker/1479-sigerous-mod-22-by-siriys2012.html

https://gk-stalker.xyz/games/call-of-pripyat/2096-sigerous-mod-22-repack-by-serega-lus.html

https://games-vam.ru/2017/01/25/stalker-zov-pripyati-sigerous-mod-2-2-skachat-torrent/

https://gist.github.com/anonymous/19a1f61c7a62eb4bf08dd0fe1a08d84d

https://gamestracker.org/torrents/pc/action/s_t_a_l_k_e_r_call_of_pripyat_sgm_2_2/15-1-0-3634

http://world-of-gamers.net/load/pc/action_shooter/s_t_a_l_k_e_r_zov_pripjati_sigerous_v_2_2_2012_pc_124_repack_ot_serega_lus/8-1-0-5248

https://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/sigerous-mod-v22-stalker-zov-pripjati-2012.html

Ibidem - tamże:

fiks finalny z 19.03.2020: http://www.unibytes.com/fm9145-hvagLqw-Us4P3UgBB

mod: https://yadi.sk/d/Wjocui_q3L68mc

Inne z serii SGM:

1.7:  https://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/stalker-mod-zov-pripjati-sigerous-mod-v17-2010.html

2.0: https://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/mod-sigerous-mod-cop-v20-stalker-stalker-zov-pripjati-2011.html

2.1: https://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/stalker-sigerous-mod-v21-stalker-zov-pripjati-2012.html

Na te 3 w/w możesz dać nakładki zmieniające wersje gry.

Miłej zabawy, jak w wojsku ktoś stękał, że nie może to jeszcze dużo może dopóki nie zamilknie i nie łapie oddechów jak ryba - no stromo. :biggrin:

Edytowane przez vidkunsen
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu ten sam błąd mody pobrane z podanych linków:

 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'actor_helm_mercenary'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:

WRZUCAM TEN SAM BŁĄD OD JAKIEGOŚ CZASU. ODNOSZĘ WRAŻENIE ŻE NIKT NI CHCE POMÓC W USUNIĘCIU TEGO BŁĘDU.

Edytowane przez kmicic0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.