smox Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 O ile dobrze pamiętam, to ten kod jest w plecaku. Plecak jest w pomieszczeniu gdzie schodzi się po schodkach i jest duże promieniowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 de Vries zadanie na wyprowadzenie z X18 Koliana dostajemy od Klinta w bazie stalkerów w dolinie mroku i przeważnie mamy już je razem z zadaniem od Huntera. Zgadza się że zadanie od Huntera zaliczymy bez wyprowadzania Koliana ale przeważnie robiąc więcej pobocznych zadań to od Klinta też już mamy i robimy oba za jednym zamachem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Dzięki, nie zauważyłem plecaka, choć w opisie jest o jakiejś osobie:). Ale jest kolejny problem, wylot na agro podczas rozmowy z generałem. Zadanie na wejście do podziemi [error]Expression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty() [error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\PhraseDialog.cpp [error]Line : 140 [error]Description : No available phrase to say, dialog[agr_two_kvest2_dialog] stack trace: kiedy zgadzamy się iść szukać jego ludzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Dnia 14.02.2016 o 20:14, cichy napisał: Jeżeli przegapisz jakiegoś "snajpera" w czasie oczyszczania bazy, lub innego najemnika - wtedy masz taki wylot. Źródło: http://ap-pro.ru/forum/35-11054-27 Post 397 i 398. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Mam wyloty w Prypeci z takim logiem: Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp Line : 73 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ... - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\utils.script:113: attempt to index local 'char_ini' (a nil value) Co jest grane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Mam nadzieję, że Ci to pomoże. Poniższy zrzut dotyczy soli (nie będę ruszał spraw technicznych. bo się na tym nie znam), ale jest to błąd "uniwersalny". Piszą, że powinno się wywalić ostatnie 2-3 zapisy, a przynajmniej ich nie wczytywać. Po prostu trzeba cofnąć się w grze o kilka zapisów. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Podesłałbyś ten plik "utils.script" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 W modzie są trzy pliki - utils.7z Ps. Przed chwilą się dopatrzyłem, że "czysty" plik utils.script jest w podstawce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Problemy zaczęły się w Prypeci, miałem kilka wylotów, zmniejszyłem pole widzenia, gram na oświetleniu statycznym i rozdzielczość zmniejszona , nic nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Ten wylot ma źródło w skryptach samej podstawki, może spowodowany błędem w skryptach moda. Błąd w funkcji spawnującej jakiś obiekt (prawdopodobnie NPC). Nie wiem czy znajdzie się na to jakiś fix chyba tylko wczytanie wcześniejeszego save. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Bardzo dziękuję, jak mnie wywali to kończę z tym modem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 22 minuty temu, bolo napisał: Bardzo dziękuję, jak mnie wywali to kończę z tym modem. Jesteś tak daleko że nie warto się poddawać. Możesz zrobić sobie kopię zapisów, przeinstalować podstawkę, może to pomoże i iść dalej. Nie składaj broni Stalkerze! 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 19 minut temu, pacjent1972 napisał: Możesz zrobić sobie kopię zapisów, przeinstalować podstawkę, może to pomoże i iść dalej. Nie składaj broni Stalkerze! To bardzo dobra rada. Miałem to samo, tylko w Elektrowni. Wywalało mnie co kilkanaście metrów. Kombinowałem różnie i.... nic. Dopiero jak odinstalowałem Stalkera, wyczyściłem rejestr, zainstalowałem Stalkera i ten mod i zdefragmentowałem dysk, mod ożył i przeszedłem Elektrownię bez jednego wylotu. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 @Bolo - a czy na pewno masz podstawkę v.1.0004 nie degradowaną z wyższej? Bo takie coś miałem właśnie na zdegradowanej i padłem na CEA. Żadne kombinowanie nie pomoże. W #1 jest o tym uwaga na czerwono. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Tak, podstawka 1.0 i dogrywałem do 1.4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 No to jeszcze to. Jeśli w katalogu z savami masz ich więcej niż 5, to je przenieś sobie poza moda. Na tym etapie gry, savy zaczynają modowi ciążyć. Tak samo z tym co dźwigasz na grzbiecie. Jak jesteś z czitem na udźwig, to sobie sporo ulżyj. Bo niektóre przedmioty w plecaku, mogą skryptom dla Prypeci i dalszych, nie pasować. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 No trochę gratów mam i czit na udźwig też, jutro sprawdzę, dzisiaj już idę spać, dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Trochę mnie dziwi ten problem z nadmiarem savów, przeważnie w różnych modach mam ich po kilkanaście i zero problemów z tego powodu do samego końca danego moda. Tak samo z gratami w plecaku, w Rebornie mam prawie komplet bo zdarza się już wypadanie ich z braku miejsca i również zero błędów przy przechodzeniu z lokacji na lokację. Być może jest to związane z ilością ramu jaką posiadamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 32 minuty temu, mkk7 napisał: Trochę mnie dziwi ten problem z nadmiarem savów, przeważnie w różnych modach mam ich po kilkanaście Kilkanaście zapisów nie stanowi problemu. Problem może być, gdybyś miał ich naprawdę dużo. Co do gratów w plecaku, to lepiej za dużo nie nosić. Chociaż mocny komputer poradzi sobie i z tym. Gorzej jest ze słabymi kompami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Powiedzmy średni komp również bo do takich zaliczę swój a istotne znaczenie będzie miał tu ram na pł.głównej i ewentualnie ram karty graficznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 mkk7 - Łatwo możesz sprawdzić jak zapisy wpływają na płynność gry. Jak masz Frapa, to zobacz fpsy z kupą złomu i bez niego. W kilkunastu modach, na lokacji bar, gdzie przeważnie gracze robili schowki z całym złomem jaki zebrali i nie mieścił się w czitowanym plecaku, przejście na inne lokacje skutkowało pulpitem. Podobnie jest przy wchodzeniu do Prypeci Zach. Ta lokacja sama w sobie jest obciążająca, a jak jeszcze moder zmienił fakturę ścian budynków, dołożył swoich NPCów i itemy, to komputer może nie wyrabiać właśnie na pliku wymiany. I stąd bywa wylot z Lua. Likwidacja co najmniej schowków, pozwalała na dalszą płynną grę. Jeśli będziesz miał w schowku czy plecaku 10 jednakowych karabinów, to obciążenie będzie mniejsze niż np. 5 karabinów, ale każdy inny. Można jeszcze sobie pomóc, zwiększając plik wymiany, ale tu trzeba ostrożnie, bo za duży powoduje zauważalne spowolnienia przy załadowaniu gry i savów, i zmniejszenie fpsów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Szacowni koledzy, radykalnie zmniejszyłem ilość zapisów ( miałem ok. 200 ) oraz ilość gratów w plecaki i gra idzie, wielkie dzięki za sugestie, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOS Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Oficjalnie stwierdzam że zauroczyła mnie Sajga, goni cię chimera, niby olbrzym chce wgnieść w ziemię, stado snorków zadeptać a psy ugryźć w jaja ale z Sajgą to dziecinna igraszka Szkoda tylko że nie miałem jej przed Pieczarą a dopiero na bagnach można ja kupić. Zresztą za dodanie lokacji pieczara to komuś jajca ślepe psy powinny obgryzać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Kondotier pliki wymiany służą do przechowywania danych które nie mieszczą się w fizycznej pamięci ram, dlatego przy małej ilości ramu zwiększamy wielkość rozmiaru pliku wymiany na dysku i to też z rozsądkiem, oczywiście znaczenie będzie tu miało jaki dysk posiadamy i jaka jest jego wydajność. Jeżeli posiadamy większą ilość ramu to system będzie mniej wykorzystywał pliki wymiany, w dodatku ram będzie najbardziej obciążony przy uruchomieniu wielu aplikacji w systemie a raczej tylko grając nie robi się nic dodatkowo na kompie. Bolo nie podaje konfiguracji sprzętu więc zakładam ze ma mniej ramu i te porady które zastosował jak najbardziej mu pomogły a o to przede wszystkim w tym chodziło, najważniejsze że może grać dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 mkk7 - rady jakie daję, nie są brane z powietrza. Są pewne zasady w informatyce, ale mody te zasady mają gdzieś. Dlatego ważniejsze jest wieloletnie doświadczanie z problemami jakie wycinają mody, niż informatyczna teoria. Dziwiła cię ilość savów. Odpowiedź dał ci bolo, trzeci post wyżej. Może nawet być tak, że w czasie gry, wtedy gdy jednemu graczowi przyświecało słoneczko i gra szła płynnie, to drugiemu przy tym samym elemencie gry, gdy grzmiało i błyskało, sięwyleciał0. Parafrazując znane powiedzenie: "Nie znane są wyroki Zonskie" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.