Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na Kordonie mam wylot  z takim logiem, co to oznacza i jak temu zaradzić.

FATAL ERROR

[error]Expression    : FATAL ERROR
[error]Function      : CScriptEngine::lua_pcall_failed
[error]File          : D:\a\OGSR-Engine\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_engine.cpp
[error]Line          : 52
[error]Description   : [CScriptEngine::lua_pcall_failed]: [luabind::detail::class_rep::function_dispatcher] Caught unhandled exception!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero teraz zauważyłem, że w Barze możemy bezpośrednio się teleportować do punktu przejścia na Kordon. 

ss_daniel_03-02-22_18-03-15_(l05_bar).jpg ss_daniel_03-02-22_18-06-41_(l05_bar).jpg

Pamiętam, że w pierwszej części Powrotu Szramy opłacało się przeszukiwanie schowków na Bagnach. Tutaj nie jest inaczej, bo udało mi się zebrać bardzo dużo grubego śrutu, który kładzie wszystko, co chce nasz zeżreć. Nawet mi się trafił egzoszkielet Monolitu. 

ss_daniel_03-02-22_18-05-29_(l05_bar).jpg

@kondotier przechodząc moda wspominał, że zanim go ukończył, to trafiło mu się jego alternatywne zakończenie. Wygląda na to, że wystarczy czegoś nie zrobić lub pominąć - mam nadzieję, że na razie jestem na dobrej drodze i za wcześnie nie skończę swojej przygody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

Drugi filmik, który podesłałeś się nie zgadza, bo dotyczy moda Tajne Ścieżki 2. 

Jeżeli chodzi o sam wątek Jurija Siemieckiego, to moim zdaniem nawet się udał w Powrocie Szramy 2. Wszystko się zaczyna od części kodów, które możemy znaleźć przy zwłokach NPC. Dzięki nim dostajemy się do schowka Jurija, który jest na Radarze:


ss_daniel_03-04-22_11-40-46_(l10_radar).jpg  ss_daniel_03-04-22_11-34-36_(l10_radar).jpg

ss_daniel_03-03-22_22-15-29_(l10_radar).jpg

Reszta w spoilerze, bo nie chciałbym popsuć komuś zabawy. 

Spoiler

Po wpisaniu kodu teleportuje nas do elektrowni gdzie spotykamy legendę. 


ss_daniel_03-03-22_22-31-22_(l12u_sarcofag).jpg

Problem polega na tym, że twórcy PSz2 postanowili podłożyć głos pod dialogi Jurija oraz przedstawiciela Świadomości-Z. My możemy tylko wybrać dialogi Szramy, z których niestety wiele się nie dowiemy, ale podczas tłumaczenia moda był problem z dodaniem napisów i to nie jest wina naszych tłumaczy, a dziwnego pomysłu autorów moda. 

Jeżeli ktoś uważnie czyta dialogi podczas gry, to dowiemy się od Sidora, że każdy, kto spróbuje dobrać się do fantów Siemieckiego ginie w dość niewyjaśnionych okolicznościach. No i tutaj jest kolejny problem, bo Jurij może spełnić nasze życzenie i tym samym dać możliwość wyboru ekwipunku, który znajdziemy w jego schowku na Radarze. Czemu problem ? Bo jak zebrałem fanty, to po5 minutach gry zginąłem :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_03-10-22_17-57-38_(l01_escape).jpg

Powrót Szramy 2 ukończony :) 

Mod do krótkich nie należy, a więc troszkę mi się przy nim zeszło. Myślę, że było warto, chociaż momentami mocno irytował. 

Największym plusem jest oczywiście to, że gramy Szramą i w końcu możemy dowiedzieć się o nim czegoś więcej. Pytanie tylko, czy każdemu spodoba się główny wątek, bo jest on dość.. Specyficzny. Zresztą, mod momentami naprawdę potrafi zadziwić różnego rodzaju absurdami. Jest ich niestety dość sporo, ale co zrobić - trzeba przymknąć oko, bo inaczej człowiek szybko się zniechęci. 

Czy druga część Powrotu Szramy jest trudna ? :063: Na pewno nie prowadzi gracza za rączkę i trzeba uważnie czytać dialogi, a nie wszystkie zadania widnieją w PDA. Tak swoją drogą, to w PDA mamy dziennik Szramy, w którym od czasu do czasu pojawiają się jakieś kluczowe informacje lub dane zawierające kody. Na początku można ponarzekać na udźwig, ale w późniejszym etapie gry nie będzie z tym problemów. Radziłbym jednak zbierać pieniądze i nie wydawać ich na głupoty, bo w pewnym momencie będziemy potrzebować pokaźnej sumki, aby pchnąć fabułę do przodu. 

ss_daniel_03-08-22_20-43-40_(predbannik).jpg    ss_daniel_03-09-22_13-48-06_(la02_garbage).jpg

Spodobał mi się niewielki wątek z Jurijem Siemieckim. Niby nic takiego, ale to w końcu swego rodzaju legenda, która pojawia się w wielu modach, a nawet książkach. Na uwagę również zasługuje wplątanie do fabuły historii z.. Priboi Story. Co by nie mówić, było to dość pozytywne zaskoczenie. 

Tak czy siak, nie będę się zbytnio rozpisywał. Mod przez wymysły jego autora jest dość specyficzny, ale wart zachodu. Pozostaje podziękować tłumaczom za spolszczenie, bo trochę roboty mieli :) 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo coś o "PŚ-3 Cztery seZONY (S.S.A.W.) OGSR 2.1.242 + zmiana HUD'a rąk ze zmianą pancerza + paczka broni SWP 3.3, 3.4 (ZP) + zmiana schowków " ? 

 "ВШ-3 Четыре сеZONE (S.S.A.W.) OGSR 2.1.242 + смена худа рук со сменой брони + OП SWP 3.3, 3.4. (ЗП) + переработка тайников (в разработке)". 

 

 

                 384319564_OperaZrzutekranu_2022-03-20_190041_borgi_ru.png.022bc8c52250d61c46c995bcd408e8b0.png

Edytowane przez kamilxx2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod ukończony. Za piątym podejściem.

Spoiler

ss_admin_03-20-22_14-49-36_(l01_escape).thumb.jpg.a4036aafdc661309a2b4094ee5960876.jpg

Takich problemów technicznych jak z tym modem nie miałem z żadnym innym. Za pierwszym razem postawiłem na partycji D. Pozmieniałem nazwy na łacińskie i krótkie - jak było zalecane. Postawiłem moda + patcha + dodatki + spolszczenie. Przy synchronizacji 100% miałem wylot na pulpit z zerowym logiem. Więc zainstalowałem na C:/ . Tu z kolei nie chciał zapisać moich ustawień w menu. Co zmieniłem i zrestartowałem, wracał do fabrycznych. Żadne zmiany w user.ltx czy wymiana user nic nie dawały.  Więc znowu zainstalowałem na D:/. Tu trzeba wspomnieć, że moim priorytetem było wrzucenie rozpakowanych configów. Wracając. Przy trzecim razie wyrzuciłem config z moda i wrzuciłem rozpakowane ( wcześniej nadpisywałem). Ruszył. Było kilka errorów, ale do opanowania. W końcu stanąłem gdy Barman kieruje Szramę do informatora - już nie pamiętam w jakiej sprawie. Error permanentny. Nie do opanowania. Czwarte podejście to ponowna instalacja na C:/ i ten sam błąd. Doszedłem do wniosku, że wina leży w instalacji. Na forum nikt nie zgłaszał takich problemów. Więc postawiłem moda + patcha + spawner + polonizacja. I na takim zestawie dojechałem do końca. Po drodze oczywiście wrzuciłem kilka pliczków, które jednak nie powodowały żadnych zawirowań. Można odnieść wrażenie, że w modzie nie ma antyczita, ale przy większych przewałkach reaguje. Gdy wrzuciłem do płaszcza Szramy noktowizor zaczęły się errory. Jak usunąłem - przestały.

Na temat długości moda nie będę się wypowiadał bo grałem 5 razy ( ha, ha, ha ). Nie no, długi jest. A jeszcze jak się gra bez poradnika - to bardzo długi. Właściwie to jest w nim wszystko czego oczekujemy od Stalkera. Możemy postrzelać, połazić, poszperać i pogadać. Grafika podkręcona. Scenariusz z pewnymi przegięciami, ale do zaakceptowania. Cóż - tylko grać.   

     

 

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Wysypisku zauważyłem ze padło mi dwóch gości koło hangaru , jeden daje nam naprowadzenie na skrzynkę naprawczą, zostali zaciukani przez przypadkowych bandytów. Czy są ważni ? (obaj są cholera handlarzami , a sidor uciekł kanalia) )  Oraz właśnie zmierzam do baru ,  a mam range nowicjusz , i nie mogę naprawić żadnego wyposażenia  , tak ma być ?. Oraz na mapie nie pokazują  się mi schrony przed emisją. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamilxx2
W późniejszym etapie gry i tak zdobędziesz zestaw naprawczy, a więc mała strata. Dodatkowo broń zużywa się bardzo powoli, gorzej w przypadku kombinezonów. 

A ci dwaj NPC nie są ważni, choć warto sprzedawać u nich zbędne bambetle i zbierać kasę. Sidora spotkasz później na innej lokacji (będziesz tam często wracał). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem , dziwną sytuację. 

Spoiler

S.T.A.L.K.E.R.  Call of Pripyat Screenshot 2022.03.23 - 22.32.17.78.png

S.T.A.L.K.E.R.  Call of Pripyat Screenshot 2022.03.23 - 22.32.25.07.png

AKS-74 , niby ma większe obrażenia , a w praktyce , okazuję się że WKS-94, zadaje większe obrażenia . Jeden pocisk z broni WKS kończy się śmiercią stalkera , a kilka pocisków z AKS kończy się śmiercią ,  bo coś są chyba zrobione statystyki broni.

 

Dziwna sprawa z x-18 , poltergeisty latają mi teksturach , chyba ktoś to tetował  , czy nie ? 

Spoiler

S.T.A.L.K.E.R.  Call of Pripyat Screenshot 2022.03.23 - 22.36.46.67.png

S.T.A.L.K.E.R.  Call of Pripyat Screenshot 2022.03.23 - 22.36.45.77.png

                                                          

Ale przez to że artefakty wpadają w tekstury podczas wczytywania lokacji (podziemnych) jestem pewnych ze nikt nie testował tego.

Spoiler

S.T.A.L.K.E.R.  Call of Pripyat Screenshot 2022.03.24 - 01.20.51.04.png

 

Ale niewidzialny  egzoszkielet monolitu w lab - 19   , powinien nazywać się grzechu, który był niewidzialny dopóki nie nakierowało się kursorem na niego (powodzenia stalkerze) , przelało czarę goryczy . Rzeczy powinny zostać wyłapane. Wielki minus dla autora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HugTV całego moda przeszedł korzystając właśnie z WKS-94. Mi bardziej przypadła do gustu pewna anomalna broń, ale jej nazwa wyleciała mi z głowy. 

Z tymi Poltergeistami tak ma być. Czasami są upierdliwe, ale nie jest to błąd, a wymysł autora. Takich ''absurdów" jest troszkę więcej w tym modzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamilxx2 Jak wziąć pod uwagę ammo to wszystko zaczyna się zgadzać, np. k_hit dla 5.45 ap i 9 ap to 1.25 i 3.0, a k_pierce to, odpowiednio, 1.25 i 3.0 (do 6.0). To i współczynnik ammo i parametr broni, w efekcie, daje dużą różnicę. Patrzę na OGSR, w PSz2 może być coś jeszcze, ale, z grubsza, to właśnie tak wygląda. A arty w "podłodze" to przepychałem w niskim przysiadzie w te i we wte, ewentualnie odchodziłem jak najdalej i po powrocie zwykle były do wzięcia. I tak w każdym modzie w pierwszej kolejności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qlkin

Sorry że tak piszę do ciebie , ale widać ze masz większe doświadczenie w tych tematach. Rozumiem że współczynnik ammo , jest ukryty w plikach gry , i nie mogę porównać od razu, bez czytania się w opis amunicji i testu na żywym organizmie. Dlatego lubię paramenty broni w RPG.  Co to artów w podłodze  , szczerze jest to chyba pierwszy przepadek  jaki mogę sobie przypomnieć , ze mając przed oczyma artefakt , i wczytaniu zapisu , zrobionego przed chwilą , art wpada teksture. (nie liczę że przedmiot Qwestowy źle się respi) . Teraz znalazłem absoluty i nigdy bym ich nie założył , bo mają za duże promieniowanie , ale znowu mnie coś podkusiło ,  i co się okazało ?  , że mimo iż art ma ponoć mi dawać promieniowanie , naprawdę nie daje , czy ja czegoś nie rozumiem , szczerze pytam. 

 

714889455_S.T.A.L.K.E.R.CallofPripyatScreenshot2022_03.24-21_58_35_05.thumb.png.45b03d3e311e67b837ed63ef93846385.png449189856_S.T.A.L.K.E.R.CallofPripyatScreenshot2022_03.24-21_58_40_14.thumb.png.b08653d0f67f6adedff324a77f8d6ded.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamilxx2 Spoko. Od tego jest forum. Z tym doświadczeniem to też tak sobie. (PR oparty o skromność, lol)

Do rzeczy. W opisach to można i "Pana Tadeusza" wpisywać, aby tylko cudzysłów zamykać. Konfigi k... A tu jak w lesie - in dalej wgłąb...

Akurat PSz2 to już ograłem przed końcem polonizacji - czyli dawno, a i też prawie wcale w tym nie grzebałem - to i bez sprawdzenia nie powiem. Przypuszczam, że może opis nie halo, albo jakieś exemption zależne od czegoś, albo pomylona indukowana radiacja z ochroną przed promieniowaniem itd. Czort zgadniesz bez przegrzebki.

 

 

Edytowane przez qlkin
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamilxx2 Nie słowo w słowo, ale będziesz miał jasność.

Spoiler

1. Jestem Jurij Siemicki i wykonuję wolę Spełniacza Życzeń. A to miejsce nazywa się Sarkofag.

2. Siemiecki mówi że może wskazać miejsce schowka i że można zażyczyć sobie co w nim się może znajdować.

3. Dobrze naprawię twój pancerz.

Dalej grający mówi co wie o zawartości schowków i ich przydatności. Wybiera jedną, obiecując sprawdzić pozostałe.

4. Jedyne co mogę powiedzieć, to to że Spełniacz Życzeń i Striełok, znajdują się w Strefie.

5. Ty szukaj prawdy inaczej twoja misja nie zostanie wypełniona ( tu fragment nie zrozumiały ). Dalej mówi że trzeba dostać się do Sarkofagu i dalej, opisuje drogę do Sterowni Monolitu ( i znów fragment mało zrozumiały,  ale chyba o walce ).

 

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

A mógłbyś na szybko mi wytłumaczyć rozmowę z hologramem-klonem "Świadomość-Z", bo z wypowiedzi protagonisty  , chyba padają ważne fabularne kwestie , jak : Strielok , Szrama , córka, Świadomość-Z .          49:26 do 55:46 🥰

 

Edytowane przez kamilxx2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.