kondotier Opublikowano 6 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Ukończyłem moda we wszystkich możliwych wariantach zakończeń. Każde z nich trochę się różni od poprzedniego. Tak że kto zechce, może sobie grę w tego moda przedłużyć o kilka godzin. A warto. Trochę obawiałem się końcówki, na której w grze po rosyjsku miałem zacinkę skryptową, ale tym razem poszło gładko. I na konie chwalenia się, screeny z różnych końcówek. Spoiler Takich zaskakujących i urokliwych sytuacji znajdziemy w modzie mnóstwo na każdym kroku. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 8 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Chcę podziękować @kondotierowi za screeny z błędami polonizacji, z opisem i sugestiami. To jest - rzeczową koleżeńską pomoc. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 9 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Mod ukończony. Muszę przyznać, że bardzo przyjemnie się grało. Mimo, że biegania sporo to w związku z tym, że to nowa lokacja nie było to wcale meczące. Scenografia bardzo przyjemna, a po ustawieniu bardzo jasnych nocy, jakby druga. Problemy z wodą dla GG rozwiązałem kupując napoje energetyczne, które z powodzeniem ją zastępowały. Mnie również przeszkadzał zbyt głośny dialog NPC - ów. Dużo więcej spodziewałem się po jaskini. Myślałem, że jest zdecydowanie większa. No niestety. Zdecydowanie potrzebny jest ciąg dalszy, myślę że bedzie z podobną scenografią. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 @DaarMoo- Na razie zrobiłeś jedno zakończenie. Teraz możesz zrobić drugie. Wróć do zapisu, gdy miałeś dokonać wyboru. I idź do Hasana. Rób to co on zleca. Masz kawałek innego moda. I jeszcze to. W obu zakończeniach mamy moment też do wyboru. Czy iść najpierw do wolnościowca, czy do wołającego nas NPCa. W obu zakończeniach inny. I też mamy znowu inne zakończenia. W sumie można moda zakończyć na 4 sposoby. Przy zadaniu likwidacji Machira, mamy trzy możliwości. Warto zrobić wszystkie trzy, bo każda jest inna. A z której pójdziemy dalej nie ma znaczenia dla dalszej gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 9 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Następne trzy błędy.Pierwszy to brak tłumaczenia pozostałe dwa to literówki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 11 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Dzięki. Żeby w przyszłości niepotrzebnie nie dublować, patch ze znalezionymi do tej pory błędami - Pajęczyna_poprawione.7z 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 11 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Skończyłem moda i znalazłem jeszcze dwie literówki. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 @jurek48- Obaj z DaarMoo wybraliście uczciwe zakończenie. Chcesz jeszcze pograć w tego moda, skorzystaj z rady jaką dałem DaarMoo. Przejście na stronę zła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 18 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Jedno zakończenie to od Hasana gotowe, ale jak zrobię wszystkie to coś więcej napiszę o modzie. Znalazłem jeszcze trzy błędy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 19 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 OK. "Kombez" użyłem świadomie tak jak np. "art", ale chyba faktycznie zmienię na kombinezon. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 19 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 @gawron tak podejrzewałem że ta nazwa może być celowa, ale umieściłem na wszelki wypadek, oczywiście Twoja decyzja czy zmienisz. Co do samego moda. Nie mogłem się doczekać rozgrywki w niego po chociażby samych screenach, graficznie cukierek . Fabuła dość zagmatwana, ale ciekawa i pewnie dokładnie oddaje zamysł autora moda. W miarę jej rozwoju powoli wiele rzeczy się wyjaśnia choć i też komplikuje. Pojedyncza lokacja całkiem nowa jest ciekawie zrobiona i dostarcza sporo emocji przy jej exploracji w trakcie wykonywania zadań jak i samodzielnym zwiedzaniu. Jeden z ciekawszych modów w którym ta jedyna lokacja nie jest minusem ze względu na jej zbudowanie od podstaw, ilość ciekawych zadań i długość moda ( nie jest długi, a powiedziałbym w sam raz choć pograło by się dłużej ). Jest możliwość ukończenia go na dwa sposoby z wariantami, osobiście ten z Haroldem najbardziej przypadł mi do gustu. Z samego zakończenia może wynikać, że autor zostawił sobie możliwość jego kontynuacji, czego bym sobie bardzo życzył. Mod bezproblemowy technicznie i fabularnie, świetnie przetłumaczony przez @gawron-a ( ukłony dla niego ). Polecam każdemu bez względu na stan zaawansowania, żaden poradnik nie jest potrzebny do bezproblemowego ukończenia rozgrywki. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 20 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Dla mnie ciekawszy był wybór współpracy z tym złym, czyli z Hasanem w obu wariantach, ale oczywiście, żeby wyrobić sobie zdanie, trzeba poznać oba zakończenia. Dzięki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 21 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Oba zakończenia są ciekawe tylko finały inne (zrobiłem wszystkie) i pewnie bym napisał dlaczego akurat ten z Haroldem przypadł mi do gustu, ale nie możemy zdradzać szczegółów żeby nie popsuć rozgrywki . 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Jest jeszcze jedno zadanie, na likwidację Charima (chyba ), które ma trzy różne rozwiązania. Wybieramy tylko inną opcję dialogową z nim. Warto zrobić wszystkie trzy. Każde jest całkowicie inne. A dla fabuły jest obojętne, z którego zakończenia pójdziemy dalej. Tak samo przy robieniu zadań dla Harolda i Hasana, w pewnym momencie mamy opcję wyboru do którego wołającego nas pójdziemy najpierw. A po zrobieniu fabuły jednego wołającego, możemy iść do drugiego. I tu też wychodzą inne zakończenia. Niektóre są zaskakujące, ale na pewno żadne się nie powtórzy i nie położy moda. Warto więc się zabawić i w te rozwiązania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 21 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Chodzi o sprawę Mahira. Zadanie dostajemy od Isaja po zaliczeniu zadania na uzupełnienie zapasów w schronach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) Można w tym modzie gdzieś kupić detektor artefaktów jakiś? W misji co mamy uciekać z nożem wszystko zabrała mi Powinność, a zapomniałem odłożyć go do schowka i teraz nie mam jak szukać sobie artefaktów. Ewentualnie czy później dają nam jeszcze jakiś za friko? @edit To już się wyjaśniło jak popchnąłem fabułę to lepszy sprzęt w sklepiku się pojawił, w tym detektory artefaktów. Inna sprawa, w tym modzie praktycznie w każdej rozmowie mamy do wyboru dwa rodzaje odpowiedzi, bardzo podobne, bez względu na to co wybierzemy odpowiedź NPC też jest praktycznie ta sama. Czy to coś daje, że np wybieramy te takie jakieś bardziej opryskliwe/chamskie/krótsze odpowiedzi niż te takie spokojne? Ma to jakiś wpływ na fabułę moda? Czy zrobione jest tak sobie do picu, po prostu mamy wybór i tyle, a efekt i tak jest zawsze ten sam. Edytowane 25 Października 2016 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 @tom3kb- w większości przypadków nie zmieniają one fabuły. Każdy wg. swojego charakteru może być "opryskliwym twardzielem", albo "potulnym barankiem". Ale to do czasu, zanim nie zacznie się rozwijać intryga. Już od zadania likwidacji Mahira, wybranie opcji dialogu daje inną rozgrywkę. Ja prowadziłem je po kolei. Zapis, rozgrywka, zapis i powrót do poprzedniego zapisu. A dalsza gra, z obojętnie którego zakończenia. Detektory można kupić, ale znajduje się je też w schowkach, szczególnie tych o wyglądzie plecaka - a jest ich sporo - lub przy trupach stalkerów zabitych przez mutanty lub anomalie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 @kondotier Czy te 2 wersje zakończenia zdobywa się przez wybory w trackie czy pod koniec gry. Nie wiem jak to w poradniku ogarnąć bo Mahira zabiłem. Już poczytałem. Zrobię tak, że pokarzę 2 zakończenia, a inne warianty zadań w trakcie powiem, aby ludzie sami sprawdzili. Zawsze to zachęci do zagrania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) @Mnieciu Mi się wydaje ale nie jestem pewien bo nie czytałem za bardzo porad do moda bo na razie idzie bezproblemowo, że te dwie drogi do różnych zakończeń zaczynają się gdy dostajemy zadanie żeby opowiedzieć się po stronie Harolda albo jego zastępcy Hassana, który kreci lody na boku Ja sobie zostawiłem save-a przed tym questem żeby później zobaczyć co się stanie. @edit A widzę, że sobie już gdzieś doczytałeś @kondotier Schowków dopiero ze 4 znalazłem, te plecakowe mało jak na mod z jedną lokacją ale za bardzo ich nie szukam, ciał-schowków znalazłem kilka, znalazłem też jeden detektor Niedźwiedź ale po tym jak już sobie kupiłem nowego Welesa Edytowane 25 Października 2016 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 @tom3kb przy helikopterze jest ciekawy schowek. Szukaj uważnie. Zasady ze schowkami tak jak w ZK2: pieńki, bagażniki,sejfy, skrzynki sprawdzaj wszystko. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 25 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Plecaków znalazłem 9 czy 10. Na bazie stalkerów jest ciekawy schowek, nie wiedząc o tym, wielokrotnie przechodziłem obok. Otworzyłem go przypadkowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Ja w ogóle założyłem, że schowki to tylko plecaki i trupy stalkerów, do pni itp rzeczy nawet nie zaglądałem jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) Mod ukończony (na razie jednym zakończeniem ale kiedyś będzie do czego wrócić ) Zacznijmy od plusów. Fajna fabuła, z nawiązaniami do obu części stalkera, dużo różnych zadań. Bardzo ładny graficznie, fajne modele postaci, pack broni, nowe artefakty, masa nowych itemów questowych, ładne nowe ikony przedmiotów, ogólnie całość odpicowana. Są nawet nowe mutanty, żabki i chodzące rybki Ciekawa i ładna, gęsto zalesiona nowa lokacja. Stabilny (miałem tylko jeden wylot i to tylko chyba dla tego, że były dwa questy obok siebie, miałem zabić bandziorów, a w drugim upolować chimerę, chciałem zapolować, chimera się zrespiła w pobliżu bandytów oni ją roznieśli i crash ale load, najpierw zabicie bandytów i potem bez problemu) Mod jest całkiem długi jeśli spojrzeć na to, że rozgrywa się tylko na jednej lokacji. Dodatkowo ma kilka zakończeń więc grę można sobie wydłużyć, czasami mamy też wybór jakie zadanie wybrać żeby wypełnić jakieś konkretne polecenie, np zatruć kogoś albo wyciągnąć go gdzieś poprzez wiadomość radiową. Długie rozbudowane dialogi, dodatkowo nagrany dubbing po rosyjsku. I tak się to powinno robić jak się chce nagrywać dialogi a nie jak niektórzy moderzy jak już nagrają jakieś rozmowy to potem nie ma żadnego tekstu i np (_!_) z tłumaczenia. Minusy: Słaba optymalizacja, dotychczas we wszystkie mody nawet te odpicowane graficznie i o wiele większe od tego zawsze spokojnie grałem na wysokich ustawieniach. Tutaj co kilkanaście sekund potrafiły robić się przycinki wiec zszedłem na średnie żeby było komfortowo. Całe szczęście, że mod wciąż i tak wyglądał bardzo ładnie. Zalesiona mapka wygląda spoko ale czasami daje w kość podczas walki, my wrogów nie widzimy, a oni prują do nas przez gałęzie. Może ja miałem pecha ale przez całą gę nie założyłem żadnego artefaktu, niby mamy nowe arty ale nie udało mi się zdobyć jakiejś fajnej kombinacji żeby być z właściwościami na plusie, zawsze byłem w plecy. W pewnym momencie pod rząd ułożyły mi się same zadania typu, zanieś gdzieś skanery, zmontuj i zanieś jakieś radia, ustaw detektory, przynieś czujniki. Trochę było to monotonne praktycznie ciągle ten sam tym misji, dobrze, że chociaż jest dużo różnych itemów więc było trochę urozmaicenia. Ocena 8,5/10 ps. ups myślałem, że z automatu połączy mi z poprzednim postem. Edytowane 26 Października 2016 przez tom3kb 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 @gawron- gdzie w bazie jest ten schowek? Nie miałem przyjemności go otworzyć . Moda jeszcze mam na kompie, to sobie zobaczę, co mnie ominęło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 26 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 @kondotierze, schowek jest tutaj - Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.