Skocz do zawartości

OP-2.2 - Dyskusja ogólna


vidkunsen
Wiadomość dodana przez Agrael,

W tym temacie prowadzimy wszelkie rozmowy na temat OP-2.2.

Rekomendowane odpowiedzi

@boberm mapę kupiłem od informatora ale ja jestem na początku gry na etapie x18 więc o prypeci nie ma mowy. Sprawdzę Twój sposób i dam znać. PS a w czym ma pomóc ta zmiana w skryptach? Jeśli to nie da rezultatu to może jest sposób na wyeliminowanie potrzeby snu poprzez ingerencje w plikach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ramirez12 napisał(a):

@boberm mapę kupiłem od informatora ale ja jestem na początku gry na etapie x18 więc o prypeci nie ma mowy. Sprawdzę Twój sposób i dam znać. PS a w czym ma pomóc ta zmiana w skryptach? Jeśli to nie da rezultatu to może jest sposób na wyeliminowanie potrzeby snu poprzez ingerencje w plikach ?

Nigdy nie kupowałem map od Informatora - zadnych . I jakoś mi to nie przeszkadzało w rozgrywce.  jak pisałem w poprzednim poście -edycja pliku  być może pomoże :-)).  Nie mam pojęcia co w twoim przypadku może powodować blokadę snu z powodu niebezpieczeństwa. Wrzuć sejwa. Zobacze czy u mnie bedzie to samo.

BTW; - shit happens - kazdemu:-))) U mnie w któryms momencie  rozgrywki wystąpił niezamierzony wysyp nienawiści losowych postaci z Duty. Barin i Woronin - cali w czerwieni- zaczęli - ni  z gruchy ni z pietruchy - strzelac do mojego Bohatyra. Co ciekawe - reszta frakcji -uspokajająco zielona -przyglądała się temu nie reagując . Jak przyczyna? Nie wiem . Próba poprawy statystyk przyjażni pomagałą dosłownie na chwilę.  "Wyleczyłem " problem rozstzreliwując obydwu  , a nastepnie wskzreszając "Zywym Sercem" - zespawnowanym - shame on Me- !!! Pomogło - do tej pory nie mam żadnych problemów z w/w postaciami  w kwestii przyjazni i questów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpaliem save  @ramirez12

Cos jest nie tak . I z "poprawkami" i bez poprawek  gra zwraca info o niebezpieczestwie.  Coś tam Kufajmany pisały o "Godzinie Grozy" i jej wpływie na GG. Poczekam do 24.00 i zobaczę:-)))

Jeszcze jedno:

opierając sie na info z AMK Forum   Вспоминай когда покинул какаю либо локацию в время выброса или когда тебя кто то хавал или убивал. Вот это состояние ты зацепил и будет тебя сопровождать постоянно. Этот факт подтверждён не одним игроком.

Nie pzrenosiłes się czasem z lokacji na lokacje w czasie walki lub Emisji? Gra mogła zafiksować stan niebezpieczeństwa  permanentnie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@boberm Wiesz że tak mogło być. Miałem taką sytuację w podziemiach agropromu że coś nie tak z wyjściami miałem i wpadłem pod tekstury i jednorazowo przeniosłem się na kordon żeby jakoś z nich wyleźć. Problem w tym że wtedy po kilkudziesięciu minutach gry wczytałem jeszcze raz sejwa z początku lokacji i już nie przenosiłem się między lokacjami. 

A nie ma sposobu na wywalenie potrzeby snu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, ramirez12 napisał(a):

@boberm Wiesz że tak mogło być. Miałem taką sytuację w podziemiach agropromu że coś nie tak z wyjściami miałem i wpadłem pod tekstury i jednorazowo przeniosłem się na kordon żeby jakoś z nich wyleźć. Problem w tym że wtedy po kilkudziesięciu minutach gry wczytałem jeszcze raz sejwa z początku lokacji i już nie przenosiłem się między lokacjami. 

A nie ma sposobu na wywalenie potrzeby snu ?

Pewnie jest takowa. ale to regiony dalekie od moich mozliwości. 

Moim zdaniem - daleko nie jesteś - poszukaj save z pierwszego wejścia dl Agro ( lub z okolic tego ) i  spróbuj jeszcze raz . Dla pewności sprawdż czy możesz spać na wcześniejszych save.

BTW; plik z  brakiem konieczności snu w wybranych miejscach powinien Ci pomóc w przyszłej grze..Сон где угодно и сколько угодно.rar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Moim zdaniem - daleko nie jesteś - poszukaj save z pierwszego wejścia dl Agro ( lub z okolic tego ) i  spróbuj jeszcze raz . Dla pewności sprawdż czy możesz spać na wcześniejszych save.

BTW; plik z  brakiem konieczności snu w wybranych miejscach powinien Ci pomóc w przyszłej grze..

@boberm poratowałeś👍💪 zrobiłem jak radziłeś i cofnołem się do Agropromu. Oczywiście kilka godzin do nadrobienia ale to nic , dobrze że pomogło. Szukałem na rosyjskojęzycznych forach podpowiedzi na ten temat ale nic oczywistego nie znalazłem. Gdyby nie twoja sugestia o teleporcie to pewnie bym muślał o zaniechaniu gry bo zaczynać od nowa mi się nie chcę. Dzięki, fajnie że na to wpadłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam takie krótkie i szybkie pytanie bo nie pamiętam czy to niszczyło mozliwosci do kontynuoowania fabuły w grze, bo zacząłem se od nowa grać bez żadnych dodatków i ten teges bo mi sie nudzi

Jeśli zapłace Jamesowi 50 Tys za walizke, dostane kordy na schowek, zabije go, a potem wyczyszcze jego całą jednostke która wynosi ok 40 osób czy iles, czy to uniemozliwi mi dalszą rozgrywke pózniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

17 minut temu, Samotnik67 napisał(a):

Mam takie krótkie i szybkie pytanie bo nie pamiętam czy to niszczyło mozliwosci do kontynuoowania fabuły w grze, bo zacząłem se od nowa grać bez żadnych dodatków i ten teges bo mi sie nudzi

Jeśli zapłace Jamesowi 50 Tys za walizke, dostane kordy na schowek, zabije go, a potem wyczyszcze jego całą jednostke która wynosi ok 40 osób czy iles, czy to uniemozliwi mi dalszą rozgrywke pózniej?

Teoretycznie - o ile będziesz miał onąż walizke,  o którą tyle hałasu - nie powinno nic się stać:-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie dotyczące najemnika Leona o którym wspominał naukowiec w Zakładzie Metalurgicznym. Czy on w ogóle istnieje i czy tym samym można kontynuować wątek podziemnego laboratorium pod zakładem? W OP 2.1 zaszedłem dość daleko i nie znalazłem go nigdzie, jak to się ma w wersji 2.2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.04.2023 o 10:52, Ziomkowsky napisał(a):

Witam, mam pytanie dotyczące najemnika Leona o którym wspominał naukowiec w Zakładzie Metalurgicznym. Czy on w ogóle istnieje i czy tym samym można kontynuować wątek podziemnego laboratorium pod zakładem? W OP 2.1 zaszedłem dość daleko i nie znalazłem go nigdzie, jak to się ma w wersji 2.2?

O ile pamietam-linia poszukiwań tego ustrojstwa kończy się w tym miejscu. Ani Leosia ,ani labu nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.04.2023 o 10:52, Ziomkowsky napisał(a):

Witam, mam pytanie dotyczące najemnika Leona o którym wspominał naukowiec w Zakładzie Metalurgicznym. Czy on w ogóle istnieje i czy tym samym można kontynuować wątek podziemnego laboratorium pod zakładem? W OP 2.1 zaszedłem dość daleko i nie znalazłem go nigdzie, jak to się ma w wersji 2.2?

Ten wątek jest dalej niedokończony i labo ani Leona nie da się spotkać. Ale jako ciekawostkę powiem że z dialogów wynika że Leon znajduje się na spotkaniu na agropromie podczas jednego z późniejszy questów, o ile się nie mylę zleca je Kostia.

W dniu 30.03.2023 o 13:52, Ignachinio napisał(a):

Pytanie to samo co z Majorem na Agro. Niby możesz go wybić ale czy gra się nie posypie 100 zadań dalej na Zatonie tego Ci nikt nie powie.

Lepiej go trzymać przy życiu, trzeba z nim pogadać w paru poboczniakach. Zwłaszcza że wystarczy nie atakować bazy wojskowej gdy on w niej jest (w nocy do 6 o ile się nie mylę) i nie powinien się wkurzyć. 

Edytowane przez Mruwneike
Kostka>Kostia
  • ? 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Mruwneike napisał(a):

Lepiej go trzymać przy życiu, trzeba z nim pogadać w paru poboczniakach. Zwłaszcza że wystarczy nie atakować bazy wojskowej gdy on w niej jest (w nocy do 6 o ile się nie mylę) i nie powinien się wkurzyć. 

Mylisz Majora z Sierżantem spod słupa. To są dwie zupełnie inne persony. Sierżant faktycznie jest potrzebny do fabuły. Major nikt tego nie wie co się stanie jak zginie. Nikt tego nie testował.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, rozpoczynam moda i mam na początek dwie prośby: 1\ jak podkoloryzować (ale dosłownie) grafikę bo oryginalne kolory - pastelowe - mało wyraziste i mdławe; chciałbym aby kolory były bardziej nasycone, intensywniejsze. 2\ gdzie w HUD-zie sprawdzać aktualny stan zdrowia GG czyli wyspanie/senność, sytość, napromieniowanie i zatrucie ? wkurza mnie to, że nagle nie wiadomo dlaczego (nie krwawi ani nic innego nie widać) GG słabnie - ma jakieś czerwone coś przed oczami i ubywa mu zdrowia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Ignachinio napisał(a):

Mylisz Majora z Sierżantem spod słupa. To są dwie zupełnie inne persony. Sierżant faktycznie jest potrzebny do fabuły. Major nikt tego nie wie co się stanie jak zginie. Nikt tego nie testował.

 

Aaa faktycznie pomyliłem, dawno z nim nie gadałem. Jedyny major na agropromie jaki przychodzi mi na myśl to ten z zadania na przyniesienie pda kreta. Jeśli chodzi o niego, można go zabić i nie będzie żadnych konsekwencji. Wyjście z tunelu zżyciem to już inna sprawa 😁.  

55 minut temu, mirzal napisał(a):

Witajcie, rozpoczynam moda i mam na początek dwie prośby: 1\ jak podkoloryzować (ale dosłownie) grafikę bo oryginalne kolory - pastelowe - mało wyraziste i mdławe; chciałbym aby kolory były bardziej nasycone, intensywniejsze. 2\ gdzie w HUD-zie sprawdzać aktualny stan zdrowia GG czyli wyspanie/senność, sytość, napromieniowanie i zatrucie ? wkurza mnie to, że nagle nie wiadomo dlaczego (nie krwawi ani nic innego nie widać) GG słabnie - ma jakieś czerwone coś przed oczami i ubywa mu zdrowia.

Zakładam że to promieniowanie cię zabija, żeby wykryć radiacje potrzebujesz dozymetru, da ci go sidorowicz w zamian za przyniesienie mu gwiazdy wieczornej (zaraz po uratowaniu żwawego). Zrób to co mówi astronom (wódkę znajdziesz na farmie z mięsaczami), przejdź przez most i prosto do wioski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka.

A'propos najemnika Leona i podziemnego laboratorium to - tak jak to już było wspomniane, laboratorium nie ma, ale Leon to jest - i to jak bardzo jest w grze obecny. Ciężko będzie go nie zauważyć w pewnej sytuacji. 

PS. Tym tu postem zasłużyłem na awans na Nowicjiusza. Przepraszam za offtop, ale musiałem się tym podzielić...

Edytowane przez irobo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.04.2023 o 18:06, Mruwneike napisał(a):

Jeśli chodzi o niego, można go zabić i nie będzie żadnych konsekwencji. Wyjście z tunelu zżyciem to już inna sprawa 😁

Rozumiem, że przeszedłeś całą grę nie masz już żadnych zadań oprócz tych cyklicznych. Ta gra jest tak potężna, że może na końcu gry coś się popsuć przez to.

Z drugiej strony chyba na czerwono się nic nie wyświetla jak go zabijesz. A z tunelu łatwo wyjść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.