Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Szczepan9205  Nie zapominaj, że współautorka moda @LENA_D jest naszą forumowiczką i do niej można kierować pytania w wątpliwych sprawach.

A też może nam bez grzebania w modzie podrzucić te pliki, w których dokonano zmian. Pliki głosowe nie mają tu jakichś efektów dodatkowych, więc nawet zrobione telefonem będą się nadawały. Ilość osób też jest niewielka. 3 -4 mężczyzn i jak na razie z mojej gry 1 kobieta. Może później będzie druga. A tyle rodaczek na forum przecież też mamy.

ZMIENIONE.

Miałem problem ze schowkiem, ale rozwiązałem.

Opis gdzie ma być schowek ( niezbyt jasny ).                                                    I sama lokalizacja schowka.

ss_fred_05-01-22_14-54-32_(jupiter).jpg    ss_fred_05-01-22_15-43-54_(jupiter).jpg

Sięgnąć można tylko wchodząc na egzo, chwilę wcześniej

zabrane z paki KAMAZa na którym stoimy.                                                Parę podskoków aby zaczepić o konstrukcję i schowek nasz.

ss_fred_05-01-22_15-47-22_(jupiter).jpg   ss_fred_05-01-22_15-53-06_(jupiter).jpg  

Teraz już droga do schowka Pantery stoi otworem. Jeszcze parę duperelek pozbierać i "okraść" "złodziejkę".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można powiedzieć, że jestem bliski finału. Ale nawet wideo nie podpowiedziało gdzie znaleźć jeden ze schowków. Tak więc możliwe, że i ja finału nie zobaczę, chyba że ten fiks pozwoli na zrobienie czegoś, co teraz jest niemożliwe. Ale to dopiero jutro. A teraz kilka zrzutów.

Tak są stawiane zadania w modzie.

ss_fred_05-02-22_15-34-21_(zaton).jpg   ss_fred_05-02-22_16-47-16_(zaton).jpg

                                    Nowa damska buzia.                                                 No i tytułowa Pantera z jednym zadaniem. Trochę mało.

ss_fred_05-01-22_20-25-03_(zaton).jpg     ss_fred_05-02-22_11-59-25_(zaton).jpg                                  

                    Gniazdo pijawek ....                                                             ... które zabiłem, aby zabrać rzeczy ze schowka na szafce z prawej.

ss_fred_05-02-22_18-13-57_(zaton).jpg     ss_fred_05-02-22_18-32-06_(zaton).jpg

Można było nie ruszać ich, bo PDA ze schowka, jest zbędnie i niezgodnie z dialogami zduplikowanie gdzie indziej.

@LENA_D Будь любезна и подскажи ( желательно снимком ), где находится белый ящик на трубе, з первым ключом? Тот из первой наводки на лодке.

Tłumaczenie. Bądź uprzejma i podpowiedz ( najlepiej zrzutem ), gdzie się znajduje biała skrzynka na rurze, z pierwszym kluczem? Tym z pierwszego naprowadzenia z łódki.

Тоже второго ключа возле экспериментальной гаусспушки мне не повезло найти. Подскажешь?

Tłumaczenie: Także drugiego klucz koło eksperymentalnego Gaussa nie udało mi się znaleźć. Pomożesz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier jak zapewne zauważyłeś po twarzy Pantery, brakuje jej tekstury. Jeśli chcesz zobaczyć jej piękne lico w pełnej krasie:P to zrób sobie kopię pliku 

...gamedata\textures\Greshnik13rs\head\black_сat_13rs.dds 

i nazwij go black_ńat_13rs.dds

19 minut temu, kondotier napisał:

Można powiedzieć, że jestem bliski finału

Z tego co się orientuję, to ten mod nie posiada finału. Jeśli jest inaczej, to poproszę o wyprowadzenie mnie z błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki Dzięki. Tę "murzyńską buzię" potraktowałem jak maskę, stąd brak reakcji. Ale z chęcią popatrzę na taką w kolorkach.

A co dotyczy "finału", to na myśli miałem wyciągnięcie z moda ile się da. Chociaż z pyskówki u nich pomiędzy LENĄ a RYŻYM, można wnioskować, że jakiś tam finał jest. Może bez napisów końcowych, ale jest.

Widać w działaniach na Zatonie straszne dziury w scenariuszu. Choćby taka, że w skrzyni na Skadowsku nie znalazłem Gaussa, choć Garik jeszcze w Prypeci zameldował , że go do niej wstawił. I mogli, skoro nowy pomysł zawiódł, zostawić narzędzia dla Kardana w wersji ZP.

Ale trzeba brać moda takim jaki jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kondotier napisał:

Ale trzeba brać moda takim jaki jest.

Otóż to. Nikt nie obiecywał Graczom (czy tym "zachodnim", czy też o zgrozo "wschodnim") cudownego projektu wypełnionego unikatowymi zadaniami, świetnym aktorstwem głosowym i zapierającymi dech w piersiach przerywnikami filmowymi (piję tutaj trochę złośliwie do przerobionego kultowego w pewnych kręgach intro z CCz, gdzie na "ladzie" u Sidora ląduje nie Naznaczony, a niejaka białogłowa... Wykonanie porządne, ale efekt kiczowaty i to bynajmniej nie w Tarantinowskim stylu).

Mierząc ilości szamba, jakie wylało się na tego moda na "pewnym" rosyjskim forum (nomen omen zdominowanym przez małostkowych sponsorów, wesoło uskuteczniających tam swoje "rządy") można dojść do wniosku, że jest to projekt niegodny uwagi. O dziwo tak nie jest. Jest to pozycja mocno zogniskowana wokół koncepcji delikatnego przerobienia podstawki Zewu Prypeci, przyprawionej poszukiwaniami zdobycznych łupów tytułowej najemniczki Pantery. O ile komuś podoba się taki koncept, doprawiony Martwą Zoną oraz znaną i lubianą 64-bitową paczką oręża w wersji 3.4.03 (ze szczyptą niegroźnych wylotów), będzie dobrze się bawił. 

Z drugiej strony, niestety jest to (prawie) ten sam Zew Prypeci, wypadający blado z najnowszymi oczojebnie beznamiętnymi fabularnie projektami...

Śmiać mi się chce (długo i chamsko) z "kolegów" z ap-pro.ru, którzy wylewają swoje gorzkie żale na tego moda. Nie ma co pastwić się na jego autorami, którzy pomimo zatargów ze swoimi proputinowskimi kolegami sfinalizowali projekt i udostępnili go szerszemu gronu Graczy. Nie ma też co wzdychać nad tą wybitną produkcją, ponieważ nie ma nad czym, ale nie ma też powodu, aby ją bezpodstawnie linczować. 

Edytowane przez Anton Gorodecki
Literówki i myśli nieuczesane
  • Super 1
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i w końcu można tytułowej Panterze spojrzeć w twarz bez "maski". Trza przyznać, że urocza.

ss_fred_05-03-22_10-48-03_(zaton).jpg

Czyli nie jest Panterą, laborantka z bunkra na Jupiterze. A moda można chyba będzie potraktować jako kolejnego, do już istniejących, w których stalkerka Pantera albo była celem do osiągnięcia, albo sama działała. Jednak powiązania między nimi będą mniej niż luźne.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten moment gdy patrzysz przez Barreta na 2 jajogłowych i jakąś kobietę która nosi ksywke Pantera w Prypeci w akcji dotyczącej spotkania z najmusami w okolicy pralni jest pierwszym momentem w którym widac jej twarz.

Więc na logike to co widzisz jako gracz na Skadowsku jest maską. 

Troche skopany system starej i nowej fabuły częśyo koliduje z soba, w pewnym momencie miałem 2 takie same walizki z "łupem Pantery" na Zatonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, vidkunsen napisał:

Troche skopany system starej i nowej fabuły częśyo koliduje z soba, w pewnym momencie miałem 2 takie same walizki z "łupem Pantery" na Zatonie.

Coś na ap pro o tym przypadku widziałem.

W ogóle w temacie moda tam niezły syf tak jak piszecie, jedni się cieszą z nowego moda drudzy napierdzielają od góry do dołu "że co to za premiera skoro mod nieukończony".

Ja się nie dziwię, że ekipa moda chciała go wydać szczególnie, że sprawa się posypała pod koniec produkcji. Z drugiej strony rozumiem ludzi co nie chcą marnować czasu na coś co nie jest skończone jak mają do wyboru tyle innych dobrych rzeczy.

Ja poczekam jak ktoś z was opisze jak to się kończy, jeśli chodzi o fabułę, czy takie chamskie "ciach" jakby toporkiem pierdzielnął :D czy może fabuła nieukończona ale np historia kończy się jakimś "sensownym" niedopowiedzeniem, że miałoby to nawet sens.

Teraz jeszcze widzę, że chyba jeden z autorów od moda co odszedł wrzuca niby jakieś fixy ni z gruchy ni z pietruchy co mają różne rzeczy naprawiać ale robi się tylko coraz większy bałagan. Bo tu ekipa od moda się napierdziela, ludzie co grają też mają różne problemy. Niby ktoś coś wrzuca jako łatki ale to też nie wiadomo jak czy będzie działać.

Ogólnie najlepiej sytuację w temacie moda podsumowuje intro z Motoprawda:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy z brzegu komentarz na ap-pro: 

Spoiler

1.png

Niektóre mody, jakie ukazały się w 2013-14 były całkiem niezłe (pierwsza część Powrotu Szramy, Prawo Diegtiariowa, Dolina Szeptów lub Spectrum Project), a więc jeżeli ktoś z nutką nostalgii spogląda na tamte lata, to nie powinien krytycznie oceniać ŁP. Mod wydaje się powrotem do przeszłości, ale bez skomplikowanych zadań. Nazwałbym go raczej próbą ''rozszerzenia" podstawki. No, ale ciężko się wypowiadać, jeżeli człowiek nawet nie grał w tego moda. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Valorchic - ...с треш модами*.. i wszystko jasne. ;) :) 

* Сталкер треш моды:

https://stalkermod.ru/Tresh-Modyi/stalker-ten-vonyuchki.html

https://prostalker.ru/mod-ten-vonyuchki/

https://www.playground.ru/stalker_shadow_of_chernobyl/file/s_t_a_l_k_e_r_shadow_of_chernobyl_tresh_mod_s_t_a_l_k_e_r_ublyudki_zimnee_obnovlenie-1168314

I "złota kolekcja" треш модов - modów śmieciowych - istna kopalnia dla stalkerów z poczuciem humoru i znajomością slangu:

https://gk-stalker.ru/collections/trjesh_mody/

p.s. jednym zdaniem Valorchic chciał komuś dopiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tak, jak w ponoć apolitycznej organizacji polityka ( a nawet prawdziwa wojna ) powoduje jej rozpad. Każdy bierze swoje zabawki i idzie na swoje podwórko.

@tom3kb  Zrobiłem wszystko ze scenariusza ŁP na Zatonie co było możliwe do zrobienia. Zostało jedno zadanie o pomoc w rozwiązaniu którego musiałem poprosić LENĘ_D. Jak odpowie, będę wiedział co z tym zadaniem zrobić. Zostawić niedokończone, czy dalej się boksować. Mam teraz do zrobienia 2 zadania z podstawki, wymagające powrotu na Jupiter. Sądzę, że zanim je zrobię, LENA da odpowiedź.

Ostre zgrzyty poróżnionych modostroicieli zaczynają łagodnieć. Dostarczony fiks pozwolił mi na wejście do labu pod Żelaznym Lasem, czego nie był w stanie zrobić rus gracz od wideo, bez tego fiksa.

ss_fred_05-03-22_15-04-10_(zaton).jpg    ss_fred_05-03-22_14-56-34_(zaton).jpg

Może się zwaśnione grupy jednak dogadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 часов назад, kondotier сказал:

Будь любезна и подскажи ( желательно снимком ), где находится белый ящик на трубе, з первым ключом? Тот из первой наводки на лодке.

Ребята, по Затону  уже есть гид

http://bar-reaktor.stalker-worlds.ru/forum/topic/12108-gid-prokhozhdenie-khabar-pantery/?p=421019

  • Dodatnia 2
  • Za szczególną pomoc 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LENA_D  :018: :076:

No i mod dzięki podpowiedzi finalnie ukończony.

Znalazłem w końcu skrzynkę z kluczem. W nocy albo we mgle, będzie problem ze znalezieniem

ss_fred_05-03-22_21-06-18_(zaton).jpg    ss_fred_05-03-22_21-06-43_(zaton).jpg

Z drugim kluczem w labie pod Żelaznym Lasem też nie jest prosto. Po wskoczeniu do wentylacji plecaka nie widać, bo jest grubo powyżej głowy. Trzeba przeskoczyć na drugą stronę tej dziury aby go zobaczyć. Zabranie na kucaka stojąc na tym wąziutkim brzegu. Łatwo zlecieć, więc pamiętać o zapisie.

ss_fred_05-03-22_22-01-58_(zaton).jpg

Zabranie kodu z mostu problemu nie stanowi, a teleport jest na wysokości pierwszej drabinki w dół, patrząc od strony zakładu. Skakać najlepiej z prawej poręczy, po określeniu miejsca teleportu śrubami. Też konieczny zapis na barierce, bo można nie załapać się na anomalię.

Na śmigłowcu mamy zamek kodowy i jeszcze musimy otworzyć skrzynkę ( niewidoczną ). Atom już u mnie na pasie.

ss_fred_05-03-22_21-51-18_(zaton).jpg    ss_fred_05-03-22_21-52-49_(zaton).jpg

Ostatni widok na późno wieczorny Zaton i po zejściu ze śmigłowca w stronę czyszczalni, po przejściu iluś tam kroków pojawia się filmik. A co na nim, nie powiem.

ss_fred_05-03-22_21-53-48_(zaton).jpg

@Anton Gorodecki  Na Twoją prośbę wyprowadzam Cię z błędu. MOD MA NORMALNY FINAŁ z napisami.

@tom3kb  Chyba ten wpis rozwiał Twoje wątpliwości, co do moda.

  • Super 1
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mod jakiś czas temu pobrałem i ukończyłem.

Muszę przyznać, że pozytywnie mnie zaskoczył i bardzo przyjemnie się w niego grało. Może Zaton jako końcowa lokacja jest trochę po macoszemu potraktowany i bardziej chaotycznie jest poprowadzona fabuła (generalnie to szukanie schowków i dokumentów). Większość to część fabuły z Zewu Prypeci z dołączonym wątkiem tytułowej Pantery. Wiele schowków można znaleźć z podstawki, ale jest też sporo nowych, część jest pozmienianych np. narzędzia na Jupiterze dla Azota znajdziemy na podstawie informacji za wykonane zadania (nie ma ich w miejscach znanych z podstawki). Narzędzi dla Kardana na zatonie nie znalazłem, albo tak miało być, albo jakiś mój błąd (ale tak jak pisałem na Zatonie jest trochę chaotycznie).

Również niektóre klasyczne zadanie są częściowo zmienione np. serca oazy nie znajdziemy w spodziewanym miejscu, a tylko notatkę z informacją :).

ss_mkk7_05-01-22_20-23-31_(jupiter).thumb.jpg.41ac2dd5c4e2ff566668fe5e8aa14a23.jpg

Broni i pancerzy pod dostatkiem i jest z czego wybierać. Taki mały podgląd części plecaka :)

ss_mkk7_04-29-22_16-42-16_(labx8).thumb.jpg.37a27b2529cafae94630bd5fbefbd134.jpg

W Prypeci tylko naprawy, na Jupiterze już modernizacja, ale tylko pancerzy (nie udało mi się tylko usprawnić egzo w modyfikację serwo motorów do biegania), na Zatonie tylko naprawy u Kardana (brak narzędzi).

Poszukiwany super artefakt nie robi specjalnego wrażenia i jak na standardy Stalkera jest dość przeciętny :).

ss_duch_05-05-22_11-57-41_(zaton).thumb.jpg.7e77935ca3bc7cfed0c4651745b259c6.jpg

Jak na szybko dokończony mod jest ciekawą propozycja, całkiem przyjemny i ciekawy w rozgrywce z normalnym zakończeniem (końcowe napisy). Godny polecenia i do tłumaczenia i do gry.

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mkk7 Spolszczenie jest w "produkcji", że tak powiem. Powiedziałbym nawet, że prace są tak na etapie 85%. 

Co zapewne ucieszy kilka osób, które grały bądź planują grać w ten mod - da się w nim użyć metody dodawania napisów do audio, której użyłem w Dolinie Szeptów+Gunslinger więc dialogi audio da się przetłumaczyć - tutaj dowód:

ss_szczepan_05-17-22_09-33-16_(pripyat).jpg

Oczywiście na tekst w napisach nie zwracajcie uwagi - dałem go testowo i tłumaczyłem pi razy drzwi z tego co z rosyjskiego pamiętam więc na pewno nie jest w 100% zgodny z tym co jest w tym momencie odtwarzane z nagrania. 

I tu pytanie - czy ktoś z osób znających rosyjski na tyle, żeby przetłumaczyć konkretne pliki dźwiękowe z audio na tekst byłby chętny pomóc? Ja niestety, aż tak dobry z rosyjskiego nie jestem, żeby samemu je przetłumaczyć. Chodziło by głównie o spisanie w formie tekstu w notatniku tego co jest mówione w nagraniu i odesłanie tego do mnie, żebym mógł zrobić napisy, a ja osobie gotowej pomóc podeślę odpowiednie pliki audio. Przy Dolinie Szeptów + Gunslinger i Projekcie Odstępca pomagał mi @kondotier, ale nie wiem czy byłby chętny zrobić to kolejny raz bo trochę tych plików będzie.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 W sprawie tłumaczenia plików dźwiękowych wejdź prywatnie w kontakt z @mrozek . W tej sprawie jesteście sobie wzajemnie potrzebni. Jemu jest potrzebna wiedza jak takie napisy dodawać ( mody Ostatniego Stalkera ), a zna na tyle rosyjski, że dźwiękowe przetłumaczy.

Pozaglądałem do plików dźwiękowych i nie wszystkie - szczególnie te co występują w tle ( np. przechwałki Flinta na Janowie ) , choć niby ciekawe, powinny się pojawić jako napisy. One jeśli już, to nawet z byłe jakim nagraniem, powinny iść głosowo, aby przywołać uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Może najlepiej niech najpierw sam @mrozek się tutaj wypowie czy miałby czas i chęci, żeby się tym zająć bo problem polega na tym, że ja nie jestem w stanie mu pomóc w kwestii dodawania napisów pod dialogi audio do Ostatniego Stalkera - ta metoda, której używam działa tylko w Zewie Prypeci i modach na platformie Zewu i do tego nie we wszystkich - wierz mi, próbowałem odtwarzać ją w Cieniu i Czystym Niebie i jedyne co otrzymywałem to wylot do pulpitu. Tak więc Mrozek miałby mi coś do zaoferowania jeśli by się tego podjął, ale ja za bardzo nie mam mu czego zaoferować w zamian bo raczej wszystko co powinien wiedzieć tłumacz już wie :P 

OS czy w wersji 1.3 czy 2020 to mody na platformie Cienia i do tego z silnikiem x64 to raz, a dwa gdyby to było tak proste to już od dawna bym dodawał tego typu napisy w innych modach do Cienia, które tłumaczyłem (pomijając Radiophobię 3 bo tam wszystko było gotowe tylko było trzeba angielski tekst napisów przetłumaczyć na polski) no i Powrót Szramy 2 by takowe dostał, ale w Cieniu i modach na platformie Cienia to działa w sposób, którego jeszcze nikt u nas nie rozgryzł.

No tak, dlatego przygotowałem folder z plikami audio - dla Jupitera jest to 10 plików z czego 7 to przechwałki Flinta, dla Zatonu to 3 pliki odnośnie helikopterów i dla Prypeci jest najwięcej bo 28 plików, ale 19 było na tyle prostych, że byłem w stanie samemu je przetłumaczyć (niektóre są bardzo krótkie więc było prosto). Jak dla mnie wszystkie te nagrane na potrzeby moda wstawki audio powinny dostać napisy i jestem w stanie to zrobić stąd pytam o pomoc w tłumaczeniu bo mając je przetłumaczone wystarczy dorobić napisy i spolszczenie w zasadzie będzie gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205  Trzeba było od razu wyżej wstawić te pliki do tłumaczenia. Może coś przetłumaczę, albo znajdzie się jeszcze ktoś inny chętny.

Na razie dalej jadę z testowaniem spolszczenia do 2020. Jestem bliski końca, ale zawsze trochę czasu to zajmie.

A @mrozek został wywołany do tablicy, to powinien przeczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Uznałem, że nie warto wstawiać dopóki ktoś się nie zgłosi, ale w sumie może warto wstawić.

Oto paczka - tak jak wspomniałem, niektóre pliki przetłumaczyłem więc jeśli według ktoś kto będzie przy tym dłubać, uzna, że moje tłumaczenie się zgadza to ok, a jeśli nie to niech i to co ja przetłumaczyłem poprawi. Dodam też, że w tłumaczeniu niektórych plików, które jest już w pliku .txt może brakować jednego lub dwóch zdań względem pliku audio bo o ile pierwsza część zdania wychodziła w translatorze zrozumiale to dalej już wychodziły "kwiatki".

Łup Pantery - audio do przetłumaczenia.rar

Hehe no zobaczymy bo nie zapominaj, że @mrozek nadal chyba przy spolszczeniu do Zagubionej Duszy pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.