Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchajcie. Dajcie mi kwadrans. Jeżeli nie pozna się inżynierią wsteczną sposobu działania funkcji to nie ma opcji aby cokolwiek ruszyć.

Przyjrzę się w OS jak działa system PUMA, bo to najprosciej jest namierzyć i zawiera wszystko co trzeba. 

Dopis funkcji do wysłania SMS i powinno chulać. Najprościej mówiąc.

Czuję w kościach że taki zabieg bardzo ułatwi grę lecz zabierze wiele gwiaździstych nocy...

Oprócz tego są jeszcze "klipy" w grze. Również priorytetowe. @Szczepan9205pewnie wiesz jak to działa.

 

A tak a propos to co ja tu robię?

Jestem w 0.7 Zagubionej Duszy (okaże się w praniu).

W OS 2020 zostało trochę baboli ale gramy sobie z @kondotieri na bieżąco łatam. On jest z przodu fabuły ja z początku i tak to leci. Przechodzę przez Perymetr z zamkniętymi oczami... Bo skrypty wymagają nowej gry.

Pomóc zawsze mogę: pisać, pytać. jestem do dyspozycji. :)

 

  • Dodatnia 2
  • Za szczególną pomoc 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki uprzejmości @mrozek Udało się przetłumaczyć gadaninę Flinta na Janowie i resztę audio-dialogów dla Jupitera

Wstawiam poniżej gotowy plik z przetłumaczonymi kwestiami - @kondotier jeżeli miałbyś chwilkę to czy mógłbyś proszę sprawdzić czy tłumaczenie Mrozka po moich drobnych korektach czy zgadza się z tym co jest mówione w rosyjskim oryginale? Kwestie audio dla Zatonu mam już ogarnięte - zostało te 9 plików audio dla Prypeci i w zasadzie mógłbym zacząć składać spolszczenie do kupy.

Tłumaczenie.txt

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Wielkie dzięki :)

Dla Prypeci do tłumaczenia są;

- pri_a18_actor_report

- pri_a20_actor_about_next_task  (to jest chyba sytuacja gdzie Kowalski wysyła nas, żebyśmy znaleźli zaginiony oddział i potem w podstawce dołączają do nas Wano i Sokołow podczas odbijania Księgarni)

-pri_a20_actor_about_next_task2 (ten plik brzmi praktycznie identycznie jak ten powyżej chociaż chyba jest krótszy o kilka słów)

-pri_a20_actor_report_about_squad (to chyba sytuacja, w której rozmawiamy z Kowalskim już po znalezieniu oddziału, ale przed pójściem do Księgarni)

-pri_a21_actor_to_base_find_and_terminate_controller (sytuacja w spożywczaku gdzie znajdujemy Steczenkę, który otwiera do nas ogień po zombifikowaniu go przez Kontrolera)

-pri_a22_actor_to_base_find_squad_member 

-pri_a28_actor_to_ssu_2 (rozmowa z SBU przez wojskowe radio przed ewakuacją)

-pri_a28_actor_to_ssu_with_heli_info ( wariant rozmowy z SBU przez wojskowe radio przed ewakuacją gdzie nie zebraliśmy dowodów na zestrzelenie śmigłowców przez Monolit (jeżeli dobrze zrozumiałem z fabuły) lub spadnięcia śmigłowców przez anomalie)

-pri_b35_envoy_sighted (to monolog Diegtiarowa z zadania "Operacja Jeden Strzał" kiedy widzi Panterę i naukowców)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dłuższym czasie gdzie nie dawałem znać jak idzie tłumaczenie mogę dziś oficjalnie ogłosić, że spolszczenie zostało dodane do postu #1 i można już je pobierać :) 

Wszystko wydłużyło się ponieważ przez problemy z napisami, które nie chciały znikać podjąłem decyzję o rezygnacji z napisów i użyłem tzw. Closed Captions czyli tłumaczenia większości rozmów poza oknami dialogowymi w formie wiadomości przez PDA dzięki czemu samą treść wiadomości mogłem w dowolny sposób dostosować do zmian wprowadzonych przez sam mod. Dzięki temu można było zrezygnować z polskiego lektora, z którym nie każdy lubi grać więc dzięki Closed Captions mamy polskie napisy i rosyjski dubbing. Tak to się prezentuje w praktyce:

Spoiler

ss_szczepan_06-02-22_11-36-52_(jupiter).jpg

ss_szczepan_06-02-22_11-40-58_(jupiter).jpg

ss_szczepan_06-02-22_14-08-42_(jupiter).jpg

ss_szczepan_05-30-22_15-45-41_(pripyat).jpg

ss_szczepan_06-04-22_16-44-29_(jupiter).jpg

 

Dodatkowo mod został przeze mnie ograny 2 razy, więc nie powinno być błędów, ale w razie ktoś kto zdecyduje się na grę wypatrzyłby jakieś błędy to proszę o to by dać mi znać na PW lub tutaj w temacie wstawiając zrzuty z błędami to będę mógł je poprawić ;) I nie pozostaje mi nic innego niż życzyć miłej gry bo mod jest całkiem przyjemny wbrew opiniom i ocenom jakie otrzymał na AP-Pro - jeżeli ktoś lubi Zew Prypeci to ten mod też przypadnie mu do gustu :) 

  • Dodatnia 6
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael podpiął/eła i promował(a) ten temat

Czy tylko mi nie udało się znaleźć żadnego zestawu narzędzi dla Kardana? Nawet odszukałem poradniki na YT i tam gdzie powinny się znaleźć to ich nie było...

Mod ukończony, mimo bycia niedokończonym ma niezłe pomysły i jest wart przejścia. Fajne były te przerobione przerywniki filmowe i scenki.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W modzie pojawia się sklep "Brzoza", który nie jest zaznaczony na mapie. Gdyby ktoś miał problem ze znalezieniem, to jest on tu -

Spoiler

ss_jarek_07-03-22_07-29-14_(pripyat).jpg

ss_jarek_07-03-22_07-29-07_(pripyat).jpg

Zaraz na początku gry dostajemy pancerz "Bułat". W opisie pisze, że nie posiada on pojemnika na artefakty. Jak widać - posiada. Być może w tym modzie zmieniono właściwości pancerzy i warto sprawdzić opisy.

ss_jarek_07-03-22_08-06-54_(pripyat).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ZapomnialemLoginuWątek na Zatonie jest okrojony względem tego czym miał być według założeń autorów z tego co wiem. Stąd na Zatonie brak narzędzi dla Kardana. 

@smox Dobrze, że rzuciło Ci się to w oczy - poprawi się to choć ja w sumie tłumaczyłem tak jak było w plikach, więc chyba tam już było błędnie podane, że Bułat nie posiada pojemników, a w praktyce posiada.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ZapomnialemLoginu  Patrz od 2:15. Pokazane dwa rodzaje narzędzi. Trzecie znalazł wcześniej ( odcinek nr5 )

https://www.youtube.com/watch?v=FamMZwUxQS0

Wcześniej naprowadzenia na miejsca narzędzi daje Zwierzobój za zadanie na pijawki na rozlewisku i naukowcy za jedno ze swoich. Czy narzędzia na swoich miejscach leżą zawsze i można ich znaleźć samemu, nie wiem.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier - @ZapomnialemLoginu pytał o zestaw narzędzi dla Kardana, a nie Azota ;) Możliwe, że da się nie dawać Azotowi tych narzędzi i wręczyć je Kardanowi jak dostaniemy możliwość wybrania się na Zaton, ale nie wiem - nie sprawdzałem takiego wariantu. W każdym razie na samym Zatonie narzędzi nie ma, ani nikogo kto daje na nie namiar. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obgrany i Przeszły do całego, mimo że rozgrywka może i była troche rozczarowująca, to Cutscenka finałowa moda może i była nawet ciekawa przy tym sama paczka broni wklepana do moda, w czasie rozgrywki udało mi sie tylko zdobyć jeden komplet narzędzi kalibracyjnych od hermana za wykonanie zadania w tunelu, reszty zadań które nie uległo zmianie niezbyt chciało mi sie robić, z wyjątkiem tym co można było zrobić szybko, mod jest bardzo grywalny i nie ma żadnych poważnych wylotów, jednak trza troche zmienic w ustawieniach zeby zmienić tą Mgłę ponieważ nic praktycznie nie widać, oprócz tego wystąpiły jakies Częste wyloty w pobliżu Magazynu kontenerów na Jupiterze, niewiem po co byl wógóle ten kontener z Kompleksu przeciwlotniczego, ważył tyle ze egzo potrzeba było a jedynie jego finalny uzytek to wieczny spoczynek w skrzynce na zatonie/jupiterze (brałem dany kontener do Kardana lecz nie miał zadnego dialogu na ten temat, lecz i to też nie ma znaczenia ponieważ moda można ukończyc nawet i w SEVIE lub Bułacie z Akaczem lub Sigem/G36 czy srutowką) , sam finalny "Łup" za którym ganiamy przez całą gre jest tez troche rozczarowujący, po zagraniu w moda teraz rozumiem dlaczego widziałem wzmianki o słabej ocenie modyfikacji, lecz to nieważne bo juz mam go zaliczonego. Piszę, bo w tym samym czasie go testowałem w stosunku robaczków i innych błedów. Może i wystąpiły lekkie błedy z tłumaczeniem lecz nie sądze żeby to krytycznie utrudniało gre lub wpływało na rozgrywke.

Edytowane przez Samotnik67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Samotnik67  Kiedy mod się pojawił, nie robiono tajemnic, że z zespołu odeszła z powodów wojny część autorów moda, zawłaszczając materiały. Pozostali z tego co mieli, poskładali moda tak, aby można było zobaczyć napisy końcowe. Stąd braki finalizacji pewnych zadań. I jest wątpliwym, czy Ci co materiał zawłaszczyli, zrobią jakąś łatę pozwalającą na zrobienie wszystkich zadań.

A z powodu zakończenia moda, gratulacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.