DaarMoo Opublikowano 28 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2022 @Szczepan9205 problem rozwiązałem instalując moda od początku. Tym bardziej, że pliki w pobieralni były zdecydowanie większe od tych, które ściągnąłem tuż po pojawieniu się moda. Taki patch, na przykład jest 2 razy większy - stary 576 MB, nowy 1GB. A i sam mod ma prawie 1GB więcej. Co prawda musiałem zacząć od nowa żeby nie było problemów ze starymi sejwami, ale co tam. Mod jest fajny i to się liczy. Poradzisz coś na latarkę ? Światło z niej jest nieprzyjemnie jaskrawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 28 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2022 @DaarMoo Heh czyli jednak dobrą wczoraj opcję brałem pod uwagę. Z tymi łatkami i wstawkami właśnie jest trochę cyrk bo autorzy oprócz tylko łatki wydawać to aktualizują samą bazę też od czasu do czasu i stąd potem takie problemy bo nie każdy wychodzi z założenia, że jak pobrał moda jakiś czas temu to od tego czasu jeszcze jakiś aktualizacji nie było czy nie każdy wchodząc na GoogleDrive patrzy na daty, ale najważniejsze, że problem się rozwiązał. A co do latarki no to już nic nie poradzę niestety - tu by musiał się wypowiedzieć ktoś znający się na technicznej stronie stalkera bo może to kwestia podmiany tekstury od światła latarki, a może kwestia zmiany jakiś parametrów w jakimś pliku - ciężko mi powiedzieć. Z tego co się orientuję też to nie ma żadnego dodatku zmieniającego tą latarkę bo w sumie nikt chyba nie zgłaszał autorom, że jest zbyt jaskrawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suseł Opublikowano 28 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2022 @DaarMoo 53 minuty temu, DaarMoo napisał(a): Poradzisz coś na latarkę ? Światło z niej jest nieprzyjemnie jaskrawe. gamedata/configs/models/obejcts/light_night.ltx Możesz tam pobawić się wartościami, ew. mi możesz podeslac i ja coś moooże ogarne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 28 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2022 @Suseł tylko żeby to zrobić trzeba mieć zrobioną gamedatę z .db, a ja nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suseł Opublikowano 28 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2022 @DaarMoo Unpacker DB.zip To lap unpacker, ew. poczekaj jak ktoś bedzie mial ten plik, bo ja go nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 29 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2022 @Suseł ten unpacker nie widzi plików .db. Mam też kilka innych unpackerów i one również ich nie widzą, więc kicha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 29 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2022 DaarMoo: sue2.exe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 31 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2022 @vidkunsen kiedyś ściągnąłem od Ciebie tego unpackera. Też nie widzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 31 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2022 @DaarMoo Ten unpacker od Vidkunsena na pewno jest odpowiedni bo sam nim wypakowywałem archiwa tego moda jak robiłem spolszczenie bo innymi owszem - wypakowywało się, ale wszystkie pliki "pisane" były źle wypakowane i zamiast tekstu miałem ścianę znaczków. Żeby nim wypakować to najpierw musisz plik db czy dam xdb wrzucić sobie w jakiś folder, potem wskazać sue2 położenie tego folderu (jak mnie pamięć nie myli to wskazujesz tym przyciskiem w lewym górnym rogu okienka - bordowy napis) i dopiero potem wypakować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlkin Opublikowano 31 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2022 (edytowane) @DaarMoo Wstawię Ci to na obrazku 'czytelne' - to sporo ułatwi, myślę. Tak, jak @Szczepan9205 pisze, tylko trzeba wybrać build np. -2947ru , tutaj na przykładzie. Build najprościej sprawdzić w logu z gry, ewentualnie , po kolei próbować od -xdb wzwyż, aż do braku crashlog'a, lol. SUE2 wrzuci to do 'gamedata' w wybranym folderze, tak, że wypakowując bez przenoszenia db-sów nadpisze to co tam jest, można sobie moda nadpisać, pod rozwagę. Tobie to konfigi są potrzebne - więc starczy pewnie tylko to db z konfigami wypakować, no i kwestia co w patch'u siedzi. Powodzenia. Po ed. No, bardziej boli, jak się patch'e albo swoje kowyranka ponadpisuje, bo są jako 'gamedata', a mod w db-sach. Śmieszne po paru dniach dopiero, lol. Edytowane 31 Października 2022 przez qlkin 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 31 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2022 @qlkinDokładnie. Sam bym tego lepiej nie wytłumaczył 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 2 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2022 Dzięki @qlkin i @Szczepan9205. Udało się rozpakować. Zrzut z kompa @qlkina był bardzo pomocny ponieważ u mnie sue2 jest w krzaczkach (część na bordowo) więc byłem lekko bezradny. Nie pojawiła się tylko opcja gdzie rozpakować i wszystko poszło do gamedaty w modzie. Nic nie szkodzi. Niestety okazało się, że w folderze weapons nic nie można zmienić bo od razu error. W innych można grzebnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlkin Opublikowano 2 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2022 (edytowane) @DaarMoo Grzebanie w modzie to tam i też swoją drogą. Inna sprawa, że @Meta wrzuciła linki na taki miły emulatorek, co to będzie udawał... żeśmy prawilnojęzykowi. Tutaj już na serio: No, a taki pożyteczny programik... Po ed. A no i pozdrowienia busy-bee @Meta Edytowane 2 Listopada 2022 przez qlkin 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 12 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2022 Mam pytanko. Dlaczego w tym modzie jest tak uboga ilość broni ? Czysty OGSE wypada wprost olśniewająco. Poza tym są jakieś dziwne mijanki. Od Doktora Bagiennego dostaję kuszę i 3 bełty, a w plecaku zamiast tego pojawia się pistolet (12 pocisków) + 40 dodatkowo. Wszystkie usypiające. W Dziczy też nie znajduję kuszy tylko Wala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2022 2 godziny temu, DaarMoo napisał(a): Mam pytanko. Dlaczego w tym modzie jest tak uboga ilość broni ? Czysty OGSE wypada wprost olśniewająco. Poza tym są jakieś dziwne mijanki. A czytałeś opis moda? Stara paczka broni jest wycięta, a dodane są inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 15 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2022 No i przystopowało mnie. Przy pierwszej bramie na CEA permanentny wylot : Spoiler FATAL ERROR [error]Expression : it != WeatherFXs.end() [error]Function : CEnvironment::SetWeatherFX [error]File : F:\Repos\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\Environment.cpp [error]Line : 276 [error]Description : Invalid weather effect name. [error]Arguments : surge_day_ogse [15.11.22 17:05:42.255] ***************************[ScriptCrashHandler]********************************** [15.11.22 17:05:42.255] stack traceback: [C]: in function 'set_weather_fx' d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_effects.script:1979: in function 'func' d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:562: in function 'pick_section_from_condlist' d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:665: in function 'try_switch_to_another_section' d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\sr_idle.script:23: in function <d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\sr_idle.script:18> d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:511: in function 'issue_event' ...gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_restrictor.script:112: in function 'fun' ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\ogse_signals.script:411: in function 'process_call' ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\ogse_signals.script:310: in function 'call' ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_stalker.script:400: in function <...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_stalker.script:384> [15.11.22 17:05:42.255] Locals: [15.11.22 17:05:42.256] string (*temporary) : surge_day_ogse [15.11.22 17:05:42.256] End [15.11.22 17:05:42.256] Locals: [15.11.22 17:05:42.256] Userdata: actor [15.11.22 17:05:42.256] number actor.walk_accel : 17.000000 [15.11.22 17:05:42.256] number actor.jump_speed : 6.500000 [15.11.22 17:05:42.256] userdata npc : (game_object): 0000034E0947F680 [15.11.22 17:05:42.256] End [15.11.22 17:05:42.256] Locals: [15.11.22 17:05:42.256] Userdata: actor [15.11.22 17:05:42.256] number actor.walk_accel : 17.000000 [15.11.22 17:05:42.256] number actor.jump_speed : 6.500000 [15.11.22 17:05:42.256] userdata npc : (game_object): 0000034E0947F680 [15.11.22 17:05:42.256] Table: condlist [15.11.22 17:05:42.256] Table: condlist.1 [15.11.22 17:05:42.256] table condlist.1.infop_check : [...] [15.11.22 17:05:42.256] string condlist.1.section : sr_idle2 [15.11.22 17:05:42.256] table condlist.1.infop_set : [...] [15.11.22 17:05:42.256] ********************************************************************************* [15.11.22 17:05:42.256] [print_output([CScriptEngine::lua_pcall_failed])] SCRIPT RUNTIME ERROR: invalid key to 'next' stack traceback: [C]: at 0x013fe037b0 [C]: in function 'set_weather_fx' d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_effects.script:1979: in function 'func' d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:562: in function 'pick_section_from_condlist' d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:665: in function 'try_switch_to_another_section' d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\sr_idle.script:23: in function <d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\sr_idle.script:18> d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:511: in function 'issue_event' ...gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_restrictor.script:112: in function 'fun' ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\ogse_signals.script:411: in function 'process_call' ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\ogse_signals.script:310: in function 'call' ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_stalker.script:400: in function <...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_stalker.script:384> [15.11.22 17:05:42.256] ********************************************************************************* [15.11.22 17:05:42.256] FATAL ERROR [error]Expression : FATAL ERROR [error]Function : CScriptEngine::lua_pcall_failed [error]File : F:\Repos\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_engine.cpp [error]Line : 46 [error]Description : [CScriptEngine::lua_pcall_failed]: invalid key to 'next' [15.11.22 17:05:42.256] ***************************[ScriptCrashHandler]********************************** [15.11.22 17:05:42.257] stack traceback: [C]: at 0x013fe037b0 [C]: in function 'set_weather_fx' d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_effects.script:1979: in function 'func' d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:562: in function 'pick_section_from_condlist' d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:665: in function 'try_switch_to_another_section' d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\sr_idle.script:23: in function <d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\sr_idle.script:18> d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:511: in function 'issue_event' ...gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_restrictor.script:112: in function 'fun' ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\ogse_signals.script:411: in function 'process_call' ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\ogse_signals.script:310: in function 'call' ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_stalker.script:400: in function <...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_stalker.script:384> Nadmienia że nic nie grzebałem. Z gamedaty bezpieczeństwa nadpisałem plik scripts w modzie i nic. Postawiłem od początku - nic. Wczytałem wcześniejsze sejwy - nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charciarz Opublikowano 15 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2022 Miałem identyko, też przy 1 bramie wywalało mi buga z invalid weather script czy coś. Myślałem, że wynikało to ze zmiany czasu do blowoutu w samym konfiguratorze, ale nie dawały zmiany nic w plikach nawet. Wpisz sobie demo_record 1 i poleć do wejścia do środka. Tam już mi hulało bez szwanku. Jak będą bugi ciągle to lataj od końca mapy do końca jak potrzebujesz progresu i powinno hulać dalej z fabułą 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 15 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2022 (edytowane) Dzięki @Charciarz. Przeleciałem do wejścia do Sarkofagu i na razie ok. Tylko jakoś wolno się lata. Nie wiem czym przyśpieszyć. Edytowane 15 Listopada 2022 przez DaarMoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charciarz Opublikowano 15 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2022 Klawiszem od biegu, spacją i kucaniem jedynie regulujesz prędkość ruchu kamery a i chyba klawiszem strzału gazujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charciarz Opublikowano 17 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2022 Panowie, jak trudne może być dodanie na przykład pkmu, czy strzelb z innej paczki z giwerami do gunslingera zawartego w tym modzie? Bo widać, że dodano tu i ak alpha i colt m14 których nie ma w gunslingerze a wyglądaja i działają świetnie. Czy to jest kwestia dodania configów, plików meshes, textures itp. i wpisów do poszczególnych list, które dałoby się jakoś wydedukować, żeby to zaskoczyło czy jednak większa filozofia jest z tym związana i przeciętny śmiertelnik nie podoła? Paru giwer brakuje a fajnie byłoby mieć. Tym bardziej, że nie ma tu ulepszania jak w CoPie i czyste giwery bez dodatków też by pasowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 3 Lutego 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2023 (edytowane) A ja mam inne pytanie - czy ktoś ewentualnie próbował dodać autonamierzanie w celownikach? Bo w zwykłym OGSR było i można było dodać do celowników, tutaj jakoś nie mogę dojść gdzie to jest. Pomoże ktoś? A tu spolszczony spawner - u mnie działa spawnerOGSRGA_PL.exe edzia: Wywalał mnie na czaes przy włączeniu licznika czasu - brak plików/wpisów pogodowych. W załączniku macie poprawiony xr_effects.script xr_effects.script Edytowane 8 Lutego 2023 przez scigacz1975 dodatkowe info 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jazzfromhell Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Można sobie życie uprzyjemnić...w zonie okrada sie Wolność i bandyci nie atakują.... OGSR Engine 2023-04-17 09-01-45.mp4 OGSR Engine 2023-04-17 08-46-41.mp4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 18 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2023 W dniu 29.04.2022 o 21:18, Agrael napisał(a): Autor spolszczenia: @Szczepan9205 Postanowiłem zagrać w tego moda i czytam w 1 poście - Autor spolszczenia: @Szczepan9205. Ok, gram sobie i widzę, że dialogi są identyczne jak w innych modach na bazie OGSE, gdzie autorami spolszczenia są: @yellow, @gawron, @Gatzek, @kondotier, @metek58, @smox. Porównałem dla pewności kilka plików tekstowych i różnice są niewielkie, takie kosmetyczne. Tak nie może być! Autorami spolszczenia są ww. @yellow, @gawron, @Gatzek, @kondotier, @metek58, @smox, a @Szczepan9205 powinien być wymieniony jako autor adaptacji Gunslinger Addona do tego moda. Tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 18 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2023 @smox Jak publikowałem to spolszczenie to wpisałem siebie jako autora adaptacji (tak mi się wydaje). Może podczas porządków i poprawiania wstawek zostało to wpisane w ten sposób. Nie jestem tylko pewien czy na pewno będzie Ci wszystko chodziło jak należy bo ja ostatnią aktualizacje do adaptacji robiłem w tamtym roku, a od tego czasu jeszcze jakieś łatki wyszły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 18 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2023 6 minut temu, Szczepan9205 napisał(a): Nie jestem tylko pewien czy na pewno będzie Ci wszystko chodziło jak należy bo ja ostatnią aktualizacje do adaptacji robiłem w tamtym roku, a od tego czasu jeszcze jakieś łatki wyszły. No właśnie zauważyłem dość istotne różnice. Przykładowo kusza na którą namiary daje chyba Tolik w Dziczy, a później daje zadanie Pliczko. Teraz nie ma kuszy, a jest Wal taktyczny. Druga sprawa, to Kopacz Jura - daje do naprawy L85A2 więc dialogi nie pasują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.