Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 2.5


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...
Spoiler

Wczytywanie tekstur...

 

FATAL ERROR

 

[error]Expression : fatal error

[error]Function : CRender::texture_load

[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp

[error]Line : 295

[error]Description : <no expression>

[error]Arguments : Can't find texture 'lmap#132_1'

Wywala mnie z gry, po wejściu do Baru. 

Pobrałem fix17, potem 19, a następnie pobrałem dodatek graficzny ze strony "centrum zony".

W menu na dole ekranu mam fix 19, a na tle menu mam "dostosowane do fix 46". 

Pisać do nich, czy ktoś z forum jest wstanie pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sin member chcesz grać to instaluj co było dostosowane do wersji PL, czyli stanęliśmy na fiksach 19? Jak nawrzucasz jeszcze jakieś mody graficzne to powodzenia. W tym modzie mnie wkurzało, że baba żaba co chwilę wypuszczała jakiś fix 27,36,78 i kij wie co kto tam robił. Ja sobie przeszedłem na jednym z pierwszych fixów z spolszczeniem i problemów nie było.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tom3kb napisał(a):

@Sin member chcesz grać to instaluj co było dostosowane do wersji PL, czyli stanęliśmy na fiksach 19? Jak nawrzucasz jeszcze jakieś mody graficzne to powodzenia. W tym modzie mnie wkurzało, że baba żaba co chwilę wypuszczała jakiś fix 27,36,78 i kij wie co kto tam robił. Ja sobie przeszedłem na jednym z pierwszych fixów z spolszczeniem i problemów nie było.

Pobrałem fix 46, przeniosłem zapisy i działa jak narazie. Zobaczymy później

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, Panowie tragedia jakaś. Kupuje auto, jest problem żeby wyjechać bo przód i tył mam zastawiony przez textury, jednak wkońcu się udało, ale co się okazuje? Samochód max 13km/h jedzie, biegi nie działają. Z buta przez bar do magazanów, a potem cofka na jantar. 

Bardzo fajny jest też skok, mały płotek a nasz aktor nie potrafi go przeskoczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochodami to chyba tylko w Lost Alpha dało się w miarę normalnie jeździć. W innych modach to albo jechały do tyłu, albo właśnie tak ociężale. Pomagało skierowanie ich na północ, zapisanie i wczytanie. Może i tutaj zadziała. 

A skok sobie podnieś w plikach, chyba w pliku actor się to robi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie, ale pojawia się nowy problem. Doktor na bagnach zlecia nam misje: iść do chaty rybackiej i przyprowadzić stalkera. Problem w tym że nikogo tam nie ma, a to na pewno to miejsce (widziałem na yt)

Wczytałem wejście na bagnach od nowa i doszedłem do tego momentu i dalej nic. 

Przejdę gre bez tej misji?

 

Edit: Postanowiłem wyjść z bagien i spróbować przejść gre bez tej misji i gdy się zbliżałem do tego mostu, to z dala widze właśnie tego stalkera, który biega w tej okolicy w tą i we te jak głupi ...

Edytowane przez Sin member
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

ja mam podobny problem co .D.u.c.h. - M.K. - przy wyborze trudności rozgrywki nie mogę dalej iść - klikam i klikam i nic.

Proszę o pomoc.

ja mam podobny problem co .D.u.c.h. - M.K. - przy wyborze trudności rozgrywki nie mogę dalej iść - klikam i klikam i nic.

Proszę o pomoc.

ja mam podobny problem co .D.u.c.h. - M.K. - przy wyborze trudności rozgrywki nie mogę dalej iść - klikam i klikam i nic.

Proszę o pomoc.

ja mam podobny problem co .D.u.c.h. - M.K. - przy wyborze trudności rozgrywki nie mogę dalej iść - klikam i klikam i nic.

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam. Potrzebuję pomocy. Utknąłem na zadaniu dla Profesora. Zadanie polega na przyniesieniu mu dwóch prototypowych urządzeń do PSI-ochrony. Po wręczeniu profesorowi urządzeń zadanie nie zalicza się - tracimy urządzenia, ale w PDA dalej, od nowa widnieje zadanie, żeby je znaleźć i wręczyć. Wyczytałem też na forum, że w celu zaliczenia zadania oprócz tych dwóch prototypów potrzebny jest też gravi-gun i artefakt kinetyczny. Problem w tym, że artefakt tracimy w chwili, kiedy dostajemy w Laboratorium od Nestora wisiorek , który jest konieczny do tego, aby się dostać do bunkra Profesora. To jest przecież jakaś niedorzeczność. O co tutaj chodzi i co tu niby należy zrobić? 

Edytowane przez aaa1112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjąłem próbę gry dalej z nadzieją, że znajdę może taki sam artefakt gdzieś dalej, przy jakiejś innej misji. Nadzieja wiąże się z misją zdobycia trucheł wron dla przywódcy frakcji "Grzech". Tylko probvlem w tym, że tych wron nie da się w żaden sposób zestrzelić. Nie daje rady śrut, granat (nie ma opcji regulacji czasu wybuchu). W związku z tym mam pytanie -w jaki sposób można w ogóle te worny pozyskać? Czy ktoś gra jeszcze w tego moda dzisiaj? Czy w ogóle jest sens grać w niego ze względu na wspomniane wyżej zjawiska? 

Edytowane przez aaa1112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych wron, to np. na Magazynach Wojskowych, stojąc na tym wiadukcie, nad Tobą będzie latało stadko wron. Przypatrz się tym wronom, które jakby niżej latały i wtedy strzelaj seriami, ale nieco przed nimi. Nie muszą to być akurat te wrony, mogą być zestrzelone w innym miejscu. Zapisz sobie grę, bo sporo amunicji na to potrzeba, bo nie za każdym razem Ci się uda strącić te ptaszysko. Bodajże pięć sztuk potrzeba, ale nie mam teraz pewności. Ile trzeba, masz zapisane w PDA. Powodzenia i nie poddawaj się, bo mod zacny.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się w końcu zestrzelić te wrony, ale... to wszystko na nic, bo po ich wręczeniu przywódcy grzechu i pozyskaniu poszukiwanych dokumentów, gdy docieram do dowódcy Czystego nieba misja nie zalicza się - nie ma dialogu. Już któryś raz z rzędu taka sytuacja... A swoją drogą artefaktu jak nie było tak nie ma i co za tym idzie dalszej rozmowy z profesorem. Obawiam się że gdzieś musiałem coś pominąc albo zrobić źle czy w złej kolejności i przez to scenariusz nie idzie dalej. Tylko co, jak i gdzie to już sam diabeł tylko wie... Obawiam się, że to jest mod typu zgaduj zgadula, co autor miał na myśli i nie jest wystarczająco jasno powiedziane co i kiedy zrobić.  Nie chcę się piąty raz cofać pół gry wstecz i daję sobie z tym spokój...

Edytowane przez aaa1112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.12.2024 o 16:50, aaa1112 napisał(a):

Problem w tym, że artefakt tracimy w chwili, kiedy dostajemy w Laboratorium od Nestora wisiorek , który jest konieczny do tego, aby się dostać do bunkra Profesora.

Dobrą metodą na nie utracenie dobrych rzeczy przy wchodzeniu w jakieś miejsce (oczywiście, jeśli w danym momencie nie są potrzebne do wykonania tam zadania), jest pozostawienie artefaktów, czy jakichś innych ważnych rzeczy w plecaku, który zostawiamy w jakimś ustronnym lub niedostępnym miejscu. Ja w tym modzie tak robiłem - zapis, wchodzenie w dane miejsce, a jak mi coś tam zniknęło, lub ważny artefakt zmienił się w Brukowca 9nie zawsze tak się dzieje), to wczytałem zapis i pozostawiałem ważne rzeczy i wtedy dopiero tam właziłem. Cofnij się w zapisach, zastosuj tę metodę, a wtedy poczujesz ulgę i będziesz miał tę satysfakcję, że mimo cholernych trudności, jednak poradziłeś sobie. Bądź wytrwały, w życiu też to się przydaje...

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem już nie utracić artefaktu przed rozmową z Nestorem - zostawiłem go na podłodze, ale... wtedy nie ma rozmowy. Żeby rozmawiać, to trzeba mieć artefakt, a wtedy go tracimy i dostajemy wzamian wisiorek, który umożliwia wstęp do bunkra naukowców. Przychodzimy do profesora, a misja się nie zalicza, bo nie ma artefaktu. Coś tu nie gra. Chyba że w ogóle nie o ten artefakt chodzi, albo dostaniemy go może jeszcze raz... Ale i tak po zrobieniu misji dla szefa Czystego Nieba nie ma już w ogóle rozmowy z profesorem na ten temat. Chcąc grać dalej musiałbym powtarzać chyba 3/4 dotychczasowej gry któryś raz z kolei a i tak nie wiem czy zrobiłbym wszystko dobrze i czy znowu gdzieś bym nie utknął. Szkoda, bo to fajny mod, ale nie ma to już sensu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o artefakt kinetyczny, który wcześniej posłużył do uwolnienia gościa schowanego za barykadą ze skrzynek w laboratorium. Nie żeby trzeba było go specjalnie dać Nestorowi, tylko tracimy go jak ten wręcza nam wisiorek dla naukowca, który umożliwi wstęp do bunkra profesora. Ale i tak coś jest nie tak, bo gra zachowuje się tym razem inaczej. Wykonałem w międzyczasie misję dla szefa Czystego Nieba (inaczej: próbowałem wykonać, bo ta też się nie zalicza z powodu braku dialogu). Po wczytaniu dawnego twardego zapisu sprzed tego wszystkiego, gdzie mam zdobyte obydwa prototypy plus graviguna i jestem gotów wręczyć je profesorowi, tym razem gra zalicza zadanie mimo iż nie mam artefaktu, ale prototypów nie tracę tak jak bym ich nie dał profesorowi (który przecież o nie prosił). Więc dalsza gra po twardym zapisie zmienia zachowanie się gry po powrocie do niego. To jest już totalny kogel-mogel 😀 

Edytowane przez aaa1112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.