Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 2.5


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

Nieoficjalny fiks 3 do moda OBLIVION LOST REMAKE 2.5 оd macrona - https://yadi.sk/d/KWa1r_wkcNcPc Patch do spolszczenia 0.1 - http://przeklej.org/file/81Zeo9/Patch.do.spolszczenia.0.1.7z W fiksie 3 jest folder - trava. Zawier on alternatywną trawę z OLR 1.0/2.0 Na pewnych poziomach (Bar, Jantar, Dolina Mroku) jest ona bardziej gęsta od standardowej i może istotnie obniżać wydajność.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kolegi przed Smoxem.

 

W readme pisze że nie trzeba ale żeby wszystkie fixy działały warto włączyć od nowa.

(google translate)  

Do Smox.

Dzięki za wydanie patcha i spolszczenie nowych tekstów. Teraz nie powinno być braków w menu.

:)  

Edytowane przez litosns
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładny proces jest w pierwszym poście.

 
Pobieramy moda w wersji Repack (z linka wyżej)
1. Klikamy na setup.exe
2. Pod koniec instalacji wyskoczy Configurator. Zamykamy go. Konfigurację robimy na końcu, po dodaniu spolszczenia.
    1 - No
    2 - Yes
Wybieramy intuicyjnie, zatwierdzamy Enterem, jeżeli jest to <RECOMMENDED>
3. OLR FOV switcher
Dla monitorów 4:3 wybieramy FOV 83 i HUD FOV 0.43
Dla monitorów panoramicznych nic nie wybieramy, tylko wychodzimy.
4. Dodajemy fix 3

5. Dodajemy Spolszczenie i patch do fixa (smox wrzucił linka wyżej)

6. Robimy konfigurację.
7. Gramy.

Edytowane przez litosns
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę wszystkich grających o wstawianie screenów ze znalezionymi błędami lub wszystkim co byście zmienili w tekście. Jedynym wyjątkiem są wiadomości sms, które składane są losowo i nie sposób ustalić który wyraz napisać z dużej litery. Robiliśmy oczywiście testy, ale z pewnością nie wyłapaliśmy wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Canzach Dlaczego masz OLR wywalić do kosza. Tu już chyba przynajmniej parę osób go ukończyło jak jeszcze tego fixa3 nie było więc nie widzę problemu.

Bo jednak Fix3 znacznie pomaga, a przy moim OCD nie jestem w stanie grać w coś na starej wersji wiedząc, że jest nowa :)

Dobrze ze Smox zmienił zdanie.

Edytowane przez Canzah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieszanie, jakie wynikło wokół fixa3 i jego spolszczenia, wymaga przypomnienia że na forum nie ma opłacanych tłumaczy, dokonujących tłumaczeń na żądanie.

Jest to tylko dobra wola tej grupy forumowiczów, którzy to potrafią i mają chęć to zrobić.

Tak że, wycieczki pod ich adresem o braki tłumaczeń - istotnych, lub nie fixów - to delikatnie mówiąc, jest niekulturalne.

Nikt nie musi grać w mody tłumaczone. Można grać na oryginałach. Nie będzie wtedy problemu. Albo nie grać wcale.

Tłumacze nie są służącymi, ani chłopcami do bicia.

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no nikt, nawet średnio rozgarnięte "gimbusy" nie powinieny mieć żadnych żali do tłumaczy z tego forum. Ja np byłem w szoku jak znalazłem to forum i zobaczyłem ile spolszczeń zrobiliście. Normalnie czapki z głów, aż musiałem u Portalsa download odświeżać bo mi brakowało żeby tyle modów naściągać. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę jestem bardzo zaskoczony tym fiksem 3. Co prawda w opisie zmian autor pisze, że majstrował coś przy geometrii poziomów podnosząc fps-y, ale nie spodziewałem się, że aż tak. Testując spolszczenie grałem na średnich ustawieniach i dynamicznym oświetleniu. Teraz, z fiksem 3 gram na maksymalnych i pełnym dynamicznym i nic nie przycina.

Metek58 znalazł kilka błędów w patchu do spolszczenia. Nie wstawiam na razie następnego patcha, zaczekam, może znajdzie ktoś następne błędy i wstawię wszystko razem.

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przy uruchomieniu tego moda po poprawnym zainstalowaniu i konfiguracji wyskakuje mi taki błąd:  

FATAL ERROR [error]Expression    : fatal error[error]Function      : CInifile::r_section[error]File          : E:stalkersourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp[error]Line          : 342[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : Can't open section 'identity_immunities' stack trace:

Może ktoś pomóc? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

canzach! skończyłem OLR 2.5 na pare sposobow, w tym rttez na wariata, żadnych problemów oprócz - klasyk - fabularnych czyli jak sa miny to ktos je tam zainstalował i ktos je do instalacji przeznaczył i.... fabuła!.

Co do tłumaczenia! bez jaj, jak wytłumaczyc komus kto jest spoza kręgu kulturowego Europy wschodniej zawiłości gry wynikajace z mentalności w tym naszej Słowiańskiej komus kto nie jest nawet sąsiadem Słowian???.

 

Termin: Bagrowanie - deutsch:bagierung - rus:(fon) bagirowka - slang anglosaski:dredging?

 

Czujesz klimat?

 

I jak w/w tu się spolszcza gry, zazwyczaj... .

 

:)

Smox! trole w laborce w dolinie dali mi kwita na stalkera, idzie sobie bo go puszczam(fabuła chyba) i... i co dalej bo celem moich odwiedzin jest jakiś tam ?naszyjnik/łańcuszek czy inne badziewie dla jakiejstam królewny z wieży ciśnień którego akurat potrzebuje asystent dziadygi sacharowa żeby mnie ustawić an audiencję u w/w dziadygi.

 

Gdzie ja znajdę tenże rzeczony fant dla asystenta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen Napisałeś, że moda skończyłeś na różne sposoby. To są np różne ścieżki questów prowadzące do różnych zakończeń? Czy np różne zakończenie wybieramy na sam koniec postępując tak lub inaczej w ostatnim czy tam w 2-3 ostatnich questach? Chyba, że z sposobami to chodziło o styl gry nie fabułe to nie było pytania ;)

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc wisiorek to nie od tych kurdupli co mi dali kwita na syalkera co ich denerwuje tylko po wykonaniu ich zlecenia jakiś zombiak mi kopsa wisorek?

 

Co do zakończeń, możesz w każdej chwili skończyć grę dochodząc do czausu! możewsz sobie pominąc niektóre kwesty np jak jesteś w okolicy sacharowa to bierz dużo złomu pestek i apteczek i idź wyłącz wajche w laborce bez gadania z sacharowem... .

 

Raczej styl podejścia do fabuły i zadań, chwilowo jestem w dolinie ale już widziałem nawet w okolicy baru parę drzwi z kodem czyli, że jest do nich kod i...i fabuła sie toczy!.

Hmmmmmmmmmmm cos jak Apokalipsa z wariantem na schowki, czyli głowna linia sobie a kwesty fabularne spoza głownych z podstawki sobie... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen To są np różne ścieżki questów prowadzące do różnych zakończeń? Czy np różne zakończenie wybieramy na sam koniec postępując tak lub inaczej w ostatnim czy tam w 2-3 ostatnich questach?

Gra ma jedną, logiczną linię fabularną. Oczywiście są zadania poboczne, które można sobie odpuścić, ale jeżeli chcemy dojść do końca gry, to główne zadania trzeba wykonać. Dopiero w Sarkofagu mamy możliwość wyboru zakończenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W fiksie 3 jest folder - trava. Zawier on alternatywną trawę z OLR 1.0/2.0 Na pewnych poziomach (Bar, Jantar, Dolina Mroku) jest ona bardziej gęsta od standardowej i może istotnie obniżać wydajność.

Jeśli nie chcę grać z tą nową trawą to po prostu nie wrzucam tego folderu "trava" i wszystko będzie ok? Nie będzie żadnych crashy itp?

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, smox pomocny jak zawsze :) Faktycznie ten fix3 nieźle poprawia wydajność. Gram na dwóch kompach i wcześniej na takim szrocie z mgpu9100 można było grać na low bo na średnich nie dało się myszką ruszyć tak ciełń. Po fixsie komfortowa gra na średnich na tym słabyd kompie. Ci ze słabym sprzętem instalować fixa3 koniecznie.

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy artefakty z radiacją w opisie, nie z promieniowaniem działają? Założyłem artefakt +30 promieniowania i o tyle spadła mi odporność pancerza. Chciałem to zniwelować artami z -32 radiacji (na zielono) i nic. No to myślę sobie, że te z czerwoną radiacją będą podnosić promieniowanie ciała i odbierać życie, a te z radiacją - (na zieloną) będą usuwać promieniowanie z ciała. A tu lipa, założyłem artefakt +10 radiacji i nic, skażenie organizmu się nie zwiększa. Moźe za mało? A może jest to jakiś bug. Gram na najnowszej wersji z fixem3 i patchem do spolszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Qguar - znalazłem tego Wintoreza przy zwłokach jakiegoś zabitego NPC. Niczym się nie różnił od innych Wintorezów. Już nie wiem gdzie to było. To podobna sytuacja jak z zadaniem na odszukanie broni członka Powinności - może być wszędzie. @tom3kb - powiem Ci, że nie zwróciłem na to uwagi. Sprawdzę i dam znać.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.